De Godfather of Soul en Minister of the New New Super Heavy Funk, James Brown, never dies. Broer.quote:Op maandag 20 november 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar kon LA Style toentertijd nog een puntje aan zuigen, al heeft de realiteit ze inmiddels geholpen.
Nee, er zijn er nog een hoop in leven.quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als er stond 'Alle slachtoffers van Breivik zijn dood' klopt het ook wat er op staat
Helemaal eens met Mark. Laten we hopen dat FvD dit goede voorbeeld volgt en niet meer gaan dreigen in de kamer als ze het niet eens zijn met iemand.quote:Op maandag 20 november 2023 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar heeft Mark gelijk in, al wil ik er aan toevoegen, dat je van iedereen af hoort te blijven, zeker als je het niet met die gene eens bent, zo doe je dat als zelfrespecterend mens.
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...quote:Op maandag 20 november 2023 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor ik op baardmans zijn lijstje ondeugende mensen kom te staan wil ik graag uitspreken dat vanavond weer een nieuw dieptepunt is. Zowel de linker als de rechter flank zijn al een paar jaartjes aan het ontsporen en het is wachten tot iemand een kogel kopt. Daar gaat het land niet gezelliger van worden en ik hoop dat we allemaal de vriend of kennis durven aan te spreken als zijn/haar gedachten richting geweld gaan.
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.quote:Op maandag 20 november 2023 21:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel stemmen hij hiermee wint onder de jeugd.. Pim kreeg het ook voor elkaar om mijn stem te krijgen nadat ie vermoord was... anders was het CDA geworden want vond hem (iets) te extreem.
Zo'n populist kan dit soort shit goed gebruiken bij lui die amper levenservaring hebben.
Niet zo netjes om te zeggen, maar in dat geval moet je eens gaan kijken naar zijn posthistoryquote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat de ene comment toch wel genomineerd moet worden voor 'bord voor de kop van het jaar'.
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!quote:Op maandag 20 november 2023 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voor er weer een politicus wordt vermoord. Ik adviseer de media hun necrologieën vast te schrijven, dan kunnen ze meteen uit de la worden getrokken.
But most of all, James Brown is James Brown.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
James Brown = Love.
James Brown = Life.
HUH!
... zo eindigt zijn autobiografie, no jokequote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs
[..]
But most of all, James Brown is James Brown.
Een zeteltje vind ik al veel.quote:Op maandag 20 november 2023 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem weinig oplevert.
Hooguit een zeteltje of zo.
Was inderdaad een ander verhaal geweest als hij was overleden.
Who the fuck is James Brown?quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
[..]
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... zo eindigt zijn autobiografie, no joke
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kreeg juist zoveel stemmen omdat hij dood was. Dit bierflesje gaat Baudet echt geen massa's extra stemmen opleveren.
Of ja... "I AM James Brown".quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik was alweer door aan het verwijzen naar Ted Lesso. Ik ga wat te snel en dat in een behoorlijk serieus topic, ik zou mij eigenlijk een beetje moeten shcamen.
Maar dat wist ik echt niet, leuke quizvraag.
Wat dat betreft rquote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
Wat dat betreft is hij wel op zijn eigen zwaard aan het vallen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die hele complotten gein is ook flink uit de klauwen gelopen.. mensen zijn totaal ontspoort...
Mijn post is geen commentaar op de media slimmerik. Gewoon een advies. Je weet toch dat kranten necrologieën van bekende mensen op de plank hebben liggen? Die komen mooi van pas wanneer er weer eentje de pijp uitgaat.quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar woont die 'Media' precies, hij doet nogal een hoop. Het is nogal een breed begrip, de media, daarom ook zo ontzettend makkelijk om tegenaan te schoppen en constant als een soort bewijs op te voeren om een groep slechte mensen neer te zetten die het op schapen heeft gemunt en nepnieuws verspreid om de totale macht in handen te houdne, muhhahahaha!
[..]
Zeer terecht, absolute legende.quote:Op maandag 20 november 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of ja... "I AM James Brown".
Man had geen last van minderwaardigheidscomplex.
En terecht.
Damn, Kopspijkers. Wat een nostalgie.quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou.. door in die slachtofferrol te duiken omdat ie bijvoorbeeld bij Kopspijkers wekelijks de lul was; leverde hem ook aardig want stemmen op.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
En als hij hier mee zetels gaat krijgen, hoop ik dat ze van de PVV komen.
quote:
En, ontopic, wist de stad Boston rustig te houden na de moord op Martin Luther King.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |