ik wil daar een keer heenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
waar???quote:
Ik vind hem op tv al gigantisch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb kinderquote:
Die was er snel bij. Is toch pas open?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
Atje voor de Spherequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die liggen hier ook in huisquote:
Jep. Ze was er een week of 2 terug geloof ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die was er snel bij. Is toch pas open?
Totdat ie van youtube wordt genukedquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stel 'm uit tot vanmiddag, drukdrukdruk
Ik was er eind september, toen waren ze al druk aan het opbouwen voor de F1quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
ik was van plan hem straks te gaan kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |