Warm bad Wertha in DRT / Lakeside 2023 #1quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Wij van DRT zijn er voor elkaar.quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar dit warme bad.
Sterker nog, ik heb het nodig.
Mikkie Mansell op tv, altijd lastigquote:Op maandag 4 december 2023 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel een leuke gedachte dat Zjak angst predikt voor een speler met deze WK-historie, die tegen Richard Veenstra moet (wie weet wat halve finales/kwartfinales/finales spelen op TV is).
2020: First round (lost to Ron Meulenkamp 0–3)
2022: First round (lost to Rusty-Jake Rodriguez 1–3)
2023: First round (lost to Mickey Mansell 1–3)
Lekker een hekel hebben aan Jelle K, maar wel Robert K luisteren.quote:
Twitch is je beste weg.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, waar ga ik dit prachtige toernooi straks bekijken zonder Viaplay?
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.quote:
Je kan toch gewoon een maandje viaplay nemen? Nog geen twee tientjes.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was niet altijd een daverend succes.
Klasse werk ouwe reus.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Zal ik straks even aanpassen.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klasse werk ouwe reus.
* De oudste16-jarige ooit
1998quote:
Mooi weerquote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi weer![]()
Ik mis nog één regeltje "De winnaar van MvG - Humphries wordt WK" maar dat zal wel komen omdat ik er geen verstand van heb
Zal zo zijnquote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar van Cross, Wade, Gilding of Anderson in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |