Nee, jij maakt alleen maar grapjes over traantjes en een pleisterquote:
Kijk eens, een echte FvD-er, komt met gestrekt been in, iemand vraagt om bewijs en dan wordt het te heet onder de voeten en dan de slachtofferrol inkruipen. Tribunalen!quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:
Ik zie het al weer. Met links valt nooit te praten
*insert schaakbord met linkse duif die alles maar omver goooit en denkt dat ie dan gewonnen heeft*
Precies dit.quote:Op maandag 20 november 2023 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, jij maakt alleen maar grapjes over traantjes en een pleister![]()
Verschrikkelijk volk.quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:
*insert schaakbord met linkse duif die alles maar omver goooit en denkt dat ie dan gewonnen heeft*
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.quote:Op maandag 20 november 2023 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, jij maakt alleen maar grapjes over traantjes en een pleister![]()
Is het ook, maar ze hitsen elkaar op om wie de beste van het land is, terwijl ook iemand geen respect voor anderen toont. Nederland wordt echt geen betere land meer.quote:
Neequote:
Dat kan toch echt iemand zeer lelijk verwonden, daarnaast is de actie zelf zo ontzettend walgelijk, zo gaan we absoluut niet met elkaar om, laat staan met politici van welke windrichting dan ook.quote:Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.
Nederlands ook niet.quote:Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze hitsen elkaar op om wie de beste van het land is, terwijl ook iemand geen respect voor anderen toont. Nederland wordt echt geen betere land meer.
Dit zegt alles.quote:Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.
Schaken met politici: Thierry Baudet klaagt dat zijn koning voortdurend wordt geframed door die witte kartelpionnen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:
Een zwaluw maakt nog geen zomer, het is letterlijk de enige in het topic die het zo stelt.quote:
Wat is dat toch voor afwijking om altijd te willen generaliseren?quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:
Ik heb er nog een paar voorbij zien komen in andere topics maar je hebt gelijk hoor.quote:Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, het is letterlijk de enige in het topic die het zo stelt.
Vreselijk inderdaad. Ik zou gewoon naar 4chan gaan en op je zolderkamer blijven zitten.quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Gunnter het volgende:
Voor jou te hopen dat het geen 233 delen wordt.quote:Op maandag 20 november 2023 22:13 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat loop ik al twee delen af te keuren en zal ik ook in het derde deel doen.
Klopt. Maar dat valt in dit geval wel mee. Hij mocht alweer snel het ziekenhuis verlaten. Gelukkig maar. Het had ook anders af kunnen lopen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan toch echt iemand zeer lelijk verwonden, daarnaast is de actie zelf zo ontzettend walgelijk, zo gaan we absoluut niet met elkaar om, laat staan met politici van welke windrichting dan ook.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:49 schreef Gunnter het volgende:
[..]
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?
Het zag er niet bepaald hard uit. Bovendien was het glas ook niet stuk en zag ik zo één twee drie geen bloed. Denk gewoon beetje een blauwe plek.quote:Op maandag 20 november 2023 22:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan toch echt iemand zeer lelijk verwonden, daarnaast is de actie zelf zo ontzettend walgelijk, zo gaan we absoluut niet met elkaar om, laat staan met politici van welke windrichting dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |