Vanaf 12:05quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
Deze zal dat moeten zijnquote:Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.quote:Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze titel kan je op 2 manieren lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef rutger05 het volgende:
De geest van de bereidheid en het daadwerkelijk toepassen van bruut geweld tegen politici krijg je niet zomaar terug in de fles.
Ik neem aan dat als het al om een minderjarige gaat, dat hij uitgebreid psychisch onderzocht en zo nodig gedwongen behandeld zal worden. Daarnaast neem ik ook aan dat het uitvoerig zal worden onderzocht of er nog meer mensen bij betrokken zijn geweest en zo ja, dat deze mensen ook strafrechtelijk vervolgd en passend gestraft zullen worden.
Die komen heus wel terug, maar gaan ze door met aanvallen tegen andere politicus. Ze hebben dus plannen.quote:
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?quote:Op maandag 20 november 2023 21:44 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.
De beveiliging van Wilders is op een totaal ander niveau (lees: beter, professioneler, meer bevoegdheden) dan die van Baudet.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Dit filmpje is gegapt van iemand die beweerde dat deze mensen stonden te juichen in dit filmpje.quote:
Ja, knap van links.quote:Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?
Om dit soort ongein te voorkomen zijn peilingen vlak voor de verkiezingen verboden in Frankrijkquote:Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op zich kan juist een groot PVV in de peilingen zorgen voor een groot PvdA / GL aangezien men massaal strategisch zou kunnen gaan stemmen, ten koste van kleine linkse partijen.
Ik stem overigens gewoon wat ik van plan was te stemmen.
Ik vermoed dat ik er niet mee weg zal komen door dit glashard te ontkennen.quote:
Net als met complotten kan het je een keer overkomen, daarna zie je het constant weer gebeuren. Inspelen op de onderbuik en onvrede, een man die het allemaal in zijn eentje wel effe gaat aanpakken, vaak met plannen die niet eens uitgevoerd kunnen worden door onze eigen grondwet, veel oneliners, weinig programma.quote:Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoeden.
Ik vind het erger dat ik nu roep dat ik mensen die op Baudet stemmen niet snap, terwijl ik zo'n zelfde fout gemaakt heb..
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?quote:Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?
De AIVD vindt fysieke activisme van links minder gevaarlijk dan nationilisten die online praten over de omvolking van Europa met woorden. Interessant. En toch komt het geweld tegen politici telkens weer vanuit linkse hoek.quote:Op maandag 20 november 2023 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit hebben ze nog nooit beweerd. Islam heeft jaren op 1 gestaan met eervolle vermeldingen voor rechts en links. Volgens mij was juist in het laatste rapport dat oa klimaat en dierenactivisten aan het radicaliseren waren.
Calimero gejank is zo triest.
Vind het sowieso niet kunnen dat mannen nu weer in een slecht daglicht worden gezet.quote:Op maandag 20 november 2023 21:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.NL meldt dat er een man is aangehouden. Klinkt niet echt minderjarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |