abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211362214
twitter

twitter

quote:
Zojuist heeft een traumachirurg
@thierrybaudet
behandeld in het UMCG. Hij is met een bierfles op zijn achterhoofd geslagen en tevens net naast zijn oog op de rand van zijn slaap geraakt. Een beveiliger raakte eveneens gewond aan zijn gezicht. We zijn ons aan het beraden of het evenement in Zwolle door kan gaan. Zsm meer.
twitter

twitter
pi_211362251
Iemand nam #stoprechts dus iets te letterlijk.
  maandag 20 november 2023 @ 20:14:40 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362261
Verdomme straks gaat zoiets ook nog eens een trend worden, wat een idioten!! Wat je ook van iemand vindt, je blijft gewoon met je tengels van iemand af, ik zou bijna zeggen JUIST als je het niet met hem eens bent. Je wil zelf immers ook niet aangevallen worden, omdat iemand te lomp is om het gesprek aan te gaan. Zulke dingen mogen van mij best levenslang opleveren, ook al is dat een lange straf.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 20 november 2023 @ 20:14:55 #4
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211362267
Nou, hopelijk valt het mee, knapt hij goed op en wordt hij maar even beveiligd nu.

Alsnog zal ik nooit op hem stemmen maar wat bezield mensen zoiets te doen? Knettergek.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 november 2023 @ 20:15:06 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211362270
Tussen haakjes; laat die idioot pas donderdag uit de cel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 20 november 2023 @ 20:15:17 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362273
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef jakosi het volgende:
Ze zeggen dat de dader 15 jaar is, kan iemand dat bevestigen?
Dan zal die geluk hebben.
Taakstrafje bij de kinderboederij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211362308
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan zal die geluk hebben.
Ik vind het wel een kandidaat voor maximale jeugddetentie en een PIJ-maatregel.

Sowieso mag het jeugdstrafrecht wel wat harder. Nu maar 2 jaar maximale straf.
pi_211362314
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef Vis1980 het volgende:
Verdomme straks gaat zoiets ook nog eens een trend worden, wat een idioten!! Wat je ook van iemand vindt, je blijft gewoon met je tengels van iemand af, ik zou bijna zeggen JUIST als je het niet met hem eens bent. Je wil zelf immers ook niet aangevallen worden, omdat iemand te lomp is om het gesprek aan te gaan. Zulke dingen mogen van mij best levenslang opleveren, ook al is dat een lange straf.
Mooi om te zien hoe iemand met wie ik het nooit eens ben tot dezelfde conclusie komt wat dit soort shit betreft. Geeft hoop.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211362323
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, hopelijk valt het mee, knapt hij goed op en wordt hij maar even beveiligd nu.

Alsnog zal ik nooit op hem stemmen maar wat bezield mensen zoiets te doen? Knettergek.
Hij werd al beveiligd voor een paar ton per jaar. Tijd voor hem om een ander bedrijf in te huren denk ik.
  maandag 20 november 2023 @ 20:18:04 #10
438527 MissButterflyy
pi_211362324
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef jakosi het volgende:

[..]

Is het zeker dat de dader een 15-jarige is?
  maandag 20 november 2023 @ 20:19:18 #11
438527 MissButterflyy
pi_211362340
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mooi om te zien hoe iemand met wie ik het nooit eens ben tot dezelfde conclusie komt wat dit soort shit betreft. Geeft hoop.
Wat een onzin. Deze daad is gestoord en dat zijn mensen met een andere mening dan de jouwe niet meteen.
pi_211362345
quote:
FVD zamelt bijna 100.000 euro in voor privébeveiliging na geweld tegen Baudet
15 nov

Forum voor Democratie heeft bijna een ton ingezameld om privébeveiliging te betalen voor hun Tweede-Kamerfractie. Andere politieke partijen betalen ook uit eigen zak om hun mensen te beschermen, blijkt uit een rondvraag van BNR.

Bij FVD rijzen de kosten van beveiliging de pan uit. In de laatste jaarrekening werden bijna 400.000 euro aan beveiligingskosten opgevoerd, een verdubbeling ten opzichte van het jaar daarvoor. FVD wil daarom het liefst toe naar een vouchersysteem waarbij de overheid betaalt voor particuliere beveiliging, zegt een woordvoerder van de partij tegen BNR. 'We willen niet onbeperkt facturen schrijven, maar wel graag dat we beveiligingskosten kunnen declareren.' De ervaringen met overheidsdiensten zijn goed, benadrukt men, 'maar er is gewoon een capaciteitsprobleem.'

FVD is niet de enige fractie waarbij de kosten van veiligheid op de begroting drukken. BNR vroeg bij alle politieke partijen die momenteel vertegenwoordigd zijn in de Tweede Kamer of ze weleens uit de partijkas, donaties, of privégeld van politici hadden betaald voor persoonsbeveiliging. Naast FVD antwoordden drie bevestigend: ChristenUnie, JA21 en BVNL. Slechts één partij gaf aan nooit eigen geld uit te geven voor persoonsbeveiliging: de SGP. Alle andere partijen wilden geen vragen over de financiering van beveiliging beantwoorden.

De mate waarin op privébeveiliging geleund wordt varieert. Alle vier de partijen gaven aan dat bij 'evenementen' beveiligers worden ingehuurd, maar wat daarmee bedoeld wordt verschilt per partij. Zo gaat er bij politici van JA21 soms 'een eigen mannetje' mee wanneer de lijsttrekker de straat op gaat. Baudet wordt vaker vergezeld door privébeveiligers. Alleen bij Forum staat in de boeken hoeveel dit kost. Andere partijen willen of kunnen geen cijfers delen.

Betaalde beveiliging werpt drempel op voor deelname democratie

Deze ontwikkeling baart experts zorgen. 'Dit past in een patroon, waarbij bedreigingen steeds meer impact hebben op democratie', zegt Liza Mügge, hoofddocent politicologie aan de Universiteit van Amsterdam. Zij deed onderzoek naar politici met een migratieachtergrond in Duitsland en zag daar dat het gebrek aan beveiliging deelname aan de politiek in de weg stond. Mügge waarschuwt daarom voor de opkomst van private financiering. 'Je krijgt dan een situatie waarin alleen de kandidaten met het meeste geld en het grootste netwerk zich vrij durven te bewegen', zegt Mügge. 'Dat is problematisch voor de democratie.'

Volgens Mariken van der Velden, hoofddocent aan de Vrije Universiteit, worden politici met sterke meningen over gepolariseerde onderwerpen vaker doelwit van bedreigingen. 'Als alleen rijke partijen beveiliging kunnen betalen, vindt er een politieke selectie plaats. Dat doet het publieke debat de das om.'

Privébeveiliging is inzet van beleid

Politieke partijen geven off the record aan dat de Beveiligingsdienst van de Tweede Kamer het inhuren van private beveiliging expliciet aanbeveelt. De Tweede Kamer wil dit niet bevestigen, maar laat via een woordvoerder weten dat 'de kosten voor de beveiliging van een Kamerlid altijd gedekt worden[...]wanneer het noodzakelijk is voor de veiligheid van Kamerleden'.

'Publiek-private samenwerking' is in ieder geval een van de uitgangspunten van het kabinetsbeleid voor het beveiligen van politici. Een circulaire die afgelopen zomer door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid werd verspreid, biedt duidelijke handvatten voor de inzet van eigen veiligheidspersoneel. Het gebruik van geweld moet voorbehouden blijven aan de overheid en privébeveiligers moeten zich schikken naar de regie van het bevoegd gezag. Deze keuze voor private beveiliging van politici is internationaal gezien bijzonder. In de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Italië is dit een exclusieve overheidstaak, zo bleek uit onderzoek van de politie.
Gebrek aan capaciteit

Ook de NCTV noemt 'extra capaciteit' als een reden om private beveiliging in te zetten. Dat de overheidsdiensten die politici beschermen onder zware druk staan is bekend. De onderzoeksraad voor de Veiligheid publiceerde in maart een kritisch rapport en de de Nederlandse Politiebond schreef kort daarop een brandbrief aan minister van Justitie Dilan Yesilgöz, waarin meer geld werd geëist en werd opgeroepen om 'publiek-private samenwerking te versterken'.

Politieke partijen onderschrijven de noodzaak om het stelsel te verstevigen. D66 spreekt van hoognodig 'groot onderhoud'. GroenLinks-PvdA vindt dat 'goed moet worden gekeken naar voldoende inzet van gekwalificeerd personeel en toereikend materieel'. De partij is echter ook kritisch over de groeiende inzet van private beveiligers. Een woordvoerder van de partij vindt de veiligheid van politici waarborgen 'een (kern)taak van de overheid'. 'Het is dus niet wenselijk deze verantwoordelijkheid bij partijen of personen zelf te leggen.'

https://www.bnr.nl/nieuws(...)-geweld-tegen-baudet
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211362351
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is het zeker dat de dader een 15-jarige is?
Nee dat hoopt hij met zijn lachende smiley na een aanslag op een politicus.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  maandag 20 november 2023 @ 20:20:13 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362353
quote:

[..]

Ja kei en keihard aanpakken werkt ook altijd zo goed. :')
  maandag 20 november 2023 @ 20:21:53 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362377
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Hij werd al beveiligd voor een paar ton per jaar. Tijd voor hem om een ander bedrijf in te huren denk ik.
Hij moet dezelfde soort beveiliging krijgen als Wilders. Voor zijn eigen welzijn.
En hij moet ook nu inzien dat hij niet overal zomaar heen kan gaan waar hij wil. In elk geval zolang hij in de politiek zit.
pi_211362385
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:20 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Nee dat hoopt hij met zijn lachende smiley na een aanslag op een politicus.
Die smiley heb ik in ieder geval niet geplaatst? Dus weet niet op wie je doelt?
pi_211362390
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:08 schreef Rustin_ het volgende:
Gewoon niet relevant voor het NOS journaal blijkbaar...
Ik zag het net langskomen in het journaal hoor.
  maandag 20 november 2023 @ 20:23:47 #18
438527 MissButterflyy
pi_211362420
Ben benieuwd wie die dader is. En dat ze die maar niet zoals in Gent de dag erna alweer op vrije voeten laten gaan.
pi_211362430
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Uiltjes van Minerva voeren.
pi_211362441
twitter
  maandag 20 november 2023 @ 20:25:16 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362447
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2023 20:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Uiltjes van Minerva voeren.
Boreale geitjes aaien.
  maandag 20 november 2023 @ 20:26:13 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362464
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, mijn grootste idolen kunnen gewoon vallen bij bepaald gedrag (zoals popidolen, voetballers, mensen met dezelfde mening als ikzelf) en ook de grootste flapdrollen, verwerpelijke personen, ga maar door, zie ik graag hun ding blijven doen, niemand is heilig, niemand is zo slecht dat we eigen rechter denken te moeten spelen.
  maandag 20 november 2023 @ 20:26:19 #23
438527 MissButterflyy
pi_211362467
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:25 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Nou nou, dat is ook weer een beetje een overdreven tweet.
  maandag 20 november 2023 @ 20:26:35 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211362476
quote:
[ twitter ]
Reptielen!
Satanisten!
pi_211362480
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij moet dezelfde soort beveiliging krijgen als Wilders. Voor zijn eigen welzijn.
En hij moet ook nu inzien dat hij niet overal zomaar heen kan gaan waar hij wil. In elk geval zolang hij in de politiek zit.
Er zal vast wel een commissie of werkgroep zijn die de beveiliging van volksvertegenwoordigers regelt.

In dit geval was er beveiliging, die grepen dan ook wel in maar ze waren iets aan de late kant. In ieder geval hebben ze wel de dader gelijk kunnen pakken daardoor.

Ik wil niet aan victem blaming doen maar je moet je wel afvragen of het nou zo slim is om je in een overvolle kroeg te begeven.
pi_211362482
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ik zag het net langskomen in het journaal hoor.
wanneer?
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
pi_211362501
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou nou, dat is ook weer een beetje een overdreven tweet.
Komt natuurlijk door;

I am banned from soon to be 29 Euro countries because of the tyrannical actions of the Dutch government
pi_211362502
twitter

Bij1 gekkie.
pi_211362504
quote:
[ twitter ]
satanic fascistic state :D :')
  maandag 20 november 2023 @ 20:28:37 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362512
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Er zal vast wel een commissie of werkgroep zijn die de beveiliging van volksvertegenwoordigers regelt.

In dit geval was er beveiliging, die grepen dan ook wel in maar ze waren iets aan de late kant. In ieder geval hebben ze wel de dader gelijk kunnen pakken daardoor.

Ik wil niet aan victem blaming doen maar je moet je wel afvragen of het nou zo slim is om je in een overvolle kroeg te begeven.
Ik gun het hem dat ie zich onder de mensen moet begeven. Dat is alleen maar goed voor je mentale gezondheid.

Maar zo te zien kan het niet meer.
pi_211362529
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:27 schreef Rustin_ het volgende:

[..]
wanneer?
In het 8-uur Journaal op 5:55.
https://npo.nl/start/seri(...)rnaal_90386/afspelen
pi_211362533
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik gun het hem dat ie zich onder de mensen moet begeven. Dat is alleen maar goed voor je mentale gezondheid.

Maar zo te zien kan het niet meer.
Dan maar thuis zijn bij moeders de vrouw en Lancelot
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211362535
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef qajariaq het volgende:
Tjah snap ik ook niet, ik bedoel een bierhal is al eerder niet veilig gebleken voor politieke mafklappers zoals Baudet...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  maandag 20 november 2023 @ 20:30:25 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362542
quote:

[..]
Ik denk zelfs dat dit bij elke politicus moet, ze komen je ook gewoon bij je huis opzoeken e.d. Dit gaat natuurlijk van kwaad tot erger en er zijn horden mensen uit allerlei windrichtingen die ik tijdens corona en het boerenprotest heb schuimen en haten op politici, politie, wetenschappers, ziekenhuispersoneel en ga zo maar door, waar vaak geweld als prima middel werd gezien. We zijn die Belg nog niet vergeten en hoeveel mensen sympathie hadden.

Van welke kant het ook komt, het is altijd zeer onacceptabel en vaak zet het juist anderen weer aan het ook te doen ipv dat mensen eens effe de onderbuik met rust laten en weer proberen te gaan praten.
pi_211362544
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:29 schreef TLC het volgende:

[..]
Dan maar thuis zijn bij moeders de vrouw en Lancelot
Lancelot giga chad
  maandag 20 november 2023 @ 20:31:34 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362556
quote:
[ twitter ]
Zegt complotidioot David Icke, lekker betrouwbaar en al helemaal niet voorspelbaar.
pi_211362558
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Bij1 gekkie.
En dat verheerlijken is dus weer een geenstijl toevoeging. Dat staat er niet. Wat er wel staat is niet netjes maar wel een legitieme vraag.
pi_211362561
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
In het 8-uur Journaal op 5:55.
https://npo.nl/start/seri(...)rnaal_90386/afspelen
Okay ik heb het gemist dan. Thanks.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
  maandag 20 november 2023 @ 20:32:03 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362565
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat dit bij elke politicus moet, ze komen je ook gewoon bij je huis opzoeken e.d. Dit gaat natuurlijk van kwaad tot erger en er zijn horden mensen uit allerlei windrichtingen die ik tijdens corona en het boerenprotest heb schuimen en haten op politici, politie, wetenschappers, ziekenhuispersoneel en ga zo maar door, waar vaak geweld als prima middel werd gezien. We zijn die Belg nog niet vergeten en hoeveel mensen sympathie hadden.

Van welke kant het ook komt, het is altijd zeer onacceptabel en vaak zet het juist anderen weer aan het ook te doen ipv dat mensen eens effe de onderbuik met rust laten en weer proberen te gaan praten.
Mark Rutte kon gewoon op zijn gemak naar zijn werk fietsen.
  maandag 20 november 2023 @ 20:33:06 #40
438527 MissButterflyy
pi_211362579
Een domme actie ook van zijn tegenstander/de dader, hier kan hij wel eens stemmen mee winnen.
  maandag 20 november 2023 @ 20:33:36 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362584
quote:
[ twitter ]

Bij1 gekkie.
Als politiek bedrijven nu de inslag was bij Bij1, dan moeten ze dit figuur meteen laten opstappen. Iedere partij heeft wel eens een malloot in het midden, de een meer dan de ander, maar het gaat erom wat je er mee doet wanneer hij zich laat zien.
  maandag 20 november 2023 @ 20:33:47 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362590
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lancelot giga chad
Met zo'n naam ga je 24 uur per dag Baldurs Gate spelen.
pi_211362595
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wel bazennaam :D
pi_211362596
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Een domme actie ook van zijn tegenstander/de dader, hier kan hij wel eens stemmen mee winnen.
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie.. Maar dit is zo dom..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_211362598
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wel bazennaam :D
Bazenspel ook.
pi_211362616
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie..
een paraplu bewust verzwaren om meer schade te kunnen aanrichten.. nee ook niet
Dat is zelfs dat je t vantevoren gepland hebt !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211362619
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als politiek bedrijven nu de inslag was bij Bij1, dan moeten ze dit figuur meteen laten opstappen. Iedere partij heeft wel eens een malloot in het midden, de een meer dan de ander, maar het gaat erom wat je er mee doet wanneer hij zich laat zien.
Of je leest zelf even wat voor verdraaing Geenstijl er van maakt.
  maandag 20 november 2023 @ 20:37:19 #48
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362626
quote:

[..]
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie.. Maar dit is zo dom..
Al was het een opblaasuil, je blijft gewoon van iemand af, als je dit doet omdat je het niet met hem eens bent, dan zegt het vooral wat over die persoon zelf.
pi_211362639
quote:

[..]
Tot nu toe heeft ie particuliere beveiliging en die en mogen niet veel.

Denk dat ie nu wel beveiliging vanuit de overheid krijgt, dwz of DKDB zoals Van den Heuvel of BSB zoals Wilders.

Die hebben wat meer bevoegdheden en mogelijkheden (oa vuurwapens) en zijn van een heel ander kaliber dan een particuliere beveiliger met een MBO opleiding tot beveiliger.
  maandag 20 november 2023 @ 20:38:40 #50
438527 MissButterflyy
pi_211362646
quote:

[..]
Ehm
Ook de paraplu is bizar gek.
pi_211362674
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Al was het een opblaasuil, je blijft gewoon van iemand af, als je dit doet omdat je het niet met hem eens bent, dan zegt het vooral wat over die persoon zelf.
Natuurlijk is dat zo.. Maar ik snap ook wel dat je daar net even iets over anders denkt als je uit Oekraďne komt ;).
pi_211362679
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ehm
Ook de paraplu is bizar gek.
Ik vind al de (stiekem) goedkeurende reacties nog schokkender dan de aanslag.
pi_211362695
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:41 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Zoals?
  FOK!fotograaf maandag 20 november 2023 @ 20:42:32 #54
842 Zorro
Z
pi_211362699
quote:

[..]
Mwah...
Fout ja, schokkend nee. Zo rolt de extreemlinkse medemens.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211362700
quote:

[..]
Iets begrijpen is dan ook iets anders dan goedkeuren..
  maandag 20 november 2023 @ 20:42:42 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362701
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:36 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Of je leest zelf even wat voor verdraaing Geenstijl er van maakt.
Waar zit die precies, want ik zie de verdraaiing oprecht niet, of de tweet moet nep zijn. Nu is het niet zo dat ik ook maar enigszins vertrouwen heb in Geen Stijl, daarom laat ik me graag informeren, dus waar zit het precies?
pi_211362759
De man is een complete idioot maar laat dit soort figuren toch met rust man. Dit slaat nergens op (ja oké op fraudet).

Man man man ik zal blij zijn als de verkiezingen weer voorbij zijn en we weer een beetje normaal kunnen gaan doen met z'n allen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 20 november 2023 @ 20:46:43 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362763
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mark Rutte kon gewoon op zijn gemak naar zijn werk fietsen.
Ja, dat is eigenlijk ook een wonder dat het niet fout is gegaan, het is romantisch, dat snap ik, maar het kan echt niet meer eigenlijk.
pi_211362776
Het bierflesje kwam van links!

Of niet?
  maandag 20 november 2023 @ 20:48:50 #60
438527 MissButterflyy
pi_211362793
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, dat is eigenlijk ook een wonder dat het niet fout is gegaan, het is romantisch, dat snap ik, maar het kan echt niet meer eigenlijk.
Kwam hij echt nog steeds op z’n fietsje de laatste twee jaar?
Of was dat op een mooie dag als de pers al klaarstond in de ochtend voor wat mooie foto’s?
pi_211362803
Een fascist die al lang en breed over zijn hoogtepunt is een martelaar maken. Topidee. Wat een mongooltjes
pi_211362820
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2023 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
Velen hier werken mee aan agressie tegen politici, ik ga even speuren naar opmerkingen over baudet in de search engine en richting de polizei.
Leuke avondbesteding.
pi_211362829
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wow de Stasi is trots op je...
Nou ja het is hier natuurlijk wel heel openbaar. Weinig Stasi aan.
  maandag 20 november 2023 @ 20:52:17 #64
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362837
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel bizar dat hij na al zijn puinhopen nooit iemand met een honkbalknuppel is tegengekomen die hem van zijn fiets af wil meppen.
pi_211362845
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou ja het is hier natuurlijk wel heel openbaar. Weinig Stasi aan.
Naja je eigen burgers gebruiken om niet gewenste gedachtegoed te melden; is natuurlijk wel waar de Stasi te goed in was geworden :)
pi_211362866
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja kei en keihard aanpakken werkt ook altijd zo goed. :')
Ik ken jongens die uit de jeugddetentie komen en goed zijn opgedroogd.
Maar ik vermoed wel dat er nogal wat misbruik wordt gemaakt door jongeren omdat ze toch lage straffen krijgen.
  maandag 20 november 2023 @ 20:55:28 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362874
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kwam hij echt nog steeds op z’n fietsje de laatste twee jaar?
Of was dat op een mooie dag als de pers al klaarstond in de ochtend voor wat mooie foto’s?
Dat weet ik niet, volgens het verhaal doet ie het elke ochtend, maar ik houd het niet in de gaten. Ik vond het tijdens corona al zo eng hoeveel mensen, soms altijd doodgewoon lijkende, ineens zich zelf helemaal gek maakten en volledig personen op tv gingen haten, zodra bij een talkshow aanschoven. Velen die verbaal van allerlei geweld en pijn toewensten aan prominente figuren tijdens de corona. Sindsdien kijk ik er niet meer van op als mensen politici aanvallen, want in de afgelopen paar jaar is echte haat jegens alles media, overheid, wetenschappers, medici, politici, tv-presentatoren enorm genormaliseerd in het gesprek van de dag.

En dat geldt nogmaals voor echt elke windrichting.
pi_211362882
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja je eigen burgers gebruiken om niet gewenste gedachtegoed te melden; is natuurlijk wel waar de Stasi te goed in was geworden :)
In deze zijn mensen die geweld goedpraten meer het verlengstuk van de zittende macht dan de IK GA NAAR DE POLISIE meneer natuurlijk.
  maandag 20 november 2023 @ 20:56:13 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362884
quote:
Velen hier werken mee aan agressie tegen politici, ik ga even speuren naar opmerkingen over baudet in de search engine en richting de polizei.
Neem je die berichten tijdens corona over politici ook even mee, 'beste' Epicbeardman?
  maandag 20 november 2023 @ 20:56:16 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362887
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:54 schreef jakosi het volgende:

[..]
Ik ken jongens die uit de jeugddetentie komen en goed zijn opgedroogd.
Maar ik vermoed wel dat er nogal wat misbruik wordt gemaakt door jongeren omdat ze toch lage straffen krijgen.
Hoog of laag gestraft. De focus moet wel liggen op heropvoeding, investering, en reďntegratie.
  maandag 20 november 2023 @ 20:56:22 #71
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211362889
quote:
Fijn dat je ook weer een dagbesteding hebt :)
  maandag 20 november 2023 @ 20:56:25 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211362890
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Tja, dat krijg je als je voor een paar ton per jaar een vriendje inhuurt :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211362891
quote:
Wat verwacht je er mee te bereiken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211362907
Gelezen op X dat de dader een 15-jarige scholier is, die iets tegen fascisme zou hebben geroepen. Daarnaast beelden van senator Dessing (die dan weer niet zoals zijn zus gewoon even naar het andere eind van de wereld gaat) die zegt dat Baudet uit het ziekenhuis is ontslagen.
  maandag 20 november 2023 @ 20:57:18 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362908
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel bizar dat hij na al zijn puinhopen nooit iemand met een honkbalknuppel is tegengekomen die hem van zijn fiets af wil meppen.
Dat is echt een wonder, straks moet ie een stuk verder fietsen naar de VN of EU, maar goed dan moet je ook een langer stuk meerennen met je honkbalknuppel.
pi_211362921
quote:
je kan ze ook voor de tribunalen slepen
  maandag 20 november 2023 @ 20:58:19 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211362922
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Magister_Artium het volgende:
Gelezen op X dat de dader een 15-jarige scholier is, die iets tegen fascisme zou hebben geroepen. Daarnaast beelden van senator Dessing (die dan weer niet zoals zijn zus gewoon even naar het andere eind van de wereld gaat) die zegt dat Baudet uit het ziekenhuis is ontslagen.
Pleister erop en een kusje tegen de traantjes en weer door.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211362923
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In deze zijn mensen die geweld goedpraten meer het verlengstuk van de zittende macht dan de IK GA NAAR DE POLISIE meneer natuurlijk.
Maken we er de FvD Stasi van...
pi_211362933
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik wel durf te stellen dat de beveiliging er ook gewoon was, maar dat deze zich wat onherkenbaar gedroegen ;)
  maandag 20 november 2023 @ 20:59:01 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211362936
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat is echt een wonder, straks moet ie een stuk verder fietsen naar de VN of EU, maar goed dan moet je ook een langer stuk meerennen met je honkbalknuppel.
Elektrische fiets kopen dan maar.
  maandag 20 november 2023 @ 20:59:03 #81
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362938
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.
pi_211362941
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
:D
pi_211362944
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Maken we er de FvD Stasi van...
Maak daar maar maar de FvD Gestapo van.
pi_211362948
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar komt het net nog op neer, maar een van de mods vond het nodig om mij daarop te pakken in het vorige deel…
pi_211362952
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.
Ik vond hem wel grappig.
  maandag 20 november 2023 @ 21:00:12 #86
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362954
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat ik wel durf te stellen dat de beveiliging er ook gewoon was, maar dat deze zich wat onherkenbaar gedroegen ;)
Ja, dat kan niet, ik heb tijdens corona gelezen dat dat de ergste zijn. Van die agenten die onopvallend gekleed zijn.
  maandag 20 november 2023 @ 21:00:30 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362956
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Elektrische fiets kopen dan maar.
En een helm op.
pi_211362961
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:

[..]
Mwah...
Fout ja, schokkend nee. Zo rolt de extreemlinkse medemens.
De VVD ook, het is gewoon beleid. Politieke tegenstanders moeten bang zijn voor de politie, de illegaal optredende veiligheidsdiensten en aanslagplegers die niet erg hard opgespoord en vevolgd worden.

D66, PvdA en Groenlinks kunnen wel hun afschuw uitspreken, maar 'we bestrijden elkaar met woorden' gaat voor hen als mondsnoerders, censuurenthousiasten en partijverbieders ook niet op. En dan ook lasterlijke spookbeelden over 'extreem-rechts' en valse citaten in de mond leggen. Het is allemaal niet ongewenst hoor, die aanslagen, het zijn er inmiddels al 3 of 4, tegen Baudet. Geweld in de brede zin van het woord als politiek wapen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211362963
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En een helm op.
  maandag 20 november 2023 @ 21:01:07 #90
438527 MissButterflyy
pi_211362965
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker weten. En ook dat hij niet zo vaak op zijn fietsje kwam maar in de auto gebracht door z’n privé chauffeur.
pi_211362969
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Magister_Artium het volgende:
Oh dat is wel verassend. Dacht nog even aan een homo, trans, panseksuele, LGBTQ, geemancipeerde vrouw, moslim, Marokkaan of een Oekrainer. Maar een tiener kwam niet bij me op.
  maandag 20 november 2023 @ 21:01:45 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211362973
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vond hem wel grappig.
Welke, die van baardman? Die van opgebaarde liet bijna mijn koffie over mijn desk knoeien.
  maandag 20 november 2023 @ 21:01:56 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211362979
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Stasi praktijken is typisch FvD. Dit vergeten?

Meldpunt 'geef je linkse leraar aan' van Forum voor Democratie roept woede op
pi_211362982
En AIVD maar telkens beweren dat alleen extreemrechts extremisme het gevaar zou zijn voor de rechtstaat. Nou nee dus. Het zijn wederom de non-binaire flikkertjes op links.
pi_211362983
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De VVD ook, het is gewoon beleid. Politieke tegenstanders moeten bang zijn voor de politie, de illegaal optredende veiligheidsdiensten en aanslagplegers die niet erg hard opgespoord en vevolgd worden.

D66, PvdA en Groenlinks kunnen wel hun afschuw uitspreken, maar 'we bestrijden elkaar met woorden' gaat voor hen als mondsnoerders, censuurenthousiasten en partijverbieders ook niet op. En dan ook lasterlijke spookbeelden over 'extreem-rechts' en valse citaten in de mond leggen. Het is allemaal niet ongewenst hoor, die aanslagen, het zijn er inmiddels al 3 of 4, tegen Baudet. Geweld in de brede zin van het woord als politiek wapen.
De avond van de paraplu is de enige die ik mij kan herinneren.
pi_211362988
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Welke, die van baardman? Die van opgebaarde liet bijna mijn koffie over mijn desk knoeien.
Opgebaarde ja!
pi_211362989
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maak daar maar maar de FvD Gestapo van.
Nah laten we uit respect voor Baudet dit keer geen Godwin doen.
pi_211362997
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, dat kan niet, ik heb tijdens corona gelezen dat dat de ergste zijn. Van die agenten die onopvallend gekleed zijn.
De zgn "Romeo's"? ;)
pi_211363003
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Gunnter het volgende:
En AIVD maar telkens beweren dat alleen extreemrechts extremisme het gevaar zou zijn voor de rechtstaat. Nou nee dus.
Dit hebben ze nog nooit beweerd. Islam heeft jaren op 1 gestaan met eervolle vermeldingen voor rechts en links. Volgens mij was juist in het laatste rapport dat oa klimaat en dierenactivisten aan het radicaliseren waren.

Calimero gejank is zo triest.
  maandag 20 november 2023 @ 21:04:58 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363009
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vond hem wel grappig.
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Opgebaarde ja!
Nou daar ben ik het mee eens, het was in een korte zin precies de vinger op de zere plek leggen, zonder helemaal hoeven uit te spreken dat de ander hypocriet is. Topcomment.

Wil jij ook je comment laten reviewen? Vraag het aan Vis1980, commentreviewer.
pi_211363010
Maar hoe gaat het nu eigenlijk met Baudet?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 20 november 2023 @ 21:05:18 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363015
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De zgn "Romeo's"? ;)
Ja! Ik kon effe niet op de naam komen, dank je!
  maandag 20 november 2023 @ 21:05:44 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363018
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nah laten we uit respect voor Baudet dit keer geen Godwin doen.
Tots ent prejurs.
  maandag 20 november 2023 @ 21:05:45 #104
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211363019
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Gunnter het volgende:
En AIVD maar telkens beweren dat alleen extreemrechts extremisme het gevaar zou zijn voor de rechtstaat. Nou nee dus. Het zijn wederom de non-binaire flikkertjes op links.
Wat een onzin
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211363024
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100077284_95bb32d3

Wtf, Antifamongooltje met zijn Pim Fortuyn is dood jasje 8)7
  maandag 20 november 2023 @ 21:06:30 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363026
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:04 schreef tesssssssss het volgende:
Maar hoe gaat het nu eigenlijk met Baudet?
Hij heeft een Jip en Janneke pleister gehad. En een kusje op het wondje van een knappe verpleegster
  maandag 20 november 2023 @ 21:07:37 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363034
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef tralalala het volgende:

Het klopt wel wat er op het jasje staat.
  maandag 20 november 2023 @ 21:08:29 #108
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363047
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:08:46 #109
438527 MissButterflyy
pi_211363051
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij heeft een Jip en Janneke pleister gehad. En een kusje op het wondje van een knappe verpleegster
Wat een kut reactie.
pi_211363052
https://www.rtvnoord.nl/n(...)lag-op-onze-vrijheid

Geschokte reacties op aanval Baudet: 'Een aanslag op onze vrijheid'

© RTV Noord
Zo'n uur na de aanval op Baudet in de binnenstad van Groningen, zit de schrik er bij de omstanders nog goed in. 'Er is zojuist een aanslag gepleegd op onze vrijheid', zegt een jongeman met een Forum voor Democratie-sjaal om zijn nek.
Twee jongens, die in het café waren toen Thierry Baudet werd aangevallen, vertellen wat ze hebben gezien. Ze willen niet bij naam genoemd worden: 'Of je nou links of rechts bent, het is niet normaal om iemand zo aan te vallen.'
Zijn kameraad vult hem aan: 'Er was een hele fijne sfeer, totdat iemand besloot om tijdens het bloemen uitreiken een bierflesje te pakken en Thierry voor zijn kop te rammen. Het was een aanslag. Ik schrok er heel erg van'.
Ooggetuigen laten foto's zien van een jongen die tegen de muur wordt gedrukt door twee politieagenten. 'Hij leek minderjarig', vertelt een van de jongens. 'Hij leek wel veertien.'
Niet veel later worden de mannen gesommeerd om verder niet met de pers te praten. Nadat de lijnen met Den Haag zijn gelegd, willen enkele partijprominenten op persoonlijke titel meer kwijt. De fractievertegenwoordiger stelt dat het niet om een eenmansactie gaat, maar om een groep.
Hij laat foto's zien van een groep mensen die voor het politiebureau aan de Rademarkt staan. 'Dit is aangestuurd, net zoals in Gent', stelt hij.

Landelijke reacties
Ook landelijke politici reageren ontstemd op de aanval. 'Absoluut en volledig onacceptabel', noemt Pieter Omtzigt van Nieuw Sociaal Contract de aanval. 'Dit raakt de democratie hard. We lijken niets geleerd te hebben van 2002 en Pim Fortuyn.'
Minister-president Mark Rutte noemt het 'totaal onacceptabel'. 'Ik zei het eerder en herhaal het nu stevig: van politici blijf je af. Altijd.' Frans Timmermans van GroenLinks/PvdA: 'In een democratie bestrijden we elkaar met woorden en deze aanval valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.'

Mirjam Bikker van ChristenUnie is geschrokken van de aanval. 'Onuitstaanbaar en onacceptabel. Blijf van politici af. Ook als je het oneens bent, dat is juist waarom we een democratie zijn.' 'Walgelijke en laffe aanval', noemt Caroline van de Plas, voorvrouw van de BBB, het incident. 'Geweld is onacceptabel.'
'Er gaat iets goed mis in onze democratie als we zo met elkaar omgaan', schrijft GroenLinks/PvdA-fractievoorzitter Jesse Klaver. 'je mag het oneens zijn, maar gebruik daarvoor woorden en argumenten.' Lillian Marijnissen van de SP sluit zich daarbij aan: 'In de politiek voeren we een ideeënstrijd met woorden, maar nooit met geweld.'
Geert Wilders (PVV): 'Beveilig die man eindelijk voldoende.' CDA-leider Henri Bontenbal spreekt van een 'laffe en stompzinnige daad. Elke vorm van geweld is een aanval op onze democratie.' 'Afschuwelijk', vindt Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren. 'Ik hoop dat de verwondingen niet ernstig zijn.'

Bierflesje
Thierry Baudet was eerder op de avond in een café aan het Gedempte Zuiderdiep in Groningen, toen hij door een aanwezige meerdere keren geslagen werd met een bierflesje. Hij is naar het UMCG gebracht.

twitter
pi_211363059
Voor ik op baardmans zijn lijstje ondeugende mensen kom te staan wil ik graag uitspreken dat vanavond weer een nieuw dieptepunt is. Zowel de linker als de rechter flank zijn al een paar jaartjes aan het ontsporen en het is wachten tot iemand een kogel kopt. Daar gaat het land niet gezelliger van worden en ik hoop dat we allemaal de vriend of kennis durven aan te spreken als zijn/haar gedachten richting geweld gaan.
pi_211363062
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als er stond 'Alle slachtoffers van Breivik zijn dood' klopt het ook wat er op staat |:(
pi_211363065
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.
Godver, daar zat ik net op te zoeken _O- _O-
pi_211363067
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De geest van de bereidheid en het daadwerkelijk toepassen van bruut geweld tegen politici krijg je niet zomaar terug in de fles.

Ik neem aan dat als het al om een minderjarige gaat, dat hij uitgebreid psychisch onderzocht en zo nodig gedwongen behandeld zal worden. Daarnaast neem ik ook aan dat het uitvoerig zal worden onderzocht of er nog meer mensen bij betrokken zijn geweest en zo ja, dat deze mensen ook strafrechtelijk vervolgd en passend gestraft zullen worden.
pi_211363073
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef tralalala het volgende:

Op fok zijn ondertussen ook veel voorstanders van geweld te vinden puur omdat iemand een andere mening heeft.

Vroeger dacht men dat extreem rechts gevaarlijk was maar links blijkt veel gewelddadiger te zijn.
  maandag 20 november 2023 @ 21:10:16 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363074
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)lag-op-onze-vrijheid

Geschokte reacties op aanval Baudet: 'Een aanslag op onze vrijheid'

© RTV Noord
Zo'n uur na de aanval op Baudet in de binnenstad van Groningen, zit de schrik er bij de omstanders nog goed in. 'Er is zojuist een aanslag gepleegd op onze vrijheid', zegt een jongeman met een Forum voor Democratie-sjaal om zijn nek.
Twee jongens, die in het café waren toen Thierry Baudet werd aangevallen, vertellen wat ze hebben gezien. Ze willen niet bij naam genoemd worden: 'Of je nou links of rechts bent, het is niet normaal om iemand zo aan te vallen.'
Zijn kameraad vult hem aan: 'Er was een hele fijne sfeer, totdat iemand besloot om tijdens het bloemen uitreiken een bierflesje te pakken en Thierry voor zijn kop te rammen. Het was een aanslag. Ik schrok er heel erg van'.
Ooggetuigen laten foto's zien van een jongen die tegen de muur wordt gedrukt door twee politieagenten. 'Hij leek minderjarig', vertelt een van de jongens. 'Hij leek wel veertien.'
Niet veel later worden de mannen gesommeerd om verder niet met de pers te praten. Nadat de lijnen met Den Haag zijn gelegd, willen enkele partijprominenten op persoonlijke titel meer kwijt. De fractievertegenwoordiger stelt dat het niet om een eenmansactie gaat, maar om een groep.
Hij laat foto's zien van een groep mensen die voor het politiebureau aan de Rademarkt staan. 'Dit is aangestuurd, net zoals in Gent', stelt hij.
Landelijke reacties
Ook landelijke politici reageren ontstemd op de aanval. 'Absoluut en volledig onacceptabel', noemt Pieter Omtzigt van Nieuw Sociaal Contract de aanval. 'Dit raakt de democratie hard. We lijken niets geleerd te hebben van 2002 en Pim Fortuyn.'
Minister-president Mark Rutte noemt het 'totaal onacceptabel'. 'Ik zei het eerder en herhaal het nu stevig: van politici blijf je af. Altijd.' Frans Timmermans van GroenLinks/PvdA: 'In een democratie bestrijden we elkaar met woorden en deze aanval valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.'

Mirjam Bikker van ChristenUnie is geschrokken van de aanval. 'Onuitstaanbaar en onacceptabel. Blijf van politici af. Ook als je het oneens bent, dat is juist waarom we een democratie zijn.' 'Walgelijke en laffe aanval', noemt Caroline van de Plas, voorvrouw van de BBB, het incident. 'Geweld is onacceptabel.'
'Er gaat iets goed mis in onze democratie als we zo met elkaar omgaan', schrijft GroenLinks/PvdA-fractievoorzitter Jesse Klaver. 'je mag het oneens zijn, maar gebruik daarvoor woorden en argumenten.' Lillian Marijnissen van de SP sluit zich daarbij aan: 'In de politiek voeren we een ideeënstrijd met woorden, maar nooit met geweld.'
Geert Wilders (PVV): 'Beveilig die man eindelijk voldoende.' CDA-leider Henri Bontenbal spreekt van een 'laffe en stompzinnige daad. Elke vorm van geweld is een aanval op onze democratie.' 'Afschuwelijk', vindt Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren. 'Ik hoop dat de verwondingen niet ernstig zijn.'

Bierflesje
Thierry Baudet was eerder op de avond in een café aan het Gedempte Zuiderdiep in Groningen, toen hij door een aanwezige meerdere keren geslagen werd met een bierflesje. Hij is naar het UMCG gebracht.

[ twitter ]
Daar heeft Mark gelijk in, al wil ik er aan toevoegen, dat je van iedereen af hoort te blijven, zeker als je het niet met die gene eens bent, zo doe je dat als zelfrespecterend mens.
  maandag 20 november 2023 @ 21:10:44 #117
438527 MissButterflyy
pi_211363078
Hij zag er minderjarig uit hč, hoeft het niet te zijn geweest.
pi_211363083
quote:

[..]
Was gedebunked door Holy Noise :P
pi_211363087
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Op fok zijn ondertussen ook veel voorstanders van geweld te vinden puur omdat iemand een andere mening heeft.

Vroeger dacht men dat extreem rechts gevaarlijk was maar links blijkt veel gewelddadiger te zijn.
Stevige beschuldiging. Hoop voor je dat je hem hard kan maken.
  maandag 20 november 2023 @ 21:11:54 #120
438527 MissButterflyy
pi_211363093
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef DjDaano het volgende:

[..]

Geweld goedkeuren is gevaarlijk, dat links of rechts er steeds bijhalen is dodelijk vermoeiend.
Helaas heb je veel rotte appels, overal.
pi_211363100
Ben benieuwd hoeveel stemmen hij hiermee wint onder de jeugd.. Pim kreeg het ook voor elkaar om mijn stem te krijgen nadat ie vermoord was... anders was het CDA geworden want vond hem (iets) te extreem.

Zo'n populist kan dit soort shit goed gebruiken bij lui die amper levenservaring hebben.
pi_211363103
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:11 schreef ReplaR het volgende:

[..]
_O- _O-
  maandag 20 november 2023 @ 21:12:36 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211363108
quote:

[..]
De Godfather of Soul en Minister of the New New Super Heavy Funk, James Brown, never dies. Broer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 november 2023 @ 21:12:50 #124
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363112
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Als er stond 'Alle slachtoffers van Breivik zijn dood' klopt het ook wat er op staat |:(
Nee, er zijn er nog een hoop in leven.
  maandag 20 november 2023 @ 21:13:26 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363121
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar heeft Mark gelijk in, al wil ik er aan toevoegen, dat je van iedereen af hoort te blijven, zeker als je het niet met die gene eens bent, zo doe je dat als zelfrespecterend mens.
Helemaal eens met Mark. Laten we hopen dat FvD dit goede voorbeeld volgt en niet meer gaan dreigen in de kamer als ze het niet eens zijn met iemand.
pi_211363128
Het is een kwestie van tijd voor er weer een politicus wordt vermoord. Ik adviseer de media hun necrologieën vast te schrijven, dan kunnen ze meteen uit de la worden getrokken.
  maandag 20 november 2023 @ 21:14:49 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363142
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:11 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Sterke reactie!
  maandag 20 november 2023 @ 21:15:19 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211363152
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sterke reactie!
James Brown = Love.
James Brown = Life.

HUH!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211363154
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor ik op baardmans zijn lijstje ondeugende mensen kom te staan wil ik graag uitspreken dat vanavond weer een nieuw dieptepunt is. Zowel de linker als de rechter flank zijn al een paar jaartjes aan het ontsporen en het is wachten tot iemand een kogel kopt. Daar gaat het land niet gezelliger van worden en ik hoop dat we allemaal de vriend of kennis durven aan te spreken als zijn/haar gedachten richting geweld gaan.
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
  maandag 20 november 2023 @ 21:15:32 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363156
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel stemmen hij hiermee wint onder de jeugd.. Pim kreeg het ook voor elkaar om mijn stem te krijgen nadat ie vermoord was... anders was het CDA geworden want vond hem (iets) te extreem.

Zo'n populist kan dit soort shit goed gebruiken bij lui die amper levenservaring hebben.
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
pi_211363163
We moeten nu eens een goede discussie voeren wat fascisme nu eigenlijk precies is. De media en politiek smijten graag met deze term richting Baudet om hem te ontmenselijken. Wat dus helaas is gelukt.

Definitie van fascisme is door google en wikipedia enkele malen geherdefinieerd. Tot de nadruk bleef op nationalisme en racisme vanuit blanken naar alle andere culturen op de wereld. Wat natuurlijk raar is.

Maar fascisme is meer dan alleen Nazis en jodenvervolging. Het is gewoon onderdrukking van het volk. Censuur. Cancelculture. Dissidenten opsluiten door partijdige rechters. Politieke vervolging..

Het verbieden van een tegengeluid en demonstraties. Als deze tegen het overheidsnarratief ingaan, wantrouwen van en strikte controle op burgers, rantsoeneren van voedsel en energie. Het zomaar afpakken van bezit. En alles met de harde hand. Regeren via angst.

En hier is Baudet allemaal NIET schuldig aan. De kartelpartijen wel.
pi_211363167
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niet zo netjes om te zeggen, maar in dat geval moet je eens gaan kijken naar zijn posthistory :@
  maandag 20 november 2023 @ 21:16:38 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363170
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.
Hooguit een zeteltje of zo.

Was inderdaad een ander verhaal geweest als hij was overleden.
  maandag 20 november 2023 @ 21:17:34 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363184
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voor er weer een politicus wordt vermoord. Ik adviseer de media hun necrologieën vast te schrijven, dan kunnen ze meteen uit de la worden getrokken.
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
James Brown = Love.
James Brown = Life.

HUH!
But most of all, James Brown is James Brown.
  maandag 20 november 2023 @ 21:17:35 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363185
En als hij hier mee zetels gaat krijgen, hoop ik dat ze van de PVV komen.
pi_211363188
Kereltje van 15, waarschijnlijk als useful idiot ingezet door oudere Antifa-figuren. Baudet is kut, maar roep/schrijf dat toch gewoon.

Politici aanvallen :r
  maandag 20 november 2023 @ 21:17:55 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211363189
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs
[..]
... zo eindigt zijn autobiografie, no joke
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 november 2023 @ 21:18:17 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363195
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.
Hooguit een zeteltje of zo.

Was inderdaad een ander verhaal geweest als hij was overleden.
Een zeteltje vind ik al veel.
pi_211363216
quote:

[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
[..]
Who the fuck is James Brown?
  maandag 20 november 2023 @ 21:19:38 #140
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363222
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... zo eindigt zijn autobiografie, no joke
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.

Maar dat wist ik echt niet, leuke quizvraag.
pi_211363227
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
  maandag 20 november 2023 @ 21:20:22 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211363239
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.

Maar dat wist ik echt niet, leuke quizvraag.
Of ja... "I AM James Brown".

Man had geen last van minderwaardigheidscomplex.

En terecht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211363244
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
Wat dat betreft r
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat dat betreft is hij wel op zijn eigen zwaard aan het vallen.
pi_211363250
quote:

[..]
[..]
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologieën van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.
  maandag 20 november 2023 @ 21:20:57 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363251
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of ja... "I AM James Brown".

Man had geen last van minderwaardigheidscomplex.

En terecht.
Zeer terecht, absolute legende.
  maandag 20 november 2023 @ 21:21:01 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363252
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
Damn, Kopspijkers. Wat een nostalgie.
  maandag 20 november 2023 @ 21:21:13 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363254
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
En als hij hier mee zetels gaat krijgen, hoop ik dat ze van de PVV komen.
twitter
  maandag 20 november 2023 @ 21:21:46 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363259
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ twitter ]
:D
  maandag 20 november 2023 @ 21:22:07 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211363266
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeer terecht, absolute legende.
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211363267
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Who the fuck is James Brown?
Nee dat was weer Elvis..
  maandag 20 november 2023 @ 21:22:17 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363269
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol? :') :') Iedereen werd daar belachelijk gemaakt.
  maandag 20 november 2023 @ 21:23:14 #152
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363280
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologieën van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.
Jeetje, zat ik ook nog eens iets in te vullen wat er niet blijkt te zijn? Nou, ik ben wel op mijn slechtst vandaag, sorry. In principe hoef je zelfs alleen een stuk te hebben waarin je de naam, eventuele hits, films, boeken of politieke carričre hoeft in te vullen van iemand en hoppakee....wat zeg ik? Met chat GPT ben je zo klaar, klein beetje aanpassen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:23:54 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363287
ff op Youtube gekeken. 4:25 JOEHOEE IK BEN DER WEL _O-

maandag 20 november 2023 @ 21:24:36 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363296
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.

Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!
  maandag 20 november 2023 @ 21:25:20 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363307
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nee dat was weer Elvis..
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.
  maandag 20 november 2023 @ 21:28:32 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363342
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.
  maandag 20 november 2023 @ 21:30:03 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363356
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.
Haha, ja ik ben op de hoogte, als ik dát niet weet moet ik mijn vrouw terugbrengen naar familie in USA.
  maandag 20 november 2023 @ 21:30:17 #158
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363360
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:

Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
pi_211363361
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
pi_211363370
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.
pi_211363371
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.

twitter
pi_211363375
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol? :') :') Iedereen werd daar belachelijk gemaakt.
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.
pi_211363388
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.
  maandag 20 november 2023 @ 21:32:57 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363392
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:

Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.
pi_211363396
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoeden ;).

Ik vind het erger dat ik nu roep dat ik mensen die op Baudet stemmen niet snap, terwijl ik zo'n zelfde fout gemaakt heb..
pi_211363397
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
LPF stond in die tijd zo goed voor in peilingen toch?
  maandag 20 november 2023 @ 21:34:43 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363407
quote:
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.
  maandag 20 november 2023 @ 21:34:59 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363408
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.
  maandag 20 november 2023 @ 21:35:06 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363411
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En dat doet Kopspijkers ook :Y Is ook in dit fragment te zien
pi_211363413
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.
Klopt!
pi_211363418
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.
Kijk?

twitter
  maandag 20 november 2023 @ 21:36:31 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363428
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Toen was ik 11 jaar. Heb dat niet goed meegekregen allemaal.
  maandag 20 november 2023 @ 21:36:40 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363429
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat zie je bij elke populist, daarna levert het meer sympathie op van mensen die toch al tegen de overheid zijn.
pi_211363435
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Kijk?

[ twitter ]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
pi_211363444
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
Echt spannend woensdag. :)
  maandag 20 november 2023 @ 21:38:38 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363452
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vanaf 12:05

Maar hij is niet direct vertrokken. Je hoort iemand ook zeggen "nog even wachten"
pi_211363454
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.
Deze zal dat moeten zijn

pi_211363488
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.
pi_211363502
Deze titel kan je op 2 manieren lezen:

pi_211363513
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:41 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:44:45 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_211363521
twitter

Vriendjes van de dader
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 november 2023 @ 21:44:56 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363523
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 20 november 2023 @ 21:45:24 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363528
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:44 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]

Vriendjes van de dader
Bedankt voor het posten. Dit filmpje heb ik nog niet gezien.
pi_211363531
quote:
Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef rutger05 het volgende:

De geest van de bereidheid en het daadwerkelijk toepassen van bruut geweld tegen politici krijg je niet zomaar terug in de fles.

Ik neem aan dat als het al om een minderjarige gaat, dat hij uitgebreid psychisch onderzocht en zo nodig gedwongen behandeld zal worden. Daarnaast neem ik ook aan dat het uitvoerig zal worden onderzocht of er nog meer mensen bij betrokken zijn geweest en zo ja, dat deze mensen ook strafrechtelijk vervolgd en passend gestraft zullen worden.
pi_211363533
quote:
[ twitter ]

Vriendjes van de dader
Die komen heus wel terug, maar gaan ze door met aanvallen tegen andere politicus. Ze hebben dus plannen.
pi_211363534
Op zich kan juist een groot PVV in de peilingen zorgen voor een groot PvdA / GL aangezien men massaal strategisch zou kunnen gaan stemmen, ten koste van kleine linkse partijen.

Ik stem overigens gewoon wat ik van plan was te stemmen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:46:04 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363535
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:44 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links? :')
pi_211363537
quote:
De beveiliging van Wilders is op een totaal ander niveau (lees: beter, professioneler, meer bevoegdheden) dan die van Baudet.
pi_211363540
quote:
Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

Nee dat was weer Elvis..

:{w
  maandag 20 november 2023 @ 21:46:36 #190
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211363542
quote:
[ twitter ]

Vriendjes van de dader
Dit filmpje is gegapt van iemand die beweerde dat deze mensen stonden te juichen in dit filmpje.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  Spellchecker maandag 20 november 2023 @ 21:46:56 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211363546
Hoe kwam zo'n jonge jongen aan een bierflesje?
pi_211363550
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links? :')
Ja, knap van links.
  maandag 20 november 2023 @ 21:47:52 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363552
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op zich kan juist een groot PVV in de peilingen zorgen voor een groot PvdA / GL aangezien men massaal strategisch zou kunnen gaan stemmen, ten koste van kleine linkse partijen.

Ik stem overigens gewoon wat ik van plan was te stemmen.
Om dit soort ongein te voorkomen zijn peilingen vlak voor de verkiezingen verboden in Frankrijk
pi_211363556
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik er niet mee weg zal komen door dit glashard te ontkennen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:48:41 #195
438527 MissButterflyy
pi_211363561
Nu.NL meldt dat er een man is aangehouden. Klinkt niet echt minderjarig.
pi_211363568
quote:
[ twitter ]

Bij1 gekkie.
Maar FVD is het echte gevaar voor de democratie.
  maandag 20 november 2023 @ 21:49:19 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363569
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoeden ;).

Ik vind het erger dat ik nu roep dat ik mensen die op Baudet stemmen niet snap, terwijl ik zo'n zelfde fout gemaakt heb..
Net als met complotten kan het je een keer overkomen, daarna zie je het constant weer gebeuren. Inspelen op de onderbuik en onvrede, een man die het allemaal in zijn eentje wel effe gaat aanpakken, vaak met plannen die niet eens uitgevoerd kunnen worden door onze eigen grondwet, veel oneliners, weinig programma.

Of net als bij BBB, iets beloven dat je helemaal nooit kan waarmaken (stikstofkwestie) en vooral weer inspelen op de onvrede (met dit keer nog een uitgemeten plan door de boerenindustrie), dan komen daar mensen op af die ook boos zijn en vooral tegen de overheid. Totdat blijkt dat die ene persoon het in zijn eentje helemaal niet kan waarmaken, rare dingen gaat roepen en denkt dat zijn publiek in alles meegaat, wat voor een deel klopt, maar dan zijn er gelukkig vaak genoeg mensen die ineens denken 'ja, ho even, ik ga mij niet in de maling laten nemen door iemand die er de verwerpelijkste ideeën hardop op nahoudt, om vervolgens achter de volgende gentleman aan te lopen die het in zijn eentje allemaal wel even gaat doen.

En dit is niet per se een links/rechts dingetje, want iedereen kan in dat soort dingen trappen. Je ziet ook vaak dat men samen boos is op de overheid, maar zodra het meer gespecificeerd gaat worden men het niet met elkaar eens is, kijk bijvoorbeeld naar die Thurnberg, die dacht makkelijk iedereen mee te sleuren in andere kwesties en er ineens veel mensen van weglopen.

Ik denk dat je altijd blijft houden dat mensen denken dat boos zijn op 'vul hier min of meer een abstracte organisatie in zoals een overheid of media' en een heel groot speelveld bij elk klein foutje gebruiken als versterking van het eigen ongenoegen een goed argument is, maar eigenlijk bereik je er helemaal niets mee. Hoe wil je politiek gaan bedrijven als je niet eens de intentie hebt om politiek te bedirjven?
pi_211363575
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?
pi_211363577
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit hebben ze nog nooit beweerd. Islam heeft jaren op 1 gestaan met eervolle vermeldingen voor rechts en links. Volgens mij was juist in het laatste rapport dat oa klimaat en dierenactivisten aan het radicaliseren waren.

Calimero gejank is zo triest.
De AIVD vindt fysieke activisme van links minder gevaarlijk dan nationilisten die online praten over de omvolking van Europa met woorden. Interessant. En toch komt het geweld tegen politici telkens weer vanuit linkse hoek.

https://www.aivd.nl/onder(...)nationale-dreigingen

pi_211363578
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Vind het sowieso niet kunnen dat mannen nu weer in een slecht daglicht worden gezet.

Als hij echt minderjarig is dan hoop ik dat er serieus word gekeken of er geen “opdrachtgever” in het spel is.
pi_211363583
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien de beveiliger omdat hij een minderjarige sloeg :P

Maar zonder gekheid: dat is het probleem dat je vaak hebt met het internet, halve volksstammen "weten" al wie de dader is en dan blijkt het toch net iemand anders te zijn.
  maandag 20 november 2023 @ 21:50:46 #202
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363588
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
LPF stond in die tijd zo goed voor in peilingen toch?
Jazeker, maar ik zie toch ook duidelijk dat links daar ook aangepakt wordt op gedrag en uitspraken. Dat bedoelde ik, vaak wordt er gezegd dat men alleen zoiets doet met rechtse politici, maar goed cabaret pakt alles aan.
  maandag 20 november 2023 @ 21:51:36 #203
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363593
quote:
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Vanaf 12:05

Maar hij is niet direct vertrokken. Je hoort iemand ook zeggen "nog even wachten"
Bedankt. ^O^
  maandag 20 november 2023 @ 21:52:14 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363599
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Bij FvD spelen ze minecraft :')
twitter
  maandag 20 november 2023 @ 21:52:24 #205
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211363600
quote:

[..]

15 jarigen krijgen maximaal 1 jaar jeugdgevangenis.

En dan de PIJ maatregel, die uit kan lopen op een levenslange straf, als de maatregel steeds verlengd wordt.

Is een soort Tbs, maar zo mag het niet heten.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  maandag 20 november 2023 @ 21:52:44 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363601
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[ afbeelding ]
Gelukkig had hij ook geen raketwerper, komkommer, of paraplu.
  maandag 20 november 2023 @ 21:54:31 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363618
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Om dit soort ongein te voorkomen zijn peilingen vlak voor de verkiezingen verboden in Frankrijk
In the USA mag op de dag zelf nog.
pi_211363621
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:50 schreef Gunnter het volgende:

[..]
De AIVD vindt fysieke activisme van links minder gevaarlijk dan nationilisten die online praten over de omvolking van Europa met woorden. Interessant. En toch komt het geweld tegen politici telkens weer vanuit linkse hoek.

https://www.aivd.nl/onder(...)nationale-dreigingen

[ link | afbeelding ]
Persoonlijk vind ik bedreiging anders ook best gewelddadig en de vele huisbezoekjes van FvD en BBB wappies de afgelopen jaren waren ook niet gezellig.
pi_211363625
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 21:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Gelukkig had hij ook geen raketwerper, komkommer, of paraplu.
Het is wachten dat linkse politici ook zo worden aan gevallen. En dan zullen rechtse stemmers ook alles gaan downplayen zoals links dit doet zeker.
  maandag 20 november 2023 @ 21:55:43 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363628
quote:
[ twitter ]

Bij1 gekkie.
Ik volg Leanne op Twitter :@
  maandag 20 november 2023 @ 21:56:39 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363638
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:49 schreef Gunnter het volgende:

[..]
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?
Precies, niet links.
pi_211363644
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jazeker, maar ik zie toch ook duidelijk dat links daar ook aangepakt wordt op gedrag en uitspraken. Dat bedoelde ik, vaak wordt er gezegd dat men alleen zoiets doet met rechtse politici, maar goed cabaret pakt alles aan.
Ok, maar Wilders is wel een heel slimme man met zijn uitspraken, waar ook veel mensen raakt, en hij probeert ook andere tegenstanders aanspreken met eventueel schuld neerleggen wat ze hebben gedaan.
  maandag 20 november 2023 @ 21:57:51 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363650
pi_211363651
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik bedreiging anders ook best gewelddadig en de vele huisbezoekjes van FvD en BBB wappies de afgelopen jaren waren ook niet gezellig.
Een fruitmandje van bbb voor rob jetten. En links nederland was zo ziedend stoom uit de oren media op 24/7 en alles.
  maandag 20 november 2023 @ 21:58:27 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363656
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Een fruitmandje van bbb voor rob jetten. En links nederland was zo ziedend stoom uit de oren media op 24/7 en alles.
Dat was ook gewoon pure intimidatie.
pi_211363670
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, niet links.
Dus je zegt WEF is niet communistisch maar politiek rechts?
pi_211363671
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Gunnter het volgende:

[..]
En dit is weer dat trieste Calimero gedrag. Slachtoffertje spelen en oogkleppen op als de eigen kant wat kuts doet.
  maandag 20 november 2023 @ 22:00:31 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363674
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:55 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Het is wachten dat linkse politici ook zo worden aan gevallen. En dan zullen rechtse stemmers ook alles gaan downplayen zoals links dit doet zeker.
Ja, rechts of links maakt niet uit, in geen geval heeft het enig invloed of iemand wel of geen droeftoeter is. Ik heb nog weinig gedownplay gezien in het topic, al zal het er vast zijn. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt en wat je ook gelooft, uiteindelijk kan iedereen een lul zijn, voor een moment of heel erg vaak, want daar heb je absoluut geen skill voor nodig, integendeel.
pi_211363677
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat was ook gewoon pure intimidatie.
Maar Baudet pogen met een glas willen bewerken, ach niks aan de hand zeker. Zo kennen we links weer.
pi_211363687
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Maar Baudet pogen met een glas willen bewerken, ach niks aan de hand zeker. Zo kennen we links weer.
Een bierfles tegen zijn hoofd een paar keer.
  maandag 20 november 2023 @ 22:01:53 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363691
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:59 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Dus je zegt WEF is niet communistisch maar politiek rechts?
Het WEF bestuurd ons land niet, VVD is rechts, of vind jij iedereen die het niet met je eens is links?
  maandag 20 november 2023 @ 22:01:54 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363693
quote:

[..]
Dat zegt niemand hier?
  maandag 20 november 2023 @ 22:03:00 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363705
quote:

[..]
Zou jij iemand kunnen quoten die dat doet in dit topic?
pi_211363709
quote:

[..]
pi_211363714
Ik zie het al weer. Met links valt nooit te praten

*insert schaakbord met linkse duif die alles maar omver goooit en denkt dat ie dan gewonnen heeft*
pi_211363716
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 22:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zegt niemand hier?
Nee, jij maakt alleen maar grapjes over traantjes en een pleister ;)
  maandag 20 november 2023 @ 22:04:39 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363720
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:

*insert schaakbord met linkse duif die alles maar omver goooit en denkt dat ie dan gewonnen heeft*
Kijk eens, een echte FvD-er, komt met gestrekt been in, iemand vraagt om bewijs en dan wordt het te heet onder de voeten en dan de slachtofferrol inkruipen. Tribunalen!
pi_211363721
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Precies dit.
pi_211363725
quote:

Verschrikkelijk volk.
  maandag 20 november 2023 @ 22:07:22 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363742
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.
pi_211363743
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Verschrikkelijk volk.
Is het ook, maar ze hitsen elkaar op om wie de beste van het land is, terwijl ook iemand geen respect voor anderen toont. Nederland wordt echt geen betere land meer.
pi_211363768
Volgende keer een kogel
  maandag 20 november 2023 @ 22:10:47 #234
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211363781
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2023 22:09 schreef BeriBeri het volgende:
Volgende keer een kogel
Nee
  maandag 20 november 2023 @ 22:10:58 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363783
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.
Dat kan toch echt iemand zeer lelijk verwonden, daarnaast is de actie zelf zo ontzettend walgelijk, zo gaan we absoluut niet met elkaar om, laat staan met politici van welke windrichting dan ook.
pi_211363784
quote:
Volgende keer een kogel
Dat is mogelijk ja.
  maandag 20 november 2023 @ 22:11:20 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363787
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Is het ook, maar ze hitsen elkaar op om wie de beste van het land is, terwijl ook iemand geen respect voor anderen toont. Nederland wordt echt geen betere land meer.
Nederlands ook niet.
pi_211363792
quote:
84s.gif Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit zegt alles.
pi_211363796
quote:

Schaken met politici: Thierry Baudet klaagt dat zijn koning voortdurend wordt geframed door die witte kartelpionnen.
  maandag 20 november 2023 @ 22:12:16 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363799
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:11 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dit.
Een zwaluw maakt nog geen zomer, het is letterlijk de enige in het topic die het zo stelt.
pi_211363807
quote:

Wat is dat toch voor afwijking om altijd te willen generaliseren?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_211363810
quote:
Volgende keer een kogel
Dat loop ik al twee delen af te keuren en zal ik ook in het derde deel doen.
pi_211363813
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, het is letterlijk de enige in het topic die het zo stelt.
Ik heb er nog een paar voorbij zien komen in andere topics maar je hebt gelijk hoor.
  maandag 20 november 2023 @ 22:13:38 #244
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363815
quote:

Vreselijk inderdaad. Ik zou gewoon naar 4chan gaan en op je zolderkamer blijven zitten.
  maandag 20 november 2023 @ 22:14:26 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363819
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:13 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat loop ik al twee delen af te keuren en zal ik ook in het derde deel doen.
Voor jou te hopen dat het geen 233 delen wordt.
  maandag 20 november 2023 @ 22:16:01 #246
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363841
twitter
  maandag 20 november 2023 @ 22:18:24 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363863
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat kan toch echt iemand zeer lelijk verwonden, daarnaast is de actie zelf zo ontzettend walgelijk, zo gaan we absoluut niet met elkaar om, laat staan met politici van welke windrichting dan ook.
Klopt. Maar dat valt in dit geval wel mee. Hij mocht alweer snel het ziekenhuis verlaten. Gelukkig maar. Het had ook anders af kunnen lopen.
  maandag 20 november 2023 @ 22:20:52 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211363882
quote:

[..]
:')
pi_211363883
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het zag er niet bepaald hard uit. Bovendien was het glas ook niet stuk en zag ik zo één twee drie geen bloed. Denk gewoon beetje een blauwe plek.

Maar we gaan het zien later.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211363886
Klein tyfusventje die beschermd wordt door filmmeneer die net zo hard aan de schandpaal mag. Optyfen, gauw!
pi_211363925
quote:
Volgende keer een kogel
Ben bang van wel. En staat het antifa tuig te juichen.

Op vis heb ik nog niemand van de usual suspects het zien afkeuren. Die zitten echt met een natte broek te soppen. Alleen maar sarcastisch grappig.

Laag. Heel laag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 20 november 2023 @ 22:25:34 #252
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363935
Ik moest stiekem ook wel lachen om deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 november 2023 @ 22:27:02 #253
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211363946
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het zag er niet bepaald hard uit. Bovendien was het glas ook niet stuk en zag ik zo één twee drie geen bloed. Denk gewoon beetje een blauwe plek.

Al heeft hij er geen schrammetje aan overgehouden, dit is natuurlijk op geen enkele manier minder erg of minder serieus. Ja, Baudet is misschien wel de grootste flapdrol van het hele universum, die netjes politiek aan het verdrinken was in zijn eigen complottenfuik, maar dit is echt bij geen enkele politici gewenst en vormt wel degelijk een bedreiging voor de democratie. Ik vind Baudet zelfs min of meer een bedreiging voor de democratie, maar op zijn minst via de politiek en niet via geweld. Zijn club is erg klein en te zielig voor woorden, maar dit min of meer downplayen is vragen om problemen en is het wachten op een andere politicus die aangevallen wordt.
  maandag 20 november 2023 @ 22:28:35 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363969
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind Baudet zelfs min of meer een bedreiging voor de democratie, maar op zijn minst via de politiek
Ah oke.
Dat is niet zo gevaarlijk natuurlijk.....
  maandag 20 november 2023 @ 22:30:37 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211363987
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op vis heb ik nog niemand van de usual suspects het zien afkeuren. Die zitten echt met een natte broek te soppen. Alleen maar sarcastisch grappig.

Laag. Heel laag.
Zowat iedereen heeft het al afgekeurd man.
pi_211363989
quote:

[..]

Laag. Heel laag.
We zouden er niks aan missen. Echt laag ook dat mensen nog steeds willen volhouden dat Baudets politiek niet radicaliseert. Heb je dan poep in je ogen dit soort incidentjes maken dat toch meteen duidelijk.

Dat dit iets met antifa te maken heeft kan ik nergens uit opmaken. Je ziet wel op fok dat rechtse lui er altijd als de kippen bijzijn om links te demoniseren voor dit soort dingen maar de hand in eigen boezem en zien dat het andersom is is blijkbaar teveel gevraagd. Neenee kritiek op Baudet brengt de kogel dichterbij. Maar kritiek op Timmermans dat is prima joh die is kogelvrij. Is natuurlijk ook even extreem een partijtje als PvdA als een partijtje als FvD :Y
pi_211364022
Baudet doet ook aan kickboksen dus hij kan wel tegen een stootje.
pi_211364034
Maar hoe gaat het nu met hem?
pi_211364054
Denk dat Baudet nog radicaler gaat worden door deze voorvallen.
pi_211364055
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:35 schreef Ronzz het volgende:
Weet ik niet, wel is hij ontslagen uit UMCG in Groningen, dus naar huis.
pi_211364059
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Al heeft hij er geen schrammetje aan overgehouden, dit is natuurlijk op geen enkele manier minder erg of minder serieus. Ja, Baudet is misschien wel de grootste flapdrol van het hele universum, die netjes politiek aan het verdrinken was in zijn eigen complottenfuik, maar dit is echt bij geen enkele politici gewenst en vormt wel degelijk een bedreiging voor de democratie. Ik vind Baudet zelfs min of meer een bedreiging voor de democratie, maar op zijn minst via de politiek en niet via geweld. Zijn club is erg klein en te zielig voor woorden, maar dit min of meer downplayen is vragen om problemen en is het wachten op een andere politicus die aangevallen wordt.
Totale waanzin, Baudet is het gevaar voor de democratie. Dit klimaat van verharding komt door het continue verder naar rechts pushen van clubs als FvD hun constante verdachtmakingen van politici en andere rechtstatelijke instituties als rechtbanken. Baudet is helemaal niet netjes aan het verdrinken hij is nog altijd vele geesten aan het verzieken met zijn achterlijke ideen en propaganda. Dát bagataliseren is waarom dit type actie nu vaker voorkomt. Hij is nog altijd zaadjes aan het planten voor een veelvoud aan dit soort acties.

Misschien wordt het toch maar eens tijd om de politiek richting een verbod op FvD te pushen gezien dit op zijn beloop laten duidelijk niet werkt..
pi_211364060
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat Baudet nog radicaler gaat worden door deze voorvallen.
Mogelijk wel, dan speelt hij nog meer vuur op olie.
pi_211364062
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:35 schreef Ronzz het volgende:
Dat is dus de vraag. Ben benieuwd hoe groot de schade is.
pi_211364077
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Totale waanzin, Baudet is het gevaar voor de democratie. Dit klimaat van verharding komt door het continue verder naar rechts pushen van clubs als FvD hun constante verdachtmakingen van politici en andere rechtstatelijke instituties als rechtbanken. Baudet is helemaal niet netjes aan het verdrinken hij is nog altijd vele geesten aan het verzieken met zijn achterlijke ideen en propaganda. Dát bagataliseren is waarom dit type actie nu vaker voorkomt. Hij is nog altijd zaadjes aan het planten voor een veelvoud aan dit soort acties.

Misschien wordt het toch maar eens tijd om de politiek richting een verbod op FvD te pushen gezien dit op zijn beloop laten duidelijk niet werkt..
Overdrijven is ook een vak. D66 vind ik ook een gevaar voor de democratie, misschien nog wel meer dan FVD.
  maandag 20 november 2023 @ 22:40:58 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364086
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2023 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ah oke.
Dat is niet zo gevaarlijk natuurlijk.....
Oh ja zeker wel, zeer verwerpelijke groep, krijgt gelukkig geen voet aan de grond door hun eigen leider, maar ze waren inderdaad dichtbij, totdat sommige mensen daar verbaast wegliepen omdat hij te ver ging, terwijl ze nog wel met eerdere verwerpelijke antidemocratische uitspraken deed, maar toen viel het nog in het straatje. Een deel daarvan schrikt op dat moment eigenlijk van hun eigen denkbeelden, want ze hadden zich toch zo vastgeklampt aan 'iemand die zegt wat ik denk'. Vervolgens gaan ze naar de volgende en nu Wilders zich ineens gematigd gedraagt komen die mensen er ook nog wel eens terug.

Mara je hebt wel gelijk dat ook FvD gevaarlijk is voor de democratie, maar je moet ook eerlijk zeggen dat geweld gebruiken om je zin te krijgen het laagste van het laagste is.
pi_211364096
quote:

[..]

Laag. Heel laag.
Je hebt iets op vis gezien? Wat is vis? :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2023 22:45:29 ]
  maandag 20 november 2023 @ 22:43:55 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364117
quote:

[..]

Laag. Heel laag.
Wanneer beginnen de tribunalen ook alweer, want dat kunnen FvD-ers ook niet ontkennen. In de coronatijd hebben die ook laten zien dat ze geen stuiver waard zijn als het op politiek aankomt. En daar komt ook niemand ooit op terug, dus het is wel degelijk lachwekkend dat FvD-ers niet eens het vermogen lijken te hebben van eigen gedrag afkeuren. Zo is het ook weer.
pi_211364120
Het wordt kennelijk tijd dat Baudet bewaking krijgt. En dan dus niet die cowboys die-ie zelf inhuurt, maar mensen die hun vak verstaan. De DKDB dus, net als bij Wilders.
pi_211364176
Geen idee waarom je een marginaal figuur als Baudet zou willen ombrengen. Die haalt een paar zeteltjes op bij z'n vaste fanschare, wordt verder door niemand voor vol aangezien en vormt geen serieuze bedreiging voor wat dan ook. Het is de dorpsgek van de Haagse politiek. Met dit soort acties geef je 'm juist legitimiteit. Alsof ie nog relevant is en koste wat kost bestreden moet worden.

Een paar jaar geleden, toen FvD opeens de grootste partij werd, was er wellicht meer aanleiding, maar inmiddels is het toch al een zielig wegkwijnend fenomeen geworden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2023 22:52:23 ]
  maandag 20 november 2023 @ 22:50:52 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211364178
  maandag 20 november 2023 @ 22:50:59 #271
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211364181
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:44 schreef Sodemieters het volgende:
Het wordt kennelijk tijd dat Baudet bewaking krijgt. En dan dus niet die cowboys die-ie zelf inhuurt, maar mensen die hun vak verstaan. De DKDB dus, net als bij Wilders.
Eens.
  maandag 20 november 2023 @ 22:53:35 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364208
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja fijn, maar dat maakt een politicus aanvallen nog steeds behoorlijk strafbaar en dat is altijd fout, natuurlijk. Hoe je het ook went of keert, je speelt hiermee zo'n populist mee in de kaart. Als we geweld gaan gebruiken tegen politici, dan gaat straks elke politicus aangevallen worden. Want ook dat downplayen kan ervoor zorgen dat geweld tegen politici genormaliseerd wordt en je net die ene gek om je heen hebt die het allemaal iets te hoog opneemt en tot actie over gaat.
pi_211364215
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:44 schreef Sodemieters het volgende:
Yesilgoz wilde hem niet extra beveiligen na dat incident in België. Komt ze wel goed uit natuurlijk.

Ook dat geacteerde medeleven terwijl ze er zelf debet aan zijn. Wat een act
  maandag 20 november 2023 @ 22:54:37 #274
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364217
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 22:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt iets op vis gezien? Wat is vis? :?
Tja wat is het, misschien is het........DE BESTE USER VAN HEEL FOK!!!!
pi_211364220
quote:

[..]
Jij bent er ook zo een die denkt dat links/rechts alleen draait om buitenlanders en diversiteit?
Цой жив
pi_211364226
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat maakt het toch des te erger. De impact had dodelijk kunnen zijn (halsslagader geraakt) als het flesje wel kapot was. Vreemde post van jou.
pi_211364245
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wanneer beginnen de tribunalen ook alweer, want dat kunnen FvD-ers ook niet ontkennen. In de coronatijd hebben die ook laten zien dat ze geen stuiver waard zijn als het op politiek aankomt. En daar komt ook niemand ooit op terug, dus het is wel degelijk lachwekkend dat FvD-ers niet eens het vermogen lijken te hebben van eigen gedrag afkeuren. Zo is het ook weer.
Het is een kansloos zooitje met weinig toevoegend verhaal. De vergelijking met simons is ook te trekken daarmee.
Zou ik simons graag op haar bek getimmerd zien worden? Nee, die val je aan met haar hypocrisie en 0 toegevoegde waarde. En die vergelijking is weer te trekken naar tjerrie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 20 november 2023 @ 22:59:23 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211364250
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Yesilgoz wilde hem niet extra beveiligen na dat incident in België.
Daar heb je vast een bron voor.
pi_211364254
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja wat is het, misschien is het........DE BESTE USER VAN HEEL FOK!!!!
Hij zegt dat ie iets op vis heeft gezien. Bijzondere manier van formuleren dan, als dat over jou gaat.
  maandag 20 november 2023 @ 23:05:04 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364291
Hoe verschrikkelijk Baudet ook is, klaag hem aan, ga de politiek in, richt protesten op, ga stukken schrijven over wat ie precies allemaal niet goed doet en waarom dat zoiets een probleem is, maar raak elkaar niet aan, want dan doe je niet meer mee met de discussie, daar kies je dan zelf voor, omdat geweld geen onderdeel is van een goed onderbouwde discussie, ook al is de discussiepartner een flapdrol die steeds wegloopt bij moeilijke vragen. Genoeg andere manieren om hem aan te pakken, bijvoorbeeld in de vorm van cabaret. (Kunnen ze ook niet tegen met veel drama, maar daar moeten zij juist weer niet zeuren).

Zijn vaste basis blijft min of meer toch wel hangen, je wil de zwevende keizers en de ontevreden tegenstemmer juist bij die club weghouden, dan helpt geweld juist de andere kant op. Die groep gaat toch wel rechts stemmen, graag op iemand die zogenaamd stomtoevallig zegt wat ze denken (alleen dan niet té hardop en vooral niet andersom), die gaat echt niet ineens links stemmen. Maar geweld normaliseren is op geen enkele manier een winst voor je eigen favoriete partij, want ook daar kunnen mensen weglopen als het iets te ongezellig wordt.
  maandag 20 november 2023 @ 23:07:23 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364320
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij zegt dat ie iets op vis heeft gezien. Bijzondere manier van formuleren dan, als dat over jou gaat.
Ieder zijn eigen regels op zijn eigen zolderkamer, dat behoeft geen judgement.
pi_211364345
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe verschrikkelijk Baudet ook is, klaag hem aan, ga de politiek in, richt protesten op, ga stukken schrijven over wat ie precies allemaal niet goed doet en waarom dat zoiets een probleem is, maar raak elkaar niet aan, want dan doe je niet meer mee met de discussie, daar kies je dan zelf voor, omdat geweld geen onderdeel is van een goed onderbouwde discussie, ook al is de discussiepartner een flapdrol die steeds wegloopt bij moeilijke vragen. Genoeg andere manieren om hem aan te pakken, bijvoorbeeld in de vorm van cabaret.
Dit.

En we gaan dit soort zaken ook niet goedpraten of zeggen "het mag niet maar..." en als je fatsoen hebt dan doe je dat ook niet als de daad je eigenlijk wel bevalt.

Ik zie hier nu users een grote bek hebben maar sommige users vonden het allemaal wel mooi toen boeren ministers en anderen bedreigden want "Het mag niet maar..." Nee, het mag niet en we doen het niet en we keuren het nooit goed. Zelfde voor bedreigingen. En kom ook niet aan met "Dat hoort erbij" want dat is ook je reinste gelul.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2023 23:11:11 ]
pi_211364383
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat maakt het toch des te erger. De impact had dodelijk kunnen zijn (halsslagader geraakt) als het flesje wel kapot was. Vreemde post van jou.
Er had ook iemand met een AK-47 binnen kunnen lopen. Het kan allemaal.
pi_211364393
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niemand had die intentie
pi_211364405
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Klopt die terrorist heeft deze keer voor een ander wapen gekozen. Zijn aanslag faalde maar dat maakt het niet minder erg.
pi_211364482
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:19 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Niemand had die intentie
"Had kunnen zijn" is gewoon een wat als verhaal. Dat maakt het niet des te erger. Datgene wat gebeurd is maakt het erg, maar niet het potentiële wat had kunnen gebeuren.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:00:58 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211364577
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dit.

En we gaan dit soort zaken ook niet goedpraten of zeggen "het mag niet maar..." en als je fatsoen hebt dan doe je dat ook niet als de daad je eigenlijk wel bevalt.

Ik zie hier nu users een grote bek hebben maar sommige users vonden het allemaal wel mooi toen boeren ministers en anderen bedreigden want "Het mag niet maar..." Nee, het mag niet en we doen het niet en we keuren het nooit goed. Zelfde voor bedreigingen. En kom ook niet aan met "Dat hoort erbij" want dat is ook je reinste gelul.
Als je fatsoen hebt dan bevalt deze daad je niet.

Beetje gekke opmerking.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211364618
Bij NOS achtuurjounaal pas na 6 minuten een kort itempje over de aanval op Baudet.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:22:06 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_211364651
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_211364703
Politici klappen kan gewoon niet. Doe het met woorden. Mijn nichtje van 14 debateert die sneuneus nog makkelijk de moeder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_211364706
quote:
Tbf is dat wel een sub voor mensen met een psychische stoornis.
pi_211364723
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef Sodemieters het volgende:
Geen idee waarom je een marginaal figuur als Baudet zou willen ombrengen. Die haalt een paar zeteltjes op bij z'n vaste fanschare, wordt verder door niemand voor vol aangezien en vormt geen serieuze bedreiging voor wat dan ook. Het is de dorpsgek van de Haagse politiek. Met dit soort acties geef je 'm juist legitimiteit. Alsof ie nog relevant is en koste wat kost bestreden moet worden.
Ik denk dat je het toch wat onderschat, Baudet heeft een schare fans. Mensen die ook vinden dat er tribunalen moeten komen, transgenders een gevaar zijn voor vrouwen omdat ze kleedkamers binnen willen komen, dat de ''Deep-state'' aan de touwtjes trekt, en dat Poetin eigenlijk wel een prima kerel is (Baudet noemt hem zelfs een held).

En die ideeën worden door FvD elke dag de wereld in geholpen, niet zozeer in het parlement (waar Baudet dan weerwoord krijgt), maar vooral op youtube, twitter en instagram.

Nee, Baudet is wél een gevaar voor de democratie, daarmee praat ik geweld absoluut niet goed. Maar Baudet zou op zijn minst onderzocht moeten worden (bijvoorbeeld financieel, want het zou me niets verbazen als hij letterlijk betaald wordt door het Kremlin).
  dinsdag 21 november 2023 @ 01:03:07 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_211364725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Tbf is dat wel een sub voor mensen met een psychische stoornis.
Ja heel erg tere zieltjes daar allemaal
Een gedicht over Maanvis
pi_211364773
Treurig dat hij is aangevallen
pi_211364900
False flag, aanvaller is een acteur. Hoort bij de FvD campagne dit.
PWBF
pi_211364904
Nou nou een bierflesje :') Radicale uitspraken ontlokken schijnbaar radicale daden. Debiel met niet volgroeide hersenen valt debiel aan met niet volgroeide hersenen. Zou het dus wat uit maken? Neen. Dit komt de enge FVD kliek wel heel erg goed uit, dus zou me dan ook niet verbazen als eea geënsceneerd is.
U MAD?
  dinsdag 21 november 2023 @ 06:58:58 #297
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211365013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 04:54 schreef Nielsch het volgende:
False flag, aanvaller is een acteur. Hoort bij de FvD campagne dit.
Bron?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211365014
quote:
Regenboog mensen zijn gevaarlijk
pi_211365022
Kan die dader niet gewoon 30 jaar de bak in? Pak het nou eens aan, dit gaat straks opnieuw volledig mis. :{
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 21 november 2023 @ 07:11:22 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211365040
Staat Baudet op de voorpagina van de telegraaf deze morgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')