Ja! Ik kon effe niet op de naam komen, dank je!quote:
Tots ent prejurs.quote:Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nah laten we uit respect voor Baudet dit keer geen Godwin doen.
Wat een onzinquote:Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Gunnter het volgende:
En AIVD maar telkens beweren dat alleen extreemrechts extremisme het gevaar zou zijn voor de rechtstaat. Nou nee dus. Het zijn wederom de non-binaire flikkertjes op links.
Hij heeft een Jip en Janneke pleister gehad. En een kusje op het wondje van een knappe verpleegsterquote:Op maandag 20 november 2023 21:04 schreef tesssssssss het volgende:
Maar hoe gaat het nu eigenlijk met Baudet?
Het klopt wel wat er op het jasje staat.quote:Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100077284_95bb32d3
Wtf, Antifamongooltje met zijn Pim Fortuyn is dood jasje
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het klopt wel wat er op het jasje staat.
Wat een kut reactie.quote:Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft een Jip en Janneke pleister gehad. En een kusje op het wondje van een knappe verpleegster
Als er stond 'Alle slachtoffers van Breivik zijn dood' klopt het ook wat er op staatquote:Op maandag 20 november 2023 21:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het klopt wel wat er op het jasje staat.
Godver, daar zat ik net op te zoekenquote:Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.
De geest van de bereidheid en het daadwerkelijk toepassen van bruut geweld tegen politici krijg je niet zomaar terug in de fles.quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Pleister erop en een kusje tegen de traantjes en weer door.
Op fok zijn ondertussen ook veel voorstanders van geweld te vinden puur omdat iemand een andere mening heeft.quote:Op maandag 20 november 2023 21:06 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100077284_95bb32d3
Wtf, Antifamongooltje met zijn Pim Fortuyn is dood jasje
Daar heeft Mark gelijk in, al wil ik er aan toevoegen, dat je van iedereen af hoort te blijven, zeker als je het niet met die gene eens bent, zo doe je dat als zelfrespecterend mens.quote:Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)lag-op-onze-vrijheid
Geschokte reacties op aanval Baudet: 'Een aanslag op onze vrijheid'
RTV Noord
Zo'n uur na de aanval op Baudet in de binnenstad van Groningen, zit de schrik er bij de omstanders nog goed in. 'Er is zojuist een aanslag gepleegd op onze vrijheid', zegt een jongeman met een Forum voor Democratie-sjaal om zijn nek.
Twee jongens, die in het caf waren toen Thierry Baudet werd aangevallen, vertellen wat ze hebben gezien. Ze willen niet bij naam genoemd worden: 'Of je nou links of rechts bent, het is niet normaal om iemand zo aan te vallen.'
Zijn kameraad vult hem aan: 'Er was een hele fijne sfeer, totdat iemand besloot om tijdens het bloemen uitreiken een bierflesje te pakken en Thierry voor zijn kop te rammen. Het was een aanslag. Ik schrok er heel erg van'.
Ooggetuigen laten foto's zien van een jongen die tegen de muur wordt gedrukt door twee politieagenten. 'Hij leek minderjarig', vertelt een van de jongens. 'Hij leek wel veertien.'
Niet veel later worden de mannen gesommeerd om verder niet met de pers te praten. Nadat de lijnen met Den Haag zijn gelegd, willen enkele partijprominenten op persoonlijke titel meer kwijt. De fractievertegenwoordiger stelt dat het niet om een eenmansactie gaat, maar om een groep.
Hij laat foto's zien van een groep mensen die voor het politiebureau aan de Rademarkt staan. 'Dit is aangestuurd, net zoals in Gent', stelt hij.
Landelijke reacties
Ook landelijke politici reageren ontstemd op de aanval. 'Absoluut en volledig onacceptabel', noemt Pieter Omtzigt van Nieuw Sociaal Contract de aanval. 'Dit raakt de democratie hard. We lijken niets geleerd te hebben van 2002 en Pim Fortuyn.'
Minister-president Mark Rutte noemt het 'totaal onacceptabel'. 'Ik zei het eerder en herhaal het nu stevig: van politici blijf je af. Altijd.' Frans Timmermans van GroenLinks/PvdA: 'In een democratie bestrijden we elkaar met woorden en deze aanval valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.'
Mirjam Bikker van ChristenUnie is geschrokken van de aanval. 'Onuitstaanbaar en onacceptabel. Blijf van politici af. Ook als je het oneens bent, dat is juist waarom we een democratie zijn.' 'Walgelijke en laffe aanval', noemt Caroline van de Plas, voorvrouw van de BBB, het incident. 'Geweld is onacceptabel.'
'Er gaat iets goed mis in onze democratie als we zo met elkaar omgaan', schrijft GroenLinks/PvdA-fractievoorzitter Jesse Klaver. 'je mag het oneens zijn, maar gebruik daarvoor woorden en argumenten.' Lillian Marijnissen van de SP sluit zich daarbij aan: 'In de politiek voeren we een ideenstrijd met woorden, maar nooit met geweld.'
Geert Wilders (PVV): 'Beveilig die man eindelijk voldoende.' CDA-leider Henri Bontenbal spreekt van een 'laffe en stompzinnige daad. Elke vorm van geweld is een aanval op onze democratie.' 'Afschuwelijk', vindt Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren. 'Ik hoop dat de verwondingen niet ernstig zijn.'
Bierflesje
Thierry Baudet was eerder op de avond in een caf aan het Gedempte Zuiderdiep in Groningen, toen hij door een aanwezige meerdere keren geslagen werd met een bierflesje. Hij is naar het UMCG gebracht.
[ twitter ]
Was gedebunked door Holy Noisequote:Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.
Stevige beschuldiging. Hoop voor je dat je hem hard kan maken.quote:Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Op fok zijn ondertussen ook veel voorstanders van geweld te vinden puur omdat iemand een andere mening heeft.
Vroeger dacht men dat extreem rechts gevaarlijk was maar links blijkt veel gewelddadiger te zijn.
Geweld goedkeuren is gevaarlijk, dat links of rechts er steeds bijhalen is dodelijk vermoeiend.quote:Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Op fok zijn ondertussen ook veel voorstanders van geweld te vinden puur omdat iemand een andere mening heeft.
Vroeger dacht men dat extreem rechts gevaarlijk was maar links blijkt veel gewelddadiger te zijn.
De Godfather of Soul en Minister of the New New Super Heavy Funk, James Brown, never dies. Broer.quote:Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, er zijn er nog een hoop in leven.quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als er stond 'Alle slachtoffers van Breivik zijn dood' klopt het ook wat er op staat
Helemaal eens met Mark. Laten we hopen dat FvD dit goede voorbeeld volgt en niet meer gaan dreigen in de kamer als ze het niet eens zijn met iemand.quote:Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar heeft Mark gelijk in, al wil ik er aan toevoegen, dat je van iedereen af hoort te blijven, zeker als je het niet met die gene eens bent, zo doe je dat als zelfrespecterend mens.
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor ik op baardmans zijn lijstje ondeugende mensen kom te staan wil ik graag uitspreken dat vanavond weer een nieuw dieptepunt is. Zowel de linker als de rechter flank zijn al een paar jaartjes aan het ontsporen en het is wachten tot iemand een kogel kopt. Daar gaat het land niet gezelliger van worden en ik hoop dat we allemaal de vriend of kennis durven aan te spreken als zijn/haar gedachten richting geweld gaan.
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.quote:Op maandag 20 november 2023 21:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel stemmen hij hiermee wint onder de jeugd.. Pim kreeg het ook voor elkaar om mijn stem te krijgen nadat ie vermoord was... anders was het CDA geworden want vond hem (iets) te extreem.
Zo'n populist kan dit soort shit goed gebruiken bij lui die amper levenservaring hebben.
Niet zo netjes om te zeggen, maar in dat geval moet je eens gaan kijken naar zijn posthistoryquote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!quote:Op maandag 20 november 2023 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voor er weer een politicus wordt vermoord. Ik adviseer de media hun necrologien vast te schrijven, dan kunnen ze meteen uit de la worden getrokken.
But most of all, James Brown is James Brown.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
James Brown = Love.
James Brown = Life.
HUH!
... zo eindigt zijn autobiografie, no jokequote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs
[..]
But most of all, James Brown is James Brown.
Een zeteltje vind ik al veel.quote:Op maandag 20 november 2023 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.
Hooguit een zeteltje of zo.
Was inderdaad een ander verhaal geweest als hij was overleden.
Who the fuck is James Brown?quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
[..]
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... zo eindigt zijn autobiografie, no joke
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
Of ja... "I AM James Brown".quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.
Maar dat wist ik echt niet, leuke quizvraag.
Wat dat betreft rquote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
Wat dat betreft is hij wel op zijn eigen zwaard aan het vallen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologien van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
[..]
Zeer terecht, absolute legende.quote:Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of ja... "I AM James Brown".
Man had geen last van minderwaardigheidscomplex.
En terecht.
Damn, Kopspijkers. Wat een nostalgie.quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
En als hij hier mee zetels gaat krijgen, hoop ik dat ze van de PVV komen.
quote:
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.quote:
Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol?quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
Jeetje, zat ik ook nog eens iets in te vullen wat er niet blijkt te zijn? Nou, ik ben wel op mijn slechtst vandaag, sorry. In principe hoef je zelfs alleen een stuk te hebben waarin je de naam, eventuele hits, films, boeken of politieke carrire hoeft in te vullen van iemand en hoppakee....wat zeg ik? Met chat GPT ben je zo klaar, klein beetje aanpassen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologien van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.
Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!quote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.quote:
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.quote:Op maandag 20 november 2023 21:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook al niet! U wordt bedankt, Etto!
Haha, ja ik ben op de hoogte, als ik dt niet weet moet ik mijn vrouw terugbrengen naar familie in USA.quote:Op maandag 20 november 2023 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is die man uit Rocky IV en de Blues Brothers.
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.quote:Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:
ff op Youtube gekeken. 4:25 JOEHOEE IK BEN DER WEL![]()
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.quote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol serieus. Ging ie vanwege kopspijkers in de slachtofferrol?![]()
Iedereen werd daar belachelijk gemaakt.
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.quote:Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor Wilders is het nu ook heel gevaarlijk, die gaat heel hard, nu.
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:
ff op Youtube gekeken. 4:25 JOEHOEE IK BEN DER WEL![]()
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoedenquote:Op maandag 20 november 2023 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel grappig op deze manier een beetje de leeftijd van sommige users te weten, al is dat vaak al meer dan ik echt wil weten.
LPF stond in die tijd zo goed voor in peilingen toch?quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Daders worden steeds jonger.... dat is de tijd van nu. Maar Wilders loopt ook nog steeds gevaar, dus hij kan zo ineens vermoord worden door een jongere dader, dit kan ook gebeuren bij Baudet. Dus 2 lijsttrekkers moeten heel goed oppassen, ze worden ook goed beveiligd(?) is maar de vraag.
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.quote:Op maandag 20 november 2023 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Studentendebat Erasmus universiteit bedoel je? Dat Fortuyn geen handen schudt en piswoest vertrekt.
En dat doet Kopspijkers ookquote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Goed cabaret maakt gehakt van alle windrichtingen.
Klopt!quote:Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook in stadions zie je dat het allemaal jonger is dan daarvoor, vervelende trend.
Kijk?quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja precies, dus het is wel een gevaarlijke verkiezingen.... waar ook met grote gevolgen van dien.
Toen was ik 11 jaar. Heb dat niet goed meegekregen allemaal.quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.
Dat zie je bij elke populist, daarna levert het meer sympathie op van mensen die toch al tegen de overheid zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij elk stukje kritiek kroop ie in die rol. Jammer dat ik dat toen niet inzag.
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.quote:
Echt spannend woensdag.quote:Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
Vanaf 12:05quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Slechte imitatie. Wat ik interessanter vond in dat filmpje was dat fragment met Rosenmoller en Fortuyn die daarna wegloopt. Nog nooit gezien. Te lang geleden.
Deze zal dat moeten zijnquote:Op maandag 20 november 2023 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja "2 vandaag" of zoiets stond er boven in dat fragment. Nog nooit gezien. Ik ga eens kijken of dat volledig op youtube staat.
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.quote:Op maandag 20 november 2023 21:37 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, blijft het ook, maar deze peiling zegt niet zo veel, echter zijn er veel meer mensen die op PVV gaan stemmen dan vorige verkiezingen.
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die opiniepeiler bij Khalid en Sophie zei dat die afkeer voor links groter was dan de afkeer voor Wilders.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze titel kan je op 2 manieren lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef rutger05 het volgende:
De geest van de bereidheid en het daadwerkelijk toepassen van bruut geweld tegen politici krijg je niet zomaar terug in de fles.
Ik neem aan dat als het al om een minderjarige gaat, dat hij uitgebreid psychisch onderzocht en zo nodig gedwongen behandeld zal worden. Daarnaast neem ik ook aan dat het uitvoerig zal worden onderzocht of er nog meer mensen bij betrokken zijn geweest en zo ja, dat deze mensen ook strafrechtelijk vervolgd en passend gestraft zullen worden.
Die komen heus wel terug, maar gaan ze door met aanvallen tegen andere politicus. Ze hebben dus plannen.quote:
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?quote:Op maandag 20 november 2023 21:44 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, links heeft meer problemen veroorzaakt dan we denken, maar daarom steunen ze Wilders meer dan voorheen.
De beveiliging van Wilders is op een totaal ander niveau (lees: beter, professioneler, meer bevoegdheden) dan die van Baudet.quote:Op maandag 20 november 2023 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
Dit filmpje is gegapt van iemand die beweerde dat deze mensen stonden te juichen in dit filmpje.quote:
Ja, knap van links.quote:Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?
Om dit soort ongein te voorkomen zijn peilingen vlak voor de verkiezingen verboden in Frankrijkquote:Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op zich kan juist een groot PVV in de peilingen zorgen voor een groot PvdA / GL aangezien men massaal strategisch zou kunnen gaan stemmen, ten koste van kleine linkse partijen.
Ik stem overigens gewoon wat ik van plan was te stemmen.
Ik vermoed dat ik er niet mee weg zal komen door dit glashard te ontkennen.quote:
Net als met complotten kan het je een keer overkomen, daarna zie je het constant weer gebeuren. Inspelen op de onderbuik en onvrede, een man die het allemaal in zijn eentje wel effe gaat aanpakken, vaak met plannen die niet eens uitgevoerd kunnen worden door onze eigen grondwet, veel oneliners, weinig programma.quote:Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tbh ik ben iets jonger dan dat het kennen van die track doet vermoeden.
Ik vind het erger dat ik nu roep dat ik mensen die op Baudet stemmen niet snap, terwijl ik zo'n zelfde fout gemaakt heb..
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?quote:Op maandag 20 november 2023 21:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben 13 jaar een rechts kabinet gehad. Maar het is allemaal de schuld van links?
De AIVD vindt fysieke activisme van links minder gevaarlijk dan nationilisten die online praten over de omvolking van Europa met woorden. Interessant. En toch komt het geweld tegen politici telkens weer vanuit linkse hoek.quote:Op maandag 20 november 2023 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit hebben ze nog nooit beweerd. Islam heeft jaren op 1 gestaan met eervolle vermeldingen voor rechts en links. Volgens mij was juist in het laatste rapport dat oa klimaat en dierenactivisten aan het radicaliseren waren.
Calimero gejank is zo triest.
Vind het sowieso niet kunnen dat mannen nu weer in een slecht daglicht worden gezet.quote:Op maandag 20 november 2023 21:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.NL meldt dat er een man is aangehouden. Klinkt niet echt minderjarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |