Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Dazalbest1 het volgende: [..] Net bij t bandje overhandigen aan LEC
Why?quote:
Al enkele jaren bij F1 TVquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Van de Indy voor zover ik weet. Sinds wanneer is hij dan commentator bij de F1? Hij doet ook het laatste kwart vh seizoen ineens veel interviews
Wil ik zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ohquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ik ben aan het kijkenquote:
Video is privéquote:
Jaja, jouw cache is niet leegquote:
Wrijf het erinquote:
ik had nog geen sec geladen dat was mijn fout. stond bij mij wel in nieuw tabblad maar mocht t al niet meer zienquote:
Wist indd dat hij ook behoorlijk in het racen zit, mooi contrast met z'n rol in Greys toendertijd. Volgens mij is hij wel ook regelmatig aanwezig bij een F1 race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).
Dit circuit vreet banden van iedereen. Het is een veel te simpele lay-out om er wat aan te veranderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou mij echt hoogst verbazen als Leclerc dit wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |