Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Dazalbest1 het volgende: [..] Net bij t bandje overhandigen aan LEC
Why?quote:
Al enkele jaren bij F1 TVquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Van de Indy voor zover ik weet. Sinds wanneer is hij dan commentator bij de F1? Hij doet ook het laatste kwart vh seizoen ineens veel interviews
Wil ik zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ohquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ik ben aan het kijkenquote:
Video is privéquote:
Jaja, jouw cache is niet leegquote:
Wrijf het erinquote:
ik had nog geen sec geladen dat was mijn fout. stond bij mij wel in nieuw tabblad maar mocht t al niet meer zienquote:
Wist indd dat hij ook behoorlijk in het racen zit, mooi contrast met z'n rol in Greys toendertijd. Volgens mij is hij wel ook regelmatig aanwezig bij een F1 race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).
Dit circuit vreet banden van iedereen. Het is een veel te simpele lay-out om er wat aan te veranderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou mij echt hoogst verbazen als Leclerc dit wint.
Mij ook, tenzij er iets met Verstappen gebeurt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
nadeel van via X hem zien bandje geven is dat je van die gilfans er door heen hebt tetterenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:22 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wist indd dat hij ook behoorlijk in het racen zit, mooi contrast met z'n rol in Greys toendertijd. Volgens mij is hij wel ook regelmatig aanwezig bij een F1 race.
Ik gun hem het wel maar Verstappen was in de race simulatie een paar tienden per rondje sneller.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan ik zo snel niet terugvinden: https://en.m.wikipedia.org/wiki/James_Hinchcliffequote:
Hopelijk heb ik het hier op Fok! Nog acceptabel gehouden en niet overdreven met dequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van via X hem zien bandje geven is dat je van die gilfans er door heen hebt tetteren
Viaplay zond dat wél uitquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:20 schreef Nizno het volgende:
@:datzalbest
domme viaplay had het er niet op.
op X gekijkt en gezien. Thanks
En Ferrari stond net op nieuwe banden, Max had gebruikte.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun hem het wel maar Verstappen was in de race simulatie een paar tienden per rondje sneller.
in tekst is primaquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik het hier op Fok! Nog acceptabel gehouden en niet overdreven met de![]()
![]()
![]()
De eerste run niet maar over 1 rondje was het ook wel te verwachten dat Ferrari de snellere zou zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En Ferrari stond net op nieuwe banden, Max had gebruikte.
dan ligt t aan mijquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay zond dat wél uit
Ik heb het gezien.
Ik zit er ook om te denken om patreon lid wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wrijf het erin![]()
Misschien neem ik in de winterstop wel even een patreon abo om alles ongecensureerd te bingen
Hij wordt oudquote:
ftfyquote:
waarom moet alles altijd politiek correct zijn, maar mogen bepaalde groepen meer?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de originele ongecensureerde rpm gezien![]()
Zal wel eraf zijn gehaald vanwege transgender belediging of dat Michael Scot stukje
Linkje ajb?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:20 schreef Nizno het volgende:
@:datzalbest
domme viaplay had het er niet op.
op X gekijkt en gezien. Thanks
staat hier boven met fangegilgetetterquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
in tekst is prima![]()
dit is tenenkrommend
[ twitter ]
Ik weet niet of dat het geval is, de omstandigheden komen naar hun toe, het zou wel vreemd zijn daar geen gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
Als morgen blijkt dat Ferrari zich weer eens puur op de Q heeft gericht en een momentje glorie voor de pole, om vervolgens dramatisch te falen in de race, hebben ze volkomen aan zichzelf te danken.
Maar goed, Charles stond net iig wel te lachen en na de vorige race ('Why am I always so unlucky') had hij dit waarschijnlijk echt even nodig.
ja, zie edit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat hier boven met fangegilgetetter
[..]
samequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan snap ik de reactie van Max wel
Ik ben 'm nu toch ff snel aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de originele ongecensureerde rpm gezien![]()
Zal wel eraf zijn gehaald vanwege transgender belediging of dat Michael Scot stukje
Ziggo dome moet de Gorlock dome wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu toch ff snel aan het kijken.
Gorlock the Destroyer![]()
![]()
![]()
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.quote:
is die al uit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.
Nee, a.s. vrijdag (Lucky).quote:
Heel mooiquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max: "Ocon probeerde mij te naaien dus naai ik hem terug."
"En dat is goed gelukt."
Hahahaa
al besprokenquote:
quote:
neem de moeite dan ff om terug te lezen. luiekatquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even mijn verwarming aan het bijvullen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even mijn verwarming aan het bijvullen
Lui > moequote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem de moeite dan ff om terug te lezen. luiekat
Die was volkomen legaal. Was een maas in de regels, waar Brawn toen ook voor gewaarschuwd had. Alleen wilden ze die niet dichten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.
Welke meme?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
"Deze video is privé"
Hij is bezig de meme eruit te slopen.
Manisch depressief. Als het goed gaat heeft ie een extreme mania, als het slecht gaat is ie super depressief.quote:
Ik moest ergens op klikken dat ik geen zelfmoord ging plegen ofzo.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik moest ergens op klikken dat ik geen zelfmoord ging plegen ofzo.
Wel gezien, en leef nog.
En de voorvleugel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was volkomen legaal. Was een maas in de regels, waar Brawn toen ook voor gewaarschuwd had. Alleen wilden ze die niet dichten.
Daarbij, Toyota en Williams hadden die ook. Alleen was de motor niet zo sterk als de Mercedes.
Bij Brawn was het door de combinatie van motor en dubbele diffuser dat ze kampioen werden. Niet enkel alleen de dubbele diffuser.
Ik denk dat je de term “manisch depressief “ nogal verkeerd gebruikt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Manisch depressief. Als het goed gaat heeft ie een extreme mania, als het slecht gaat is ie super depressief.
Gezien voordat ie op zwart ging, dus.quote:
Ben je een psycholoog, of alleen een pedant betwetertje?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat je de term “manisch depressief “ nogal verkeerd gebruikt.
Ah, hetzelfde dus, waar ging het dan over?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gezien voordat ie op zwart ging, dus.
Geen van beiden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ben je een psycholoog, of alleen een pedant betwetertje?
Zoals ik al zei: ik denk dat je deze psychologische termen nogal verkeerd gebruikt. Want je gaat diagnoses stellen aan de hand van enkele interviewbeelden.quote:Maar goed Hamiltons emoties zijn zo extreem en zo dramatisch dat je wel degelijk aan manische depressiviteit of bipolar kan denken.
Ow damn... ik ben te laat, dus...quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu toch ff snel aan het kijken.
Gorlock the Destroyer![]()
![]()
![]()
Pedant betwetertje dus...quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen van beiden.
[..]
Zoals ik al zei: ik denk dat je deze psychologische termen nogal verkeerd gebruikt. Want je gaat diagnoses stellen aan de hand van enkele interviewbeelden.
Voor de duidelijkheid: Red Bull krijgt dus geen straf. Ze hebben inderdaad langer doorgewerkt dan is toegestaan (vanwege de grote vertragingen), maar dat mag je een keer doen tijdens het seizoen. Mercedes heeft ook langer doorgewerkt dan is toegestaan, ook voor het eerst dit seizoen, dus allebei de incidenten krijgen geen gevolg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is voor mensen die vandaag gemist hebben
maar deze titel van het filmpje maakt clicksquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Red Bull krijgt dus geen straf. Ze hebben inderdaad langer doorgewerkt dan is toegestaan (vanwege de grote vertragingen), maar dat mag je een keer doen tijdens het seizoen. Mercedes heeft ook langer doorgewerkt dan is toegestaan, ook voor het eerst dit seizoen, dus allebei de incidenten krijgen geen gevolg.
Scheelt weer clickbait van zo'n shitsitequote:Op zaterdag 18 november 2023 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Red Bull krijgt dus geen straf. Ze hebben inderdaad langer doorgewerkt dan is toegestaan (vanwege de grote vertragingen), maar dat mag je een keer doen tijdens het seizoen. Mercedes heeft ook langer doorgewerkt dan is toegestaan, ook voor het eerst dit seizoen, dus allebei de incidenten krijgen geen gevolg.
ik zie nu dat het idd sneaky is verwoord, dat de Fia een straf uitdeelt staat los van de avondklok. hadden ze best een punt of cijfers kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Pedant betwetertje dus...
Aan de hand van 18 jaar beelden. Waar Hamilton extreme stemmingswisselingen toont in woord en gedrag.
We hebben Hamilton inmiddels vaak genoeg zien opgeven in de auto, tot het punt dat er meerdere verschillende medewerkers van MB hem moesten aanspreken, tot extremen als Silverstone 2021 waar hij zich als de messias gedraagd.
In de volksmond wordt daarvoor sowieso de term manisch depressief gebruikt en of hij dan bipolar is of borderliner tja dat is aan zijn medische staf.
Ja, dat is dus wat mensen met clickbait bedoelen. Dit is 100% expres.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie nu dat het idd sneaky is verwoord, dat de Fia een straf uitdeelt staat los van de avondklok. hadden ze best een punt of cijfers kunnen gebruiken.
Rare rubriekquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Pedant betwetertje dus...
Aan de hand van 18 jaar beelden. Waar Hamilton extreme stemmingswisselingen toont in woord en gedrag.
We hebben Hamilton inmiddels vaak genoeg zien opgeven in de auto, tot het punt dat er meerdere verschillende medewerkers van MB hem moesten aanspreken, tot extremen als Silverstone 2021 waar hij zich als de messias gedraagd.
In de volksmond wordt daarvoor sowieso de term manisch depressief gebruikt en of hij dan bipolar is of borderliner tja dat is aan zijn medische staf.
Wel een mooi verdienmodel. Vertellen wat je net op tv gezien hebt met een jaren 80 DJ stem.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt weer clickbait van zo'n shitsite
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de videoquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow damn... ik ben te laat, dus...😞
Tja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de video
Copyright is copyright.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de video
Dat moet jij zeggen die Spaanse GP met Nederlands commentaar het net opknaldequote:
Niet geüpload naar yt, dus toegestaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen die Spaanse GP met Nederlands commentaar het net opknalde
Max veegt de vloer aan met dit hele circus en ik geniet van elke secondequote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
Max en PR speak, dat wordt nooit een winnende combinatie
Mooi man. Genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het fantastisch dat hij zich gewoon uitspreekt zonder PR lulverhalen, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.
Veel beter dan al die spreekpoppen die we tegenwoordig hebben
Het artikel zit achter een paywall, dus archive.ph voor de liefhebbers, ik vibd het artikel een aanraderquote:
Het ziet er eigenlijk ook helemaal niet auto om zulke prachtige auto's te zien op een stratencircuit.quote:
Ja die heeft straks geen opnamepersoon meer naast zich staanquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hij gooit nu maar gewoon elke mening eruit![]()
"... GrEaT cRoWd... "quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.
Veel beter dan al die spreekpoppen die we tegenwoordig hebben
Zit wel veel in wat hij zegt maar ook het racen zelf kan natuurlijk veel beter, laten we eens beginnen met banden die je niet (zo enorm) hoeft te sparen.quote:
Maar dat is by design, Pirelli maakt wat F1 van ze eist grosso modo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel veel in wat hij zegt maar ook het racen zelf kan natuurlijk veel beter, laten we eens beginnen met banden die je niet (zo enorm) hoeft te sparen.
Ja klopt, Pirelli doet wat F1 wil maar dat draagt dus niet bij aan het racen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat is by design, Pirelli maakt wat F1 van ze eist grosso modo.
Top.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Waarom zegt die nooit hetzelfde over Monaco dan? Is ook niks anders dan één groot zuipfestijn voor de rijken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Je wil oprecht deze shitshow met Monaco vergelijken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zegt die nooit hetzelfde over Monaco dan? Is ook niks anders dan één groot zuipfestijn voor de rijken.
Kijk het is allemaal leuk en aardig dat die nu helemaal losgaat en een bom legt onder de bedrijfsstrategie van Liberty, maar ik vind dat je ook wel wat meer gedeisd mag zijn over het bedrijf wat ervoor zorgt dat hij zijn passie kan uitvoeren en daarom een waarschijnlijk vrij goed leven heeft.
En het zuipgedeelte komt precies overeen. En dan is het op Las Vegas nog gewoon prima racen denk ik, dat kan je op Monaco ook al vergeten. Dus je eerlijke mening geven prima, maar houd dan geen dubbele standaarden aan, vind ik dan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Ten eerste is Monaco historisch en ten tweede gaat het daar om de F1 maar ook over Monaco heeft Max wel wat te melden gehad.
Namelijk dat de auto's van nu gewoon te log zijn om daar nog fatsoenlijk te racen en dat gaat dus veranderen omdat de auto's weer kleiner zullen worden en lichter.
De verklaring waarom hij dit niet over Monaco zegt staat in dit artikel, hij noemt zelf Monaco en waarom dwr anders isquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zegt die nooit hetzelfde over Monaco dan? Is ook niks anders dan één groot zuipfestijn voor de rijken.
Kijk het is allemaal leuk en aardig dat die nu helemaal losgaat en een bom legt onder de bedrijfsstrategie van Liberty, maar ik vind dat je ook wel wat meer gedeisd mag zijn over het bedrijf wat ervoor zorgt dat hij zijn passie kan uitvoeren en daarom een waarschijnlijk vrij goed leven heeft.
Hij gebruikt het argument "er ligt historie". Of je iets wel of niet ziet als "historie" is altijd relatief, dus ik vind dat persoonlijk een beetje een non-argument. Later stelt die de vraag, de wereld verandert, moet je dan meeveranderen? Nou, "ja" zou ik zeggen. Dat is businessmanagement. Laat hem het maar bij racen houden en niet business strategy.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De verklaring waarom hij dit niet over Monaco zegt staat in dit artikel, hij noemt zelf Monaco en waarom dwr anders is
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-hun-eigen-wereld
Archive.ph kan de paywall er af halen
Oh je bent nog serieus ook?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En het zuipgedeelte komt precies overeen. En dan is het op Las Vegas nog gewoon prima racen denk ik, dat kan je op Monaco ook al vergeten. Dus je eerlijke mening geven prima, maar houd dan geen dubbele standaarden aan, vind ik dan.
Niet iedereen zit tot zijn oksel in de reet van degene die het salaris betaalt. Daarbij is Verstappen altijd heel duidelijk geweest over hoe F1 zich voor hem verhoudt tot andere raceklassen. Zodra hij het niet meer leuk vindt, gaat hij iets anders doen. F1 mag met deze signalen doen wat het wil, maar het is duidelijk dat hun nummer 1 coureur niet hersenloos mee lult met alles wat ze bedenken om meer geld binnen te harken. En het is ook duidelijk dat er hem momenteel een aantal dingen dwars zitten en hij vindt dat dat gehoord mag worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als uithangbord van de F1 kan die ook zelf het heft in handen nemen om gewoon met F1 om de tafel te gaan. Maar het blijft bij wat geschreeuw en geklaag in de media.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet iedereen zit tot zijn oksel in de reet van degene die het salaris betaalt. Daarbij is Verstappen altijd heel duidelijk geweest over hoe F1 zich voor hem verhoudt tot andere raceklassen. Zodra hij het niet meer leuk vindt, gaat hij iets anders doen. F1 mag met deze signalen doen wat het wil, maar het is duidelijk dat hun nummer 1 coureur niet hersenloos mee lult met alles wat ze bedenken om meer geld binnen te harken. En het is ook duidelijk dat er hem momenteel een aantal dingen dwars zitten en hij vindt dat dat gehoord mag worden.
Wat zo'n Toto roept na het put incident waarbij Sainz met iets minder geluk gewoon had kunnen verongelukken, is dat dan meer in jouw straatje? Vooral geen kritiek omdat je blij moet zijn met je baantje en de miljoenen die je binnen harkt?
Ben je weer lekker je dingetje aan het doen hier? Vorige keer heeft dat je een mooie vakantie in het F1 fok gedeelte opgeleverd. Hopen dat het je weer luktquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als uithangbord van de F1 kan die ook zelf het heft in handen nemen om gewoon met F1 om de tafel te gaan. Maar het blijft bij wat geschreeuw en geklaag in de media.
Ik zeg nergens dat hij geen kritiek mag hebben trouwens. Ik zeg alleen dat hij zich wel meer gedeisd mag houden.
Bron?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als uithangbord van de F1 kan die ook zelf het heft in handen nemen om gewoon met F1 om de tafel te gaan. Maar het blijft bij wat geschreeuw en geklaag in de media.
Ik zou niet weten waarom. Hij geeft netjes antwoorden op vragen in de media.quote:Ik zeg nergens dat hij geen kritiek mag hebben trouwens. Ik zeg alleen dat hij zich wel meer gedeisd mag houden.
Het is in Monaco meer een netwerkfeestje voor de elite. Om hier nou te gaan doen alsof iedereen daar echt voor het racen komt is denk ik niet helemaal juist.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oh je bent nog serieus ook?![]()
Monaco is niet voor niets onderdeel van de triple crown. Er zit veel meer historie in de GP van Monaco dan dat er ooit in de GP van Las Vegas gaat komen.
Een rondje Monaco vergt VEEL meer stuurmanskunst dan het simpel stop and go baantje in Vegas.
Elke coureur wil Monaco winnen (ook al is race vaak niet meer dan eeen veredelde optocht). In Monaco draait het gedurende het weekend om racen en de coureurs.
Ach in Monaco kost een biertje ook gewoon 25 euro tijdens zo'n GPquote:In Las Vegas is het 1 grote show. Het voorstellen van die coureurs ook, 30 minuten dj’s, artiesten, enz. en dan 2 minuten de coureurs showen. Ticketprijzen zijn afschuwelijk hoog en de ervaring die je als toeschouwer voorgeschotelt krijgt mag niet in de schaduw staan van die je in Monaco krijgt.
Nee, kritiek op deze Vegas shitzooi is volledig terecht.
Hij doet niet anders dan eerdere WK's die het ergens niet mee eens waren en de media gebruikten om hun mening te ventileren. Max is geen fan van straatraces en de show om het racen heen, dus ventileert die dat zo vaak mogelijk in de hoop dat er (ooit) eens naar geluisterd wordt, hetzij door fans die niet komen hetzij door promoters die als ze er dan toch zijn iets met kritiek doen. Niet voor niets is de grote boze Wolff heel hard terug aan het blazen dat het allemaal fantastisch is en dat we niet over een ****ing putdeksel zeuren, dus het schreeuwen en klagen kan ook voor anderen gelden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij geen kritiek mag hebben trouwens. Ik zeg alleen dat hij zich wel meer gedeisd mag houden.
Mijn mening geven? Ja daar is een forum voor bedoeld hè.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je weer lekker je dingetje aan het doen hier? Vorige keer heeft dat je een mooie vakantie in het F1 fok gedeelte opgeleverd. Hopen dat het je weer lukt
Er wordt om zijn mening gevraagd in de media. En Max geeft zoals hij is, gewoon zijn persoonlijke mening. Moet die gaan liegen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag een F1 coureur welke GP hij het liefste zou willen winnen. Ik denk dat Monaco vrij hoog staat en Las Vegas vrij laag. Het netwerkfeestje van de elite staat geheel los van de F1, en het draait in Monaco om de F1, in Vegas is het 1 groot circus waar F1 onderdeel van uit mag maken. Je hebt in de USA best wel wat leuke banen, waarom dan racen over de strip? Juist, voor de publiciteit en de show, niet omdat het goed is voor de racerij en leuk racen is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is in Monaco meer een netwerkfeestje voor de elite. Om hier nou te gaan doen alsof iedereen daar echt voor het racen komt is denk ik niet helemaal juist.
[..]
Ach in Monaco kost een biertje ook gewoon 25 euro tijdens zo'n GP
En zo gaf Max ook zijn mening…quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn mening geven? Ja daar is een forum voor bedoeld hè.
Dat ligt er echt maar net aan waar je voor komt. Het gros van het publiek in Vegas zal echt niet puur voor het racen komen, dus dan zou het raar zijn om ze puur racen voor te schotelen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef tja77 het volgende:
Ticketprijzen zijn afschuwelijk hoog en de ervaring die je als toeschouwer voorgeschotelt krijgt mag niet in de schaduw staan van die je in Monaco krijgt.
Met dit schema de laatste maanden neem ik hem dat niet kwalijk. Zeker als de titels al binnen zijn en je team al vol bezig is met volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb wel het idee dat Max toe is aan het einde van het seizoen.
Dat je het één niet leuk vindt wil niet zeggen dat je het ander wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Klagen over een wat te Amerikaanse show terwijl we grandprix houden in landen die eigenlijk volledig geasfalteerd zouden moeten worden in het midden oosten.
True, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat je het één niet leuk vindt wil niet zeggen dat je het ander wel leuk vindt.
Beide zijn het namelijk symptomen van hetzelfde probleem.
De hele presser ook maar even posten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
https://i.imgur.com/ssAGEkm.mp4
Hoppa, ook nog even uithalen naar sprintraces
quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
https://i.imgur.com/ssAGEkm.mp4
Hoppa, ook nog even uithalen naar sprintraces
Yeah!quote:
Las Vegas heeft een contract voor tien jaarquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
Ik zie liever gewoon races op uitdagende en gevarieerde circuit. Of dat straten- legacy- of nieuwe tracks zijn maakt me geen drol uit, als het me maar wat oplevert als kijker. Ik vind het daarnaast dan ook niet interessant of er een enorme show omheen zit, want daar kijk ik toch niet naar. Dat gezeik met een lokale volkslied-artiest vind ik al te veel gedoe eigenlijk. Maar prima allemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, heb je gelijk in.
Maar ik zie liever gewoon Amerikaanse pulp ipv een zogenaamd perfecte organisatie waar de lijken van de werknemers bij wijze van spreke nog hobbels in het circuit vormen.
Leuk die pakken!quote:
Miami met dat nep water een kopie probeert te zijn Monaco is echt wel toppunt van cringequote:Op zaterdag 18 november 2023 18:37 schreef Evenstar het volgende:
Probleem nu is vooral dat alles te snel en te veel is.
Miami, Vegas, alle races in de zandbakken etc. in combinatie met sprint format waar ze constant aan sleutelen, verplichte banden per Q1/2/3 proefballon etc. etc. etc.
Too much, too fast.
Precies wat @:Behoorlijkkritisch hierboven zegt ze doen net alsof F1 aan het uitsterven is en ze allerlei gekke dingen moeten proberen om het in leven te houden.
Ik vind een Vegas GP prima en heb zin in morgen, maar snap best dat het een beetje overkill is in combinatie met Miami en alle andere races zonder ziel en/of beleving en ook nog eens miljoenmiljard proefballonetjes.
Klopt ik heb er nog een paar voor je; Hockenheim, Nurburging Nordschleife, Circuit de la Sarthe, Sepang International Circuit, Autódromo Internacional do Algarve, Buddh International Circuit, Kyalami en Istanbul Park.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het zelf vooral belangrijk dat zo'n sport als F1 even wat verder kijkt dan het standaard Monza, Silverstone en Monaco.
Dit jaar hadden ze echt waterquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Miami met dat nep water een kopie probeert te zijn Monaco is echt wel toppunt van cringe
Een verbeteringquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar hadden ze echt water
De Michael Scot meme is ingekortquote:
De Miami race is nog wel prima eigenlijk. Helaas ziet het er niet uit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar hadden ze echt water
En wat ie allemaal uitkraamt over die Garlock vindt youtube dan weer primaquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Michael Scot meme is ingekort
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En wat ie allemaal uitkraamt over die Garlock vindt youtube dan weer prima(ken die hele garlock niet)
Dat ontkent toch ook niemand? Afwisseling is super, maar er zijn heel veel andere opties waarbij het racen voorop staat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het zelf vooral belangrijk dat zo'n sport als F1 even wat verder kijkt dan het standaard Monza, Silverstone en Monaco.
Ik denk dat die kurkentrekker het met de huidige auto's onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ontkent toch ook niemand? Afwisseling is super, maar er zijn heel veel andere opties waarbij het racen voorop staat.
Investeer als FIA in banen als Spa. Kijk of je een layout op Laguna Seca mogelijk kunt maken als je in de VS wilt uitbreiden.
Het is wel zo dat ze nu een periode hebben dat ze voor het snelle geld gaan. Vind inderdaad dat er ook moet worden gekeken naar natural terrain road course en wat minder focus op straten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ontkent toch ook niemand? Afwisseling is super, maar er zijn heel veel andere opties waarbij het racen voorop staat.
Investeer als FIA in banen als Spa. Kijk of je een layout op Laguna Seca mogelijk kunt maken als je in de VS wilt uitbreiden.
Ik begrijp ook wel dat het als FIA minder interessant is om miljoenen te investeren in een interessante baan als er vanuit Vegas met een zak geld wordt gezwaaid. Maar het is niet nodig, er is geld zat binnen de FOM en de FIA, alleen het is nooit genoeg bij die lui.
Beetje een onzinnig verhaal wat je hier ophangt, de FIA is geen eigenaar van Spa en de eigenaar betaald de FIA ook niet maar betaald de FOM. FIA en FOM zijn compleet verschillende organisaties bovendien waarvan de een een sportbond is met zo'n 200 nationale bonden die de FIA maken en de ander een commercieel bedrijf is eigendom van Liberty.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat het als FIA minder interessant is om miljoenen te investeren in een interessante baan als er vanuit Vegas met een zak geld wordt gezwaaid. Maar het is niet nodig, er is geld zat binnen de FOM en de FIA, alleen het is nooit genoeg bij die lui.
En dat maakt natuurlijk dat ze niet kunnen investeren in de sport?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje een onzinnig verhaal wat je hier ophangt, de FIA is geen eigenaar van Spa en de eigenaar betaald de FIA ook niet maar betaald de FOM. FIA en FOM zijn compleet verschillende organisaties bovendien waarvan de een een sportbond is met zo'n 200 nationale bonden die de FIA maken en de ander een commercieel bedrijf is eigendom van Liberty.
Ja, dat maakt dat ze niet in een racebaan in Belgie kunnen investeren als FIA. Als je dat niet begrijpt dan houdt het op.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat maakt natuurlijk dat ze niet kunnen investeren in de sport?
Alex Jones mocht er wel wezen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Michael Scot meme is ingekort
Als er 250 miljoen geïnvesteerd kan worden in een F1-paddock in Las Vegas…quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat maakt dat ze niet in een racebaan in Belgie kunnen investeren als FIA. Als je dat niet begrijpt dan houdt het op.
En bij Spa is het probleem niet de baan maar de infrastructuur in Belgie om het circuit heen, moet de FIA wegen gaan aanleggen of ziekenhuizen gaan bouwen?
Dit ook, een compleet nieuw circuit in het hartje van een grote stad een contract geven van 10 jaar terwijl klassieke circuits zoals een Spa ieder jaar weer moeten vechten om een plekjequote:Op zaterdag 18 november 2023 18:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Las Vegas heeft een contract voor tien jaar
Door FOM/Liberty, niet door de FIA.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Als er 250 miljoen geïnvesteerd kan worden in een F1-paddock in Las Vegas…
Dan kan FOM/Liberty toch 250 miljoen investeren in iets om een al bestaande track te verbeteren? Misschien geen ziekenhuis, maar als ze graag betere infrastructuur willen kan daar ook in geïnvesteerd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Door FOM/Liberty, niet door de FIA.
Nogmaals, het probleem met Spa is niet de track maar de infrastructuur in Belgie. Verder heeft de FOM (de eigenaar van F1 grofweg) geen enkel belang er bij of de baan in Spa meer gebruikt kan worden, de FOM heeft alleen een belang bij F1 races.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan kan FOM/Liberty toch 250 miljoen investeren in iets om een al bestaande track te verbeteren? Misschien geen ziekenhuis, maar als ze graag betere infrastructuur willen kan daar ook in geïnvesteerd worden.
Voordeel is ook nog eens dat daar het hele jaar door van geprofiteerd kan worden. Dit hele F1 paddock geval van 250 miljoen dollar wordt waarschijnlijk 1x per jaar gebruikt en staat de rest vh jaar leeg
Als ze het in Vegas en Zandvoort voor elkaar krijgen moet Spa ook wel lukken als er een wil is imo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, het probleem met Spa is niet de track maar de infrastructuur in Belgie. Verder heeft de FOM (de eigenaar van F1 grofweg) geen enkel belang er bij of de baan in Spa meer gebruikt kan worden, de FOM heeft alleen een belang bij F1 races.
Ik reageerde overigens op het feit dat iemand vond dat de FIA dat moest doen, niet de FOM.
Alweer, appels en peren. F1, FOM of de FIA zijn niet degenen die voor infrastructuur zorgen, daar moet je voor bij de Belgische regering zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ze het in Vegas en Zandvoort voor elkaar krijgen moet Spa ook wel lukken als er een wil is imo.
Niet om tegen het algemene punt in te gaan (liever geld steken in bestaande, echte circuits), maar ik begreep dat FOM/Liberty hun kantoorpersoneel daar gaat stallen. In het paddockgebouw in LV dus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:54 schreef Blik het volgende:
Dit hele F1 paddock geval van 250 miljoen dollar wordt waarschijnlijk 1x per jaar gebruikt en staat de rest vh jaar leeg
Kunnen is iets anders dan willen. Zowel de FIA als de FOM hebben belang bij een aantrekkelijke F1. Dat ze het niet doen vanuit hun oogpunt van winstmaximalisatie begrijp ik, maar dat maakt niet dat het vanuit de aantrekkelijkheid van de sport de juiste keuze is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat maakt dat ze niet in een racebaan in Belgie kunnen investeren als FIA. Als je dat niet begrijpt dan houdt het op.
En bij Spa is het probleem niet de baan maar de infrastructuur in Belgie om het circuit heen, moet de FIA wegen gaan aanleggen of ziekenhuizen gaan bouwen?
Toch kan ik me ook niet voorstellen dat ze het 10 jaar uithouden als blijkt dat het niet winstgevend te krijgen is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit ook, een compleet nieuw circuit in het hartje van een grote stad een contract geven van 10 jaar terwijl klassieke circuits zoals een Spa ieder jaar weer moeten vechten om een plekje
Hij zegt dat ze het niet hebben weggehaald...quote:
quote:
Vooral gericht op de F1, en met name voor FP2 vooral over de stad maar dat is logisch, want er moest even tijd vol worden geluldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het Viaplay commentaar dit weekend? Dat hele "alles aan dit weekend is fantastisch" gehalte van F1TV kwam echt mijn strot uit richting het einde van de kwalificatie, en ik begrijp dat Sky daar net zo hard aan mee doet. Als ik morgenochtend geen zin heb om Olav aan te slingeren, heb ik dus een backup nodig
Tenzij het een Amerikaan is, dan telt het juist dubbel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze het niet hebben weggehaald...
Tombolaquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het Viaplay commentaar dit weekend? Dat hele "alles aan dit weekend is fantastisch" gehalte van F1TV kwam echt mijn strot uit richting het einde van de kwalificatie, en ik begrijp dat Sky daar net zo hard aan mee doet. Als ik morgenochtend geen zin heb om Olav aan te slingeren, heb ik dus een backup nodig
Wat een jankerds zijn het ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, die tv gaat uit zodra Max over de finish is.
Dus geen Max podcastquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar geen cooldown room moment morgen
Zo snel mogelijk weg uit die stadquote:
Hoe werkt dat what happens in vegas stays in vegas dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit die stad
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Jane het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de het podiumdrietal eerst even met een auto ergens heen gaan (Bellagio, een hotel?) om daar geinterviewd te worden en dan weer teruggebracht worden voor de podiumceremonie?![]()
![]()
Ah, inderdaad een hotel dus. (weet ik veel)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat hotel ligt ook gewoon ruim een kilometer van het paddock af
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.quote:
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Dan kan ik m'n wekker zetten om 7:00 zonder ook maar iets mee te krijgen van alle bullshit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Jane het volgende:
Waarom.... waarom... WAAROM moet dat in een hotel??? Voor die 5 minuten dat het duurt!
Persoonlijk denk ik dat dit erger gaat worden na de racequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Ik hoop oprecht op een enorme zaadrace nuquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
Als hij dat zou denken dan is er echt wat misquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat hij dat nooit denkt, maar IK zou het hem niet kwalijk nemen deze keer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij dat zou denken dan is er echt wat mis
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dat nooit denkt, maar IK zou het hem niet kwalijk nemen deze keer.
Je krijgt een beetje het gevoel dat ze aan Hamilton gevraagd hebben hoe hij het graag zou hebben als hij LV wint. Worden ze in een open auto vervoerd? Zodat ze nog een beetje toegejuicht kunnen worden?
O ja, ook al zo erg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnen
Dat was karmaquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnen
Manhattan, here we come!quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Misschien kunnen ze volgend jaar nog een GP in de USA houden.
Graag wel een stratencircuit om een beroerde tijd voor Europa.
Er waren ooit plannen voor een race in Jersey City met de New York skyline op de achtergrond.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Manhattan, here we come!
Ik bedoel, het moet wel een beetje een uitdaging blijven, na LV natuurlijk.
En ik geniet al bij voorbaat van alle boze New Yorkers.![]()
-edit- Even voor de duidelijkheid: Ik heb dan niks met Las Vegas, maar NYC vind ik wel tof. Ik wil het ze eigenlijk ook niet aandoen.
Uiteindelijk hebben ze er van geleerd. Met Maria Sharapova regelden ze daarna een tennister die Max wél kendequote:
of gewoon 1 ronde rijden, z,n auto in de pit zetten en daarna gelijk vertrekken .. XDquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij dat zou denken dan is er echt wat mis
Ik was er 15 jaar geleden, heb niet direct het idee dat er behalve the Sphere er heel veel nieuws bij is gekomen. En ik vond het toen al een beetje vergane gloriequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch kan ik me ook niet voorstellen dat ze het 10 jaar uithouden als blijkt dat het niet winstgevend te krijgen is.
Ik las ook dat een van de doelen is om meer Europeanen naar Las Vegas te krijgen. Dat is het doel van de stad dan, waarschijnlijk. Daarvan vraag ik me ook af hoe zinvol het is. Ik bedoel, het is niet dat wij hier voorheen nog nooit van Las Vegas gehoord hadden. De meeste mensen hebben er een aardig beeld bij, denk ik. De ene voelt zich er door aangetrokken, de ander niet (ik bijvoorbeeld), maar het is niet dat we nu iets nieuws ontdekken of zo.
Ik denk een mooie race om Niagara Falls, extra bruggetje bouwen, zowel in Canada als in VS racen, one race to rule them all.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Manhattan, here we come!
Ik bedoel, het moet wel een beetje een uitdaging blijven, na LV natuurlijk.
En ik geniet al bij voorbaat van alle boze New Yorkers.![]()
-edit- Even voor de duidelijkheid: Ik heb dan niks met Las Vegas, maar NYC vind ik wel tof. Ik wil het ze eigenlijk ook niet aandoen.
Ik zie daar eigenlijk ook weinig problemen mee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Persoonlijk kan ik het wel waarderen eigenlijk dat ze de "fan experience" naar een hoger niveau te zetten.
Het is toch juist tof om een openings show te hebben als je daar zit.
En na afloop een concert van een artiest.
Jij bent dan ook heel erg subjectief in dezequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk ook weinig problemen mee.
Van Frankrijk naar Engeland. Kanaaltunnel verbouwen. Beetje innoveren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk een mooie race om Niagara Falls, extra bruggetje bouwen, zowel in Canada als in VS racen, one race to rule them all.
Yes. We. Can.
Nah, in het algemeen heb ik daar echt geen problemen mee. Ik snap juist echt niet waarom men er zo moeilijk over doet. Het doet toch niks af aan je beleving als je er niks om geeft?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel erg subjectief in deze
Booooh, FOK! zit vol goede ideeënquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van Frankrijk naar Engeland. Kanaaltunnel verbouwen. Beetje innoveren.
Karaoke met max verstappen na de racequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Persoonlijk kan ik het wel waarderen eigenlijk dat ze de "fan experience" naar een hoger niveau proberen te tillen.
Het is toch juist tof om een openings show te hebben als je daar zit.
En na afloop een concert van een artiest.
Het is gewoon een symptoom (een gigantisch symptoom om precies te zijn) van de onzin die Liberty wil met de ooit zo pure sport waar we allemaal fan van zijn geworden. Dit weekend vindt plaats op een afschuwelijke baan, alles en iedereen is erop gebrand om de aandacht zo veel mogelijk weg te halen van de sport zelf en Liberty heeft miljoenen uitgegeven aan deze race terwijl de door iedereen geprezen klassiekers moeten vechten om te overleven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, in het algemeen heb ik daar echt geen problemen mee. Ik snap juist echt niet waarom men er zo moeilijk over doet. Het doet toch niks af aan je beleving als je er niks om geeft?
Kijk, als je zegt ik vind Vegas geen "ziel" hebben en ik zie liever races op circuits als Spa kan ik daar helemaal inkomen en heb ik daar alle begrip voor.
Of als je zegt Vegas is echt een saai circuit qua layout ... kan ik daar ook prima inkomen.
Of als je zegt dat sprint races kut zijn. Allemaal prima allemaal begrip voor, ook al zal ik het niet op alle punten met je eens zijn.
Bovenstaande dingen zijn allemaal dingen die het racen echt raken, dus kritiek in die hoek snap ik goed.
Ik snap echter absoluut niet wat een concert/entertainment voor/na een FP/Q/Race nou voor invloed heeft op je eigen beleving. Als je opening ceremonie niet had gekeken had je toch niks gemist dan? Kijk gewoon niet. Als je geen DJ wil zien spelen na de race zet je het toch lekker uit of schakel je naar een saai praatprogramma? Als anderen het blijkbaar toch wel leuk vinden laat je hun toch hun gang gaan?
Gezicht geel maken en twee armpjes aan dat hoofd en je hebt de dansende hyves-banaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef chufi het volgende:
Het gewone gokvolk mocht ook niet gratis meekijken ...
Ja, maar je haalt nu twee dingen doorelkaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een symptoom (een gigantisch symptoom om precies te zijn) van de onzin die Liberty wil met de ooit zo pure sport waar we allemaal fan van zijn geworden. Dit weekend vindt plaats op een afschuwelijke baan, alles en iedereen is erop gebrand om de aandacht zo veel mogelijk weg te halen van de sport zelf en Liberty heeft miljoenen uitgegeven aan deze race terwijl de door iedereen geprezen klassiekers moeten vechten om te overleven.
Kijk naar Zandvoort voor een voorbeeld van hoe het ook kan. Race nog steeds de hoofdact.
* Nattekat ratelt iets over sprints, zandbakbanen, een overdaad aan stratencircuits en het misbaksel waar ze nu zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Van dat stukje moeten ze afblijven.
"De ooit zo pure sport", hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een symptoom (een gigantisch symptoom om precies te zijn) van de onzin die Liberty wil met de ooit zo pure sport waar we allemaal fan van zijn geworden. Dit weekend vindt plaats op een afschuwelijke baan, alles en iedereen is erop gebrand om de aandacht zo veel mogelijk weg te halen van de sport zelf en Liberty heeft miljoenen uitgegeven aan deze race terwijl de door iedereen geprezen klassiekers moeten vechten om te overleven.
Kijk naar Zandvoort voor een voorbeeld van hoe het ook kan. Race nog steeds de hoofdact.
Nog steeds randzaken. Het draaide om het racen. Dat kan ik dit weekend absoluut niet zeggen met hoe het verkocht wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De ooit zo pure sport", hoe krijg je het uit je toetsenbord
Vroegah, toen de sport nog púúr was, gewoon met de sigaar in d'n bakkes en een leren helmpje op in uwen bolide stappen, hopende dat u over anderhalf uur wellicht ook aan de finish moge geraken! Dat was beter, want 'puur'!
Het is maar net hoe je het product consumeert. Ik kijk al die dingen er omheen niet, en beleef het dus puur voor de sport, waardoor deze race voor de liefhebber van de sport - in plaats van het gebeuren er omheen - eigenlijk helemáál niet anders is dan anders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds randzaken. Het draaide om het racen. Dat kan ik dit weekend absoluut niet zeggen met hoe het verkocht wordt.
Een show er om heen is helemaal geen probleem maar het F1 weekend starten met een show en aan het eind, owja dit zijn de coureurs, nou doeggg dat was de opening.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar je haalt nu twee dingen doorelkaar.
Ik geef je juist ook gelijk als je puur naar het racen kijken. Van dat stukje moeten ze afblijven.
Stel, op Zandvoort gaan ze volgend jaar na afloop van FP2 een concert laten geven door, weet ik veel, Anouk of zo. Doet dat dan opeens afbreuk aan de race? Ga jij het dan daadwerkelijk anders beleven? Ik niet namelijk. Ik denk "ugh Anouk" en lees er verder niks over en ga er dan ook niet naar kijken. Als ze er Metallica zouden neerzetten zou ik het wel geweldig vindenQua race zou het allemaal verder niks uit moeten maken. Dit is een beetje wat ik bedoel met weekend een beetje opleuken.
Dat Vegas GP er is om vooral een show te zijn kan niemand ontkennen en daar geef ik je ook gelijk in (ik trek het zelf wel beter dan meeste hier, maar tuurlijk is dit er vooral voor de show en uiteindelijk dus geld, geen enkele andere reden om hier te racen).
Vegas is over the top, net als Miami (al vind ik Miami vele malen erger).
Maar dat boeit toch totáál niet als jij iemand bent die alleen voor de sport kijkt? Dan mis je dus niks.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:12 schreef bedachtzaam het volgende:
maar het F1 weekend starten met een show en aan het eind, owja dit zijn de coureurs, nou doeggg dat was de opening.
Klopt maar dat is waar het gezeik over gaat, niet zozeer voor de thuiskijker maar juist voor coureurs en teams en de F1 zelf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat boeit toch totáál niet als jij iemand bent die alleen voor de sport kijkt? Dan mis je dus niks.
Tuurlijk maakt het hele gebeuren er omheen wel iets uit. Wij thuis hebben weinig met de hele show die er om heen gebouwd wordt, dat is in LV niet anders dan in Spa. Maar hoe het racegedeelte ingekleed wordt, op welk circuit ze rijden en wat de reden is waarom ze dat circuit op de kalender zetten is toch ook allemaal onderdeel van de sport.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat boeit toch totáál niet als jij iemand bent die alleen voor de sport kijkt? Dan mis je dus niks.
Bedankt voor deze herinnering.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Nober het volgende:
Tis al bedtijd als je live wilt kijken morgen!
Maar dat maakt voor de beleving voor de TV-kijker allemaal geen reet uit. En de gemiddelde bezoeker van de race in Vegas zal echt wel Amerikaanser zijn dan de klompenophethoofdbezoekers in Zandvoort en Spa, en dus sowieso meer hebben met dit hele gebeuren er omheen. Het hoort er gewoon bij, prima voor het publiek daar (waar je zoiets verwacht en dus kennelijk akkoord mee gaat als je je ticket koopt), geen probleem voor het publiek op TV.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het hele gebeuren er omheen wel iets uit. Wij thuis hebben weinig met de hele show die er om heen gebouwd wordt, dat is in LV niet anders dan in Spa. Maar hoe het racegedeelte ingekleed wordt, op welk circuit ze rijden en wat de reden is waarom ze dat circuit op de kalender zetten is toch ook allemaal onderdeel van de sport.
Maar ik moet nog even alpineskiën en bobsleeën en langlaufen kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Nober het volgende:
Zijn dat ook nachtwedstrijden?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik moet nog even alpineskiën en bobsleeën en langlaufen kijken
Nou ja of het geen reet uit maakt… je moet voor de grap eens op Reddit kijken. Zelfs Amerikanen trekken deze poppenkast slecht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat maakt voor de beleving voor de TV-kijker allemaal geen reet uit. En de gemiddelde bezoeker van de race in Vegas zal echt wel Amerikaanser zijn dan de klompenophethoofdbezoekers in Zandvoort en Spa, en dus sowieso meer hebben met dit hele gebeuren er omheen. Het hoort er gewoon bij, prima voor het publiek daar (waar je zoiets verwacht en dus kennelijk akkoord mee gaat als je je ticket koopt), geen probleem voor het publiek op TV.
Dikke prima dus, morgen ga ik ook weer lekker niks meekrijgen van gedoe om de race heen, want lekker de race kijken
Nou ja, agree to disagree enzo dan maar. Ik als F1-fan heb er echt nul moeite mee en kijk gewoon lekker de kwalificatie en de race enzo, ook al is het gebeuren er omheen totaal niet 'mijn ding'quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja of het geen reet uit maakt… je moet voor de grap eens op Reddit kijken. Zelfs Amerikanen trekken deze poppenkast slecht.
Maar ik als F1-fan vind dit hele gebeuren, de show, de reden dat er überhaupt in Las Vegas geracet wordt, geen goed doen aan de sport.
Om diezelfde reden heb ik het WK voetbal (en voetbal in het algemeen wel) compleet links laten liggen. Voor een grote zak geld schijnt er alles mogelijk te moeten zijn die de authenticiteit van de sport niet ten goede komt.
Je leest echt niet wat ik zeg of je begrijpt het gewoon niet. Ik zeg toch ook niet dat die twee hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat ratelt iets over sprints, zandbakbanen, een overdaad aan stratencircuits en het misbaksel waar ze nu zijn
Er zit echt een wezenlijk verschil tussen Vegas en Zandvoort. Totaal onvergelijkbaar, dat weet jij ook wel.
Ja, maar daar ben ik het ook wel met je eens. Toch blijven het details.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Een show er om heen is helemaal geen probleem maar het F1 weekend starten met een show en aan het eind, owja dit zijn de coureurs, nou doeggg dat was de opening.
Het zou toch over de F1 moeten gaan en dus meer over de F1 moeten gaan als het weekend geopend wordt.
Dat na de trainingen en race opgetreden word is natuurlijk geen probleem.
Een die over de F1 gaat, laat mensen kennis maken met team en coureurs onder een leuke beat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik het ook wel met je eens. Toch blijven het details.
Er is nog steeds een FP1, FP2, FP3 (goed het ging niet helemaal lekker vrijdag) een gewone Q en een gewone race. Wat dat betreft gaat het hier nog meer om het racens dan al die sprintweekenden.
Mensen komen echter ook niet naar een circuit om een lesje F1 geschiedenis te krijgen, dus snap ook niet zo goed wat men dan precies had gewild als opening ceremonie? Bij de openingceremonies van de OS krijg je de sporters ook maar een paar seconden te zien en is er een uur lang iets anders te zien. Echt oprechte vraag. Wat voor openingsceremonie was goed geweest?
Zoals bij de Indy 500 dus.quote:Op zondag 19 november 2023 00:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Een die over de F1 gaat, laat mensen kennis maken met team en coureurs onder een leuke beat.
Laat de auto's voor het publiek langs gaan, er valt echt wel iets moois op te zetten waarmee je het publiek kan trakteren als opener voor het weekend.
Daar komen ze uiteindelijk toch voor lijkt me.
Huh, het begint 7:00 pas toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Nober het volgende:
In de ochtend, he...quote:
Niet gelezenquote:Op zondag 19 november 2023 05:11 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijk zuur gezeik hier in de panelen zeg, de azijn is niet in de bonus, maar gewoon gratis af te halen bij de appie dit weekend.
Ik heb een enorm respect dat er in het absolute hart van een van de drukste wegen ter wereld een F1 race kan worden gehouden, waar je ook nog met enorm veel andere krachten te maken hebt, waar die padvinders van de hagedisclub in Zandvoort lucht bij zijn. Overigens die put deksels is een verantwoordelijkheid van de FIA trouwens, die zijn volledig verantwoordelijk voor alles binnen de grenzen van her circuit, en die zijn hartstikke Frans/Europees en is niks Amerikaans aan. Ook genant hoe hier massaal de race als dieptepunt wordt gezien, mensen die hem maar overslaan, terwijl er letterlijk nog geen één centimeter van de race is gereden. Ik herinner me nog wat ze over Baku zeiden in 2015/2016, vergelijkbaar gezeik, en dat blijkt nu bijna elk jaar de leukste race van het jaar te zijn.
En logisch dat kaartjes duur zijn, dat heet vraag en aanbod, weten jullie trouwens wat een tribuneplaats in Monaco kost? Waar je 1,5 uur naar een optocht zit te kijken, en de polesitter 9/10 keer wint.
Man man man, je mag een race niks vinden, maar dit is allemaal ook zo typisch Nederlands, alles afzeiken wat nieuw en anders is, doe normaal dan doe je al gek genoeg, en steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit.
Oh, en ik vind die Sphere fantastisch, hij mag mij niet vaak genoeg in beeld komen, en nu ik weet hoe de zure azijndrinkers hier dr over denken zelfs nog veel vaker2 miljard heeft dat ding gekost, wát een innovatie, lef, risico, ondernemerschap moet er geweest zijn om zoiets uit de grond te kunnen stampen. Hier zou er nog honderd jaar over vergaderd moeten worden waarna het zou stranden vanwege een potentieel te hoog stroomgebruik, of zoals die Binnenhof verbouwing, al 10 jaar gaande en al 10x hoger dan oorspronkelijk begroot en het einde is nog lang niet in zicht.
En Max moet eens leren zn smoel te houden, daar ben ik langzaam nu wel een beetje heel erg klaar mee, altijd dat simpele afzeiken zonder ook maar zelf enige verantwoordelijkheid te nemen, maar wel jaarlijks zn 100 miljoen ontvangen, die die voor het grootste gedeelte ontvangt vanwege de groei van de sport dankzij Liberty Media. Prima als kritiek hebt, maar put your money where your mouth is, en daar laat die het volledig afweten. Pomp zelf 10 miljoen van je 250 miljoen vermogen in die renovatie van Spa, en overtuig LM dat die race er elk jaar moet blijven, doe zelf een voorstel dan, toon zelf iniatief als je het allemaal zo goed weet. De kritiek die Max geeft is zo ontzettend makkelijk, en simpel ook. Maar goed, een hoog intellect hoeven we van de Verstappens ook niet te verwachten.
Lol maar wel even de moeite genomen het te quoten, waarmee je dus bevestigt dat je de inhoud hebt gelezen anders had je niet getikt “niet gelezen”, waarmee je dus aangeeft het er niet mee eens te zijn; lachwekkend.quote:
Benieuwd of hij er nog last van heeft straks, of dat Mercedes het (ongestraft?) gerepareerd krijgtquote:
Ik denk niet dat Hamilton gaat racen in de oude Cadillac waar de olie uit lektequote:Op zondag 19 november 2023 06:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Benieuwd of hij er nog last van heeft straks, of dat Mercedes het (ongestraft?) gerepareerd krijgt
Net als Sainz laatst had met zn olielekkage; die kon *niet* starten.
Ohquote:Op zondag 19 november 2023 06:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hamilton gaat racen in de oude Cadillac waar de olie uit lekte
Shaun White was dat natuurlijk ook. En Terry Crews is sowieso een topper en fenomenaal goed als Terry Jeffords, naast dat ook een van de bijzonder weinige mannen uit de film/TV-wereld die in het hele MeToo-gebeuren een rol had aan de slachtofferkant ipv de verkeerde kant.quote:Op zondag 19 november 2023 06:38 schreef StephanL het volgende:
Celebrities![]()
Mevrouw Vonn is wel leuk. Die is tenminste topsportster.
Ja viel net in en zag Lindsey Vonn. Shauwn White ismsnowboarder stond er bij Viaplay bij, maar nooit van gehoordquote:Op zondag 19 november 2023 06:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Shaun White was dat natuurlijk ook. En Terry Crews is sowieso een topper en fenomenaal goed als Terry Jeffords, naast dat ook een van de bijzonder weinige mannen uit de film/TV-wereld die in het hele MeToo-gebeuren een rol had aan de slachtofferkant ipv de verkeerde kant.
Paris Hilton was wel echt de verpersoonlijking van leeghoofdigheid
Ga je schamenquote:Op zondag 19 november 2023 06:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja viel net in en zag Lindsey Vonn. Shauwn White ismsnowboarder stond er bij Viaplay bij, maar nooit van gehoord
Ik vond het vooral verrassend dat ze blijkbaar nog bestaat, al jáááren niks meer over gehoord. Is die niet bekend van een sekstape en dat ze daar om de een of andere reden bekend door werd omdat ze bekend was van het bekend zijn ofzo?quote:Op zondag 19 november 2023 06:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die vind alles leuk zolang ze in de schijnwerper loopt. Viel nog mee dat ze Norris riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |