Nee. Alleen GroenLinks wilde nog weleens stijgen. Maar algeheel gezien is er al jaren maar heel weinig van links Nederland over.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij indrukwekkend. De PvdA is in die periode ook bepaald geen stemmenmagneet geweest.
Eerste gedachte: RoosviCeeDAquote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
Ik had wel even behoefte aan een optimistische TT
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
(Sorry voor de mental image als je dat nog niet wist)
Volgens mij hebben ze het zelf nooit toegegevenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ik
Nog wat opbeurends erbij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
Ik had wel even behoefte aan een optimistische TT
Bij verkiezing middelbare scholen waren PVV en FvD de grootste. Weet niet hoe dat is bij jong volwassenen...quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe mijn leeftijdscategorie gestemd heeft trouwens, maar ik gok dat we dat niet gemakkelijk terug gaan kunnen zien
En soms heeft premier Geert ook best een punt:quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wat opbeurends erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was wel groot in het nieuws toen. Rutte had toen ook dat President’s Dinner (oid), waar hij wat grapjes maken over deze tortelduifjes. En het woeste hoofd van Jan Slagter was er toch wel één voor de eeuwigheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ik
Dat is meestal de dag erna wel in te zien.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe mijn leeftijdscategorie gestemd heeft trouwens, maar ik gok dat we dat niet gemakkelijk terug gaan kunnen zien
Ah nu snap ik zijn Nederlanders weer op één wat beter.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
En soms heeft premier Geert ook best een punt:
[ twitter ]
Ah mag ik het er dan bij houden dat het nooit gebeurd is?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het zelf nooit toegegeven
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit betekent dus ook dat Gerard Joling niet gaat emigreren?
De PVV is in elk geval dol op het ESFquote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is mijn favoriete Geerttweet:quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
FvD verbaast me daarin niks want hij had echt een intense Tiktokcampagne wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij verkiezing middelbare scholen waren PVV en FvD de grootste. Weet niet hoe dat is bij jong volwassenen...
Zeker welquote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mag ik het er dan bij houden dat het nooit gebeurd is?
Tegenwoordig zeldzaam als het niet om een verjaardag gaatquote:
Ja hij is wel fan van het Songfestival want hij heeft dus ook die 2 werknemers van hem aangeraden om samen naar de Songfestivalfinale te kijken waardoor er dus die relatie uit kwamquote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het wordt wel weer eens tijd inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeldzaam als het niet om een verjaardag gaat
In dit geval slaat schatje natuurlijk op iedereen dus is het eigenlijk een naamTT voor iedereen!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, @Meke had daar ooit nog een hele administratie over gemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En de Droomvlucht!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De PVV is in elk geval dol op het ESF
Ja maar daar kwam toen veel gehengel en gedoe vanquote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, @:meke had daar ooit nog een hele administratie over gemaakt.
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag erna wel in te zien.
Ja (al had dat ook wel wat).quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar kwam toen veel gehengel en gedoe van![]()
Volgens mij hoef je alleen te stemmen bij een exit-poll, of moest je ook allemaal gegevens achterlaten @Roger_Epiales?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.
Ja okee maar vooral dit:quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mits niet door de persoon zelf, natuurlijk.
Oh zo. Maar de exit polls geven op dat soort vlakken een vrij accuraat beeld.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.
Welterusten! Ik ga ook een poging wagen.quote:
Ik zeg deze keer niets.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik schakel over naar de NOS en zie denk ik voor het eerst deze verkiezingsperiode Mirjam Bikker op tv
@Hamlapjesquote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik schakel over naar de NOS en zie denk ik voor het eerst deze verkiezingsperiode Mirjam Bikker op tv
Zo te lezen wil @Meke vooral dat je niet erger bent dan wie ze al gemeet heeft. Misschien waren die wel juist zo erg omdat ze heel normaal waren en wil ze dat voor jou dus juist niet. In die zin zou ze het dus gewoon met mij eens zijn dat je niet normaal hoeft te zijn, wat me dan weer niet zozeer zou verbazen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik normaal ben, @:Roger_Epiales wil juist dat ik niet normaal ben, hoe kan ik dat állebei zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Volledig anoniem. Vel met partijen, aankruisen wat je gestemd hebt en dat opgevouwen in een kist gooien.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen te stemmen bij een exit-poll, of moest je ook allemaal gegevens achterlaten @:roger_epiales?
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo te lezen wil @:Meke vooral dat je niet erger bent dan wie ze al gemeet heeft. Misschien waren die wel juist zo erg omdat ze heel normaal waren en wil ze dat voor jou dus juist niet. In die zin zou ze het dus gewoon met mij eens zijn dat je niet normaal hoeft te zijn, wat me dan weer niet zozeer zou verbazen natuurlijk.
Maar de vraag is of @Meke normaal ook saai vindt. En wat Meke dan onder normaal (of saai) verstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiste kans.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
NOS heeft Simone Tukker naar Leeuwarden gestuurd. Wat een mismatch
@H_T wat denk je?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Hoe lang gaat de formatie duren gokken jullie?
Tot na het zomerreces. Ik gok op begin oktober, dus dan is het sowieso nietquote:
gaat sowieso extreem worden, extreem snel of extreem langquote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Hoe lang gaat de formatie duren gokken jullie?
Normaal vind ik vooral nogal kleurloos en ik kan me moeilijk voorstellen dat meke dat leuk zou vinden, dus daar zou ik me niet te veel zorgen over maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de vraag is of @:Meke normaal ook saai vindt. En wat Meke dan onder normaal (of saai) verstaat.
Er zijn juist heel veel lichtpuntjes vandaag.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:20 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog wel een lichtpuntje van de huidige voorlopige uitslag: BvNL nul zetels. Dus Van Haga eindelijk de kamer uit![]()
![]()
Ik ben nog niet thuis, maar dit dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis.
What the fuck??
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis.
What the fuck??
Hoe was jullie date?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis, maar dit dus.
Ben je nu al uitgeteld? Of hoefde je dat niet te doen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis.
What the fuck??
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo te lezen wil @:Meke vooral dat je niet erger bent dan wie ze al gemeet heeft. Misschien waren die wel juist zo erg omdat ze heel normaal waren en wil ze dat voor jou dus juist niet. In die zin zou ze het dus gewoon met mij eens zijn dat je niet normaal hoeft te zijn, wat me dan weer niet zozeer zou verbazen natuurlijk.
Volgens mij hebben wij samen gebowld in Utrecht met Koos van ShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wait wut?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij samen gebowld in Utrecht met Koos van Shownieuws
Ik ben hier te moe voor hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de vraag is of @:Meke normaal ook saai vindt. En wat Meke dan onder normaal (of saai) verstaat.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis.
What the fuck??
Die bowlde toevallig naast onsquote:
Ja, we hoefden alleen op partij te tellen. PVV had bij ons zo'n grote voorsprong ten opzichte van de rest.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nu al uitgeteld? Of hoefde je dat niet te doen?
Jep, toen ik er was was er ook iemand die zoiets zei.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag op het stembureau aangekomen vertelden twee kiezers tegen elkaar: "Ik ga in ieder geval niet op Timmermans stemmen, dat is zo'n akelige man".
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
In het whatsappgroepje van plaatselijke queer jeugd (waarvan ik de oudste ben) lees ik dat verschillende mensen aan het huilen zijn, een paar zijn flabbergasted en eentje is bang dat hij volgend jaar geen hormonen gaat krijgen.
Lekker dan.
dat lijkt me stugquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat we nu niet Brexit achterna gaan met Nexit. Moet er niet aan denken...
Terwijl Brexit zo'n belachelijk groot succes is!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat we nu niet Brexit achterna gaan met Nexit. Moet er niet aan denken...
Hij heeft gelukkig niet 150 zetelsquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Nashipeer het volgende:
volgens mij zou nu hooguit een kwart van de Britten voor de Brexit stemmen oid tochquote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl Brexit zo'n belachelijk groot succes is!
Dat zal ik morgen eens doen dan. Hij komt hier niet mee weg hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat moet je aan hem vragen!
#supportyourlocalsquote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag op het stembureau aangekomen vertelden twee kiezers tegen elkaar: "Ik ga in ieder geval niet op Timmermans stemmen, dat is zo'n akelige man". Een derde zei dat ze daar ook niet op ging stemmen en toen had ik al moeten begrijpen dat de dag niet beter werd.
Om 21.00 uur gingen we stemmen tellen. Wilders, Wilders, Wilders, Wilders... Tuurlijk, NSC en VVD kregen ook nog wel stemmen, maar zoveel Wilders. Ik ben er ziek van.
In het whatsappgroepje van plaatselijke queer jeugd (waarvan ik de oudste ben) lees ik dat verschillende mensen aan het huilen zijn, een paar zijn flabbergasted en eentje is bang dat hij volgend jaar geen hormonen gaat krijgen.
Lekker dan.
Fleur Agema?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik stem op een vrouw en de PVV wordt vervolgens de grootste. 🤔
Je keek elke keer op je mobieltje en als ik dan een verhaal vertelde, dan reageerde je er niet echt op, zoals dat verhaal over de pruimenboom.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Waar komt deze conclusie vandaan?
Ik ben gewoon niet zo goed in gezelschap.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je keek elke keer op je mobieltje en als ik dan een verhaal vertelde, dan reageerde je er niet echt op, zoals dat verhaal over de pruimenboom.
Misschien heb ik dat dan helemaal niet goed aangevoeld en te veel over mezelf gepraatquote:Op donderdag 23 november 2023 00:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed in gezelschap.
Misschien kunnen jullie het nog eens proberen maar dan een film of zo? Waar minder bij gepraat wordt?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat dan helemaal niet goed aangevoeld en te veel over mezelf gepraat
Zelfs in mijn oude gemeente Ermelo is PVV de grootste geworden. Nou dan zijn er echt rare dingen aan de hand hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
M'n woonplaats heeft me teleurgesteld.
Ik bedoel, GLPvdA is wel de tweede partij en het verschil is niet super groot, maar toch. Beetje jammer wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs in mijn oude gemeente Ermelo is PVV de grootste geworden. Nou dan zijn er echt rare dingen aan de hand hoor.
Oh, was dat met jou?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij samen gebowld in Utrecht met Koos van Shownieuws
Ik blijf nog even liggen hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, genoeg getroost. Aan het werk mensen!
En dat is nou net zo'n mooi verhaalquote:Op donderdag 23 november 2023 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je keek elke keer op je mobieltje en als ik dan een verhaal vertelde, dan reageerde je er niet echt op, zoals dat verhaal over de pruimenboom.
In principe wel. Maar op de langere termijn is dat vaak wel lastiger. De bezuinigingen op de jeugdzorg, het sluiten van verzorgingshuizen en asielopvang centra heeft ook pas jaren erna voor problemen gezorgd. En die lijn zie ik de grootste partijen van nu ook wel ingaan.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:56 schreef Yesse het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb het gekke idee dat alles wel weer goed komt en dat dit jammer is maar zichzelf wel oplost.
Dat heb ik ook wel ja, hopelijk klopt ons gevoel.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:56 schreef Yesse het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb het gekke idee dat alles wel weer goed komt en dat dit jammer is maar zichzelf wel oplost.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:56 schreef Yesse het volgende:
Pino, jii blauwe vogel, ik moest lachenquote:
Ja 20 bij NSC die hetzelfde wil. En 7 bij de BBBquote:Op donderdag 23 november 2023 07:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook.
En @:billdauterive , het is niet dat Wilders de enige is die macht heeft, er zijn nog meer dan 100 andere zetels in de kamer.
Met zijn achternaam die klinkt zoals Pino lacht.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:20 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog wel een lichtpuntje van de huidige voorlopige uitslag: BvNL nul zetels. Dus Van Haga eindelijk de kamer uit![]()
![]()
Laten ze eerst maar een coalitie vormen. Dat gaat nog tegenvallen.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:56 schreef Yesse het volgende:
Zondag met Lubach. #neverforgetquote:Op donderdag 23 november 2023 09:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met zijn achternaam die klinkt zoals Pino lacht.
Dat ligt eraan. Als je er eigenlijk ook tien had kunnen afronden is het niet zoveelquote:Op donderdag 23 november 2023 09:19 schreef NailQueen het volgende:
In het eerste uur alweer bijna 2 taken voldaan. Ik moet rustig aan doen. Dit gaat tegen mijn natuur in.
Die halen echt net de kiesdrempel inderdaad. Gelukkig zijn BIJ1 en Wybren en Henkie wel verdwenen.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind het echt erg jammer dat het JA21 net aan is gelukt een zeteltje te houden
Ja, dat ruimt alvast lekker op inderdaad!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die halen echt net de kiesdrempel inderdaad. Gelukkig zijn BIJ1 en Wybren en Henkie wel verdwenen.
Weinig indruk gemaakt dusquote:Op donderdag 23 november 2023 04:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, was dat met jou?![]()
Maar dat was wel een leuke avond en zeker niet kleurloos en normaal, dus dat zit wel goed dan.
Beterschapquote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn knie voelt net zo als deze verkiezingsuitslag aan.
Altijd al gedacht dat Geert niet kon badmintonnenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws gisteravond wel met 5-3 gewonnen van de koploper
Joost moet wel een baantje hebben natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2023 07:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch met een kater wakker geworden. JA21 redt helaas ook echt net een zetel, SGP meer stemmen dan CU, allemaal heel erg onleuk.
We moeten maar hard bidden dat het komende kabinet niet te veel sloopt. Helaas gaat dat veel sneller dan wat opbouwen.
WIlders heeft eigenlijk maar 2 opties en die worden beiden lastig.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten ze eerst maar een coalitie vormen. Dat gaat nog tegenvallen.
Of sommige anderen waren gewoon heel erg aanwezig, dat kan ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Weinig indruk gemaakt dus![]()
Ja, was een leuke meet
Zal @Momo wel weer zijn geweest danquote:Op donderdag 23 november 2023 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of sommige anderen waren gewoon heel erg aanwezig, dat kan ook.
Noujaquote:Op donderdag 23 november 2023 10:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Zal @:momo wel weer zijn geweest dan
Prima stad, Leiden.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel blij dat in Leiden GL/PvdA iig duidelijk de grootste is, ruim twee keer zo groot als de nr2.![]()
(de nr 2 die dan wel weer de pvv is, dat is wel jammer)
Je bent niet de enige, mocht dat een troost zijn?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Prima stad, Leiden.
Helaas woon ik een gemeente waar PVV de grootste is gewordenNiet dat ik verbaasd ben, hier wordt altijd verkeerd gestemd
Ja maar na 13 jaar rechts beleid kan je uit ontevredenheid alleen maar meer naar rechts. Want huuuu links.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:35 schreef Redefine het volgende:
Ook wel mooi dat er gesproken wordt over dat Nederlanders voor een nieuwe koers en verandering hebben gekozen. En dat de uitslag dan: VVD 2.0 37 zetels, VVD 24 zetels en CDA 2.0 20 zetels is.
Dat past inderdaad niet in het beeld van de omringende gemeentesquote:Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, mocht dat een troost zijn?![]()
Hier dus zoals verwacht Nsc de grootste. Pietertje viert hier carnaval, dan krijg je dat.
Schokkender vind ik dat PVV de tweede is geworden in plaats van de VVD.
13 jaar ellende voor rechts is de schuld van links.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar na 13 jaar rechts beleid kan je uit ontevredenheid alleen maar meer naar rechts. Want huuuu links.
Waar woon je dan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2023 02:30 schreef Miloutchi het volgende:
Ik heb op GLPVDA gestemd, maar heeft weinig uitgemaakt helaas. Ben wel even blij dat ik niet meer in Nederland woon en ik me dus een beetje kan afschermen van al het nieuws.
Jawel maar in gevallen als deze wordt nog maar eens aangetoond dat de ouderwetse links/rechts-verdeling niet meer actueel is. Want het ene rechts is het andere niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar na 13 jaar rechts beleid kan je uit ontevredenheid alleen maar meer naar rechts. Want huuuu links.
Het is sowieso meer conservatief tegen progressief. Zo rechts is de PVV op veel onderwerpen niet bijvoorbeeld. En op het linkse D66 of rechtse NSC is ook genoeg af te dingen.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar in gevallen als deze wordt nog maar eens aangetoond dat de ouderwetse links/rechts-verdeling niet meer actueel is. Want het ene rechts is het andere niet.
quote:Man gaat strategisch huilen
22 november 2023 door Matthijs van Rumpt
Nu de eerste exitpoll bekend is, heeft de 28-jarige Noa eindelijk de keuze gemaakt: hij gaat strategisch huilen.
Normaal zou Noa glimlachend op de bank zitten en nog een bakje chips pakken, maar nu de PVV in de exitpoll van Ipsos op 35 zetels staat, gooit hij het over een andere boeg. “Tactisch snotteren tot alle stemmen geteld zijn”, zegt Noa met een glimlach, die direct breekt als hem te binnen schiet dat Geert Wilders straks op staatsbezoek gaat.
Het is een beslissing die je vaker ziet, deze verkiezingen. Nu Wilders in het Torentje lijkt te komen, besluiten meer en meer mensen om massaal strategisch onder een deken te kruipen en zich kapot te schamen. Ze noemen dat ook wel: het bandwagon effect.
Ja precies, twee-dimensionale spectra zijn een stuk nuttiger hiervoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso meer conservatief tegen progressief. Zo rechts is de PVV op veel onderwerpen niet bijvoorbeeld. En op het linkse D66 of rechtse NSC is ook genoeg af te dingen.
@BillDauterive ?quote:Hopelijk helpt deze lijst je om straks volledig in de juiste stemming te komen. Hou hem er gerust bij. Mocht je er alsnog niet helemaal uitkomen, vraag dan de vrijwilligers van het stembureau om hulp. Daarvoor zitten ze er tenslotte.
In Harderwijk hebben we op twee locaties, op het gemeentehuis en op de basisschool in de wijk Drielanden, een speciaal masturbeer-stemhokje. Waar ik zat, was dit niet en heb ik dit niet meegemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Strani het volgende:
@:H_T heb je hier nog wat aan gehad? https://speld.nl/2023/11/(...)kje-de-dos-en-donts/
"Masturberen in het stemhokje: de do's en don'ts"
[..]
@:BillDauterive ?![]()
Ahh wat jammer. Maar mooi dat ze dat doen!quote:Op donderdag 23 november 2023 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Harderwijk hebben we op twee locaties, op het gemeentehuis en op de basisschool in de wijk Drielanden, een speciaal masturbeer-stemhokje. Waar ik zat, was dit niet en heb ik dit niet meegemaakt.
Het is zaterdag vandaag.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben wel helemaal in de war met de weekdagen nu
Dat is wel belangrijker dan de 2e kamerquote:Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef Strani het volgende:
Nog zeker tot 20 uur vanavond wachten wat Amersfoort gestemd heeft over betaald parkeren
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 23 november 2023 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zaterdag vandaag.
Dat is waar maar dan was het wel weer dichterbij de kerst (en dan was de week gestart waarin ik van mezelf kerstversiering mag neerzettenquote:Op donderdag 23 november 2023 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het dan overmorgen maandaggeweest in plaats van zaterdag.
Ik probeerde vanochtend iets te bestellen met een Black Friday korting, snapte maar niet waarom het niet werkte.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben wel helemaal in de war met de weekdagen nu
Ik merk dat veel bedrijven tegenwoordig een black week / black 2 weeks / black always hebbenquote:Op donderdag 23 november 2023 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik probeerde vanochtend iets te bestellen met een Black Friday korting, snapte maar niet waarom het niet werkte.![]()
Inderdaad, wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik merk dat veel bedrijven tegenwoordig een black week / black 2 weeks / black always hebben
Voor de pakketjes wel beterquote:
Amazon is hier ook al zeker een week bezig met Black Friday ja. En het duurt bij de meeste bedrijven ook tot aanstaande maandag.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik merk dat veel bedrijven tegenwoordig een black week / black 2 weeks / black always hebben
Ja helemaal met de combinatie Sinterklaas is wat meer verspreid inderdaad beter. Zal PostNL ook wel vindenquote:Op donderdag 23 november 2023 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor de pakketjes wel beterJe merkt nu al dat ze het drukker hebben. Grootste nadeel vind ik 'dagdeals' enzo. Dan heb je een leuke dagdeal op dinsdag maar heb je 2 dagen later wéér een bestelling voor een andere dagdeal
![]()
Ik heb juist het tegenovergestelde. Sinterklaas waren vooral de kleinere cadeaus en langzaamaan was sinterklaas alleen nog een chocoladeletter. Wij deden alles met kerst omdat je dan steeds meer cadeaus onder de boom zag verschijnen en het steeds gezelliger werd ofzo. Ik heb dan weer niks met de combinatie Kerst = eten want wij waren thuis niet zo van het luxe eten, sterker nog, wij aten vaak saté, soep en brood want makkelijk tijdens het cadeautjes openenquote:Op donderdag 23 november 2023 15:48 schreef Strani het volgende:
Ik vind trouwens cadeautjes met kerst nog steeds niet zo leuk. Met m'n ex was het wel de gewoonte om het te doen maar voor mij hoeft het niet zo. We deden vroeger thuis altijd cadeautjes met sinterklaas en kerst associeer ik er niet mee. Hebben jullie dat niet?
Haha oké ja dat is precies andersom inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2023 15:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Sinterklaas waren vooral de kleinere cadeaus en langzaamaan was sinterklaas alleen nog een chocoladeletter. Wij deden alles met kerst omdat je dan steeds meer cadeaus onder de boom zag verschijnen en het steeds gezelliger werd ofzo. Ik heb dan weer niks met de combinatie Kerst = eten want wij waren thuis niet zo van het luxe eten, sterker nog, wij aten vaak saté, soep en brood want makkelijk tijdens het cadeautjes openen
Ja, ik heb ook niets met kerst (behalve de Top 2000 natuurlijk). Sinterklaas is toch een verhaal met meer spanning, gezelligheid en humor, dan plompverloren wat cadeautjes onder de boom gooien.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:48 schreef Strani het volgende:
Ik vind trouwens cadeautjes met kerst nog steeds niet zo leuk. Met m'n ex was het wel de gewoonte om het te doen maar voor mij hoeft het niet zo. We deden vroeger thuis altijd cadeautjes met sinterklaas en kerst associeer ik er niet mee. Hebben jullie dat niet?
Ja. Ik vind kerst verder wel heel leuk hoor. Maar inderdaad vond ik het sinterklaasverhaal als kind ook spannender.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niets met kerst (behalve de Top 2000 natuurlijk). Sinterklaas is toch een verhaal met meer spanning, gezelligheid en humor, dan plompverloren wat cadeautjes onder de boom gooien.
Ik ben vandaag ook echt actief met veel energie. Wat is er met mij aan de hand? Ik herken mezelf helemaal niet meerquote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je er eigenlijk ook tien had kunnen afronden is het niet zoveel
Ja, een versierd huis en een boom in de kamer vind ik ook best leuk. Maar de zoetsappige sprookjes-toon, de matige kerstmuziek en het vele binnenzitten hebben mij nooit zo aangesproken.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik vind kerst verder wel heel leuk hoor. Maar inderdaad vond ik het sinterklaasverhaal als kind ook spannender.
Vroeger deden we alleen cadeautjes met Sinterklaas. Pas rond mijn 18de kwam ik er achter dat andere mensen dus ook kerst vieren met cadeautjes.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:48 schreef Strani het volgende:
Oh johquote:Op donderdag 23 november 2023 16:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vroeger deden we alleen cadeautjes met Sinterklaas. Pas rond mijn 18de kwam ik er achter dat andere mensen dus ook kerst vieren met cadeautjes.
Mijn ouders vertelde me toen ik kind was dat de pieten het hele jaar in de bomen rond het huis kunnen zitten om te zien of ik m'n bord wel leeg at.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:22 schreef Yesse het volgende:
Ik vond als kind sinterklaas en de pieten maar eng. En toen ik ouder werd had ik al snel door dat het niet klopte dus was de spanning er snel vanaf![]()
Ik ben vooral fan van de periode rondom kerst, lampjes, kerstboom, de sfeer die dat meebrengt. Cadeautjes voor familie. Maar kerst zelf vind ik vaak veel te druk en verplicht. Vooral met de schoonfamilie waarbij ik altijd het gevoel van haast ervaar omdat er 20 gerechten zijn en daarnaast er snel cadeautjes moeten worden uitgepakt en een spelletje moet worden gespeeld in een korte tijd.
Inmiddels ben je 150 kilo en heb je een irreële angst voor zwarte mensen?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn ouders vertelde me toen ik kind was dat de pieten het hele jaar in de bomen rond het huis kunnen zitten om te zien of ik m'n bord wel leeg at.
Nee. 160 kilo en die angst is terecht.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Inmiddels ben je 150 kilo en heb je een irreële angst voor zwarte mensen?
IJndelek moge demense gwoon zegge wat ze denke wen dr maar aan nederland word weer van onze eige mensequote:Op donderdag 23 november 2023 16:35 schreef Em31 het volgende:
@:Strani gaat meteen los nu de PVV heeft gewonnen
Snap ik wel. Al die buitenlanders worden naar Spanje gestuurd.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:35 schreef Em31 het volgende:
@:Strani gaat meteen los nu de PVV heeft gewonnen
Dat heb zelfs ik inderdaad nooit aangetikt en ik ben best stevig geweest hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(160 kilo is inderdaad wel veel)
Ik heb al een keer in een rechtzaal moeten getuigen tegen een Marokkaan Luctorquote:Op donderdag 23 november 2023 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snap ik wel. Al die buitenlanders worden naar Spanje gestuurd.
Oh? Nu Geert gewonnen heeft doet de nationaliteit van de dader er opeens toe?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een keer in een rechtzaal moeten getuigen tegen een Marokkaan Luctor
Dat is trouwens wel echt waar.
Ja. Tot gisteren was 'ie licht getint.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh? Nu Geert gewonnen heeft doet de nationaliteit van de dader er opeens toe?
Wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een keer in een rechtzaal moeten getuigen tegen een Marokkaan Luctor
Dat is trouwens wel echt waar.
Nou, dit is een kleine tien jaar geleden inmiddels. Ik woonde in een gebouw met zes appartementen en op de begane grond woonde de eigenaresse van het hele gebouw. En die Marokkaanse jongen woonde ook in het gebouw maar die kreeg ruzie met haar ergens over en stond op een avond/nacht helemaal over de rooie aan te bellen bij haar gedurende langere tijd. En dat kon ik duidelijk horen en ik heb dat na de hand ook tegen haar gezegd.quote:
En sindsdien leef je in een safehouse?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dit is een kleine tien jaar geleden inmiddels. Ik woonde in een gebouw met zes appartementen en op de begane grond woonde de eigenaresse van het hele gebouw. En die Marokkaanse jongen woonde ook in het gebouw maar die kreeg ruzie met haar ergens over en stond op een avond/nacht helemaal over de rooie aan te bellen bij haar gedurende langere tijd. En dat kon ik duidelijk horen en ik heb dat na de hand ook tegen haar gezegd.
Toen kreeg ik in eerste instantie een belletje van de Guardia Civil of ik even een verklaring kon komen afleggen. En weer wat weken later kreeg ik post van het gerechtshof dat ik moest komen getuigen. Andere Marokkaanse bewoners van het gebouw wilden dit niet doen uit angst voor vergelding of zo, denk ik.
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sindsdien leef je in een safehouse?
Nee maar je maakt wat meehij moest toen dat appartement uit?
Vriendelijk is natuurlijk ook een vrij oppervlakkige eigenschap. Moordenaars kunnen ook vriendelijk zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 17:54 schreef ijs_beer het volgende:
Als persoon, gewoon zo, is ie best een vriendelijke man natuurlijk. Maarja, dat schijn Wilders ook te zijn.
Ja, als iemand anders dan Wilders naar voren wordt geschoven als premier, zullen heel veel PVV-stemmers al boos zijn denk ik. Al die andere poppetjes kennen ze nauwelijks.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde ergens op tv iemand zeggen, dat Wilders minister-president is (dus niet dat zijn partij de grootste was), waarop de verslaggever zei, eerst nog even afwachten. En daarna die man weer, nee Wilders premier, 100%![]()
Daarna bedacht ik mij hoeveel mensen er straks staan te schuimbekken als het Bosma wordt. Want er is een behoorlijk deel die op Wilders (vaak zelfs ook nog door het dan steevast over Geert te hebben alsof ze hem persoonlijk kennen) stemt niet op de PVV.
Nou denk eens even naquote:Op donderdag 23 november 2023 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou Wilders geen premier willen worden? Het is geen Omtzigt.
Bosma lijkt me nog wel acceptabel. Die wil de NPO slopen, en welke PVV’er wil dat nou niet. Maar een door Omtzigt voorgedragen onbekende premier die boven de partijen staat, een Jan van Zanen ofzo, als uitvloeisel van zijn nieuwe politiek, zou waarschijnlijk veel minder lekker vallen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde ergens op tv iemand zeggen, dat Wilders minister-president is (dus niet dat zijn partij de grootste was), waarop de verslaggever zei, eerst nog even afwachten. En daarna die man weer, nee Wilders premier, 100%![]()
Daarna bedacht ik mij hoeveel mensen er straks staan te schuimbekken als het Bosma wordt. Want er is een behoorlijk deel die op Wilders (vaak zelfs ook nog door het dan steevast over Geert te hebben alsof ze hem persoonlijk kennen) stemt niet op de PVV.
Bosma acceptabel is voor de PVV stemmers die niet als een blind paar alleen maar aan Wilders denken als ze stemmen. Die snappen wel dat Wilders geen premier gaan worden. Maar er is een deel die echt vooral op Geertje stemt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bosma lijkt me nog wel acceptabel. Die wil de NPO slopen, en welke PVV’er wil dat nou niet. Maar een door Omtzigt voorgedragen onbekende premier die boven de partijen staat, een Jan van Zanen ofzo, als uitvloeisel van zijn nieuwe politiek, zou waarschijnlijk veel minder lekker vallen.
Amnesty had ook een post over de mensenrechten die (in elk geval volgens het partijprogramma) wellicht nu geschonden gaan worden, inclusief deze lekkere comeback:quote:Op donderdag 23 november 2023 20:13 schreef Redefine het volgende:
In deze tijden zijn discussies over de vrijheid van meningsuiting altijd weer mooi. 'We hebben hier vrijheid van meningstuiting, dus ik mag alles zeggen wat ik denk' Insert de meest racistische, discriminerende, beledigende, en/of stigmatiserende opmerkingen. Kan allemaal.
De ander: 'Wilders is/jij bent een racist.'
[ afbeelding ]
@Fred_B en @Strani zijn ook al vertrokken naar het buitenland, gaat hard zo.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag een dagje naar Düsseldorf en ik heb aardig wat Nederlands gehoord daar. DE EXODUS IS BEGONNEN!
De reacties op die comeback is wel een beetje of iemand een putdeksel heeft opengetrokken.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Amnesty had ook een post over de mensenrechten die (in elk geval volgens het partijprogramma) wellicht nu geschonden gaan worden, inclusief deze lekkere comeback:
[ twitter ]
Dat is ook vaak wel mooi, dat men zich overal mee wil bemoeien en dat geen enkel probleem is. Maar als er iemand aan hun 'feestje' komt moeten die er zich niet mee bemoeien. Al dan niet gecombineerd met het geweldige 'hebben jullie niks beters te doen.'quote:Op donderdag 23 november 2023 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Amnesty had ook een post over de mensenrechten die (in elk geval volgens het partijprogramma) wellicht nu geschonden gaan worden, inclusief deze lekkere comeback:
[ twitter ]
Ja, al was dat wel omdat we Hind naar het ESF stuurden. Dat vond ik toch nog een gradatie erger.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B en @:Strani zijn ook al vertrokken naar het buitenland, gaat hard zo.
Nu je het zegt. De uitloop uit Nederland zal eerder door door Mia & Don komen dan door de verkiezingsuitslag.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al was dat wel omdat we Hind naar het ESF stuurden. Dat vond ik toch nog een gradatie erger.
7 punten. In zo’n land durf je toch niet meer op straat te komen.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt. De uitloop uit Nederland zal eerder door door Mia & Don komen dan door de verkiezingsuitslag.
Zoveel nog ja? Met dank aan 6 punten uit Kroatië of zo?quote:Op donderdag 23 november 2023 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
7 punten. In zo’n land durf je toch niet meer op straat te komen.
Ik ben sinds 9 mei niet meer buiten geweest.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
7 punten. In zo’n land durf je toch niet meer op straat te komen.
Punten van onze gekende vrienden als Moldavië en Azerbeidzjan enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoveel nog ja? Met dank aan 6 punten uit Kroatië of zo?
Begrijpelijk. Hopelijk gaat Joost het land weer trots maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben sinds 9 mei niet meer buiten geweest.
Typisch weer stemmen op je buurlanden!quote:Op donderdag 23 november 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Punten van onze gekende vrienden als Moldavië en Azerbeidzjan enzo.
Neuh, diaspora. Hebben we eindelijk profijt gehad van die duizenden Nederlanders in Moldavië en Azerbeidzjan.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Typisch weer stemmen op je buurlanden!
Ik ben geen troll. 🙂quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is gewoon belachelijk dat zo'n trollmod daar maar door mag posten, maar goed, jullie keuze.
Eens. Ik ben een user die altijd positief isquote:Op donderdag 23 november 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké mooi, ik zie nu al uit naar je voorbeeldige gedrag tijdens de volgende GP
Ja, schandalig.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
Ajax-vrouwen die een beetje bij Roma lopen te verliezen
Mooi, want ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik ben een user die altijd positief is
Hou je nu ook alle caps posts in de gaten?quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi, want ik hou je in de gaten
Alleen als je er ook aan houdt en je weet heus wel wat ons standpunt in is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou je nu ook alle caps posts in de gaten?
Nee wat is dat dan 🤔 staat in F1 nergens 🧐quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als je er ook aan houdt en je weet heus wel wat ons standpunt in is.
De ESF SC lijkt me niet het juiste topic om het hier uitgebreid over te hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee wat is dat dan 🤔 staat in F1 nergens 🧐
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Groetjes uit Europa-Park! Eens even kijken wat geschikte landen zijn voor emigratie
quote:
Niets mis mee toch? Ik ga straks ook even op zalando kijken en heb ook nieuwe schoenen nodig.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben gevallen voor een Black friday deal![]()
Maar ik heb dan ook echt nieuwe schoenen nodig. Echt waar.
Niet het kabinet in, maar wel gedoogsteun geven.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Groetjes uit Europa-Park! Eens even kijken wat geschikte landen zijn voor emigratie
Schoenen die ik wilde hebben afgeprijsd van ¤45 naar ¤24. Die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Ik ga straks ook even op zalando kijken en heb ook nieuwe schoenen nodig.
Moet nog zien of bijvoorbeeld een NSC daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet het kabinet in, maar wel gedoogsteun geven.
Dat wordt dan dus gewoon Rutte Wilders 1 met steun de andere kant op.
Lijkt me een stabiele basis voor een regering, bleef de vorige keer ook zomaar meer dan een jaar overeind.
Aanklagen die handelquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op Steam staan helemaal geen games uit mijn verlanglijstje in de aanbieding.
Veel plezier! Frankrijk heeft voor jou sowieso een pluspuntquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor 24 euro kan je nog wel een keer een paar schoenen kopen inderdaadquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schoenen die ik wilde hebben afgeprijsd van ¤45 naar ¤24. Die moet ik hebben!
Fotooo's!!quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schoenen die ik wilde hebben afgeprijsd van ¤45 naar ¤24. Die moet ik hebben!
Moet het roetveeg vrijdag worden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:33 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor nu steeds weer die sneue 'anti' black friday reclame. Elk jaar weer even triest
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet het roetveeg vrijdag worden?
Dat soort grappen waren vijf jaar geleden al niet grappig meerquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet het roetveeg vrijdag worden?
quote:
Dit noemen we ook wel 'mixed reviews'.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort grappen waren vijf jaar geleden al niet grappig meer
Dan hebben we nog een derde mening nodig. Wat is jouw mening?quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dit noemen we ook wel 'mixed reviews'.
Ik lees op Booking.com altijd vooral de negatieve reviews.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dit noemen we ook wel 'mixed reviews'.
Redelijke grap, maar het ontbijt viel tegen, en de matrassen waren te zacht.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hebben we nog een derde mening nodig. Wat is jouw mening?
Ik sluit me bij @Fred_B aan, behalve dat de matrassen te zacht waren (juist te hard) en dat het ontbijt tegenviel (had hij maar geen kippenlevertjes moeten bestellen, de roerei was juist heel lekker).quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hebben we nog een derde mening nodig. Wat is jouw mening?
Storms don't last foreverquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting it's not getting exciting
Hard rock halelujah komt in de buurt. Hard wel, eigenlijk geen rocks en hailelujah staat er nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:57 schreef Momo het volgende:
We hebben geen Eurovisie nummer over hagel toch?
Calm after the hagel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:57 schreef Momo het volgende:
De zangeres van Yodel It kreeg een hele grote hagelsteen op haar voet. Dan ga je vanzelf wel jodelen van de pijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:05 schreef H_T het volgende:
Een fikse hagelbui die hun auto trof is wel de inspiratie geweest voor Mouth & McNeal
Nederland was koel en kil, en dan vooral het weer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:57 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat ie nog even blijft!quote:
Dat moet Pieter zelf ook nog zien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet nog zien of bijvoorbeeld een NSC daar zin in heeft.
Mijn black friday-koopje was een set draadloze oortjes. Met equalizerquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben gevallen voor een Black friday deal![]()
Maar ik heb dan ook echt nieuwe schoenen nodig. Echt waar.
Het was gezellig zekerquote:
Oeps.quote:
Heb je Strani nou voor niks laten wachten?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeps.
Ik ben deze vrijdag gewoon thuis gebleven, ik wist niet dat het de bedoeling was dat we weer de stad in zouden gaan.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je Strani nou voor niks laten wachten?
Het oosten van het land krijgt altijd alles, wanneer komt er nu eens iets richting de Randstad?quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:42 schreef Momo het volgende:
Kans op sneeuw in het oosten van het land maandag
Ho wacht, jullie hebben al files!quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het oosten van het land krijgt altijd alles, wanneer komt er nu eens iets richting de Randstad?
Ja ok, dat is waar.quote:
Proef op de som genomen, dat nummer opgezet bij het ophangen van de was. Nog nooit zo snel een was opgehangen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de loopband had ik Cha cha cha op, het tempo lag een stuk hoger daardoor.
Living on the edge zie ik.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Cha Cha Cha heb ik vaak aan bij het afwassen. Alles is tot nu toe nog heel gebleven.
En Hatrid Mun Sigra?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Cha Cha Cha heb ik vaak aan bij het afwassen. Alles is tot nu toe nog heel gebleven.
Iedereen stemmen!!¡1!quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[info]
Hallo ESF-ers,
Niet iedereen zal het junior songfestival volgen maar de finale is deze zondag om 16:00 op NPO3. Dit jaar horen we als Nederland bij de favorieten om te winnen, Sep en Jasmijn. Iedereen kan 2 keer stemmen (gratis!) online. Een keer voor de show en in de show als alle nummers zijn geweest. En je kan op Nederland stemmen.![]()
Je mag in totaal op 3 landen stemmen. Andere favorieten zijn Spanje, VK, Armenië en Frankrijk, dus die wil je misschien ontwijken.
Stemmen doe je hier
Alvast bedankt![]()
[/info]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |