Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Alleen een beetje jammer dat veel mensen dat niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Geert?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Caroline?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinken
Ja, dat beschrijft het wel aardigquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Guanabana het volgende: Hebben jullie ook een soort ESF-odds gevoel voor morgen maar dan minder leuk?
Schut?quote:
Liever niet, ik denk dat die me finaal onder tafel zuiptquote:
Hij wordt gemist, hè?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.
Ik sta al te dansen in die Rotterdamse fontein hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
Straks met zijn allen weer de pleinen op om dit grote succes te gaan vieren.
Van Loon?quote:
KAMPIOENEEEquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
JAAAAAAAAAA
JUICHEN
TOETERTJES TOETERTJES
quote:
Dat zou een unicum zijn geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wel jammer dat Frankrijk - Griekenland in 2-2 eindigde. Ik vind de stand veel mooier als het 24 - 18 - 12 - 6 - 0 is.
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Niet echt grote verrassingen verder met landen die zich niet geplaatst hebben, toch?
Nou, ik heb gisteren Italië tegen Oekraïne gezien, dat was niet best. Op z'n Italiaans, je moet gelijkspelen dus je speelt op de 0-0. Maar goed, het blijft de regerend Europees kampioen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
Lekker dan, geheid dat Nederland Italië gaat loten en niet een van de play-offslanden :xquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Dit soort autootjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
Jaaaa preciesquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit soort autootjes?
https://www.amazon.nl/Sel(...)dautos/dp/B0BSNMHBGB
Omdat ik eigenlijk opwindbare bedoelde maar niet op het woord kon komenquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Trekauto kwam ook nog even voorbij in mijn hoofd, evenals 'auto trekken'. Beide heb ik niet gegoogled, maar idd niet zozeer omdat ik dacht bij de ANWB uit te komen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?
Peugeonanisme als het Franse auto's zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Peugeonanisme als het Franse auto's zijn
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aanquote:
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aan
Nee kan wel denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?
Als je maar weet dat ik hem niet ga tegenhouden mocht hij toch losgaan.quote:
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakkerquote:
Hm... Oké.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakker
Ja, als zelfs @H_T al gaat beloven de hele nacht geen auto gerelateerde vieze woordgrapjes te maken, waar zijn we dan nog helemaal mee bezig hier?quote:Op woensdag 22 november 2023 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik maak me soms toch wat zorgen over jullie.
Beestachtig handig zoiets.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:33 schreef Redefine het volgende:
Op de terugweg van mijn werk kan ik gelijk stemmen. Want er ligt een stembureau precies op mijn fietsroute naar huis
Ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:27 schreef Strani het volgende:
Ik noem die al m'n hele leven opwindautootjes.
VVD-NSC-PvdAGL geeft 71 zetels ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:14 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen! Een fijne oh-jee-wat-moet-er-nu-weer-van-de-formatie-wordendag
Zie je? Het is gelukt!quote:
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stadquote:Op woensdag 22 november 2023 08:14 schreef Cee het volgende:
Gestemd ✅ Vroegste tijd dat ik dat ooit heb gedaan volgens mij. Hopelijk maakt m’n stem een verschil maar ik ben toch wel nerveus.
Sterkte allemaal.
Die wil ook graag stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stad
Er is niet voor niets een Partij voor de Dieren! Belachelijk hoe oververtegenwoordigd mensen zijn onder hun stemmers!quote:
Ik reed wel over een hobbel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je onderweg nog een groene mamba tegengekomen? Die wordt gezocht in jouw stad
Heb je hem wel in huis gehad? Ligt ie niet misschien nog in de brievenbus?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stemmen gaat het voor mij niet worden. Ik kan mijn stempas nergens vinden.
En een boer in je gezicht laatquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever niet, ik denk dat die me finaal onder tafel zuipt
Ik sluit ook niet helemaal uit dat de PVV gewoon boven de 30 zetels gaat uitkomen ten koste van de VVD en NSC. Dan kun je ze nog steeds uitsluiten, maar dan zul je wellicht al naar een 5-partijenkabinet moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
VVD-NSC-PvdAGL geeft 71 zetels ofzo.
VVD wil graag met BBB.
PvdAGL wil graag met D66.
NSC wil graag een minderheidskabinet.
PVV vindt dat ze met 27 zetels ook mee kunnen regeren, maar daar wordt iedereen vooral boos over.
En zo gaan we 9 maanden praten en uiteindelijk komt er een weinig boeiend kabinet dat ongeveer op dezelfde voet verdergaat.
Straks gaat ze me nog teabaggenquote:Op woensdag 22 november 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een boer in je gezicht laat
Heel eerlijk, dan was de PVV nooit zo gestegen. Het heeft ook momentum gecreëerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef Em31 het volgende:
Moet je je voorstellen dat hier peilingen 2 weken van de voren ook verboden waren, dan hadden we zowat niets doorgehad van die stijging van de PVV.![]()
Op een gegeven moment zijn de Geert-stemmers ook wel op natuurlijk. Rechts van de VVD zit meestal niet meer dan zo’n 20% van de stemmers. En dan is Dilan, ondanks dat ze er weinig van kan, al wat naar rechts opgeschoven ten opzichte van Mark Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet helemaal uit dat de PVV gewoon boven de 30 zetels gaat uitkomen ten koste van de VVD en NSC. Dan kun je ze nog steeds uitsluiten, maar dan zul je wellicht al naar een 5-partijenkabinet moeten gaan kijken.
Dynamiek tussen D66 en PvdA/GL wordt ook wel interessant. Timmermans eet de rest op links leeg en stiekem denk ik dat D66 gewoon tussen de 10 en 15 zetels uit gaat komen.
Ja dat laat direct ook wel zien dat zo’n verbod misschien niet zo’n slecht idee is.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan was de PVV nooit zo gestegen. Het heeft ook momentum gecreëerd.
Gelukkig zijn de verkiezingen in tegenstelling tot het ESF, waar alle repetities achter gesloten deuren moeten, geen zaak van dusdanig landsbelang dat dat achtergehouden moet worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef Em31 het volgende:
Moet je je voorstellen dat hier peilingen 2 weken van de voren ook verboden waren, dan hadden we zowat niets doorgehad van die stijging van de PVV.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de verkiezingen in tegenstelling tot het ESF, waar alle repetities achter gesloten deuren moeten, geen zaak van dusdanig landsbelang dat dat achtergehouden moet worden.
Eens, maar er is nu een soort nieuwe PVV-stemmer opgedoken denk ik die net zo makkelijk voor NSC/BBB zou gaan en vroeger misschien wel CDA stemde. Wellicht een soort proteststem 2.0quote:Op woensdag 22 november 2023 11:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn de Geert-stemmers ook wel op natuurlijk. Rechts van de VVD zit meestal niet meer dan zo’n 20% van de stemmers. En dan is Dilan, ondanks dat ze er weinig van kan, al wat naar rechts opgeschoven ten opzichte van Mark Rutte.
Dat laatste idee heb ik ook! Het lijkt erop dat D66 toch weer een eindsprintje heeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Dynamiek tussen D66 en PvdA/GL wordt ook wel interessant. Timmermans eet de rest op links leeg en stiekem denk ik dat D66 gewoon tussen de 10 en 15 zetels uit gaat komen.
Hmm, ik word niet vrolijk van de gedachte dat Timmermans de grootste wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laatste idee heb ik ook! Het lijkt erop dat D66 toch weer een eindsprintje heeft.
Als PvdA/GL de grootste wordt, dan kan het ineens een hele mooie dag worden
Timmermans hoeft van mij ook niet perse de grootste te worden nee, ik stem niet voor niets op D66 omdat ik de PvdA/GL iets te makkelijk het geld uit zie geven en de bedrijven/grootverdieners aan wil pakken. D66 zit voor mij altijd naast het progressieve liberale karakter, medisch/ethische kwesties, zelfbeschikkingsrecht, onderwijs en klimaat ook qua beleidskeuzes vaak tussen de VVD en links in. Die halen mooi de extreme kanten van beiden af.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm, ik word niet vrolijk van de gedachte dat Timmermans de grootste wordt.
Misschien toch maar strategisch op Geertje gaan stemmen dan!
(as if)
Ik ben bij de kinderboerderij geweest net (voor het eerst)quote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanavond stemmen, dan verenigen we het nuttige met het aangename. We gaan wandelen naar een random stemkantoor aan het andere eind van de stad en daar onze stem uitbrengen
Ik heb even gekeken: ik denk dat we onze stem gaan uitbrengen in het clubgebouw van de lokale postduivenvereniging, daar kom je anders nooit
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanavond stemmen, dan verenigen we het nuttige met het aangename. We gaan wandelen naar een random stemkantoor aan het andere eind van de stad en daar onze stem uitbrengen
Ik heb even gekeken: ik denk dat we onze stem gaan uitbrengen in het clubgebouw van de lokale postduivenvereniging, daar kom je anders nooit
Ik neem aan dat dit jouw reactie was?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
WTFquote:Op woensdag 22 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord hadquote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat laat direct ook wel zien dat zo’n verbod misschien niet zo’n slecht idee is.
Maurice de Hond die heel Nederland kan beïnvloeden kunnen we toch niet blij mee zijn.
Dat is Italië. Gelukkig hebben we in Nederland niks waarop gewed kan worden en hebben we ook geen goksites en zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord had
Die methode gebruik ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Arizona het volgende:
Duindigt en drafbaan Wolvega denken daar anders over!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is Italië. Gelukkig hebben we in Nederland niks waarop gewed kan worden en hebben we ook geen goksites en zo.
Duindigt kan best een paar weken dicht voor de verkiezingen, het zit al enigszins in de naam en het landgoed zelf is al niet open voor publiek. Drafbaan Wolvega telt niet aangezien het in Friesland ligt en ik het toch duidelijk over Nederland had.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Duindigt en drafbaan Wolvega denken daar anders over!
Een stukje extra entertainment!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
In Italië was er zo'n verbod en was er opeens heel veel interesse in de odds voor paardenraces op een baan waar nog nooit iemand van gehoord had
De vibe in de ruimte was meer dit:quote:Op woensdag 22 november 2023 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit jouw reactie was?
[ afbeelding ]
@Em31 laat je dit gewoon gebeuren?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duindigt kan best een paar weken dicht voor de verkiezingen, het zit al enigszins in de naam en het landgoed zelf is al niet open voor publiek. Drafbaan Wolvega telt niet aangezien het in Friesland ligt en ik het toch duidelijk over Nederland had.
Ja, te saai grapje!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 laat je dit gewoon gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |