Lekker wildquote:
Maar er wordt gewoon geraced hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar dat komt omdat ik van het racen houd en jij van de show.
Waarschijnlijk kijk jij ook met plezier naar Masked Singer.
Plofkopquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hinchcliffe is er ineens wel erg vaak
zijn de tranen van checoquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:08 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben wel geluk dat het pas net na de kwalificatie begint met regenen
Van de Indy voor zover ik weet.quote:
Die kan hij over zijn hoofd trekken en dan 'It is I, Leclerc' zeggen.quote:
De Sphere is gewoon tofquote:
We are checkingquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor Ferrari in de Eredivisie.
Nou ja, hij is er zo vaak bij dat ik hem gewoon als vaste commentator ziequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van de Indy voor zover ik weet.
Sinds wanneer is hij dan commentator bij de F1? Hij doet ook het laatste kwart vh seizoen ineens veel interviews
kreeg er een melding van iddquote:
ik wil daar een keer heenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
waar???quote:
Ik vind hem op tv al gigantisch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb kinderquote:
Die was er snel bij. Is toch pas open?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
Atje voor de Spherequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die liggen hier ook in huisquote:
Jep. Ze was er een week of 2 terug geloof ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die was er snel bij. Is toch pas open?
Totdat ie van youtube wordt genukedquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stel 'm uit tot vanmiddag, drukdrukdruk
Ik was er eind september, toen waren ze al druk aan het opbouwen voor de F1quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
ik was van plan hem straks te gaan kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |