Huybrechts oogde gewoon oké op de PC Finals. Veenstra wil nog wel eens 'als het draait' zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het vooral. Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Dit komt enigszins bekend voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog op de terugkeer van de pleister met rustgevende vloeistof.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Dirk Marcellis gaat Ray mentaal sterker maken!
https://nos.nl/artikel/24(...)voetballer-marcellis
Ik wil gewoon dat spelers 6 brandy en 15 pints drinken voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spelers krijgen tijdens het WK in Londen beschikking over een eigen huis, waar onder meer een kok en trainingsfaciliteiten beschikbaar zijn. Ook krijgen ze mentale ondersteuning en worden ze heen en weer gereden naar de wedstrijdzaal met een eigen taxi.
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van welke zou jij het meeste walgen als hij plots naast je onder de douche staat?
(onrealistische situatieschets want de meesten douchen natuurlijk helemaal niet, maar het gaat om het idee)
voormalig topvoetballer Dirk Marcellis.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van die gele opgedroogde vlekken in zn boxershort genotquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teler lijkt me echt een ongekende smeerlap.
Dit moet toch wel de kutste baan zijn die ik ooit heb gezien. Wonder als de beste man aan het einde van het toernooi zelf niet van de Brienenoord afspringt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ontstoken kaak.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we de wereldtitel van MvG niet te zien omdat:
a) Voedselvergiftiging
b) Maggewoonniegebeureklaar tegen eoa random nobuddy in R3
c) Ally Pally stort in
d) Viaplay bestaat niet meer per 1 januari
Ergens in de komende drie dagen. Zal wel alleen het pre-kerstschema zijn, de PDC kennende inmiddels.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:54 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze het speelschema bekend?
Wat vervelend dat donderdag kantoordag is zeg.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
Donderdag 21 december, middagsessie:
Mickey Mansell v Xiaochen Zong (R1)
Luke Woodhouse v Berry van Peer (R1)
Madars Razma v De Decker/Horvat (R2)
Rob Cross v Vandenbogaerde/Tricole (R2)
[ afbeelding ]
Gottegod. Ik ga mijn werkgever smeken om ingepland te worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
1000GBP voor elke 180, dat gaat wel aardig aantikken.
Erg blij dat de PDC deze aids op m'n laatste werkdag gepland heeftquote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |