Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Alleen een beetje jammer dat veel mensen dat niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Geert?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Caroline?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinken
Ja, dat beschrijft het wel aardigquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Guanabana het volgende: Hebben jullie ook een soort ESF-odds gevoel voor morgen maar dan minder leuk?
Schut?quote:
Liever niet, ik denk dat die me finaal onder tafel zuiptquote:
Hij wordt gemist, hè?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.
Ik sta al te dansen in die Rotterdamse fontein hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
Straks met zijn allen weer de pleinen op om dit grote succes te gaan vieren.
Van Loon?quote:
KAMPIOENEEEquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
JAAAAAAAAAA
JUICHEN
TOETERTJES TOETERTJES
quote:
Dat zou een unicum zijn geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wel jammer dat Frankrijk - Griekenland in 2-2 eindigde. Ik vind de stand veel mooier als het 24 - 18 - 12 - 6 - 0 is.
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Niet echt grote verrassingen verder met landen die zich niet geplaatst hebben, toch?
Nou, ik heb gisteren Italië tegen Oekraïne gezien, dat was niet best. Op z'n Italiaans, je moet gelijkspelen dus je speelt op de 0-0. Maar goed, het blijft de regerend Europees kampioen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
Lekker dan, geheid dat Nederland Italië gaat loten en niet een van de play-offslanden :xquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Dit soort autootjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
Jaaaa preciesquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit soort autootjes?
https://www.amazon.nl/Sel(...)dautos/dp/B0BSNMHBGB
Omdat ik eigenlijk opwindbare bedoelde maar niet op het woord kon komenquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Trekauto kwam ook nog even voorbij in mijn hoofd, evenals 'auto trekken'. Beide heb ik niet gegoogled, maar idd niet zozeer omdat ik dacht bij de ANWB uit te komen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?
Peugeonanisme als het Franse auto's zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Peugeonanisme als het Franse auto's zijn
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aanquote:
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aan
Nee kan wel denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?
Als je maar weet dat ik hem niet ga tegenhouden mocht hij toch losgaan.quote:
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakkerquote:
Hm... Oké.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakker
Ja, als zelfs @H_T al gaat beloven de hele nacht geen auto gerelateerde vieze woordgrapjes te maken, waar zijn we dan nog helemaal mee bezig hier?quote:Op woensdag 22 november 2023 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik maak me soms toch wat zorgen over jullie.
Beestachtig handig zoiets.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:33 schreef Redefine het volgende:
Op de terugweg van mijn werk kan ik gelijk stemmen. Want er ligt een stembureau precies op mijn fietsroute naar huis
Ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:27 schreef Strani het volgende:
Ik noem die al m'n hele leven opwindautootjes.
VVD-NSC-PvdAGL geeft 71 zetels ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:14 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen! Een fijne oh-jee-wat-moet-er-nu-weer-van-de-formatie-wordendag
Zie je? Het is gelukt!quote:
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stadquote:Op woensdag 22 november 2023 08:14 schreef Cee het volgende:
Gestemd ✅ Vroegste tijd dat ik dat ooit heb gedaan volgens mij. Hopelijk maakt m’n stem een verschil maar ik ben toch wel nerveus.
Sterkte allemaal.
Die wil ook graag stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stad
Er is niet voor niets een Partij voor de Dieren! Belachelijk hoe oververtegenwoordigd mensen zijn onder hun stemmers!quote:
Ik reed wel over een hobbel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stad
Heb je hem wel in huis gehad? Ligt ie niet misschien nog in de brievenbus?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stemmen gaat het voor mij niet worden. Ik kan mijn stempas nergens vinden.
En een boer in je gezicht laatquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever niet, ik denk dat die me finaal onder tafel zuipt
Ik sluit ook niet helemaal uit dat de PVV gewoon boven de 30 zetels gaat uitkomen ten koste van de VVD en NSC. Dan kun je ze nog steeds uitsluiten, maar dan zul je wellicht al naar een 5-partijenkabinet moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
VVD-NSC-PvdAGL geeft 71 zetels ofzo.
VVD wil graag met BBB.
PvdAGL wil graag met D66.
NSC wil graag een minderheidskabinet.
PVV vindt dat ze met 27 zetels ook mee kunnen regeren, maar daar wordt iedereen vooral boos over.
En zo gaan we 9 maanden praten en uiteindelijk komt er een weinig boeiend kabinet dat ongeveer op dezelfde voet verdergaat.
Straks gaat ze me nog teabaggenquote:Op woensdag 22 november 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een boer in je gezicht laat
Heel eerlijk, dan was de PVV nooit zo gestegen. Het heeft ook momentum gecreëerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef Em31 het volgende:
Moet je je voorstellen dat hier peilingen 2 weken van de voren ook verboden waren, dan hadden we zowat niets doorgehad van die stijging van de PVV.![]()
Op een gegeven moment zijn de Geert-stemmers ook wel op natuurlijk. Rechts van de VVD zit meestal niet meer dan zo’n 20% van de stemmers. En dan is Dilan, ondanks dat ze er weinig van kan, al wat naar rechts opgeschoven ten opzichte van Mark Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet helemaal uit dat de PVV gewoon boven de 30 zetels gaat uitkomen ten koste van de VVD en NSC. Dan kun je ze nog steeds uitsluiten, maar dan zul je wellicht al naar een 5-partijenkabinet moeten gaan kijken.
Dynamiek tussen D66 en PvdA/GL wordt ook wel interessant. Timmermans eet de rest op links leeg en stiekem denk ik dat D66 gewoon tussen de 10 en 15 zetels uit gaat komen.
Ja dat laat direct ook wel zien dat zo’n verbod misschien niet zo’n slecht idee is.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan was de PVV nooit zo gestegen. Het heeft ook momentum gecreëerd.
Gelukkig zijn de verkiezingen in tegenstelling tot het ESF, waar alle repetities achter gesloten deuren moeten, geen zaak van dusdanig landsbelang dat dat achtergehouden moet worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef Em31 het volgende:
Moet je je voorstellen dat hier peilingen 2 weken van de voren ook verboden waren, dan hadden we zowat niets doorgehad van die stijging van de PVV.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de verkiezingen in tegenstelling tot het ESF, waar alle repetities achter gesloten deuren moeten, geen zaak van dusdanig landsbelang dat dat achtergehouden moet worden.
Eens, maar er is nu een soort nieuwe PVV-stemmer opgedoken denk ik die net zo makkelijk voor NSC/BBB zou gaan en vroeger misschien wel CDA stemde. Wellicht een soort proteststem 2.0quote:Op woensdag 22 november 2023 11:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn de Geert-stemmers ook wel op natuurlijk. Rechts van de VVD zit meestal niet meer dan zo’n 20% van de stemmers. En dan is Dilan, ondanks dat ze er weinig van kan, al wat naar rechts opgeschoven ten opzichte van Mark Rutte.
Dat laatste idee heb ik ook! Het lijkt erop dat D66 toch weer een eindsprintje heeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Dynamiek tussen D66 en PvdA/GL wordt ook wel interessant. Timmermans eet de rest op links leeg en stiekem denk ik dat D66 gewoon tussen de 10 en 15 zetels uit gaat komen.
Hmm, ik word niet vrolijk van de gedachte dat Timmermans de grootste wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laatste idee heb ik ook! Het lijkt erop dat D66 toch weer een eindsprintje heeft.
Als PvdA/GL de grootste wordt, dan kan het ineens een hele mooie dag worden
Timmermans hoeft van mij ook niet perse de grootste te worden nee, ik stem niet voor niets op D66 omdat ik de PvdA/GL iets te makkelijk het geld uit zie geven en de bedrijven/grootverdieners aan wil pakken. D66 zit voor mij altijd naast het progressieve liberale karakter, medisch/ethische kwesties, zelfbeschikkingsrecht, onderwijs en klimaat ook qua beleidskeuzes vaak tussen de VVD en links in. Die halen mooi de extreme kanten van beiden af.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm, ik word niet vrolijk van de gedachte dat Timmermans de grootste wordt.
Misschien toch maar strategisch op Geertje gaan stemmen dan!
(as if)
Ik ben bij de kinderboerderij geweest net (voor het eerst)quote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanavond stemmen, dan verenigen we het nuttige met het aangename. We gaan wandelen naar een random stemkantoor aan het andere eind van de stad en daar onze stem uitbrengen
Ik heb even gekeken: ik denk dat we onze stem gaan uitbrengen in het clubgebouw van de lokale postduivenvereniging, daar kom je anders nooit
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanavond stemmen, dan verenigen we het nuttige met het aangename. We gaan wandelen naar een random stemkantoor aan het andere eind van de stad en daar onze stem uitbrengen
Ik heb even gekeken: ik denk dat we onze stem gaan uitbrengen in het clubgebouw van de lokale postduivenvereniging, daar kom je anders nooit
Ik neem aan dat dit jouw reactie was?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
WTFquote:Op woensdag 22 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord hadquote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat laat direct ook wel zien dat zo’n verbod misschien niet zo’n slecht idee is.
Maurice de Hond die heel Nederland kan beïnvloeden kunnen we toch niet blij mee zijn.
Dat is Italië. Gelukkig hebben we in Nederland niks waarop gewed kan worden en hebben we ook geen goksites en zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord had
Die methode gebruik ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Duindigt en drafbaan Wolvega denken daar anders over!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is Italië. Gelukkig hebben we in Nederland niks waarop gewed kan worden en hebben we ook geen goksites en zo.
Duindigt kan best een paar weken dicht voor de verkiezingen, het zit al enigszins in de naam en het landgoed zelf is al niet open voor publiek. Drafbaan Wolvega telt niet aangezien het in Friesland ligt en ik het toch duidelijk over Nederland had.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Duindigt en drafbaan Wolvega denken daar anders over!
Een stukje extra entertainment!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord had
De vibe in de ruimte was meer dit:quote:Op woensdag 22 november 2023 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit jouw reactie was?
[ afbeelding ]
@Em31 laat je dit gewoon gebeuren?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duindigt kan best een paar weken dicht voor de verkiezingen, het zit al enigszins in de naam en het landgoed zelf is al niet open voor publiek. Drafbaan Wolvega telt niet aangezien het in Friesland ligt en ik het toch duidelijk over Nederland had.
Ja, te saai grapje!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 laat je dit gewoon gebeuren?
Hebben ze daar een woonboulevard?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:43 schreef Em31 het volgende:
Ik was vorige week nog in Wolvega! Leuke woonboulevard, verder volgens mij niet zoveel te beleven.
Nouja paardenraces dan nog blijkbaar.
Een hele grote zelfs, beetje te groot als je alles wat wil zienquote:Op woensdag 22 november 2023 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze daar een woonboulevard?
Ik weet niet of de drafbaan daar nog is, maar daar ben ik twee of drie keer geweestEuro per race inzetten op een willekeurig paard, balen dat ie verliest en mopperend weer naar de balie om het volgende paard te kiezen
Prima middag gehad voor iets van een tientje!
Destijds draaiden ze bij elke race Safri Duo en (geloof ik) Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 22 november 2023 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een hele grote zelfs, beetje te groot als je alles wat wil zien
Nu ik er beter over nadenk wist ik het eigenlijk ook wel ja, toen ik veel jonger was hoorde ik dan wel dat mensen met feestjes enzo daar ook heen gingen. Alleen echt al jaren niet meer iemand erover gehoord, als ik online kijk bestaat het wel gewoon nog.
Safri Duo - genotquote:
Oh die hadden wij laatst maar daar vond ik weinig aanquote:Op woensdag 22 november 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
Ook de AH club sandwich salade kan er prima mee door
Daar heb ik ook al gekeken. Ik begin zelfs af te vragen of ik hem wel gekregen hebquote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je hem wel in huis gehad? Ligt ie niet misschien nog in de brievenbus?
Never forgetquote:Op woensdag 22 november 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Safri Duo - genot![]()
Daarna hadden we op het ESF een paar jaar een miljoenmiljard inzendingen met trommels erin.
En daarna stuurden wij Treble.
Als ie over een jaar niet meer te koop is kan ik prima zonder, maar voor nu vind ik het wel een aardige toevoegingquote:Op woensdag 22 november 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh die hadden wij laatst maar daar vond ik weinig aan
Je hebt het ook zo zwaar daar in het paradijs.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, met dat gevoel ben ik wel bekend, wat betreft saaie grapjes over m'n woonplek.
Oh die heb ik laten staan, dat ging me net te ver. Dan heb ik liever een echte rookworstquote:Op woensdag 22 november 2023 13:00 schreef H_T het volgende:
In het drieluik heb ik ook nog rookworstsalade in de koelkast staan
Drums! It has to be drums! It doesn't hurt if the drums are played by gorgeus topless men instead of out-of-breath blondes!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Safri Duo - genot![]()
Daarna hadden we op het ESF een paar jaar een miljoenmiljard inzendingen met trommels erin.
En daarna stuurden wij Treble.
Ik waarschijnlijk ook, maar ik wilde het toch proberenquote:Op woensdag 22 november 2023 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh die heb ik laten staan, dat ging me net te ver. Dan heb ik liever een echte rookworst
Joh, dat jij nog wakker bent om een uur in de middag!quote:Op woensdag 22 november 2023 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, met dat gevoel ben ik wel bekend, wat betreft saaie grapjes over m'n woonplek.
Ja, wat zou er door de gemiddelde kijker heengegaan zijn toen ze dit langs zagen komenquote:Op woensdag 22 november 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Never forget
En de zelfverzonnen taal he, dat was ook een succes bij anderen
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Never forget
En de zelfverzonnen taal he, dat was ook een succes bij anderen
Vaccin?quote:See how much energy people had back then, it’s striking
Ik zit straks ook in het stemlokaal. Je had ook bij mij kunnen stemmen!quote:Op woensdag 22 november 2023 13:21 schreef Meke het volgende:
Mijn broer zit bij een stemlokaal, dus daar ga ik straks stemmen![]()
Nouja, inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit straks ook in het stemlokaal. Je had ook bij mij kunnen stemmen!
Nee, goed, dan had ze een kiezerspas moeten aanvragen ipv een stempas.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, inmiddels niet meer.
Wat een vinding! Er is nog hoop voor de mensheid als we zulke slimmigheden kunnen bedenken om onze kadootjes mooier in te kunnen pakkenquote:Op woensdag 22 november 2023 13:39 schreef H_T het volgende:
Ik heb net alvast wat Sinterklaascadeaus ingepakt en een van de rollen pakpapier heeft een subtiel ruitjespatroon aan de binnenkantDan zie je een stuk makkelijker hoe scheef je knipt!
Is dat tweede niet sowieso logischerquote:Op woensdag 22 november 2023 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wilde net hier in de kerk stemmen, maar daar stond zo'n rij, dat ik liever ga stemmen op het stembureau waar ik toch moet zitten.
Ik ga zo m'n verdriet maar wegdrinken met koffie op een terras in de zonquote:Op woensdag 22 november 2023 13:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo zwaar daar in het paradijs.
Dat klinkt afschuwelijk. Sterkte.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n verdriet maar wegdrinken met koffie op een terras in de zon
Hij zit er toch niet de bedelen bij de deur hèquote:Op woensdag 22 november 2023 13:21 schreef Meke het volgende:
Mijn broer zit bij een stemlokaal, dus daar ga ik straks stemmen![]()
Nou ja ook nog maar nét hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, dat jij nog wakker bent om een uur in de middag!
Jij woont toch niet in mijn gemeentequote:Op woensdag 22 november 2023 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit straks ook in het stemlokaal. Je had ook bij mij kunnen stemmen!
Heeft ie zelf in de handquote:Op woensdag 22 november 2023 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zit er toch niet de bedelen bij de deur hèDan vind ik het wel extra pijnlijk voor 'm dat jij daar gewoon vrolijk gaat stemmen om te laten zien hoe goed je het hebt
Hier leek het ook redelijk druk. Maar ze hadden maar twee stemhokjes en dan krijg je wel een rij.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wilde net hier in de kerk stemmen, maar daar stond zo'n rij, dat ik liever ga stemmen op het stembureau waar ik toch moet zitten.
Ja, echt niet normaal. Het is meer een stemkrant dan een stembiljet.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Vanmorgen rond 8:00u gestemd, kon zo doorlopen. Het vouwen van het stembiljet was wel een gedoe zeg
Wel grappig dat er nu een paar mensen zijn die al een aardig idee krijgen hoe het gaat lopenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor het eerst in mijn vaste stemlokaal een tafeltje voor de exit poll van de NOS.
Die kwamen natuurlijk pollshoogte nemen! Heb je ze te woord gestaan?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor het eerst in mijn vaste stemlokaal een tafeltje voor de exit poll van de NOS.
#zwaarlevenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n verdriet maar wegdrinken met koffie op een terras in de zon
Dit, hij is ook niet normaal lang dit keer.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal. Het is meer een stemkrant dan een stembiljet.
Dat is hoe het internationale stembiljet werkt.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:22 schreef Redefine het volgende:
Voor het stembiljet snap ik nog steeds niet waarom dat niet compacter kan. Gewoon een partij aankruisen en daarna het nummer van degene van die partij waarop je wilt stemmen. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Voor het zichtbaar maken van de stemlijsten zijn wel genoeg oplossingen te bedenken.
Ik dacht dat daar in voorgaande verkiezingen ook al wat experimenten mee gedaan zijn? Maar goed, voordat zo'n verandering is doorgevoerd, zijn we weer 10 jaar verder natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 15:22 schreef Redefine het volgende:
Voor het stembiljet snap ik nog steeds niet waarom dat niet compacter kan. Gewoon een partij aankruisen en daarna het nummer van degene van die partij waarop je wilt stemmen. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Voor het zichtbaar maken van de stemlijsten zijn wel genoeg oplossingen te bedenken.
Ik weet niet wanneer ze beginnen dat te tellen, het is ook daar gewoon anoniem op een compact stemblad aankruisen welke partij je gestemd hebt en dat dan in een bak gooien.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er nu een paar mensen zijn die al een aardig idee krijgen hoe het gaat lopen
Zie bovenstaande, heel veel praten komt er niet bij kijken. Ze vragen of je mee wil doen voor de exit poll en bij een ja krijg je zo'n vel en een potlood. Daarna wel nog een vriendelijk dank je wel na invullen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kwamen natuurlijk pollshoogte nemen! Heb je ze te woord gestaan?
Ik weet niet of ze vrezen dat dit fraudegevoeliger is ofzo, dat een geschreven cijfer wellicht makkelijker achteraf aan te passen is dan een ingekleurd vakje. Heeft verder geen gevolgen voor welke partij het grootst wordt, maar evt wel voor de voorkeursstemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:22 schreef Redefine het volgende:
Het ziet er dan zo uit (dit hebben ze in het buitenland)quote:Op woensdag 22 november 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vrezen dat dit fraudegevoeliger is ofzo, dat een geschreven cijfer wellicht makkelijker achteraf aan te passen is dan een ingekleurd vakje. Heeft verder geen gevolgen voor welke partij het grootst wordt, maar evt wel voor de voorkeursstemmen.
Dit vind ik veel duidelijker.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ziet er dan zo uit (dit hebben ze in het buitenland)
[ afbeelding ]
Misschien is het probleem dan dat ze denken dat mensen die onderste vergeten.
Ik woon op 30 maar had laatst post in de bus voor nummer 20 wegens een onduidelijk handschrift. Het kan dus zeker mis gaan. Plus het is dan makkelijker op basis van handschrift te herleiden wie waarop heeft gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vrezen dat dit fraudegevoeliger is ofzo, dat een geschreven cijfer wellicht makkelijker achteraf aan te passen is dan een ingekleurd vakje. Heeft verder geen gevolgen voor welke partij het grootst wordt, maar evt wel voor de voorkeursstemmen.
Geen geschreven cijfer. Maar aankruisen welk nummer het om gaatquote:Op woensdag 22 november 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij geen slecht ideequote:Op woensdag 22 november 2023 16:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vind ik veel duidelijker.
Zou je dan niet kunnen zeggen dat de stem naar de nummer 1 van de lijst gaat? Of denk ik weer te simpel
Wereldvernietigende hyperconsumptie kan best met wat gemak en gezelligheidquote:Op woensdag 22 november 2023 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een vinding! Er is nog hoop voor de mensheid als we zulke slimmigheden kunnen bedenken om onze kadootjes mooier in te kunnen pakken
Ik hoop wel dat ze naar rato bedoelen in plaats van naar ratioquote:Op woensdag 22 november 2023 16:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb het even opgezocht, er ligt een wetsvoorstel om het kiesstelsel best flink aan te pakken, wat zou moeten leiden tot meer vertegenwoordigers die met voorkeursstemmen gekozen worden. Dat is allemaal nog in overweging en aan verandering onderhevig, maar het oorspronkelijke plan staat in dit plaatje uitgelegd:
[ afbeelding ]
Daar zou je ook meteen mooi dat nieuwe stembiljet bij kunnen doen
Naar ratio kan soms misschien wel beter zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 16:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze naar rato bedoelen in plaats van naar ratio
Hangt er maar helemaal vanaf wiens ratioquote:Op woensdag 22 november 2023 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar ratio kan soms misschien wel beter zijn
Het is een fenomen-fenomen-fenomenale stoomboot.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:34 schreef H_T het volgende:
AI gevraagd om Sinterklaas op de stoomboot. Nu weet die AI aardig hoe Sinterklaas eruit ziet en dat er iets is met een paard. Maar in mijn herinnering was dat paard toch een los dier en geen fusie met een boot
[ afbeelding ]
Misschien te lastig voor zwakbegaafde mensen? Dat ze de partij moet herinneren en dat ze op nummer 15 moeten stemmen? Je zag gisteren(?) op NOS een filmpje van zwakbegaafde mensen die al mochten nepstemmen want anders vonden het sommige te lastig allemaal. Een meneer ging uitleggen dat je paspoort en stempas moest laten zien aan 1 bureau, dan kreeg je het papier, dan moet je het juiste rondje vol maken met rood, dus niet erop schrijven of kruizen zetten en maar 1 bolletje. Voor sommige mensen is het toch best allemaal lastig.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ziet er dan zo uit (dit hebben ze in het buitenland)
[ afbeelding ]
Misschien is het probleem dan dat ze denken dat mensen die onderste vergeten.
Mooie masten voor de zeilen ook op die stoombootquote:Op woensdag 22 november 2023 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een fenomen-fenomen-fenomenale stoomboot.
AI is dol op dancebreaks.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:34 schreef H_T het volgende:
AI gevraagd om Sinterklaas op de stoomboot. Nu weet die AI aardig hoe Sinterklaas eruit ziet en dat er iets is met een paard. Maar in mijn herinnering was dat paard toch een los dier en geen fusie met een boot
[ afbeelding ]
En toen heb je er op geschreven “Oprutten zakkenvullers!!!!” en heb je het formulier boos in de container gegooid?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
Ik heb net ook een uur staan vouwen nadat met formulier
Lijst 1 t/m 5 zijn nog wel een beetje bereikbaar, daarna wordt het puzzelen. Dat gaat Omtzigt stemmen kosten!quote:Op woensdag 22 november 2023 17:59 schreef Em31 het volgende:
Jeetje wat een gedoe met dat papier. Als ik jullie zo hoor moet ik dus maar gewoon op de VVD stemmen zodat ik ‘m niet uit hoef te vouwen.
Ik dacht ook dat ik beter bij D66 had kunnen blijven. Volt zit ergens in het middenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:59 schreef Em31 het volgende:
Jeetje wat een gedoe met dat papier. Als ik jullie zo hoor moet ik dus maar gewoon op de VVD stemmen zodat ik ‘m niet uit hoef te vouwen.
Ik heb erop staan stampen. Werd verbaasd aangekeken. Ik zei ' het is toch mijn stembiljet'quote:Op woensdag 22 november 2023 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toen heb je er op geschreven “Oprutten zakkenvullers!!!!” en heb je het formulier boos in de container gegooid?
Ik vermoed daarom dat de VVD iedere keer zo hoog scoort. Die staan helemaal aan het begin, en mensen zijn dan geen zin om dat hele formulier uit te vouwen, dus stemmen ze maar op de eerste partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
Origami Verkiezingseditiequote:Op woensdag 22 november 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
We hadden er mooie dingen mee kunnen doen. Maar dan zijn er nog meer stembusstampers nodig.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 17:34 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijks stemmen we niet op een premierquote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
In Turkije lopen ze voor en is Yesilgöz al premier
Ze denken waarschijnlijk dat je de verkiezingen hier ook kunt kopen. Net zoals Erdogan dat doet.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
In Turkije lopen ze voor en is Yesilgöz al premier
Dan stem ik op de eerste vouw op de lijstquote:
Dat wordt vast door Kerrolain gewaardeerdquote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit jaar voor het eerst in mijn leven op een vrouw gestemd.
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2023 17:59 schreef Em31 het volgende:
Als straks de partij 'Leiden Onafhankelijk' landelijk op één staat bij de NOS, dan heb ik wel wat vragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dan doe je als land zo je best voor die mensen en dan stemmen ze allemaal Geertjequote:Op woensdag 22 november 2023 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien te lastig voor zwakbegaafde mensen? Dat ze de partij moet herinneren en dat ze op nummer 15 moeten stemmen? Je zag gisteren(?) op NOS een filmpje van zwakbegaafde mensen die al mochten nepstemmen want anders vonden het sommige te lastig allemaal. Een meneer ging uitleggen dat je paspoort en stempas moest laten zien aan 1 bureau, dan kreeg je het papier, dan moet je het juiste rondje vol maken met rood, dus niet erop schrijven of kruizen zetten en maar 1 bolletje. Voor sommige mensen is het toch best allemaal lastig.
Ik hoop je straks op het nieuws te zien als de vrouw die wel op tijd bij het stembureau aankwam maar haar biljet in alle paniek niet goed gevouwd kreegquote:Op woensdag 22 november 2023 17:59 schreef Em31 het volgende:
Dat heb ik ook een keer gedaan maar toen werd ze heel boos want ze deed niet eens mee aan de verkiezingen zei ze en ik moest ook stoppen met de hele tijd rare DM's sturenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet genoegquote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
Toch maar voor D66 gegaan, wel een beetje met een meh-gevoel want vind sommigen van de partij soms onuitstaanbaar.![]()
Was behoorlijk druk nog.
Morgenochtend bij het nieuws beelden dat bij dit stembureau de definitieve uitslag nog even op zich laat wachten, omdat iemand nog steeds aan het vouwen is.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop je straks op het nieuws te zien als de vrouw die wel op tijd bij het stembureau aankwam maar haar biljet in alle paniek niet goed gevouwd kreeg
Luctor onze feministquote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, maar Tjeerd is echt een leuke vent.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
Toch maar voor D66 gegaan, wel een beetje met een meh-gevoel want vind sommigen van de partij soms onuitstaanbaar.![]()
Was behoorlijk druk nog.
Je denkt nog steeds dat deze achtbaan nog bestuurd kan worden hè.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb nergens actieve herinneringen aan.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
Die exit poll van FokPvdA/GL bovenaan, wie had dat ooit gedacht.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat deze achtbaan nog bestuurd kan worden hè.
Ik wil helemaal niet winnen, ik wil gelijkspelenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat je het toch nooit van @:Em31 gaat winnen ?
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar zal de FvD webcare vast wel Chrystal MAD om zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
Die exit poll van FokPvdA/GL bovenaan, wie had dat ooit gedacht.
Ik in principe ook maar stemmen op een kandidaat kan worden gebruikt als beloning voor het tot zover geleverde werk. Althans zo zie ik het.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:42 schreef Redefine het volgende:
Ik kruis altijd het eerste vakje van de partij. Het interesseert mij niet wie dat is. Ik stem op een partij, niet op een persoon
Zou het door de vaccins of de reptielen komen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal de FvD webcare vast wel Chrystal MAD om zijn.
“Laat Stoffer zijn karwei afmaken”quote:Op woensdag 22 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik in principe ook maar stemmen op een kandidaat kan worden gebruikt als beloning voor het tot zover geleverde werk. Althans zo zie ik het.
Ik heb met de laatste gemeenteraadsverkiezingen bewust gestemd op een jongere , omdat ik vind dat die ondervertegenwoordigd waren in onze gemeenteraadquote:Op woensdag 22 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik in principe ook maar stemmen op een kandidaat kan worden gebruikt als beloning voor het tot zover geleverde werk. Althans zo zie ik het.
Precies mijn redenatie om op Lisa Westerveld te stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Artikel uit 2017 dus er kan inmiddels wat bij zijn gekomen; maar het legt uit dat de meeste mensen die bewust op een vrouw stemmen, dat doen op een vrouw die hoog genoeg staat om ook zonder voorkeursstemmen wel in de kamer te komen.quote:Door op vrouwelijke kandidaten te stemmen, kunnen kiezers meer vrouwen in de Kamer krijgen. Toch is in de geschiedenis van de Tweede Kamer nog maar vijf keer een vrouwelijke kandidaat dankzij voorkeurstemmen gekozen ten koste van een man.
Mooiquote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Precies mijn redenatie om op Lisa Westerveld te stemmen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiIk volg het niet meer zo, de Nederlandse politiek, maar is er een specifiek onderwerp waar ze zich sterk voor maakt?
quote:Naast haar werk voor het onderwijs werd ze geraakt door de ellende waar mensen met mentale problemen tegenaan lopen, zoals wachtlijsten en behandelingen die niet passend zijn. Ze zet zich in voor betereJeugdzorg en GGZ met concrete voorstellen. Zo verbeterde ze de positie van jongeren in de gesloten jeugdhulp door zes wetswijzigingen te schrijven en door te voeren, en zorgde ze ervoor dat er expertisecentra voor specialistische jeugdhulp kwamen voor jongeren met complexe problemen. Ook schreef ze onlangs mee aan een initiatiefwetsvoorstel om ervoor te zorgen dat weeskinderen na het overlijden van hun ouders niet meer zomaar uit hun huurwoning gezet mogen worden.
Dat snap ik zeker wel. Maar veel mensen die ik erover hoor, stemmen niet zozeer op een partijlid vanwege de verdiensten binnen de partij. Maar vanwege allerlei andere redenen. Ook prima natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevaccineerde reptielen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou het door de vaccins of de reptielen komen?
Vaak is dat de hoogst genoteerde vrouw dan ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)vrouw-vaak-weinig-op
[..]
Artikel uit 2017 dus er kan inmiddels wat bij zijn gekomen; maar het legt uit dat de meeste mensen die bewust op een vrouw stemmen, dat doen op een vrouw die hoog genoeg staat om ook zonder voorkeursstemmen wel in de kamer te komen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel positief en zoals een politicus zou moeten zijn
Mja iedereen heeft het recht om eigen afwegingen te maken natuurlijk maar ik hoop toch altijd dat mensen iemand kiezen vanwege wat die persoon doet en niet vanwege wat die persoon is.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker wel. Maar veel mensen die ik erover hoor, stemmen niet zozeer op een partijlid vanwege de verdiensten binnen de partij. Maar vanwege allerlei andere redenen. Ook prima natuurlijk
Ik dacht dat er de vorige keer ook verhalen waren dat mensen op vrouwen stemden die lager stonden, maar daardoor andere vrouwen eruit werkten door de voorkeursstemmen. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)vrouw-vaak-weinig-op
[..]
Artikel uit 2017 dus er kan inmiddels wat bij zijn gekomen; maar het legt uit dat de meeste mensen die bewust op een vrouw stemmen, dat doen op een vrouw die hoog genoeg staat om ook zonder voorkeursstemmen wel in de kamer te komen.
Neequote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er de vorige keer ook verhalen waren dat mensen op vrouwen stemden die lager stonden, maar daardoor andere vrouwen eruit werkten door de voorkeursstemmen. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Geen probleem, niemand neemt jou toch serieus joh.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik trigger nog even snel een ruzie terwijl we wachten op de exitpoll, dat maakt een avond toch gezelliger
Rellenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik trigger nog even snel een ruzie terwijl we wachten op de exitpoll, dat maakt een avond toch gezelliger
Echt niet?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen probleem, niemand neemt jou toch serieus joh.
Ik weet dat je niet hier modt maar ik ben blij dat ik in geval van verdere escalatie op je kan rekenenquote:
Maar dat gebeurd toch vaak ook niet. Veel wordt er gestemd op iemand die ze kennen (als die verkiesbaar is), ook al kennen ze die niet heel goed. Of iemand uit de eigen gemeente op die partij. Of omdat ze diegene zo sympathiek vinden. Dus toch vaak een soort wat die persoon is en niet wat diegene doet.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja iedereen heeft het recht om eigen afwegingen te maken natuurlijk maar ik hoop toch altijd dat mensen iemand kiezen vanwege wat die persoon doet en niet vanwege wat die persoon is.
Behalve tijdens ESF week, dan wil ik wel meehelpen met moddenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet hier modt maar ik ben blij dat ik in geval van verdere escalatie op je kan rekenen
Dat zie je dan wel eerder gebeuren ja. De mannen binnen die partij hebben vaak hun plekje wel 'veiliggesteld' ...quote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er de vorige keer ook verhalen waren dat mensen op vrouwen stemden die lager stonden, maar daardoor andere vrouwen eruit werkten door de voorkeursstemmen. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Ik wist dat je mijn voorzet wel zou inkoppenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
Een beetje de Henk Krol van de SC.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen probleem, niemand neemt jou toch serieus joh.
@Strani schiet hem erinquote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist dat je mijn voorzet wel zou inkoppen
Ook ja en ik gok ook dat mensen die specifiek op vrouwen stemmen, dat vaak doen op partijen die sowieso al meer vrouwen op de lijst hebben staan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel eerder gebeuren ja. De mannen binnen die partij hebben vaak hun plekje wel 'veiliggesteld' ...
Gewoon iets negatiefs over F1 zeggen, dan gaat ze wel mee rellenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet hier modt maar ik ben blij dat ik in geval van verdere escalatie op je kan rekenen
Ik veeg dat gewoon lekker wegquote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon iets negatiefs over F1 zeggen, dan gaat ze wel mee rellen
Wist je dat @Strani in het F1 subforum heeft gepostquote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon iets negatiefs over F1 zeggen, dan gaat ze wel mee rellen
Ik heb VVD gekozen. Ik denk dat op verkiezingsdag toch altijd net wat meer mensen voor de 'veilige' keuze gaan. Mensen die op PVV stemmen zullen dat vaak bijvoorbeeld al een tijdje weten en niet op het laatste moment besluiten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, wie wordt het grootst? (denk je, dus niet wat je hoopt)
[poll=6386]
Dit was mijn Frexit poll:quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, wie wordt het grootst? (denk je, dus niet wat je hoopt)
[poll=6386]
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:15 schreef Fred_B het volgende:
PvdA/GL 30
PVV 28
VVD 24
NSC 18
D66 11
CDA 7
BBB 5
En, heb je meteen een duiventil besteld?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Het was erg interessant bij het clubhuis van de lokale postduivenvereniging!
Interieur uit de jaren '70 / '80 en het leek meer op een bruin café dan dat het iets met duiven te doen had.
Heel schattig eigenlijk![]()
Ook ik heb eerst een stevig potje moeten worstelen met het formulier en toen moest ik het nog een keer éxtra dubbelvouwen van de busbewaakster voordat ik het biljet eindelijk in de kliko mocht stoppen. Want dan konden er meer biljetten in
Hier mag je dat dus niet doen, omdat je hier geen mod bentquote:
Hangt mijn post al ingelijst aan de muur daar?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat @:Strani in het F1 subforum heeft gepost
We noemen dat 'gastmodden'quote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier mag je dat dus niet doen, omdat je hier geen mod bent
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt mijn post al ingelijst aan de muur daar?
Dat gevoel heb ik ook, al valt het me online wel op dat je heel veel PvdA/GL ziet, maar goed dat zegt ook niet alles misschien.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb VVD gekozen. Ik denk dat op verkiezingsdag toch altijd net wat meer mensen voor de 'veilige' keuze gaan. Mensen die op PVV stemmen zullen dat vaak bijvoorbeeld al een tijdje weten en niet op het laatste moment besluiten.
Fixedquote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We noemen dat 'gastmodden' misbruik maken van modrechten
Nee, hoewel ik die dan op 2 zou zetten. Dus VVD, PvdA/GL, PVV, NSC.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, al valt het me online wel op dat je heel veel PvdA/GL ziet, maar goed dat zegt ook niet alles misschien.
Sow shots firedquote:Op woensdag 22 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ja, beetje wat Rusland in Oekraine doet.
Ik denk toch vrij zeker VVD. Mensen stemmen toch vaak wel veilig, plus dat veel mensen ook wel strategisch zullen stemmen om GL/PvdA of de PVV niet de grootste te laten worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[poll=6386]
Jij was vergeten het debattopic te reeksen in VKZquote:
En toch moest ik het uiteindelijk repareren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij was vergeten het debattopic te reeksen in VKZ
Als je gewoon in 1x goed had gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch moest ik het uiteindelijk repareren.
Denk het ook wel. Zullen vaker partijen aan de linkerkant zijn. Die zijn gemiddeld genomen ook wel wat meer bezig met vrouwenrechten dan partijen aan de rechterkant. Een van de vele redenen om dan toch liever met links dan met rechts geassocieerd te worden. Al ben ik toch vooral een 'centralist'.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja en ik gok ook dat mensen die specifiek op vrouwen stemmen, dat vaak doen op partijen die sowieso al meer vrouwen op de lijst hebben staan.
Stoffer. Voor een frisse blik.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Laat Stoffer zijn karwei afmaken”
Nee, ik was eigenlijk wel blij met het ontbreken van duiven. Gezien het feit dat er de ruimte waar we door naar binnen moesten, zelfs zónder duiven een paar tafeltjes waren, met duidelijk ingedroogde restjes duivenpoepquote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En, heb je meteen een duiventil besteld?
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij was vergeten het debattopic te reeksen in VKZ
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch moest ik het uiteindelijk repareren.
Oei dit loopt uit de handquote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je gewoon in 1x goed had gedaan
Putdeksels op de weg leggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon terug gastmodden in F1, de aanval is de beste verdediging
De Chevy uithangen daarquote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon terug gastmodden in F1, de aanval is de beste verdediging
Ik ook. Maar wij, de mensen van de nuance, zijn helaas toch in de minderheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Zullen vaker partijen aan de linkerkant zijn. Die zijn gemiddeld genomen ook wel wat meer bezig met vrouwenrechten dan partijen aan de rechterkant. Een van de vele redenen om dan toch liever met links dan met rechts geassocieerd te worden. Al ben ik toch vooral een 'centralist'.
Nee, die moet je eraf halenquote:
Jij wou een relquote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei dit loopt uit de hand
Dat zullen we nooit weten, want je ontnam me die kans.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je gewoon in 1x goed had gedaan
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wij, de mensen van de nuance, zijn helaas toch in de minderheid.
Laten we dat nou niet doen. 1 weekend Chevy per week is meer dan genoegquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het hier helemaal los gaan als ik hem nu zou taggen?
Ja dat houden we allemaal niet bij hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Redefine het volgende:
Wat stemlocaties betreft. Ik heb zelf in een kerk gestemd en dat doe ik eigenlijk al een paar jaar. Zoals ik al eerder zei ligt die qua locatie erg gunstig en het is er elke keer rustig. Hoefde nu ook weer niet te wachten.
Ik weet wel een paar users op FOK! waarbij het hier helemaal los zou gaan als je zou taggen. Getagd worden door de woke bende van ESF is voor hen natuurlijk een schande.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het hier helemaal los gaan als ik hem nu zou taggen?
Als ik in ruil daarvoor langer op jouw steun als mod kan rekenen, denk ik dat we een deal hebben waar we beiden tevreden over kunnen zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet doen. 1 weekend Chevy per week is meer dan genoeg
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat houden we allemaal niet bij hoor
En toch taggen we je telkens weerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar users op FOK! waarbij het hier helemaal los zou gaan als je zou taggen. Getagd worden door de woke bende van ESF is voor hen natuurlijk een schande.
Wie is diegene dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook nietDaarom zei ik het ook nog een keer. Maar voor diegene die het wel nog weet
Is gewoon belachelijk dat zo'n trollmod daar maar door mag posten, maar goed, jullie keuze.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet doen. 1 weekend Chevy per week is meer dan genoeg
Van mij mag. Ik ben toch geen ESF modquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik in ruil daarvoor langer op jouw steun als mod kan rekenen, denk ik dat we een deal hebben waar we beiden tevreden over kunnen zijn
Ik ken 'm niet verder maar zorgelijker lijkt me dan nog dat zo iemand überhaupt mod is.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is gewoon belachelijk dat zo'n trollmod daar maar door mag posten, maar goed, jullie keuze.
Stiekem heb ik kloons die Etto van zuiderburen en wereldpijn op zijn Duits heten. Zo haal ik hier mijn inspiratie vandaan om in NWS volledig op de sneeuwvlokjes van hier in te gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch taggen we je telkens weer
Als ik niet live kan kijken lees ik daar tussendoor weleens mee en het is echt elke keer het zelfde verhaal. Laatste keren heb ik ook maar gewoon op Twitter gekeken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet verder maar zorgelijker lijkt me dan nog dat zo iemand überhaupt mod is.
Victor Reinier.quote:
Ja maar als jij opeens een aan mij gerichtte post die naar mijn mening beledigend is zou verwijderen, dan zou niemand daar achter hoeven te komenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag. Ik ben toch geen ESF mod
Ach er is ook iemand mod geworden (geweest) die de jaren ervoor geband werd voor het herhaaldelijk plaatsen van porno gifjes, dus de lat ligt niet altijd zo hoog als bij onze mods.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is gewoon belachelijk dat zo'n trollmod daar maar door mag posten, maar goed, jullie keuze.
Nou en terecht hoor, die watjes hier mogen wel wat tegenstand krijgen somsquote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stiekem heb ik kloons die Etto van zuiderburen en wereldpijn op zijn Duits heten. Zo haal ik hier mijn inspiratie vandaan om in NWS volledig op de sneeuwvlokjes van hier in te gaan.
Wat doet 'ie dan zoal?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik niet live kan kijken lees ik daar tussendoor weleens mee en het is echt elke keer het zelfde verhaal. Laatste keren heb ik ook maar gewoon op Twitter gekeken.
@Cyan9 weer zekerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach er is ook iemand mod geworden (geweest) die de jaren ervoor geband werd voor het herhaaldelijk plaatsen van porno gifjes, dus de lat ligt niet altijd zo hoog als bij onze mods.
Ja en zelfs ik ben mod geweest. Dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach er is ook iemand mod geworden (geweest) die de jaren ervoor geband werd voor het herhaaldelijk plaatsen van porno gifjes, dus de lat ligt niet altijd zo hoog als bij onze mods.
Mensen met een genuanceerde mening moeten doodquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik in ruil daarvoor langer op jouw steun als mod kan rekenen, denk ik dat we een deal hebben waar we beiden tevreden over kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja al die linkse grachtengordel wokejesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou en terecht hoor, die watjes hier mogen wel wat tegenstand krijgen soms
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Mensen met een genuanceerde mening moeten doodNou ja uiteindelijk doen we dat ook wel maar ik hoop dat Ronald ons nog even de tijd geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Mensen met een genuanceerde mening moeten doodDat vind ik veel te genuanceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en zelfs ik ben mod geweest. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |