Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Dazalbest1 het volgende: [..] Net bij t bandje overhandigen aan LEC
Why?quote:
Al enkele jaren bij F1 TVquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Van de Indy voor zover ik weet. Sinds wanneer is hij dan commentator bij de F1? Hij doet ook het laatste kwart vh seizoen ineens veel interviews
Wil ik zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ohquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rant over Vegas.
Blijkbaar een onacceptabele meme van Michael Scott gebruikt
Ik ben aan het kijkenquote:
Video is privéquote:
Jaja, jouw cache is niet leegquote:
Wrijf het erinquote:
ik had nog geen sec geladen dat was mijn fout. stond bij mij wel in nieuw tabblad maar mocht t al niet meer zienquote:
Wist indd dat hij ook behoorlijk in het racen zit, mooi contrast met z'n rol in Greys toendertijd. Volgens mij is hij wel ook regelmatig aanwezig bij een F1 race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon al even een teameigenaar (hoewel niet in de F1).
Dit circuit vreet banden van iedereen. Het is een veel te simpele lay-out om er wat aan te veranderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou mij echt hoogst verbazen als Leclerc dit wint.
Mij ook, tenzij er iets met Verstappen gebeurt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
nadeel van via X hem zien bandje geven is dat je van die gilfans er door heen hebt tetterenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:22 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wist indd dat hij ook behoorlijk in het racen zit, mooi contrast met z'n rol in Greys toendertijd. Volgens mij is hij wel ook regelmatig aanwezig bij een F1 race.
Ik gun hem het wel maar Verstappen was in de race simulatie een paar tienden per rondje sneller.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan ik zo snel niet terugvinden: https://en.m.wikipedia.org/wiki/James_Hinchcliffequote:
Hopelijk heb ik het hier op Fok! Nog acceptabel gehouden en niet overdreven met dequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van via X hem zien bandje geven is dat je van die gilfans er door heen hebt tetteren
Viaplay zond dat wél uitquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:20 schreef Nizno het volgende:
@:datzalbest
domme viaplay had het er niet op.
op X gekijkt en gezien. Thanks
En Ferrari stond net op nieuwe banden, Max had gebruikte.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun hem het wel maar Verstappen was in de race simulatie een paar tienden per rondje sneller.
in tekst is primaquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik het hier op Fok! Nog acceptabel gehouden en niet overdreven met de![]()
![]()
![]()
De eerste run niet maar over 1 rondje was het ook wel te verwachten dat Ferrari de snellere zou zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En Ferrari stond net op nieuwe banden, Max had gebruikte.
dan ligt t aan mijquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay zond dat wél uit
Ik heb het gezien.
Ik zit er ook om te denken om patreon lid wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wrijf het erin![]()
Misschien neem ik in de winterstop wel even een patreon abo om alles ongecensureerd te bingen
Hij wordt oudquote:
ftfyquote:
waarom moet alles altijd politiek correct zijn, maar mogen bepaalde groepen meer?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de originele ongecensureerde rpm gezien![]()
Zal wel eraf zijn gehaald vanwege transgender belediging of dat Michael Scot stukje
Linkje ajb?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:20 schreef Nizno het volgende:
@:datzalbest
domme viaplay had het er niet op.
op X gekijkt en gezien. Thanks
staat hier boven met fangegilgetetterquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
in tekst is prima![]()
dit is tenenkrommend
[ twitter ]
Ik weet niet of dat het geval is, de omstandigheden komen naar hun toe, het zou wel vreemd zijn daar geen gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
Als morgen blijkt dat Ferrari zich weer eens puur op de Q heeft gericht en een momentje glorie voor de pole, om vervolgens dramatisch te falen in de race, hebben ze volkomen aan zichzelf te danken.
Maar goed, Charles stond net iig wel te lachen en na de vorige race ('Why am I always so unlucky') had hij dit waarschijnlijk echt even nodig.
ja, zie edit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat hier boven met fangegilgetetter
[..]
samequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan snap ik de reactie van Max wel
Ik ben 'm nu toch ff snel aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de originele ongecensureerde rpm gezien![]()
Zal wel eraf zijn gehaald vanwege transgender belediging of dat Michael Scot stukje
Ziggo dome moet de Gorlock dome wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu toch ff snel aan het kijken.
Gorlock the Destroyer![]()
![]()
![]()
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.quote:
is die al uit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.
Nee, a.s. vrijdag (Lucky).quote:
Heel mooiquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max: "Ocon probeerde mij te naaien dus naai ik hem terug."
"En dat is goed gelukt."
Hahahaa
al besprokenquote:
quote:
neem de moeite dan ff om terug te lezen. luiekatquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even mijn verwarming aan het bijvullen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even mijn verwarming aan het bijvullen
Lui > moequote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem de moeite dan ff om terug te lezen. luiekat
Die was volkomen legaal. Was een maas in de regels, waar Brawn toen ook voor gewaarschuwd had. Alleen wilden ze die niet dichten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben meer geinteresseerd in Lucky eigenlijk, dat Brawn gebeuren was toch een beetje een stinkend zaakje qua legaliteit met die dubbele diffuser.
Welke meme?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
"Deze video is privé"
Hij is bezig de meme eruit te slopen.
Manisch depressief. Als het goed gaat heeft ie een extreme mania, als het slecht gaat is ie super depressief.quote:
Ik moest ergens op klikken dat ik geen zelfmoord ging plegen ofzo.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik moest ergens op klikken dat ik geen zelfmoord ging plegen ofzo.
Wel gezien, en leef nog.
En de voorvleugel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was volkomen legaal. Was een maas in de regels, waar Brawn toen ook voor gewaarschuwd had. Alleen wilden ze die niet dichten.
Daarbij, Toyota en Williams hadden die ook. Alleen was de motor niet zo sterk als de Mercedes.
Bij Brawn was het door de combinatie van motor en dubbele diffuser dat ze kampioen werden. Niet enkel alleen de dubbele diffuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |