Ja EU-richtlijnen hequote:Op zondag 3 december 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Om te poepen moet ik hier al toestemming aan je Oostenrijkse collega vragen
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.quote:Op zondag 3 december 2023 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al besloten wanneer het nog te vormen kabinet gaat vallen?
hij bevindt zich wel in goed gezelschap met Orban en Ficoquote:Op zondag 3 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?quote:Op zondag 3 december 2023 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij bevindt zich wel in goed gezelschap met Orban en Fico
da's wel een interessante jaquote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?
Of uberhaupt naar een EU meeting gaan?quote:
Beetje zoals Biden over de Chinese president, waarbij de minister van BuZa rillingen over z'n lijf krijgt als die ouwe gek aan het woord is?quote:Op zondag 3 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.
Kan ik niet zeggen, want ik weet de context verder nietquote:Op zondag 3 december 2023 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Biden over de Chinese president, waarbij de minister van BuZa rillingen over z'n lijf krijgt als die ouwe gek aan het woord is?
[ afbeelding ]
dat welquote:Op zondag 3 december 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of uberhaupt naar een EU meeting gaan?
Meestal welquote:
Dit keer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |