je kan ze ook voor de tribunalen slepenquote:Op maandag 20 november 2023 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
Velen hier werken mee aan agressie tegen politici, ik ga even speuren naar opmerkingen over baudet in de search engine en richting de polizei.
Pleister erop en een kusje tegen de traantjes en weer door.quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Magister_Artium het volgende:
Gelezen op X dat de dader een 15-jarige scholier is, die iets tegen fascisme zou hebben geroepen. Daarnaast beelden van senator Dessing (die dan weer niet zoals zijn zus gewoon even naar het andere eind van de wereld gaat) die zegt dat Baudet uit het ziekenhuis is ontslagen.
Maken we er de FvD Stasi van...quote:Op maandag 20 november 2023 20:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In deze zijn mensen die geweld goedpraten meer het verlengstuk van de zittende macht dan de IK GA NAAR DE POLISIE meneer natuurlijk.
Ik denk dat ik wel durf te stellen dat de beveiliging er ook gewoon was, maar dat deze zich wat onherkenbaar gedroegenquote:Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel bizar dat hij na al zijn puinhopen nooit iemand met een honkbalknuppel is tegengekomen die hem van zijn fiets af wil meppen.
Elektrische fiets kopen dan maar.quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is echt een wonder, straks moet ie een stuk verder fietsen naar de VN of EU, maar goed dan moet je ook een langer stuk meerennen met je honkbalknuppel.
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je kan ze ook voor de tribunalen slepen
quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je kan ze ook voor de tribunalen slepen
Maak daar maar maar de FvD Gestapo van.quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maken we er de FvD Stasi van...
Daar komt het net nog op neer, maar een van de mods vond het nodig om mij daarop te pakken in het vorige deel…quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Pleister erop en een kusje tegen de traantjes en weer door.
Ik vond hem wel grappig.quote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.
Ja, dat kan niet, ik heb tijdens corona gelezen dat dat de ergste zijn. Van die agenten die onopvallend gekleed zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel durf te stellen dat de beveiliging er ook gewoon was, maar dat deze zich wat onherkenbaar gedroegen
En een helm op.quote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Elektrische fiets kopen dan maar.
De VVD ook, het is gewoon beleid. Politieke tegenstanders moeten bang zijn voor de politie, de illegaal optredende veiligheidsdiensten en aanslagplegers die niet erg hard opgespoord en vevolgd worden.quote:Op maandag 20 november 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mwah...
Fout ja, schokkend nee. Zo rolt de extreemlinkse medemens.
Zeker weten. En ook dat hij niet zo vaak op zijn fietsje kwam maar in de auto gebracht door z’n privé chauffeur.quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel durf te stellen dat de beveiliging er ook gewoon was, maar dat deze zich wat onherkenbaar gedroegen
Oh dat is wel verassend. Dacht nog even aan een homo, trans, panseksuele, LGBTQ, geemancipeerde vrouw, moslim, Marokkaan of een Oekrainer. Maar een tiener kwam niet bij me op.quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Magister_Artium het volgende:
Gelezen op X dat de dader een 15-jarige scholier is, die iets tegen fascisme zou hebben geroepen. Daarnaast beelden van senator Dessing (die dan weer niet zoals zijn zus gewoon even naar het andere eind van de wereld gaat) die zegt dat Baudet uit het ziekenhuis is ontslagen.
Welke, die van baardman? Die van opgebaarde liet bijna mijn koffie over mijn desk knoeien.quote:
Stasi praktijken is typisch FvD. Dit vergeten?quote:Op maandag 20 november 2023 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja je eigen burgers gebruiken om niet gewenste gedachtegoed te melden; is natuurlijk wel waar de Stasi te goed in was geworden
De avond van de paraplu is de enige die ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De VVD ook, het is gewoon beleid. Politieke tegenstanders moeten bang zijn voor de politie, de illegaal optredende veiligheidsdiensten en aanslagplegers die niet erg hard opgespoord en vevolgd worden.
D66, PvdA en Groenlinks kunnen wel hun afschuw uitspreken, maar 'we bestrijden elkaar met woorden' gaat voor hen als mondsnoerders, censuurenthousiasten en partijverbieders ook niet op. En dan ook lasterlijke spookbeelden over 'extreem-rechts' en valse citaten in de mond leggen. Het is allemaal niet ongewenst hoor, die aanslagen, het zijn er inmiddels al 3 of 4, tegen Baudet. Geweld in de brede zin van het woord als politiek wapen.
Opgebaarde ja!quote:Op maandag 20 november 2023 21:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welke, die van baardman? Die van opgebaarde liet bijna mijn koffie over mijn desk knoeien.
Nah laten we uit respect voor Baudet dit keer geen Godwin doen.quote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maak daar maar maar de FvD Gestapo van.
De zgn "Romeo's"?quote:Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet, ik heb tijdens corona gelezen dat dat de ergste zijn. Van die agenten die onopvallend gekleed zijn.
Dit hebben ze nog nooit beweerd. Islam heeft jaren op 1 gestaan met eervolle vermeldingen voor rechts en links. Volgens mij was juist in het laatste rapport dat oa klimaat en dierenactivisten aan het radicaliseren waren.quote:Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Gunnter het volgende:
En AIVD maar telkens beweren dat alleen extreemrechts extremisme het gevaar zou zijn voor de rechtstaat. Nou nee dus.
Welke, die van baardman? Die van opgebaarde liet bijna mijn koffie over mijn desk knoeien.quote:
Nou daar ben ik het mee eens, het was in een korte zin precies de vinger op de zere plek leggen, zonder helemaal hoeven uit te spreken dat de ander hypocriet is. Topcomment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |