Hoop dat ik kan meegenietenquote:Op maandag 11 december 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel gay hier
Hopelijk sluiten @:anneloos en @:pisces29 aan.
Riesjard Veenstra komt langs in zijn pand. Dit is gespeeld.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ree hep een nieuw zetje. Dit wordt dé set-up.
Baggish, Hopp, Herewini, Asada, A. Lewis toen die al jaren niks meer had gegooid.quote:Op maandag 11 december 2023 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Zjak-hypes vind ik vooral een typering voor spelers die wij niet serieus nemen maar hij het einde vindt.
Ik noem een Koltsov, Rusty-Jake Rodriguez, David Evans. Dan is Krcmar nog de speler die de meeste potentie heeft om de noemer 'Zjak-hype' te ontstijgen.
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort cricket, maar dan met pijltjes
quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nog snacks kopen trouwens. RIP geld.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
Wat hier gezegd wordt is best oké.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Tuinhekje-verdedigen-met-een-broodplank is geen sport.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
T zal moeten. Wat ga je doen? In je broek poepen?quote:
Mezelf knockout slaan met een hamer tot vrijdagquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T zal moeten. Wat ga je doen? In je broek poepen?
Oh dat lijkt me wat drastischquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mezelf knockout slaan met een hamer tot vrijdag
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.quote:Op maandag 11 december 2023 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Riesjard Veenstra komt langs in zijn pand. Dit is gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.
(hij moest gooien in mijn stamkroeg, wel een erg sympathieke man)
En de nieuwe tokkie Derk Telnekes is uit.Gewoon een tackle op de bal kreeg ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zo dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mezelf knockout slaan met een hamer tot vrijdag
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gistermiddag 4 uur staan te smijten, Ries stond 's avonds niet meer echt op punt.
(hij moest gooien in mijn stamkroeg, wel een erg sympathieke man)
En de nieuwe tokkie Derk Telnekes is uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Afscheid van nemen. Nu.quote:
@Zipportalquote:
Twee uur gelul. Sjerry schurftkop met zijn kinderkoptelefoon op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |