Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol?quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
Jeetje, zat ik ook nog eens iets in te vullen wat er niet blijkt te zijn? Nou, ik ben wel op mijn slechtst vandaag, sorry. In principe hoef je zelfs alleen een stuk te hebben waarin je de naam, eventuele hits, films, boeken of politieke carrière hoeft in te vullen van iemand en hoppakee....wat zeg ik? Met chat GPT ben je zo klaar, klein beetje aanpassen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologieën van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.
Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!quote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.quote:
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.quote:Op maandag 20 november 2023 21:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!
Haha, ja ik ben op de hoogte, als ik dát niet weet moet ik mijn vrouw terugbrengen naar familie in USA.quote:Op maandag 20 november 2023 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.quote:Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:
ff op Youtube gekeken. 4:25 JOEHOEE IK BEN DER WEL![]()
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.quote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol?![]()
Iedereen werd daar belachelijk gemaakt.
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.quote:Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:
ff op Youtube gekeken. 4:25 JOEHOEE IK BEN DER WEL![]()
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoedenquote:Op maandag 20 november 2023 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.
LPF stond in die tijd zo goed voor in peilingen toch?quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.quote:Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.
En dat doet Kopspijkers ookquote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.
Klopt!quote:Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.
Kijk?quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.
Toen was ik 11 jaar. Heb dat niet goed meegekregen allemaal.quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.
Dat zie je bij elke populist, daarna levert het meer sympathie op van mensen die toch al tegen de overheid zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.quote:
Echt spannend woensdag.quote:Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |