Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gezaghebbende voorbeschouwing op het WK Darts staat online. @:Wimderon
https://alaphilippe.mediu(...)024-xxl-cb057cbebd20
Google.comquote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn King en Lewis gestopt? Of hebben ze het gewoon niet gehaald?
Lewis is tijdelijk gestopt.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makkerquote:Op donderdag 7 december 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lewis is tijdelijk gestopt.
King heeft het niet gehaald.
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding makker
Beste kans dat Whitlock volgend jaar er ook niet bij is. Dan zal PDC wel juichen, hoeven ze aantal borden minder te bestellen vanwege zijn grippuntenquote:Op donderdag 7 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook geen Suljovic en vdVoort. De bekende namen verdwijnen. Beaton en Whitlock zijn er nog wel bij.
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:36 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beetje acteren voor 'n reclame kan ie wel.
quote:Op zondag 10 december 2023 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
NOG 5 DAGEN en ANDERHALF UUR.![]()
![]()
Hier verder:
De_Kraam in DRT / 2024 PDC World Darts Championship #3 - Zonder wansmaak
[ afbeelding ]
Raybar godquote:'Het vele reizen kost veel tijd. Je kan niet trainen, je kan niets. Laatst zat ik weer op vliegveld Rotterdam The Hague Airport anderhalf uur te wachten... Je raadt het al, de vlucht was vertraagd en werd later gecanceld. Dat kost heel veel energie. Gelukkig is Julia er altijd voor me. Als ik er doorheen zit, praat ze met me en beurt ze me op. Ze geeft me een schop onder de kont en ze zegt ook tegen me wanneer ik moet gaan trainen.'
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.quote:Op zondag 10 december 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen WK Darts op het lineaire kanaal.
Viaplay snapt nog steeds niet hoeveel klootjesvolk en boomers naar het WK kijken.
Het klootjesvolk is noodzakelijk voor de centjes, en centjes zijn noodzakelijk zodat spelers met meer charisma dan Niels Zonneveld professioneel willen wordenquote:Op zondag 10 december 2023 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan de kloof met het klootjesvolk niet groot genoeg worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |