SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:
Volgt
Bingo:
Volgt mogelijk
TV:
Viaplay
[ Bericht 17% gewijzigd door Frozen-assassin op 28-11-2023 13:45:26 ]
het voelt aan als een middelbare school gala.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral Adrian Lewis ziet er niet uit. Wat is dat voor een blouse, gek
Dat is grappig want ik denk dat de meeste darters nooit naar hun middelbare school gala zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
het voelt aan als een middelbare school gala.
Gefixtquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is grappig want ik denk dat de meeste darters nooit naar hun middelbare school zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi het brekket even in de OP, gaarne.
Die Teler. Was ook zo’n foto waar hij dan op de bank zat en waar je zo door zijn blouse heen zijn pens zagquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Teler is uit zijn pak gekrompen
Van welke zou jij het meeste walgen als hij plots naast je onder de douche staat?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerig ongewassen kermisvolk is het ook bij elkaar, ongekend.
Raya gaat een kluif hebben aan Szaganski lijkt mequote:Op dinsdag 28 november 2023 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, zijn er lieden volgens de KENNERS zwaar genaaid in R1/R2?
Of prutsers die toch door gaan mazzelen?
De huidige Wright gaat een kluif hebben aan Jim Williams.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raya gaat een kluif hebben aan Szaganski lijkt me
Kist baalt ongetwijfeld van Littler
Bunting - Joyce in R2 is ook fraai
Dirk in zijn slechte doen tegen Keegan/Krcmar is ook wel leuk
Djurmeen met torren in zn kop tegen Sherrock
Rits - Pietreczko in R2 oei
Genaaid zijn:quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, zijn er lieden volgens de KENNERS zwaar genaaid in R1/R2?
Of prutsers die toch door gaan mazzelen?
Dit vind ik een hot take.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Huybrechts die kansloos gelaten gaat worden door Veenstra
Ik hoop het vooral. Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seedsquote:
Huybrechts oogde gewoon oké op de PC Finals. Veenstra wil nog wel eens 'als het draait' zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het vooral. Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Dit komt enigszins bekend voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog op de terugkeer van de pleister met rustgevende vloeistof.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Dirk Marcellis gaat Ray mentaal sterker maken!
https://nos.nl/artikel/24(...)voetballer-marcellis
Ik wil gewoon dat spelers 6 brandy en 15 pints drinken voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van welke zou jij het meeste walgen als hij plots naast je onder de douche staat?
(onrealistische situatieschets want de meesten douchen natuurlijk helemaal niet, maar het gaat om het idee)
voormalig topvoetballer Dirk Marcellis.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van die gele opgedroogde vlekken in zn boxershort genotquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.
Dit moet toch wel de kutste baan zijn die ik ooit heb gezien. Wonder als de beste man aan het einde van het toernooi zelf niet van de Brienenoord afspringt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ontstoken kaak.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we de wereldtitel van MvG niet te zien omdat:
a) Voedselvergiftiging
b) Maggewoonniegebeureklaar tegen eoa random nobuddy in R3
c) Ally Pally stort in
d) Viaplay bestaat niet meer per 1 januari
Ergens in de komende drie dagen. Zal wel alleen het pre-kerstschema zijn, de PDC kennende inmiddels.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:54 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze het speelschema bekend?
Wat vervelend dat donderdag kantoordag is zeg.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
Donderdag 21 december, middagsessie:
Mickey Mansell v Xiaochen Zong (R1)
Luke Woodhouse v Berry van Peer (R1)
Madars Razma v De Decker/Horvat (R2)
Rob Cross v Vandenbogaerde/Tricole (R2)
[ afbeelding ]
Gottegod. Ik ga mijn werkgever smeken om ingepland te worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
1000GBP voor elke 180, dat gaat wel aardig aantikken.
Erg blij dat de PDC deze aids op m'n laatste werkdag gepland heeftquote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jacques zei bij de loting dat het de reglementen niet in de weg zou staan. Alleen de bull moet rood zijn.quote:
Zondagmiddag is ook niet om vrolijk van te worden. Jim Williams is prima maar dat wordt gewoon 3 0quote:Op woensdag 29 november 2023 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die sessie van woensdagmiddag de 20e is ook afschuwelijk, hoor. Dinsdagmiddag 19 december eigenlijk ook.
In deze vorm van kwalificatie is 96 zeker teveel. Wellicht zou het beter kunnen als de nadruk minder op de Pro Tour wordt gelegd.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:16 schreef Nober het volgende:
We kunnen concluderen dat 96 deelnemers te veel is.
Houd elkaar vast.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Campbell en Evans met weer zo’n achterlijk dansje vind ik juist leuke eerste ronde spelers.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zondagmiddag is ook niet om vrolijk van te worden. Jim Williams is prima maar dat wordt gewoon 3 0
En middagsessies.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dankzij Viaplay kan ik gewoon normaal Euro Tours kijken. Dat wil ik niet kwijt met het faillissement van alle illegale streams.
Schaf IPTV aan probleem opgelostquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dankzij Viaplay kan ik gewoon normaal Euro Tours kijken. Dat wil ik niet kwijt met het faillissement van alle illegale streams.
quote:Luke Littler will take on Almos Kovacs in the 2023 Holiday Inn Express Junior World Darts Championship final at Alexandra Palace later this month.
The pair came through a 138-player field at the Europa Point Stadium in Gibraltar to set up a showdown in the capital on Sunday December 17, as Littler bids to retain the title he claimed in such emphatic style last year.
Littler - who will make his Paddy Power World Darts Championship debut later this month - has enjoyed a week to remember, after being crowned as Winmau World Youth Champion in Minehead last Sunday.
The 16-year-old averaged 102 and crashed in seven 180s to defeat Dutch star Gian van Veen 6-4 in a high-quality final, and he continued his winning run with back-to-back victories in the Winmau Junior Darts Open and MVG Masters in Gibraltar.
Littler whitewashed Harry Gregory to win last year's JDC World Championship, and he kicked off his title defence with four consecutive victories in the round-robin phase.
After overcoming Ireland's Aiden O'Hara in the last 64, Littler then won 12 straight legs to storm through to the semi-finals, averaging 107 and 103 in victories over Khurelkhuu Tergel and Daniel Stephenson respectively.
Littler continued his charge with a 5-2 success against Archie Self in the semi-finals, converting 117 and 136 checkouts and landing a brace of 12-darters to cap off a classy display.
Meanwhile, Hungarian youngster Kovacs won through deciding-leg ties against Ryan Branley, Alfie Busby and Daan Toxopeus to move through to the semi-finals, recovering from 3-1 down to deny Toxopeus in the last eight.
The 17-year-old then produced a clinical display to dispatch Mason Teese 5-2 in the semi-finals, taking out 52, 60, 76 and 110 combinations to book his ticket to Ally Pally.
Kovacs will be too old to compete in next year's showpiece, therefore his final match as a JDC player will give him an opportunity to lift a world title on the sport's biggest stage.
However, Littler is eyeing his own slice of history as he aims to become the first player to win multiple JDC World Championship titles before joining the ProTour circuit, having secured a PDC Tour Card via the Winmau Development Tour.
Jewish Darts Corporation @de_boswachterquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou zeggen: op de Pro Tour actief, dan volgend naar niet meer speelgerechtigd voor jdc.
Warm bad Wertha in DRT / Lakeside 2023 #1quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Wij van DRT zijn er voor elkaar.quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Mikkie Mansell op tv, altijd lastigquote:Op maandag 4 december 2023 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel een leuke gedachte dat Zjak angst predikt voor een speler met deze WK-historie, die tegen Richard Veenstra moet (wie weet wat halve finales/kwartfinales/finales spelen op TV is).
2020: First round (lost to Ron Meulenkamp 0–3)
2022: First round (lost to Rusty-Jake Rodriguez 1–3)
2023: First round (lost to Mickey Mansell 1–3)
Lekker een hekel hebben aan Jelle K, maar wel Robert K luisteren.quote:
Twitch is je beste weg.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, waar ga ik dit prachtige toernooi straks bekijken zonder Viaplay?
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.quote:
Je kan toch gewoon een maandje viaplay nemen? Nog geen twee tientjes.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.
Klasse werk ouwe reus.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Zal ik straks even aanpassen.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klasse werk ouwe reus.
* De oudste16-jarige ooit
1998quote:
Mooi weerquote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi weer![]()
Ik mis nog één regeltje "De winnaar van MvG - Humphries wordt WK" maar dat zal wel komen omdat ik er geen verstand van heb
Zal zo zijnquote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |