Misschien de beveiliger omdat hij een minderjarige sloegquote:Op maandag 20 november 2023 21:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.NL meldt dat er een man is aangehouden. Klinkt niet echt minderjarig.
Jazeker, maar ik zie toch ook duidelijk dat links daar ook aangepakt wordt op gedrag en uitspraken. Dat bedoelde ik, vaak wordt er gezegd dat men alleen zoiets doet met rechtse politici, maar goed cabaret pakt alles aan.quote:Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
LPF stond in die tijd zo goed voor in peilingen toch?
quote:
Bedankt.quote:Op maandag 20 november 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vanaf 12:05
Maar hij is niet direct vertrokken. Je hoort iemand ook zeggen "nog even wachten"
Bij FvD spelen ze minecraftquote:Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met zo'n naam ga je 24 uur per dag Baldurs Gate spelen.
15 jarigen krijgen maximaal 1 jaar jeugdgevangenis.quote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik vind het wel een kandidaat voor maximale jeugddetentie en een PIJ-maatregel.
Sowieso mag het jeugdstrafrecht wel wat harder. Nu maar 2 jaar maximale straf.
Gelukkig had hij ook geen raketwerper, komkommer, of paraplu.quote:Op maandag 20 november 2023 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze titel kan je op 2 manieren lezen:
[ afbeelding ]
In the USA mag op de dag zelf nog.quote:Op maandag 20 november 2023 21:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om dit soort ongein te voorkomen zijn peilingen vlak voor de verkiezingen verboden in Frankrijk
Persoonlijk vind ik bedreiging anders ook best gewelddadig en de vele huisbezoekjes van FvD en BBB wappies de afgelopen jaren waren ook niet gezellig.quote:Op maandag 20 november 2023 21:50 schreef Gunnter het volgende:
[..]
De AIVD vindt fysieke activisme van links minder gevaarlijk dan nationilisten die online praten over de omvolking van Europa met woorden. Interessant. En toch komt het geweld tegen politici telkens weer vanuit linkse hoek.
https://www.aivd.nl/onder(...)nationale-dreigingen
[ link | afbeelding ]
Het is wachten dat linkse politici ook zo worden aan gevallen. En dan zullen rechtse stemmers ook alles gaan downplayen zoals links dit doet zeker.quote:Op maandag 20 november 2023 21:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gelukkig had hij ook geen raketwerper, komkommer, of paraplu.
Misschien is het codetaal:quote:Op maandag 20 november 2023 21:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij FvD spelen ze minecraft[ twitter ]
Precies, niet links.quote:Op maandag 20 november 2023 21:49 schreef Gunnter het volgende:
[..]
VVD heeft keihard meegedaan met de massaimmigratie en support voor de woke en World Economic Forum. Rutte heeft zelfs een prijs gewonnen van dat communistisch clubje. Niet links?
Ok, maar Wilders is wel een heel slimme man met zijn uitspraken, waar ook veel mensen raakt, en hij probeert ook andere tegenstanders aanspreken met eventueel schuld neerleggen wat ze hebben gedaan.quote:Op maandag 20 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik zie toch ook duidelijk dat links daar ook aangepakt wordt op gedrag en uitspraken. Dat bedoelde ik, vaak wordt er gezegd dat men alleen zoiets doet met rechtse politici, maar goed cabaret pakt alles aan.
Mein Kraftquote:Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien is het codetaal:
Een fruitmandje van bbb voor rob jetten. En links nederland was zo ziedend stoom uit de oren media op 24/7 en alles.quote:Op maandag 20 november 2023 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik bedreiging anders ook best gewelddadig en de vele huisbezoekjes van FvD en BBB wappies de afgelopen jaren waren ook niet gezellig.
Dat was ook gewoon pure intimidatie.quote:Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Een fruitmandje van bbb voor rob jetten. En links nederland was zo ziedend stoom uit de oren media op 24/7 en alles.
En dit is weer dat trieste Calimero gedrag. Slachtoffertje spelen en oogkleppen op als de eigen kant wat kuts doet.quote:Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Een fruitmandje van bbb voor rob jetten. En links nederland was zo ziedend stoom uit de oren media op 24/7 en alles.
Ja, rechts of links maakt niet uit, in geen geval heeft het enig invloed of iemand wel of geen droeftoeter is. Ik heb nog weinig gedownplay gezien in het topic, al zal het er vast zijn. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt en wat je ook gelooft, uiteindelijk kan iedereen een lul zijn, voor een moment of heel erg vaak, want daar heb je absoluut geen skill voor nodig, integendeel.quote:Op maandag 20 november 2023 21:55 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Het is wachten dat linkse politici ook zo worden aan gevallen. En dan zullen rechtse stemmers ook alles gaan downplayen zoals links dit doet zeker.
Maar Baudet pogen met een glas willen bewerken, ach niks aan de hand zeker. Zo kennen we links weer.quote:Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon pure intimidatie.
Een bierfles tegen zijn hoofd een paar keer.quote:Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Maar Baudet pogen met een glas willen bewerken, ach niks aan de hand zeker. Zo kennen we links weer.
Het WEF bestuurd ons land niet, VVD is rechts, of vind jij iedereen die het niet met je eens is links?quote:Op maandag 20 november 2023 21:59 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Dus je zegt WEF is niet communistisch maar politiek rechts?
Dat zegt niemand hier?quote:Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Maar Baudet pogen met een glas willen bewerken, ach niks aan de hand zeker. Zo kennen we links weer.
Zou jij iemand kunnen quoten die dat doet in dit topic?quote:Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Gunnter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Gunnter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |