Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Alleen een beetje jammer dat veel mensen dat niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn bestuurderskwaliteiten niet afhankelijk van je debatkunsten, zullen we maar zeggen!
Geert?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat degene die ik het leukst vindt het debat heeft gewonnen hoor
Caroline?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie! Stem ik morgen op degene waar ik het liefst bier mee zou drinken
Ja, dat beschrijft het wel aardigquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Guanabana het volgende: Hebben jullie ook een soort ESF-odds gevoel voor morgen maar dan minder leuk?
Schut?quote:
Liever niet, ik denk dat die me finaal onder tafel zuiptquote:
Hij wordt gemist, hè?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie Rouvoet, als die nog zou meedoen, de hele concurrentie onder de tafel gedebatteerd had.
Ik sta al te dansen in die Rotterdamse fontein hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
Straks met zijn allen weer de pleinen op om dit grote succes te gaan vieren.
Van Loon?quote:
KAMPIOENEEEquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
JAAAAAAAAAA
JUICHEN
TOETERTJES TOETERTJES
quote:
Dat zou een unicum zijn geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wel jammer dat Frankrijk - Griekenland in 2-2 eindigde. Ik vind de stand veel mooier als het 24 - 18 - 12 - 6 - 0 is.
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Niet echt grote verrassingen verder met landen die zich niet geplaatst hebben, toch?
Nou, ik heb gisteren Italië tegen Oekraïne gezien, dat was niet best. Op z'n Italiaans, je moet gelijkspelen dus je speelt op de 0-0. Maar goed, het blijft de regerend Europees kampioen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
Lekker dan, geheid dat Nederland Italië gaat loten en niet een van de play-offslanden :xquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de kaarten waren ook al wel redelijk geschud voor vandaag. Kroatië is in de ranking van nummers 2 nog over Italië heen gewipt, en komt in Pot 3 (met o.a. Nederland). Italië zakt naar Pot 4 en kan nu dus wel Nederland loten.
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Dit soort autootjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken hoe je een speelgoedauto noemt die je zo terugtrekt en dat hij dan een stuk gaat rijden. Die wil ik voor de kerst (voor mezelf, maar dat hou ik geheim) Alles wat ik logisch vind leidt me op Google naar de ANWB
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/kind/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
In de beschrijving staat dat deze het kunnenkreeg ik bij ‘speelgoedautootje opvoerbaar’
Pull-back kan ook zie ik
Jaaaa preciesquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit soort autootjes?
https://www.amazon.nl/Sel(...)dautos/dp/B0BSNMHBGB
Omdat ik eigenlijk opwindbare bedoelde maar niet op het woord kon komenquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opvoerbaar, hoe kwam je daarop voor een zoekopdracht?
Mijn gedachten kwamen niet verder dan 'opwindauto terugtrek'.
Trekauto kwam ook nog even voorbij in mijn hoofd, evenals 'auto trekken'. Beide heb ik niet gegoogled, maar idd niet zozeer omdat ik dacht bij de ANWB uit te komen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zat vooral vast in “trekauto” en dan krijg je vooral hits met caravansEn ik vond het met m’n verpeste hersenen wel wat smerig klinken
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat vind je van 'opgewonden auto'? Klinkt dat wel netjes?
Peugeonanisme als het Franse auto's zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Masturbeerautootjes? Altijd die platte termen zoals trekken...
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Peugeonanisme als het Franse auto's zijn
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aanquote:
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, het heeft zo toch wat meer cachet dan een Subarukker. En qua uitspraak sluit het ook veel beter aan
Nee kan wel denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je veilig alleen laten of ga je dan de hele nacht vieze woorden en automerken proberen te combineren?
Als je maar weet dat ik hem niet ga tegenhouden mocht hij toch losgaan.quote:
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakkerquote:
Hm... Oké.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Beloofd! Zelfs niet bij de Renault Master of Iveco Trakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |