Nee. Alleen GroenLinks wilde nog weleens stijgen. Maar algeheel gezien is er al jaren maar heel weinig van links Nederland over.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij indrukwekkend. De PvdA is in die periode ook bepaald geen stemmenmagneet geweest.
Eerste gedachte: RoosviCeeDAquote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
Ik had wel even behoefte aan een optimistische TT
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
(Sorry voor de mental image als je dat nog niet wist)
Volgens mij hebben ze het zelf nooit toegegevenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ik
Nog wat opbeurends erbij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
Ik had wel even behoefte aan een optimistische TT
Bij verkiezing middelbare scholen waren PVV en FvD de grootste. Weet niet hoe dat is bij jong volwassenen...quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe mijn leeftijdscategorie gestemd heeft trouwens, maar ik gok dat we dat niet gemakkelijk terug gaan kunnen zien
En soms heeft premier Geert ook best een punt:quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wat opbeurends erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was wel groot in het nieuws toen. Rutte had toen ook dat President’s Dinner (oid), waar hij wat grapjes maken over deze tortelduifjes. En het woeste hoofd van Jan Slagter was er toch wel één voor de eeuwigheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het nooit meer ontzien denk ik
Dat is meestal de dag erna wel in te zien.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe mijn leeftijdscategorie gestemd heeft trouwens, maar ik gok dat we dat niet gemakkelijk terug gaan kunnen zien
Ah nu snap ik zijn Nederlanders weer op één wat beter.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
En soms heeft premier Geert ook best een punt:
[ twitter ]
Ah mag ik het er dan bij houden dat het nooit gebeurd is?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het zelf nooit toegegeven
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit betekent dus ook dat Gerard Joling niet gaat emigreren?
De PVV is in elk geval dol op het ESFquote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is mijn favoriete Geerttweet:quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
FvD verbaast me daarin niks want hij had echt een intense Tiktokcampagne wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij verkiezing middelbare scholen waren PVV en FvD de grootste. Weet niet hoe dat is bij jong volwassenen...
Zeker welquote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mag ik het er dan bij houden dat het nooit gebeurd is?
Tegenwoordig zeldzaam als het niet om een verjaardag gaatquote:
Ja hij is wel fan van het Songfestival want hij heeft dus ook die 2 werknemers van hem aangeraden om samen naar de Songfestivalfinale te kijken waardoor er dus die relatie uit kwamquote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het wordt wel weer eens tijd inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeldzaam als het niet om een verjaardag gaat
In dit geval slaat schatje natuurlijk op iedereen dus is het eigenlijk een naamTT voor iedereen!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, @Meke had daar ooit nog een hele administratie over gemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En de Droomvlucht!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De PVV is in elk geval dol op het ESF
Ja maar daar kwam toen veel gehengel en gedoe vanquote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, @:meke had daar ooit nog een hele administratie over gemaakt.
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag erna wel in te zien.
Ja (al had dat ook wel wat).quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar kwam toen veel gehengel en gedoe van![]()
Volgens mij hoef je alleen te stemmen bij een exit-poll, of moest je ook allemaal gegevens achterlaten @Roger_Epiales?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.
Ja okee maar vooral dit:quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mits niet door de persoon zelf, natuurlijk.
Oh zo. Maar de exit polls geven op dat soort vlakken een vrij accuraat beeld.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt zeker? Meer door exitpolls natuurlijk. Want mijn stem is op geen manier meer aan mijn leeftijd te linken.
Welterusten! Ik ga ook een poging wagen.quote:
Ik zeg deze keer niets.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik schakel over naar de NOS en zie denk ik voor het eerst deze verkiezingsperiode Mirjam Bikker op tv
@Hamlapjesquote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik schakel over naar de NOS en zie denk ik voor het eerst deze verkiezingsperiode Mirjam Bikker op tv
Zo te lezen wil @Meke vooral dat je niet erger bent dan wie ze al gemeet heeft. Misschien waren die wel juist zo erg omdat ze heel normaal waren en wil ze dat voor jou dus juist niet. In die zin zou ze het dus gewoon met mij eens zijn dat je niet normaal hoeft te zijn, wat me dan weer niet zozeer zou verbazen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik normaal ben, @:Roger_Epiales wil juist dat ik niet normaal ben, hoe kan ik dat állebei zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Volledig anoniem. Vel met partijen, aankruisen wat je gestemd hebt en dat opgevouwen in een kist gooien.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen te stemmen bij een exit-poll, of moest je ook allemaal gegevens achterlaten @:roger_epiales?
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo te lezen wil @:Meke vooral dat je niet erger bent dan wie ze al gemeet heeft. Misschien waren die wel juist zo erg omdat ze heel normaal waren en wil ze dat voor jou dus juist niet. In die zin zou ze het dus gewoon met mij eens zijn dat je niet normaal hoeft te zijn, wat me dan weer niet zozeer zou verbazen natuurlijk.
Maar de vraag is of @Meke normaal ook saai vindt. En wat Meke dan onder normaal (of saai) verstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiste kans.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
NOS heeft Simone Tukker naar Leeuwarden gestuurd. Wat een mismatch
@H_T wat denk je?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Hoe lang gaat de formatie duren gokken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |