SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:
Volgt
Bingo:
Volgt mogelijk
TV:
Viaplay
[ Bericht 17% gewijzigd door Frozen-assassin op 28-11-2023 13:45:26 ]
het voelt aan als een middelbare school gala.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral Adrian Lewis ziet er niet uit. Wat is dat voor een blouse, gek
Dat is grappig want ik denk dat de meeste darters nooit naar hun middelbare school gala zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
het voelt aan als een middelbare school gala.
Gefixtquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is grappig want ik denk dat de meeste darters nooit naar hun middelbare school zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi het brekket even in de OP, gaarne.
Die Teler. Was ook zo’n foto waar hij dan op de bank zat en waar je zo door zijn blouse heen zijn pens zagquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Teler is uit zijn pak gekrompen
Van welke zou jij het meeste walgen als hij plots naast je onder de douche staat?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerig ongewassen kermisvolk is het ook bij elkaar, ongekend.
Raya gaat een kluif hebben aan Szaganski lijkt mequote:Op dinsdag 28 november 2023 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, zijn er lieden volgens de KENNERS zwaar genaaid in R1/R2?
Of prutsers die toch door gaan mazzelen?
De huidige Wright gaat een kluif hebben aan Jim Williams.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raya gaat een kluif hebben aan Szaganski lijkt me
Kist baalt ongetwijfeld van Littler
Bunting - Joyce in R2 is ook fraai
Dirk in zijn slechte doen tegen Keegan/Krcmar is ook wel leuk
Djurmeen met torren in zn kop tegen Sherrock
Rits - Pietreczko in R2 oei
Genaaid zijn:quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, zijn er lieden volgens de KENNERS zwaar genaaid in R1/R2?
Of prutsers die toch door gaan mazzelen?
Dit vind ik een hot take.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Huybrechts die kansloos gelaten gaat worden door Veenstra
Ik hoop het vooral. Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seedsquote:
Huybrechts oogde gewoon oké op de PC Finals. Veenstra wil nog wel eens 'als het draait' zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het vooral. Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Dit komt enigszins bekend voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog op de terugkeer van de pleister met rustgevende vloeistof.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Dirk Marcellis gaat Ray mentaal sterker maken!
https://nos.nl/artikel/24(...)voetballer-marcellis
Ik wil gewoon dat spelers 6 brandy en 15 pints drinken voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van welke zou jij het meeste walgen als hij plots naast je onder de douche staat?
(onrealistische situatieschets want de meesten douchen natuurlijk helemaal niet, maar het gaat om het idee)
voormalig topvoetballer Dirk Marcellis.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van die gele opgedroogde vlekken in zn boxershort genotquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.
Dit moet toch wel de kutste baan zijn die ik ooit heb gezien. Wonder als de beste man aan het einde van het toernooi zelf niet van de Brienenoord afspringt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ontstoken kaak.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we de wereldtitel van MvG niet te zien omdat:
a) Voedselvergiftiging
b) Maggewoonniegebeureklaar tegen eoa random nobuddy in R3
c) Ally Pally stort in
d) Viaplay bestaat niet meer per 1 januari
Ergens in de komende drie dagen. Zal wel alleen het pre-kerstschema zijn, de PDC kennende inmiddels.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:54 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze het speelschema bekend?
Wat vervelend dat donderdag kantoordag is zeg.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
Donderdag 21 december, middagsessie:
Mickey Mansell v Xiaochen Zong (R1)
Luke Woodhouse v Berry van Peer (R1)
Madars Razma v De Decker/Horvat (R2)
Rob Cross v Vandenbogaerde/Tricole (R2)
[ afbeelding ]
Gottegod. Ik ga mijn werkgever smeken om ingepland te worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
1000GBP voor elke 180, dat gaat wel aardig aantikken.
Erg blij dat de PDC deze aids op m'n laatste werkdag gepland heeftquote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jacques zei bij de loting dat het de reglementen niet in de weg zou staan. Alleen de bull moet rood zijn.quote:
Zondagmiddag is ook niet om vrolijk van te worden. Jim Williams is prima maar dat wordt gewoon 3 0quote:Op woensdag 29 november 2023 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die sessie van woensdagmiddag de 20e is ook afschuwelijk, hoor. Dinsdagmiddag 19 december eigenlijk ook.
In deze vorm van kwalificatie is 96 zeker teveel. Wellicht zou het beter kunnen als de nadruk minder op de Pro Tour wordt gelegd.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:16 schreef Nober het volgende:
We kunnen concluderen dat 96 deelnemers te veel is.
Houd elkaar vast.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Campbell en Evans met weer zo’n achterlijk dansje vind ik juist leuke eerste ronde spelers.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zondagmiddag is ook niet om vrolijk van te worden. Jim Williams is prima maar dat wordt gewoon 3 0
En middagsessies.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dankzij Viaplay kan ik gewoon normaal Euro Tours kijken. Dat wil ik niet kwijt met het faillissement van alle illegale streams.
Schaf IPTV aan probleem opgelostquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dankzij Viaplay kan ik gewoon normaal Euro Tours kijken. Dat wil ik niet kwijt met het faillissement van alle illegale streams.
quote:Luke Littler will take on Almos Kovacs in the 2023 Holiday Inn Express Junior World Darts Championship final at Alexandra Palace later this month.
The pair came through a 138-player field at the Europa Point Stadium in Gibraltar to set up a showdown in the capital on Sunday December 17, as Littler bids to retain the title he claimed in such emphatic style last year.
Littler - who will make his Paddy Power World Darts Championship debut later this month - has enjoyed a week to remember, after being crowned as Winmau World Youth Champion in Minehead last Sunday.
The 16-year-old averaged 102 and crashed in seven 180s to defeat Dutch star Gian van Veen 6-4 in a high-quality final, and he continued his winning run with back-to-back victories in the Winmau Junior Darts Open and MVG Masters in Gibraltar.
Littler whitewashed Harry Gregory to win last year's JDC World Championship, and he kicked off his title defence with four consecutive victories in the round-robin phase.
After overcoming Ireland's Aiden O'Hara in the last 64, Littler then won 12 straight legs to storm through to the semi-finals, averaging 107 and 103 in victories over Khurelkhuu Tergel and Daniel Stephenson respectively.
Littler continued his charge with a 5-2 success against Archie Self in the semi-finals, converting 117 and 136 checkouts and landing a brace of 12-darters to cap off a classy display.
Meanwhile, Hungarian youngster Kovacs won through deciding-leg ties against Ryan Branley, Alfie Busby and Daan Toxopeus to move through to the semi-finals, recovering from 3-1 down to deny Toxopeus in the last eight.
The 17-year-old then produced a clinical display to dispatch Mason Teese 5-2 in the semi-finals, taking out 52, 60, 76 and 110 combinations to book his ticket to Ally Pally.
Kovacs will be too old to compete in next year's showpiece, therefore his final match as a JDC player will give him an opportunity to lift a world title on the sport's biggest stage.
However, Littler is eyeing his own slice of history as he aims to become the first player to win multiple JDC World Championship titles before joining the ProTour circuit, having secured a PDC Tour Card via the Winmau Development Tour.
Jewish Darts Corporation @de_boswachterquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou zeggen: op de Pro Tour actief, dan volgend naar niet meer speelgerechtigd voor jdc.
Warm bad Wertha in DRT / Lakeside 2023 #1quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Wij van DRT zijn er voor elkaar.quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Mikkie Mansell op tv, altijd lastigquote:Op maandag 4 december 2023 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel een leuke gedachte dat Zjak angst predikt voor een speler met deze WK-historie, die tegen Richard Veenstra moet (wie weet wat halve finales/kwartfinales/finales spelen op TV is).
2020: First round (lost to Ron Meulenkamp 0–3)
2022: First round (lost to Rusty-Jake Rodriguez 1–3)
2023: First round (lost to Mickey Mansell 1–3)
Lekker een hekel hebben aan Jelle K, maar wel Robert K luisteren.quote:
Twitch is je beste weg.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, waar ga ik dit prachtige toernooi straks bekijken zonder Viaplay?
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.quote:
Je kan toch gewoon een maandje viaplay nemen? Nog geen twee tientjes.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.
Klasse werk ouwe reus.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Zal ik straks even aanpassen.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klasse werk ouwe reus.
* De oudste16-jarige ooit
1998quote:
Mooi weerquote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi weer![]()
Ik mis nog één regeltje "De winnaar van MvG - Humphries wordt WK" maar dat zal wel komen omdat ik er geen verstand van heb
Zal zo zijnquote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.
Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Google.comquote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?
Lewis is tijdelijk gestopt.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makkerquote:Op donderdag 7 december 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lewis is tijdelijk gestopt.
King heeft het niet gehaald.
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makker
Beste kans dat Whitlock volgend jaar er ook niet bij is. Dan zal PDC wel juichen, hoeven ze aantal borden minder te bestellen vanwege zijn grippuntenquote:Op donderdag 7 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:36 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beetje acteren voor 'n reclame kan ie wel.
quote:Op zondag 10 december 2023 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
NOG 5 DAGEN en ANDERHALF UUR.![]()
![]()
Hier verder:
De_Kraam in DRT / 2024 PDC World Darts Championship #3 - Zonder wansmaak
[ afbeelding ]
Raybar godquote:'Het vele reizen kost veel tijd. Je kan niet trainen, je kan niets. Laatst zat ik weer op vliegveld Rotterdam The Hague Airport anderhalf uur te wachten... Je raadt het al, de vlucht was vertraagd en werd later gecanceld. Dat kost heel veel energie. Gelukkig is Julia er altijd voor me. Als ik er doorheen zit, praat ze met me en beurt ze me op. Ze geeft me een schop onder de kont en ze zegt ook tegen me wanneer ik moet gaan trainen.'
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.quote:Op zondag 10 december 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen WK Darts op het lineaire kanaal.
Viaplay snapt nog steeds niet hoeveel klootjesvolk en boomers naar het WK kijken.
Het klootjesvolk is noodzakelijk voor de centjes, en centjes zijn noodzakelijk zodat spelers met meer charisma dan Niels Zonneveld professioneel willen wordenquote:Op zondag 10 december 2023 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.
quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vergeet vooral niet in te vullen:
DRT / Het PDC WK 2024 Voorspelspel #1:
Ik neem hier denk ik een dagdeel vrij voor.quote:Op zondag 10 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
Ook de Nostradamus staat klaar allen.
DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2024
2023/24 Paddy Power World Darts Championshipquote:M. Smith 7-4 Van Gerwen (WDC)
Dobey 11-7 Cross (The Masters)
Gilding 11-10 Van Gerwen (UK Open)
Van Gerwen 11-5 Price (Premier League)
Aspinall 18-6 Clayton (World Matchplay)
Van Gerwen 11-4 Aspinall (WSoD Finals)
Humphries 5-2 Price (World Grand Prix)
Wright 11-6 Wade (European Championship)
Humphries 16-8 Cross (Grand Slam of Darts)
Humphries 11-9 Van Gerwen (PC Finals)
https://www.pdc.tv/tourna(...)-championship?page=1quote:For all rounds except the first, the deciding set has to be won by two clear legs, unless the set score goes to 5–5, in which case a sudden-death leg will be played, with no throw for the bull in any sudden-death leg.
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.quote:Op maandag 11 december 2023 08:01 schreef de_boswachter het volgende:
Een laatste oproep voor Dhr. @:tagliano
Wil Dhr. @:tagliano zich melden bij de servicebalie.
Bedankt.
Dit verbaasd mij van The Guardian zeg.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
Ik ben geen Gilding fanquote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Littler is ook een Zjak-hype toch? Dan wordt het meestal niks.quote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Is @Tagliano MIA? Dat is wel erg slecht nieuws...quote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.
In het RTL7 tijdperk 188 of zo toch?quote:Op zondag 10 december 2023 22:37 schreef Zipportal het volgende:
#126 is het record in het Viaplay tijdperk.
Ter info.
Ik weet helemaal niks van darten.quote:Op maandag 11 december 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel gay hier
Hopelijk sluiten @:anneloos en @:pisces29 aan.
We kijken uit naar je dagelijkse frituursessie.quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nog snacks kopen trouwens. RIP geld.
Nou en. User @Poepz0r ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van darten.
Geen idee, maar Zjak-hypes vind ik vooral een typering voor spelers die wij niet serieus nemen maar hij het einde vindt.quote:Op maandag 11 december 2023 17:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Littler is ook een Zjak-hype toch? Dan wordt het meestal niks.
Hier alvast wat oneliners waarmee je kan doen alsof je het snapt:quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het hele concept van Viaplay inderdaadquote:Op maandag 11 december 2023 17:59 schreef franklop het volgende:
Viaplay niet lineair op tv is jammer. Al kan streamen naar de tv ook natuurlijk
Het is niet de meest ingewikkelde sport om te volgen, dat scheelt.quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soort cricket, maar dan met pijltjesquote:Op maandag 11 december 2023 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is niet de meest ingewikkelde sport om te volgen, dat scheelt.
Ik weet niks van voetbal.quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bof jij even dat @PSVCL in hetzelfde team zit en jou alles kan leren.quote:
@MasterCallerquote:Op maandag 11 december 2023 19:28 schreef Nober het volgende:
Verwachten we nog een voorbeschouwing van Mastercaller Nieuwlaat?
Hoe gaat @MasterCaller dit omdraaienquote:Op maandag 11 december 2023 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laatste bezoek: 930 dagen geleden.
Dat is wel de meest bizarre upset van dit jaar. Ben benieuwd of dat te overtreffen is dit WK.quote:
Raymond heeft Tom Hanks gemist toen hij naar de lift liep. Hij is nou net een grote fan van Tom Hanks. Altijd tegen mij.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ree hep een nieuw zetje. Dit wordt dé set-up.
@MasterCaller is best okéquote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe gaat @:mastercaller dit omdraaien
Homoquote:Op maandag 11 december 2023 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laatste bezoek: 930 dagen geleden.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Raymond heeft Tom Hanks gemist toen hij naar de lift liep. Hij is nou net een grote fan van Tom Hanks. Altijd tegen mij.
Aileen de Graaf kan ook wel aanschuivenquote:Op maandag 11 december 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar wat Bas Muijs, Raemon Sluiter, Robin van Galen, Lars Boom, Max Hopp te melden hebben.
Hoop dat ik kan meegenietenquote:Op maandag 11 december 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel gay hier
Hopelijk sluiten @:anneloos en @:pisces29 aan.
Riesjard Veenstra komt langs in zijn pand. Dit is gespeeld.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ree hep een nieuw zetje. Dit wordt dé set-up.
Baggish, Hopp, Herewini, Asada, A. Lewis toen die al jaren niks meer had gegooid.quote:Op maandag 11 december 2023 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Zjak-hypes vind ik vooral een typering voor spelers die wij niet serieus nemen maar hij het einde vindt.
Ik noem een Koltsov, Rusty-Jake Rodriguez, David Evans. Dan is Krcmar nog de speler die de meeste potentie heeft om de noemer 'Zjak-hype' te ontstijgen.
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort cricket, maar dan met pijltjes
quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nog snacks kopen trouwens. RIP geld.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
Wat hier gezegd wordt is best oké.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Tuinhekje-verdedigen-met-een-broodplank is geen sport.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
T zal moeten. Wat ga je doen? In je broek poepen?quote:
Mezelf knockout slaan met een hamer tot vrijdagquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T zal moeten. Wat ga je doen? In je broek poepen?
Oh dat lijkt me wat drastischquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mezelf knockout slaan met een hamer tot vrijdag
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.quote:Op maandag 11 december 2023 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Riesjard Veenstra komt langs in zijn pand. Dit is gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.
(hij moest gooien in mijn stamkroeg, wel een erg sympathieke man)
En de nieuwe tokkie Derk Telnekes is uit.Gewoon een tackle op de bal kreeg ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zo dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.
(hij moest gooien in mijn stamkroeg, wel een erg sympathieke man)
En de nieuwe tokkie Derk Telnekes is uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Afscheid van nemen. Nu.quote:
@Zipportalquote:
Twee uur gelul. Sjerry schurftkop met zijn kinderkoptelefoon op.quote:
Duitse invasie @AllesKaputtquote:De tickets voor het PDC WK 2024 gaan weer als zoete broodjes over de toonbank en opvallend genoeg is de verkoop erg populair in één specifiek land: Duitsland.
Maar liefst 25% van alle tickets blijkt te zijn verkocht aan Duitse supporters. Dat betekent dat maar liefst 30.000 supporters de oversteek naar Londen zullen maken.
Zo dom zijn als Maikol is ook wel weer een voordeel zo blijkt.quote:Mentale strijd topdarters: 'Pessimistische gedachtes op het podium ombuigen'
"Ik voelde mijn hart niet meer kloppen. Nog nooit had ik zo'n paniekaanval gehad. En als je je zo voelt, hoe moet je dan weer het podium op, voor duizenden mensen in de zaal en miljoenen kijkers thuis?"
Het is het verhaal van Luke Humphries, de beste darter van dit moment. Een 28-jarige Engelsman die paniekaanvallen overwon en nu aan de top staat. Hij is tijdens het WK darts, dat tussen 15 december en 3 januari wordt gehouden in Londen, dé favoriet. Humphries heeft een hoop te danken aan mentale begeleiding.
In principe kan elke profdarter de pijl precies gooien waar hij of zij wil. Maar doe het maar eens op het iconische podium in Alexandra Palace, met drieduizend uitzinnige fans die in je nek hijgen, miljoenen televisiekijkers van over heel de wereld en met tonnen aan prijzengeld die op het spel staan.
Eén millimeter kan het verschil zijn tussen eeuwige roem of een litteken voor altijd.
Fit brein van belang
Het is een strijd tussen de darter en het bord. Focus, concentratie. Gewoon doen wat je al jaren doet. Het gaat om hand-oogcoördinatie. De worp uitvoeren die je duizenden uren lang hebt geoefend. Rust uitstralen terwijl het in je hoofd tekeer gaat.
"Het mentale stukje is zeker wel dertig procent van de sport. Op het WK nog meer dan bij andere toernooien", stelt Dirk van Duijvenbode, de nummer 12 van de wereld. Hijzelf maakt al jaren gebruik van mentale begeleiding. "Ik denk dat het belangrijk is dat je brein ook fit is."
Van Duijvenbode is een denker. Ook tijdens een wedstrijd. "Veel nadenken is een nadeel. Maar goed denken is een voordeel. Ik had altijd negatieve, pessimistische gedachtes. Dat probeer je om te buigen. Ik kan niet alles vertellen, maar ik heb bepaalde zinnen, waarbij ik mezelf een soort van reset. Dat klinkt ingewikkeld, maar dat is het niet."
Ook vijfvoudig wereldkampioen Raymond van Barneveld kampt met negatieve gedachtes. In het verleden vertelde de Nederlandse dartspionier over depressies, hij had demonen in zijn hoofd. "Het is hoe je naar dingen kijkt."
Trucjes toepassen
'Barney' heeft in de loop der jaren van verschillende personen hulp gehad. "Iemand liet me een lijn zien, die van onder naar boven ging en weer terug. Ik zag het als een berg, waar ik tegenop keek. Maar de ander zag het als een golf, waarin hij lekker kon meebewegen."
Op het podium leert Van Barneveld trucjes om de druk te verlichten. "Kijk nou niet naar de dubbel 20 als een dubbel, maar kijk naar de kleur. Zie het als rood. En neem de dubbel 16 als groen. Daar heb ik in het verleden veel aan gehad. Ook tijdens de WK-finale van 2007 tegen Phil Taylor."
De Hagenaar won toen zijn laatste wereldtitel. "Ik had toen ook veel aan meditatie, was bezig met ademhalingstechnieken. Daar was toen ook veel meer tijd voor, want er waren nog niet zoveel toernooien. Ik was al maanden bezig met Taylor. In mijn hoofd had ik die finale allang gespeeld."
De beste darters van Nederland zijn verenigd in het team van TOTO Dart Kings. Het laatste lid is de 21-jarige Gian van Veen, het grootste talent van Nederland. Hij krijgt al van jongs af aan mentale begeleiding. "Ik was in de jeugd bang voor eventuele gevolgen: wat als ik deze wedstrijd verlies, hoe wordt er dan over me gedacht?"
Hulp van oud-voetballer
Oud-profvoetballer Dirk Marcellis is onlangs als mentale begeleider toegevoegd aan het Nederlandse team. Van Veen heeft al een aantal sessies met hem achter de rug. "En daarin ben ik veel over mezelf te weten gekomen", stelt de verliezend finalist van het jeugd-WK.
"Ik ben erachter gekomen dat ik een people pleaser ben. Ik vond het altijd belangrijk om goedkeuring te hebben van mensen die dicht bij mij staan. Dat gaf extra druk, waardoor mijn faalangst groter werd. Nu ik dat weet, probeer ik het van me af te laten glijden. Ik darts voor mezelf en niet voor anderen."
Toch is niet elke darter gebaat bij praatsessies. Neem Michael van Gerwen, drievoudig wereldkampioen. Jarenlang stak hij ver boven de rest uit. Zonder mentale begeleiding. "Veel darters gaan nadenken, dan gaat het verkeerd. Ik denk gewoon niet na. Da's makkelijk."
Hoewel Van Gerwen al een paar jaar van zijn troon is gestoten, is hij nog altijd geen fan van mentale hulp. Darts is een kwestie van pijlen gooien, luidt zijn simpele conclusie. "Zo sta ik er ook echt in."
"Ik denk dat het totale pakket goed moet zijn. Je moet de juiste drive hebben, mentaal goed zijn, over talent beschikken, doorzettingsvermogen, wilskracht. Ik heb dat allemaal en heel veel mensen niet."
https://nos.nl/artikel/25(...)-het-podium-ombuigen
Stel je eens een keer niet zo gigantisch aan, zeg.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik nog gauw een abo op dat hoerige viaplay nemen denk je? Of is er een betere optie?
De tijden van het PDC WK 2009 op een brakke stream op de mini-mini-werkkamer van vader kijken, ben ik niet vergeten. Extra dankbaar voor Viaplay dat zo ongeveer alles uitzendt behalve vloertoernooien die ook niet anders worden uitgezonden.quote:
Ja was ook wel een beetje macht der gewoonte. Sorry. Heb inmiddels viaplay en het ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tijden van het PDC WK 2009 op een brakke stream op de mini-mini-werkkamer van vader kijken, ben ik niet vergeten. Extra dankbaar voor Viaplay dat zo ongeveer alles uitzendt behalve vloertoernooien die ook niet anders worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen WK via pdc.tv?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik nog gauw een abo op dat hoerige viaplay nemen denk je? Of is er een betere optie?
Present makker. Hopelijk mag ik dit jaar wederom deelgenoot zijn van dit WARME BADquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VANAVOND GAAN WE HET WARME BAD IN
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
Ik verwacht de aanwezigheid van:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:theplaneteer @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Koud bierquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pak je biertje
Gewoon echt niet te zeggen dit jaar wie wint.quote:
Ik mis de eerste 2 dagenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Maak wel even een topic aan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:23 schreef Madhouse11 het volgende:
Zin in !!
Doen we nog een Pick-em ?
Als je je vrijwillig laat torpederen door die vunzige gnoom hoef ik er niet veel mee.quote:
Wat jij er wel of niet mee hoeft maakt haar nog geen viesdik gedrocht natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je vrijwillig laat torpederen door die vunzige gnoom hoef ik er niet veel mee.
Akkoord!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij er wel of niet mee hoeft maakt haar nog geen viesdik gedrocht natuurlijk
Je kunt prima gratis kijken via het Belgische VTM (zonder VPN). Inloggen kan met elk DPG-account (Nu.nl, AD, enz). Als de app niet in je appstore staat, kun je hem hier zo downloaden voor Android: https://www.apkmirror.com/apk/dpg-media-apps/vtm-go/. Chromecast werkt prima, de website ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hier ook weer hoor. Wat niet nodig is is niet nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
ViaPlay gaat er hier wel uit na 3 januari.
Voor Formule 1 ga ik wel iets anders doen volgend jaar. Het voetbalpakket (Engeland, Duitsland) maak ik toch amper gebruik van.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook weer hoor. Wat niet nodig is is niet nodig.
Zit er al klaar voor allen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Dan heb je vorig jaar onvoldoende indruk gemaakt in het warme bad en verwacht ik de komende dagen dat je actief mee gaat zwemmen.quote:
Ik ga zelf darten voor de competitie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgevenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar zit ik onder de plak dus zal voor het eerst veel minder kijken. Beginnend met vanavond.
Die laat zich 3 weken volblaffen door negers in Gambia?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgeven
Aanwezigheid confirmedquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook erg teleurstellend dat @Doevelaer meteen al 2 avonden verstek laat gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgeven
En dan hebben er allemaal kwaliteitsusers ineens ’competitie’ of zitten ze ‘onder de plak’. Wat is dit nou jongens. Alsof met wat sneue fokkers over middelmatige dartswedstrijden discussiëren niet veel belangrijker is dan je vriendin of je werk.
https://www.pdc.tv/live-scoresquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:24 schreef Zorro het volgende:
Even ter voorbereiding, ik ben er een tijdje niet bij geweest want Viaplay...
Gelukkig is het met VPN op VTM te volgen
Maar wat ik wil vragen: Wat is tegenwoordig de livescorepagina waar je niet omheen kan? Ik had volgens mij altijd livedartsdata of zoiets maar dat schijnt overleden.
Gruwelijk bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
En de rankings, plus prijzengeldstatistieken van een speler vind je hier.quote:
Waar is het eigenlijk misgegaan met @:Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
#spoileredquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En voor de ransmakaken (inclusief mezelf) die wel eens een sessie missen:
Iedere middag en avond post de PDC een samenvatting van een sessie op YouTube: https://www.youtube.com/@:officialpdc
Zijn Hitler-adoratie bleek een voorbode dat de beste knul een nsb’er isquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk misgegaan met @:Neef_Wuppie
infaam en abject allemaal weerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn Hitler-adoratie bleek een voorbode dat de beste knul een nsb’er is
@Alaphilippe_quote:"Ik heb nog twee sets"
Peter Wright staat erom bekend dat hij héél vaak wisselt van pijlenset. Zelfs tijdens wedstrijden durft de tweevoudige wereldkampioen veelvuldig te switchen, soms met succes en soms zonder.
Voor dit WK zou 'Snakebite' het op twee sets houden, zo maakte hij bekend bij Sky Sports. Zijn beruchte gouden darts en een setje dat lijkt op de pijlen van Michael van Gerwen. Daarmee won de Schot eerder dit jaar het EK.
Ik ben vanavond niet presentquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een relatie hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:52 schreef Bezsen het volgende:
Je vriendin alleen op vakantie laten gaan
Tjeens of plens, gewoon aanwezig vanavondquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook erg teleurstellend dat @:Doevelaer meteen al 2 avonden verstek laat gaan.
Kijk jij nog even naar je inzending voor de Nostra? Het is een rommeltje nuquote:
quote:
Onacceptabel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik meld me afwezig dit weekend. Schrijnend.
@Doevelaer is alweer aan het draaideuren geslagen.quote:
Niet samen kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar zit ik onder de plak dus zal voor het eerst veel minder kijken. Beginnend met vanavond.
Zoals je ziet staat M Smith klaar voor een handjobquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het puntje van mijn penis tintelt.
Doets - Buntz 3-2quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef Szura het volgende:
Schedule of Play:
Volgt
Kamervragen @:frozen-assassin
Maar het is weekend en morgen kunnen we uitslapenquote:
Dit is niet een van de vele voorspeltopics.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doets - Buntz 3-2
Menzies - Rodriguez 3-1
Whitlock - Nebrida 3-0
Smith - Doets 3-1
Het maar allen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet samen kijken![]()
Check deze gast @:anneloos
Forum Opties | |
---|---|