abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211364226
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het zag er niet bepaald hard uit. Bovendien was het glas ook niet stuk en zag ik zo één twee drie geen bloed. Denk gewoon beetje een blauwe plek.

Maar we gaan het zien later.
Dat maakt het toch des te erger. De impact had dodelijk kunnen zijn (halsslagader geraakt) als het flesje wel kapot was. Vreemde post van jou.
pi_211364245
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wanneer beginnen de tribunalen ook alweer, want dat kunnen FvD-ers ook niet ontkennen. In de coronatijd hebben die ook laten zien dat ze geen stuiver waard zijn als het op politiek aankomt. En daar komt ook niemand ooit op terug, dus het is wel degelijk lachwekkend dat FvD-ers niet eens het vermogen lijken te hebben van eigen gedrag afkeuren. Zo is het ook weer.
Het is een kansloos zooitje met weinig toevoegend verhaal. De vergelijking met simons is ook te trekken daarmee.
Zou ik simons graag op haar bek getimmerd zien worden? Nee, die val je aan met haar hypocrisie en 0 toegevoegde waarde. En die vergelijking is weer te trekken naar tjerrie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 20 november 2023 @ 22:59:23 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211364250
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Yesilgoz wilde hem niet extra beveiligen na dat incident in België.
Daar heb je vast een bron voor.
pi_211364254
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja wat is het, misschien is het........DE BESTE USER VAN HEEL FOK!!!!
Hij zegt dat ie iets op vis heeft gezien. Bijzondere manier van formuleren dan, als dat over jou gaat.
  maandag 20 november 2023 @ 23:05:04 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364291
Hoe verschrikkelijk Baudet ook is, klaag hem aan, ga de politiek in, richt protesten op, ga stukken schrijven over wat ie precies allemaal niet goed doet en waarom dat zoiets een probleem is, maar raak elkaar niet aan, want dan doe je niet meer mee met de discussie, daar kies je dan zelf voor, omdat geweld geen onderdeel is van een goed onderbouwde discussie, ook al is de discussiepartner een flapdrol die steeds wegloopt bij moeilijke vragen. Genoeg andere manieren om hem aan te pakken, bijvoorbeeld in de vorm van cabaret. (Kunnen ze ook niet tegen met veel drama, maar daar moeten zij juist weer niet zeuren).

Zijn vaste basis blijft min of meer toch wel hangen, je wil de zwevende keizers en de ontevreden tegenstemmer juist bij die club weghouden, dan helpt geweld juist de andere kant op. Die groep gaat toch wel rechts stemmen, graag op iemand die zogenaamd stomtoevallig zegt wat ze denken (alleen dan niet té hardop en vooral niet andersom), die gaat echt niet ineens links stemmen. Maar geweld normaliseren is op geen enkele manier een winst voor je eigen favoriete partij, want ook daar kunnen mensen weglopen als het iets te ongezellig wordt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 20 november 2023 @ 23:07:23 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211364320
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij zegt dat ie iets op vis heeft gezien. Bijzondere manier van formuleren dan, als dat over jou gaat.
Ieder zijn eigen regels op zijn eigen zolderkamer, dat behoeft geen judgement.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_211364345
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe verschrikkelijk Baudet ook is, klaag hem aan, ga de politiek in, richt protesten op, ga stukken schrijven over wat ie precies allemaal niet goed doet en waarom dat zoiets een probleem is, maar raak elkaar niet aan, want dan doe je niet meer mee met de discussie, daar kies je dan zelf voor, omdat geweld geen onderdeel is van een goed onderbouwde discussie, ook al is de discussiepartner een flapdrol die steeds wegloopt bij moeilijke vragen. Genoeg andere manieren om hem aan te pakken, bijvoorbeeld in de vorm van cabaret.
Dit.

En we gaan dit soort zaken ook niet goedpraten of zeggen "het mag niet maar..." en als je fatsoen hebt dan doe je dat ook niet als de daad je eigenlijk wel bevalt.

Ik zie hier nu users een grote bek hebben maar sommige users vonden het allemaal wel mooi toen boeren ministers en anderen bedreigden want "Het mag niet maar..." Nee, het mag niet en we doen het niet en we keuren het nooit goed. Zelfde voor bedreigingen. En kom ook niet aan met "Dat hoort erbij" want dat is ook je reinste gelul.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2023 23:11:11 ]
pi_211364383
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat maakt het toch des te erger. De impact had dodelijk kunnen zijn (halsslagader geraakt) als het flesje wel kapot was. Vreemde post van jou.
Er had ook iemand met een AK-47 binnen kunnen lopen. Het kan allemaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211364393
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niemand had die intentie
pi_211364405
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Klopt die terrorist heeft deze keer voor een ander wapen gekozen. Zijn aanslag faalde maar dat maakt het niet minder erg.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211364482
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:19 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Niemand had die intentie
"Had kunnen zijn" is gewoon een wat als verhaal. Dat maakt het niet des te erger. Datgene wat gebeurd is maakt het erg, maar niet het potentiële wat had kunnen gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:00:58 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211364577
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dit.

En we gaan dit soort zaken ook niet goedpraten of zeggen "het mag niet maar..." en als je fatsoen hebt dan doe je dat ook niet als de daad je eigenlijk wel bevalt.

Ik zie hier nu users een grote bek hebben maar sommige users vonden het allemaal wel mooi toen boeren ministers en anderen bedreigden want "Het mag niet maar..." Nee, het mag niet en we doen het niet en we keuren het nooit goed. Zelfde voor bedreigingen. En kom ook niet aan met "Dat hoort erbij" want dat is ook je reinste gelul.
Als je fatsoen hebt dan bevalt deze daad je niet.

Beetje gekke opmerking.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211364618
Bij NOS achtuurjounaal pas na 6 minuten een kort itempje over de aanval op Baudet.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:22:06 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_211364651
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_211364703
Politici klappen kan gewoon niet. Doe het met woorden. Mijn nichtje van 14 debateert die sneuneus nog makkelijk de moeder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_211364706
quote:
Tbf is dat wel een sub voor mensen met een psychische stoornis.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211364723
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef Sodemieters het volgende:
Geen idee waarom je een marginaal figuur als Baudet zou willen ombrengen. Die haalt een paar zeteltjes op bij z'n vaste fanschare, wordt verder door niemand voor vol aangezien en vormt geen serieuze bedreiging voor wat dan ook. Het is de dorpsgek van de Haagse politiek. Met dit soort acties geef je 'm juist legitimiteit. Alsof ie nog relevant is en koste wat kost bestreden moet worden.
Ik denk dat je het toch wat onderschat, Baudet heeft een schare fans. Mensen die ook vinden dat er tribunalen moeten komen, transgenders een gevaar zijn voor vrouwen omdat ze kleedkamers binnen willen komen, dat de ''Deep-state'' aan de touwtjes trekt, en dat Poetin eigenlijk wel een prima kerel is (Baudet noemt hem zelfs een held).

En die ideeën worden door FvD elke dag de wereld in geholpen, niet zozeer in het parlement (waar Baudet dan weerwoord krijgt), maar vooral op youtube, twitter en instagram.

Nee, Baudet is wél een gevaar voor de democratie, daarmee praat ik geweld absoluut niet goed. Maar Baudet zou op zijn minst onderzocht moeten worden (bijvoorbeeld financieel, want het zou me niets verbazen als hij letterlijk betaald wordt door het Kremlin).
  dinsdag 21 november 2023 @ 01:03:07 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_211364725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Tbf is dat wel een sub voor mensen met een psychische stoornis.
Ja heel erg tere zieltjes daar allemaal
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_211364773
Treurig dat hij is aangevallen
pi_211364900
False flag, aanvaller is een acteur. Hoort bij de FvD campagne dit.
pi_211364904
Nou nou een bierflesje :') Radicale uitspraken ontlokken schijnbaar radicale daden. Debiel met niet volgroeide hersenen valt debiel aan met niet volgroeide hersenen. Zou het dus wat uit maken? Neen. Dit komt de enge FVD kliek wel heel erg goed uit, dus zou me dan ook niet verbazen als eea geënsceneerd is.
U MAD?
  dinsdag 21 november 2023 @ 06:58:58 #297
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211365013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 04:54 schreef Nielsch het volgende:
False flag, aanvaller is een acteur. Hoort bij de FvD campagne dit.
Bron?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211365014
quote:
Regenboog mensen zijn gevaarlijk
pi_211365022
Kan die dader niet gewoon 30 jaar de bak in? Pak het nou eens aan, dit gaat straks opnieuw volledig mis. :{
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 21 november 2023 @ 07:11:22 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211365040
Staat Baudet op de voorpagina van de telegraaf deze morgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')