Hier alvast wat oneliners waarmee je kan doen alsof je het snapt:quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van darten.
Dat is het hele concept van Viaplay inderdaadquote:Op maandag 11 december 2023 17:59 schreef franklop het volgende:
Viaplay niet lineair op tv is jammer. Al kan streamen naar de tv ook natuurlijk
Het is niet de meest ingewikkelde sport om te volgen, dat scheelt.quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soort cricket, maar dan met pijltjesquote:Op maandag 11 december 2023 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is niet de meest ingewikkelde sport om te volgen, dat scheelt.
Ik weet niks van voetbal.quote:Op maandag 11 december 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bof jij even dat @PSVCL in hetzelfde team zit en jou alles kan leren.quote:
@MasterCallerquote:Op maandag 11 december 2023 19:28 schreef Nober het volgende:
Verwachten we nog een voorbeschouwing van Mastercaller Nieuwlaat?
Hoe gaat @MasterCaller dit omdraaienquote:Op maandag 11 december 2023 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laatste bezoek: 930 dagen geleden.
Dat is wel de meest bizarre upset van dit jaar. Ben benieuwd of dat te overtreffen is dit WK.quote:
Raymond heeft Tom Hanks gemist toen hij naar de lift liep. Hij is nou net een grote fan van Tom Hanks. Altijd tegen mij.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ree hep een nieuw zetje. Dit wordt dé set-up.
@MasterCaller is best okéquote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe gaat @:mastercaller dit omdraaien
Homoquote:Op maandag 11 december 2023 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laatste bezoek: 930 dagen geleden.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Raymond heeft Tom Hanks gemist toen hij naar de lift liep. Hij is nou net een grote fan van Tom Hanks. Altijd tegen mij.
Aileen de Graaf kan ook wel aanschuivenquote:Op maandag 11 december 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar wat Bas Muijs, Raemon Sluiter, Robin van Galen, Lars Boom, Max Hopp te melden hebben.
Hoop dat ik kan meegenietenquote:Op maandag 11 december 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel gay hier
Hopelijk sluiten @:anneloos en @:pisces29 aan.
Riesjard Veenstra komt langs in zijn pand. Dit is gespeeld.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ree hep een nieuw zetje. Dit wordt dé set-up.
Baggish, Hopp, Herewini, Asada, A. Lewis toen die al jaren niks meer had gegooid.quote:Op maandag 11 december 2023 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Zjak-hypes vind ik vooral een typering voor spelers die wij niet serieus nemen maar hij het einde vindt.
Ik noem een Koltsov, Rusty-Jake Rodriguez, David Evans. Dan is Krcmar nog de speler die de meeste potentie heeft om de noemer 'Zjak-hype' te ontstijgen.
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort cricket, maar dan met pijltjes
quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nog snacks kopen trouwens. RIP geld.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
Wat hier gezegd wordt is best oké.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen zin in Huybrechts, wellicht de onsympathiekste speler van alle seeds
Tuinhekje-verdedigen-met-een-broodplank is geen sport.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cricket. De enige sport ter wereld waarbij je als je de uitslag ziet nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |