Ja, dat is dus wat mensen met clickbait bedoelen. Dit is 100% expres.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie nu dat het idd sneaky is verwoord, dat de Fia een straf uitdeelt staat los van de avondklok. hadden ze best een punt of cijfers kunnen gebruiken.
Rare rubriekquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Pedant betwetertje dus...
Aan de hand van 18 jaar beelden. Waar Hamilton extreme stemmingswisselingen toont in woord en gedrag.
We hebben Hamilton inmiddels vaak genoeg zien opgeven in de auto, tot het punt dat er meerdere verschillende medewerkers van MB hem moesten aanspreken, tot extremen als Silverstone 2021 waar hij zich als de messias gedraagd.
In de volksmond wordt daarvoor sowieso de term manisch depressief gebruikt en of hij dan bipolar is of borderliner tja dat is aan zijn medische staf.
Wel een mooi verdienmodel. Vertellen wat je net op tv gezien hebt met een jaren 80 DJ stem.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt weer clickbait van zo'n shitsite
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de videoquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow damn... ik ben te laat, dus...😞
Tja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de video
Copyright is copyright.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eraf gehaald vanwege Micheal Scott meme, terwijl er netjes een waarschuwing stond voor de video
Dat moet jij zeggen die Spaanse GP met Nederlands commentaar het net opknaldequote:
Niet geüpload naar yt, dus toegestaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen die Spaanse GP met Nederlands commentaar het net opknalde
Max veegt de vloer aan met dit hele circus en ik geniet van elke secondequote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
Max en PR speak, dat wordt nooit een winnende combinatie
Mooi man. Genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het fantastisch dat hij zich gewoon uitspreekt zonder PR lulverhalen, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.
Veel beter dan al die spreekpoppen die we tegenwoordig hebben
Het artikel zit achter een paywall, dus archive.ph voor de liefhebbers, ik vibd het artikel een aanraderquote:
Het ziet er eigenlijk ook helemaal niet auto om zulke prachtige auto's te zien op een stratencircuit.quote:
Ja die heeft straks geen opnamepersoon meer naast zich staanquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hij gooit nu maar gewoon elke mening eruit![]()
"... GrEaT cRoWd... "quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, juist door deze uitspraken heeft hij veel fans.
Veel beter dan al die spreekpoppen die we tegenwoordig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |