Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgevenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar zit ik onder de plak dus zal voor het eerst veel minder kijken. Beginnend met vanavond.
Die laat zich 3 weken volblaffen door negers in Gambia?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgeven
Aanwezigheid confirmedquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VANAVOND GAAN WE HET WARME BAD IN
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
Ik verwacht de aanwezigheid van:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Ook erg teleurstellend dat @Doevelaer meteen al 2 avonden verstek laat gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zojuist het vliegtuig ingestuurd tot begin januari zodat ik mij helemaal aan jullie kan overgeven
En dan hebben er allemaal kwaliteitsusers ineens ’competitie’ of zitten ze ‘onder de plak’. Wat is dit nou jongens. Alsof met wat sneue fokkers over middelmatige dartswedstrijden discussiėren niet veel belangrijker is dan je vriendin of je werk.
https://www.pdc.tv/live-scoresquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:24 schreef Zorro het volgende:
Even ter voorbereiding, ik ben er een tijdje niet bij geweest want Viaplay...
Gelukkig is het met VPN op VTM te volgen
Maar wat ik wil vragen: Wat is tegenwoordig de livescorepagina waar je niet omheen kan? Ik had volgens mij altijd livedartsdata of zoiets maar dat schijnt overleden.
Gruwelijk bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
En de rankings, plus prijzengeldstatistieken van een speler vind je hier.quote:
Waar is het eigenlijk misgegaan met @:Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
#spoileredquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En voor de ransmakaken (inclusief mezelf) die wel eens een sessie missen:
Iedere middag en avond post de PDC een samenvatting van een sessie op YouTube: https://www.youtube.com/@:officialpdc
Zijn Hitler-adoratie bleek een voorbode dat de beste knul een nsb’er isquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk misgegaan met @:Neef_Wuppie
infaam en abject allemaal weerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn Hitler-adoratie bleek een voorbode dat de beste knul een nsb’er is
@Alaphilippe_quote:"Ik heb nog twee sets"
Peter Wright staat erom bekend dat hij héél vaak wisselt van pijlenset. Zelfs tijdens wedstrijden durft de tweevoudige wereldkampioen veelvuldig te switchen, soms met succes en soms zonder.
Voor dit WK zou 'Snakebite' het op twee sets houden, zo maakte hij bekend bij Sky Sports. Zijn beruchte gouden darts en een setje dat lijkt op de pijlen van Michael van Gerwen. Daarmee won de Schot eerder dit jaar het EK.
Ik ben vanavond niet presentquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een relatie hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:52 schreef Bezsen het volgende:
Je vriendin alleen op vakantie laten gaan
Tjeens of plens, gewoon aanwezig vanavondquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook erg teleurstellend dat @:Doevelaer meteen al 2 avonden verstek laat gaan.
Kijk jij nog even naar je inzending voor de Nostra? Het is een rommeltje nuquote:
quote:
Onacceptabel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik meld me afwezig dit weekend. Schrijnend.
@Doevelaer is alweer aan het draaideuren geslagen.quote:
Niet samen kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar zit ik onder de plak dus zal voor het eerst veel minder kijken. Beginnend met vanavond.
Zoals je ziet staat M Smith klaar voor een handjobquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het puntje van mijn penis tintelt.
Doets - Buntz 3-2quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef Szura het volgende:
Schedule of Play:
Volgt
Kamervragen @:frozen-assassin
Maar het is weekend en morgen kunnen we uitslapenquote:
Dit is niet een van de vele voorspeltopics.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doets - Buntz 3-2
Menzies - Rodriguez 3-1
Whitlock - Nebrida 3-0
Smith - Doets 3-1
Het maar allen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet samen kijken![]()
Check deze gast @:anneloos
Forum Opties | |
---|---|