Zo snel mogelijk weg uit die stadquote:
Hoe werkt dat what happens in vegas stays in vegas dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit die stad
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Jane het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de het podiumdrietal eerst even met een auto ergens heen gaan (Bellagio, een hotel?) om daar geinterviewd te worden en dan weer teruggebracht worden voor de podiumceremonie?![]()
![]()
Ah, inderdaad een hotel dus. (weet ik veel)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat hotel ligt ook gewoon ruim een kilometer van het paddock af
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.quote:
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Dan kan ik m'n wekker zetten om 7:00 zonder ook maar iets mee te krijgen van alle bullshit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Jane het volgende:
Waarom.... waarom... WAAROM moet dat in een hotel??? Voor die 5 minuten dat het duurt!
Persoonlijk denk ik dat dit erger gaat worden na de racequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Ik hoop oprecht op een enorme zaadrace nuquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
Als hij dat zou denken dan is er echt wat misquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat hij dat nooit denkt, maar IK zou het hem niet kwalijk nemen deze keer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij dat zou denken dan is er echt wat mis
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dat nooit denkt, maar IK zou het hem niet kwalijk nemen deze keer.
Je krijgt een beetje het gevoel dat ze aan Hamilton gevraagd hebben hoe hij het graag zou hebben als hij LV wint. Worden ze in een open auto vervoerd? Zodat ze nog een beetje toegejuicht kunnen worden?
O ja, ook al zo erg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnen
Dat was karmaquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat ook niet eens keer met een Monaco winst voor Max en Serena Williams niet wist wie Max Verstappen was. Ze hadden verwacht dat Lewis zou winnen
Manhattan, here we come!quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Misschien kunnen ze volgend jaar nog een GP in de USA houden.
Graag wel een stratencircuit om een beroerde tijd voor Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |