Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Google.comquote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?
Lewis is tijdelijk gestopt.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makkerquote:Op donderdag 7 december 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lewis is tijdelijk gestopt.
King heeft het niet gehaald.
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makker
Beste kans dat Whitlock volgend jaar er ook niet bij is. Dan zal PDC wel juichen, hoeven ze aantal borden minder te bestellen vanwege zijn grippuntenquote:Op donderdag 7 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:36 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beetje acteren voor 'n reclame kan ie wel.
quote:Op zondag 10 december 2023 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
NOG 5 DAGEN en ANDERHALF UUR.![]()
![]()
Hier verder:
De_Kraam in DRT / 2024 PDC World Darts Championship #3 - Zonder wansmaak
[ afbeelding ]
Raybar godquote:'Het vele reizen kost veel tijd. Je kan niet trainen, je kan niets. Laatst zat ik weer op vliegveld Rotterdam The Hague Airport anderhalf uur te wachten... Je raadt het al, de vlucht was vertraagd en werd later gecanceld. Dat kost heel veel energie. Gelukkig is Julia er altijd voor me. Als ik er doorheen zit, praat ze met me en beurt ze me op. Ze geeft me een schop onder de kont en ze zegt ook tegen me wanneer ik moet gaan trainen.'
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.quote:Op zondag 10 december 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen WK Darts op het lineaire kanaal.
Viaplay snapt nog steeds niet hoeveel klootjesvolk en boomers naar het WK kijken.
Het klootjesvolk is noodzakelijk voor de centjes, en centjes zijn noodzakelijk zodat spelers met meer charisma dan Niels Zonneveld professioneel willen wordenquote:Op zondag 10 december 2023 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.
quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vergeet vooral niet in te vullen:
DRT / Het PDC WK 2024 Voorspelspel #1:
Ik neem hier denk ik een dagdeel vrij voor.quote:Op zondag 10 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
Ook de Nostradamus staat klaar allen.
DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2024
2023/24 Paddy Power World Darts Championshipquote:M. Smith 7-4 Van Gerwen (WDC)
Dobey 11-7 Cross (The Masters)
Gilding 11-10 Van Gerwen (UK Open)
Van Gerwen 11-5 Price (Premier League)
Aspinall 18-6 Clayton (World Matchplay)
Van Gerwen 11-4 Aspinall (WSoD Finals)
Humphries 5-2 Price (World Grand Prix)
Wright 11-6 Wade (European Championship)
Humphries 16-8 Cross (Grand Slam of Darts)
Humphries 11-9 Van Gerwen (PC Finals)
https://www.pdc.tv/tourna(...)-championship?page=1quote:For all rounds except the first, the deciding set has to be won by two clear legs, unless the set score goes to 5–5, in which case a sudden-death leg will be played, with no throw for the bull in any sudden-death leg.
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.quote:Op maandag 11 december 2023 08:01 schreef de_boswachter het volgende:
Een laatste oproep voor Dhr. @:tagliano
Wil Dhr. @:tagliano zich melden bij de servicebalie.
Bedankt.
Dit verbaasd mij van The Guardian zeg.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op maandag 11 december 2023 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-darts-championship
The Guardian met een 'omdat het moet' voorbeschouwinkje. Wat een nutteloos kutartikel.
Ik ben geen Gilding fanquote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Littler is ook een Zjak-hype toch? Dan wordt het meestal niks.quote:Op maandag 11 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stuart Pyke: I am tipping Littler to beat Andrew Gilding and he could well then topple James Wade, as I said, “The kid can play!”
Littler heeft een jeugd-WK gewonnen en meteen is het alsof Wade niet een geweldig najaar heeft gehad. Sowieso blijf ik bij wat ik in mijn voorbeschouwing deelde: laten we Gilding niet te makkelijk afschrijven.
Is @Tagliano MIA? Dat is wel erg slecht nieuws...quote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa wil graag opgehaald worden uit de ballenbak.
In het RTL7 tijdperk 188 of zo toch?quote:Op zondag 10 december 2023 22:37 schreef Zipportal het volgende:
#126 is het record in het Viaplay tijdperk.
Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |