wanneer?quote:Op maandag 20 november 2023 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag het net langskomen in het journaal hoor.
Komt natuurlijk door;quote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook weer een beetje een overdreven tweet.
Ik gun het hem dat ie zich onder de mensen moet begeven. Dat is alleen maar goed voor je mentale gezondheid.quote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Er zal vast wel een commissie of werkgroep zijn die de beveiliging van volksvertegenwoordigers regelt.
In dit geval was er beveiliging, die grepen dan ook wel in maar ze waren iets aan de late kant. In ieder geval hebben ze wel de dader gelijk kunnen pakken daardoor.
Ik wil niet aan victem blaming doen maar je moet je wel afvragen of het nou zo slim is om je in een overvolle kroeg te begeven.
Dan maar thuis zijn bij moeders de vrouw en Lancelotquote:Op maandag 20 november 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik gun het hem dat ie zich onder de mensen moet begeven. Dat is alleen maar goed voor je mentale gezondheid.
Maar zo te zien kan het niet meer.
Tjah snap ik ook niet, ik bedoel een bierhal is al eerder niet veilig gebleken voor politieke mafklappers zoals Baudet...quote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef qajariaq het volgende:
Ik wil niet aan victem blaming doen maar je moet je wel afvragen of het nou zo slim is om je in een overvolle kroeg te begeven.
Ik denk zelfs dat dit bij elke politicus moet, ze komen je ook gewoon bij je huis opzoeken e.d. Dit gaat natuurlijk van kwaad tot erger en er zijn horden mensen uit allerlei windrichtingen die ik tijdens corona en het boerenprotest heb schuimen en haten op politici, politie, wetenschappers, ziekenhuispersoneel en ga zo maar door, waar vaak geweld als prima middel werd gezien. We zijn die Belg nog niet vergeten en hoeveel mensen sympathie hadden.quote:Op maandag 20 november 2023 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij moet dezelfde soort beveiliging krijgen als Wilders. Voor zijn eigen welzijn.
En hij moet ook nu inzien dat hij niet overal zomaar heen kan gaan waar hij wil. In elk geval zolang hij in de politiek zit.
Lancelot giga chadquote:Op maandag 20 november 2023 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan maar thuis zijn bij moeders de vrouw en Lancelot
Zegt complotidioot David Icke, lekker betrouwbaar en al helemaal niet voorspelbaar.quote:
En dat verheerlijken is dus weer een geenstijl toevoeging. Dat staat er niet. Wat er wel staat is niet netjes maar wel een legitieme vraag.quote:
Okay ik heb het gemist dan. Thanks.quote:Op maandag 20 november 2023 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het 8-uur Journaal op 5:55.
https://npo.nl/start/seri(...)rnaal_90386/afspelen
Mark Rutte kon gewoon op zijn gemak naar zijn werk fietsen.quote:Op maandag 20 november 2023 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dit bij elke politicus moet, ze komen je ook gewoon bij je huis opzoeken e.d. Dit gaat natuurlijk van kwaad tot erger en er zijn horden mensen uit allerlei windrichtingen die ik tijdens corona en het boerenprotest heb schuimen en haten op politici, politie, wetenschappers, ziekenhuispersoneel en ga zo maar door, waar vaak geweld als prima middel werd gezien. We zijn die Belg nog niet vergeten en hoeveel mensen sympathie hadden.
Van welke kant het ook komt, het is altijd zeer onacceptabel en vaak zet het juist anderen weer aan het ook te doen ipv dat mensen eens effe de onderbuik met rust laten en weer proberen te gaan praten.
Als politiek bedrijven nu de inslag was bij Bij1, dan moeten ze dit figuur meteen laten opstappen. Iedere partij heeft wel eens een malloot in het midden, de een meer dan de ander, maar het gaat erom wat je er mee doet wanneer hij zich laat zien.quote:
Met zo'n naam ga je 24 uur per dag Baldurs Gate spelen.quote:
Wel bazennaamquote:Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met zo'n naam ga je 24 uur per dag Baldurs Gate spelen.
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie.. Maar dit is zo dom..quote:Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Een domme actie ook van zijn tegenstander/de dader, hier kan hij wel eens stemmen mee winnen.
Bazenspel ook.quote:
een paraplu bewust verzwaren om meer schade te kunnen aanrichten.. nee ook nietquote:Op maandag 20 november 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie..
Of je leest zelf even wat voor verdraaing Geenstijl er van maakt.quote:Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als politiek bedrijven nu de inslag was bij Bij1, dan moeten ze dit figuur meteen laten opstappen. Iedere partij heeft wel eens een malloot in het midden, de een meer dan de ander, maar het gaat erom wat je er mee doet wanneer hij zich laat zien.
Al was het een opblaasuil, je blijft gewoon van iemand af, als je dit doet omdat je het niet met hem eens bent, dan zegt het vooral wat over die persoon zelf.quote:Op maandag 20 november 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie.. Maar dit is zo dom..
Tot nu toe heeft ie particuliere beveiliging en die en mogen niet veel.quote:Op maandag 20 november 2023 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij moet dezelfde soort beveiliging krijgen als Wilders. Voor zijn eigen welzijn.
En hij moet ook nu inzien dat hij niet overal zomaar heen kan gaan waar hij wil. In elk geval zolang hij in de politiek zit.
Ehmquote:Op maandag 20 november 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Idd hele domme actie, die paraplu meneer snap ik nog wel qua emotie.. Maar dit is zo dom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |