abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211337080
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_211337086
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als F1 circus word...
pi_211337109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
https://i.imgur.com/ssAGEkm.mp4

Hoppa, ook nog even uithalen naar sprintraces :D
:D Die grijns met samengeknepen ogen maakt het af, mooi man! _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211337146
quote:
Yeah!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211337168
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
Las Vegas heeft een contract voor tien jaar :{
pi_211337203
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
True, heb je gelijk in.

Maar ik zie liever gewoon Amerikaanse pulp ipv een zogenaamd perfecte organisatie waar de lijken van de werknemers bij wijze van spreke nog hobbels in het circuit vormen :').
Ik zie liever gewoon races op uitdagende en gevarieerde circuit. Of dat straten- legacy- of nieuwe tracks zijn maakt me geen drol uit, als het me maar wat oplevert als kijker. Ik vind het daarnaast dan ook niet interessant of er een enorme show omheen zit, want daar kijk ik toch niet naar. Dat gezeik met een lokale volkslied-artiest vind ik al te veel gedoe eigenlijk. Maar prima allemaal.

Wat ik slecht trek is inderdaad circuits die puur geselecteerd zijn op het cashen of de show, waarbij moreel kompas of het racershart volledig vergeten wordt. Of dat nou Saudi Arabië is of Las Vegas, in beide gevallen word ik daar als F1 liefhebber niet heel gelukkig van.

Er zijn meer dan genoeg racetracks waar F1 mooi plaats kan vinden zonder dat we dit soort landen en tracks aan hoeven doen. In Amerika alleen al kun je misschien wel 5 races houden zonder dat je naar Miami of Las Vegas hoeft om over een parkeerplaats te rijden.

Maar de FIA en FOM doen net alsof de F1 op sterven na dood is en dit soort shit nodig is om de boel draaiende te houden en dat is gewoon flauwekul. Het is alleen maar harken, harken en nog eens harken en het sportieve deel is daar zwaar ondergeschikt aan. En dat wordt steeds erger. Dat een circuit als Spa al jaren ter discussie staat en dat daar niet in geïnvesteerd wordt door de FIA om het up to date te maken zegt eigenlijk alles. Er moet per race miljoenen winst gemaakt worden. Walgelijk.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 18:36:02 #157
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211337314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Leuk die pakken!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211337321
Vooral benieuwd hoe Sainz, Perez en Hamilton het gaan doen. Russell zal wel wegzakken in niemandsland.
SOONY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 november 2023 @ 18:37:11 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_211337322
Probleem nu is vooral dat alles te snel en te veel is.

Miami, Vegas, alle races in de zandbakken etc. in combinatie met sprint format waar ze constant aan sleutelen, verplichte banden per Q1/2/3 proefballon etc. etc. etc.

Too much, too fast.

Precies wat @BehoorlijkKritisch hierboven zegt ze doen net alsof F1 aan het uitsterven is en ze allerlei gekke dingen moeten proberen om het in leven te houden.

Ik vind een Vegas GP prima en heb zin in morgen, maar snap best dat het een beetje overkill is in combinatie met Miami en alle andere races zonder ziel en/of beleving en ook nog eens miljoenmiljard proefballonetjes.
pi_211337343
Miami op de Boulevard zou tof zijn :P
SOONY
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 18:39:48 #161
pi_211337346
Vind het zelf vooral belangrijk dat zo'n sport als F1 even wat verder kijkt dan het standaard Monza, Silverstone en Monaco.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211337401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:37 schreef Evenstar het volgende:
Probleem nu is vooral dat alles te snel en te veel is.

Miami, Vegas, alle races in de zandbakken etc. in combinatie met sprint format waar ze constant aan sleutelen, verplichte banden per Q1/2/3 proefballon etc. etc. etc.

Too much, too fast.

Precies wat @:Behoorlijkkritisch hierboven zegt ze doen net alsof F1 aan het uitsterven is en ze allerlei gekke dingen moeten proberen om het in leven te houden.

Ik vind een Vegas GP prima en heb zin in morgen, maar snap best dat het een beetje overkill is in combinatie met Miami en alle andere races zonder ziel en/of beleving en ook nog eens miljoenmiljard proefballonetjes.
Miami met dat nep water een kopie probeert te zijn Monaco is echt wel toppunt van cringe
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211337407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het zelf vooral belangrijk dat zo'n sport als F1 even wat verder kijkt dan het standaard Monza, Silverstone en Monaco.
Klopt ik heb er nog een paar voor je; Hockenheim, Nurburging Nordschleife, Circuit de la Sarthe, Sepang International Circuit, Autódromo Internacional do Algarve, Buddh International Circuit, Kyalami en Istanbul Park.
SOONY
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 november 2023 @ 18:47:11 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_211337408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Miami met dat nep water een kopie probeert te zijn Monaco is echt wel toppunt van cringe
Dit jaar hadden ze echt water
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_211337426
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Een verbetering
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211337432
quote:
De Michael Scot meme is ingekort ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211337435
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
De Miami race is nog wel prima eigenlijk. Helaas ziet het er niet uit.
Parkeerplaats GENOT
SOONY
pi_211337464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
En wat ie allemaal uitkraamt over die Garlock vindt youtube dan weer prima _O- (ken die hele garlock niet)
pi_211337475
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
En wat ie allemaal uitkraamt over die Garlock vindt youtube dan weer prima _O- (ken die hele garlock niet)
Ik ook niet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211337533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ontkent toch ook niemand? Afwisseling is super, maar er zijn heel veel andere opties waarbij het racen voorop staat.

Investeer als FIA in banen als Spa. Kijk of je een layout op Laguna Seca mogelijk kunt maken als je in de VS wilt uitbreiden.

Ik begrijp ook wel dat het als FIA minder interessant is om miljoenen te investeren in een interessante baan als er vanuit Vegas met een zak geld wordt gezwaaid. Maar het is niet nodig, er is geld zat binnen de FOM en de FIA, alleen het is nooit genoeg bij die lui.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 november 2023 @ 19:06:13 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_211337618
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat ontkent toch ook niemand? Afwisseling is super, maar er zijn heel veel andere opties waarbij het racen voorop staat.

Investeer als FIA in banen als Spa. Kijk of je een layout op Laguna Seca mogelijk kunt maken als je in de VS wilt uitbreiden.
Ik denk dat die kurkentrekker het met de huidige auto's onmogelijk maakt.

Eerder Road America ofzo
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 19:06:47 #172
pi_211337625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat het als FIA minder interessant is om miljoenen te investeren in een interessante baan als er vanuit Vegas met een zak geld wordt gezwaaid. Maar het is niet nodig, er is geld zat binnen de FOM en de FIA, alleen het is nooit genoeg bij die lui.
Het is wel zo dat ze nu een periode hebben dat ze voor het snelle geld gaan. Vind inderdaad dat er ook moet worden gekeken naar natural terrain road course en wat minder focus op straten.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211337633
quote:

[..]

Beetje een onzinnig verhaal wat je hier ophangt, de FIA is geen eigenaar van Spa en de eigenaar betaald de FIA ook niet maar betaald de FOM. FIA en FOM zijn compleet verschillende organisaties bovendien waarvan de een een sportbond is met zo'n 200 nationale bonden die de FIA maken en de ander een commercieel bedrijf is eigendom van Liberty.
pi_211337663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Beetje een onzinnig verhaal wat je hier ophangt, de FIA is geen eigenaar van Spa en de eigenaar betaald de FIA ook niet maar betaald de FOM. FIA en FOM zijn compleet verschillende organisaties bovendien waarvan de een een sportbond is met zo'n 200 nationale bonden die de FIA maken en de ander een commercieel bedrijf is eigendom van Liberty.
En dat maakt natuurlijk dat ze niet kunnen investeren in de sport?
pi_211337673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat maakt natuurlijk dat ze niet kunnen investeren in de sport?
Ja, dat maakt dat ze niet in een racebaan in Belgie kunnen investeren als FIA. Als je dat niet begrijpt dan houdt het op.

En bij Spa is het probleem niet de baan maar de infrastructuur in Belgie om het circuit heen, moet de FIA wegen gaan aanleggen of ziekenhuizen gaan bouwen?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2023 19:11:38 ]
pi_211337929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alex Jones mocht er wel wezen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:42:12 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_211338054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat maakt dat ze niet in een racebaan in Belgie kunnen investeren als FIA. Als je dat niet begrijpt dan houdt het op.

En bij Spa is het probleem niet de baan maar de infrastructuur in Belgie om het circuit heen, moet de FIA wegen gaan aanleggen of ziekenhuizen gaan bouwen?
Als er 250 miljoen geïnvesteerd kan worden in een F1-paddock in Las Vegas…
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:46:34 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_211338117
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Las Vegas heeft een contract voor tien jaar :{
Dit ook, een compleet nieuw circuit in het hartje van een grote stad een contract geven van 10 jaar terwijl klassieke circuits zoals een Spa ieder jaar weer moeten vechten om een plekje
pi_211338122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:42 schreef Blik het volgende:

[..]
Als er 250 miljoen geïnvesteerd kan worden in een F1-paddock in Las Vegas…
Door FOM/Liberty, niet door de FIA.
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:54:21 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_211338269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Door FOM/Liberty, niet door de FIA.
Dan kan FOM/Liberty toch 250 miljoen investeren in iets om een al bestaande track te verbeteren? Misschien geen ziekenhuis, maar als ze graag betere infrastructuur willen kan daar ook in geïnvesteerd worden.

Voordeel is ook nog eens dat daar het hele jaar door van geprofiteerd kan worden. Dit hele F1 paddock geval van 250 miljoen dollar wordt waarschijnlijk 1x per jaar gebruikt en staat de rest vh jaar leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')