quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vergeet vooral niet in te vullen:
DRT / Het PDC WK 2024 Voorspelspel #1:
Ik neem hier denk ik een dagdeel vrij voor.quote:Op zondag 10 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
Ook de Nostradamus staat klaar allen.
DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2024
2023/24 Paddy Power World Darts Championshipquote:M. Smith 7-4 Van Gerwen (WDC)
Dobey 11-7 Cross (The Masters)
Gilding 11-10 Van Gerwen (UK Open)
Van Gerwen 11-5 Price (Premier League)
Aspinall 18-6 Clayton (World Matchplay)
Van Gerwen 11-4 Aspinall (WSoD Finals)
Humphries 5-2 Price (World Grand Prix)
Wright 11-6 Wade (European Championship)
Humphries 16-8 Cross (Grand Slam of Darts)
Humphries 11-9 Van Gerwen (PC Finals)
https://www.pdc.tv/tourna(...)-championship?page=1quote:For all rounds except the first, the deciding set has to be won by two clear legs, unless the set score goes to 5–5, in which case a sudden-death leg will be played, with no throw for the bull in any sudden-death leg.
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.quote:Op maandag 11 december 2023 08:01 schreef de_boswachter het volgende:
Een laatste oproep voor Dhr. @:tagliano
Wil Dhr. @:tagliano zich melden bij de servicebalie.
Bedankt.
Dit verbaasd mij van The Guardian zeg.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
Ik ben geen Gilding fanquote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Littler is ook een Zjak-hype toch? Dan wordt het meestal niks.quote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Is @Tagliano MIA? Dat is wel erg slecht nieuws...quote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.
In het RTL7 tijdperk 188 of zo toch?quote:Op zondag 10 december 2023 22:37 schreef Zipportal het volgende:
#126 is het record in het Viaplay tijdperk.
Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |