Gewoon echt niet te zeggen dit jaar wie wint.quote:
Ik mis de eerste 2 dagenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VANAVOND GAAN WE HET WARME BAD IN
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
Ik verwacht de aanwezigheid van:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Maak wel even een topic aan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:23 schreef Madhouse11 het volgende:
Zin in !!
Doen we nog een Pick-em ?
Als je je vrijwillig laat torpederen door die vunzige gnoom hoef ik er niet veel mee.quote:
Wat jij er wel of niet mee hoeft maakt haar nog geen viesdik gedrocht natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je vrijwillig laat torpederen door die vunzige gnoom hoef ik er niet veel mee.
Akkoord!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij er wel of niet mee hoeft maakt haar nog geen viesdik gedrocht natuurlijk
Je kunt prima gratis kijken via het Belgische VTM (zonder VPN). Inloggen kan met elk DPG-account (Nu.nl, AD, enz). Als de app niet in je appstore staat, kun je hem hier zo downloaden voor Android: https://www.apkmirror.com/apk/dpg-media-apps/vtm-go/. Chromecast werkt prima, de website ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik nog gauw een abo op dat hoerige viaplay nemen denk je? Of is er een betere optie?
Ja hier ook weer hoor. Wat niet nodig is is niet nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
ViaPlay gaat er hier wel uit na 3 januari.
Voor Formule 1 ga ik wel iets anders doen volgend jaar. Het voetbalpakket (Engeland, Duitsland) maak ik toch amper gebruik van.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook weer hoor. Wat niet nodig is is niet nodig.
Zit er al klaar voor allen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Dan heb je vorig jaar onvoldoende indruk gemaakt in het warme bad en verwacht ik de komende dagen dat je actief mee gaat zwemmen.quote:
Ik ga zelf darten voor de competitie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |