abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211335639
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zit wel veel in wat hij zegt maar ook het racen zelf kan natuurlijk veel beter, laten we eens beginnen met banden die je niet (zo enorm) hoeft te sparen.
Maar dat is by design, Pirelli maakt wat F1 van ze eist grosso modo.
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:28:12 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211335674
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar dat is by design, Pirelli maakt wat F1 van ze eist grosso modo.
Ja klopt, Pirelli doet wat F1 wil maar dat draagt dus niet bij aan het racen.
pi_211335818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Hij gooit nu maar gewoon elke mening eruit :D _O_
Top.
Hij is de WDC en een absoluut boegbeeld nu. Gooi het er naar uit dat het een overgehypte kutyank show aan het worden is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 16:10:41 #124
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211335959
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Hij gooit nu maar gewoon elke mening eruit :D _O_
Waarom zegt die nooit hetzelfde over Monaco dan? Is ook niks anders dan één groot zuipfestijn voor de rijken.

Kijk het is allemaal leuk en aardig dat die nu helemaal losgaat en een bom legt onder de bedrijfsstrategie van Liberty, maar ik vind dat je ook wel wat meer gedeisd mag zijn over het bedrijf wat ervoor zorgt dat hij zijn passie kan uitvoeren en daarom een waarschijnlijk vrij goed leven heeft.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 18 november 2023 @ 16:43:26 #125
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_211336242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom zegt die nooit hetzelfde over Monaco dan? Is ook niks anders dan één groot zuipfestijn voor de rijken.

Kijk het is allemaal leuk en aardig dat die nu helemaal losgaat en een bom legt onder de bedrijfsstrategie van Liberty, maar ik vind dat je ook wel wat meer gedeisd mag zijn over het bedrijf wat ervoor zorgt dat hij zijn passie kan uitvoeren en daarom een waarschijnlijk vrij goed leven heeft.
Je wil oprecht deze shitshow met Monaco vergelijken?
pi_211336270
Ten eerste is Monaco historisch en ten tweede gaat het daar om de F1 maar ook over Monaco heeft Max wel wat te melden gehad.
Namelijk dat de auto's van nu gewoon te log zijn om daar nog fatsoenlijk te racen en dat gaat dus veranderen omdat de auto's weer kleiner zullen worden en lichter.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 16:50:48 #127
pi_211336301
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Ten eerste is Monaco historisch en ten tweede gaat het daar om de F1 maar ook over Monaco heeft Max wel wat te melden gehad.
Namelijk dat de auto's van nu gewoon te log zijn om daar nog fatsoenlijk te racen en dat gaat dus veranderen omdat de auto's weer kleiner zullen worden en lichter.
En het zuipgedeelte komt precies overeen. En dan is het op Las Vegas nog gewoon prima racen denk ik, dat kan je op Monaco ook al vergeten. Dus je eerlijke mening geven prima, maar houd dan geen dubbele standaarden aan, vind ik dan.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211336317
quote:

[..]

De verklaring waarom hij dit niet over Monaco zegt staat in dit artikel, hij noemt zelf Monaco en waarom dwr anders is
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-hun-eigen-wereld

Archive.ph kan de paywall er af halen
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 16:58:45 #129
pi_211336378
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De verklaring waarom hij dit niet over Monaco zegt staat in dit artikel, hij noemt zelf Monaco en waarom dwr anders is
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-hun-eigen-wereld

Archive.ph kan de paywall er af halen
Hij gebruikt het argument "er ligt historie". Of je iets wel of niet ziet als "historie" is altijd relatief, dus ik vind dat persoonlijk een beetje een non-argument. Later stelt die de vraag, de wereld verandert, moet je dan meeveranderen? Nou, "ja" zou ik zeggen. Dat is businessmanagement. Laat hem het maar bij racen houden en niet business strategy.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:01:10 #130
342627 tja77
pi_211336404
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En het zuipgedeelte komt precies overeen. En dan is het op Las Vegas nog gewoon prima racen denk ik, dat kan je op Monaco ook al vergeten. Dus je eerlijke mening geven prima, maar houd dan geen dubbele standaarden aan, vind ik dan.
Oh je bent nog serieus ook? _O-
Monaco is niet voor niets onderdeel van de triple crown. Er zit veel meer historie in de GP van Monaco dan dat er ooit in de GP van Las Vegas gaat komen.
Een rondje Monaco vergt VEEL meer stuurmanskunst dan het simpel stop and go baantje in Vegas.
Elke coureur wil Monaco winnen (ook al is race vaak niet meer dan eeen veredelde optocht). In Monaco draait het gedurende het weekend om racen en de coureurs. In Las Vegas is het 1 grote show. Het voorstellen van die coureurs ook, 30 minuten dj’s, artiesten, enz. en dan 2 minuten de coureurs showen. Ticketprijzen zijn afschuwelijk hoog en de ervaring die je als toeschouwer voorgeschotelt krijgt mag niet in de schaduw staan van die je in Monaco krijgt.
Nee, kritiek op deze Vegas shitzooi is volledig terecht.
pi_211336413
quote:

Niet iedereen zit tot zijn oksel in de reet van degene die het salaris betaalt. Daarbij is Verstappen altijd heel duidelijk geweest over hoe F1 zich voor hem verhoudt tot andere raceklassen. Zodra hij het niet meer leuk vindt, gaat hij iets anders doen. F1 mag met deze signalen doen wat het wil, maar het is duidelijk dat hun nummer 1 coureur niet hersenloos mee lult met alles wat ze bedenken om meer geld binnen te harken. En het is ook duidelijk dat er hem momenteel een aantal dingen dwars zitten en hij vindt dat dat gehoord mag worden.

Wat zo'n Toto roept na het put incident waarbij Sainz met iets minder geluk gewoon had kunnen verongelukken, is dat dan meer in jouw straatje? Vooral geen kritiek omdat je blij moet zijn met je baantje en de miljoenen die je binnen harkt?
pi_211336414
twitter
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 17:08:27 #133
pi_211336466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Niet iedereen zit tot zijn oksel in de reet van degene die het salaris betaalt. Daarbij is Verstappen altijd heel duidelijk geweest over hoe F1 zich voor hem verhoudt tot andere raceklassen. Zodra hij het niet meer leuk vindt, gaat hij iets anders doen. F1 mag met deze signalen doen wat het wil, maar het is duidelijk dat hun nummer 1 coureur niet hersenloos mee lult met alles wat ze bedenken om meer geld binnen te harken. En het is ook duidelijk dat er hem momenteel een aantal dingen dwars zitten en hij vindt dat dat gehoord mag worden.

Wat zo'n Toto roept na het put incident waarbij Sainz met iets minder geluk gewoon had kunnen verongelukken, is dat dan meer in jouw straatje? Vooral geen kritiek omdat je blij moet zijn met je baantje en de miljoenen die je binnen harkt?
Als uithangbord van de F1 kan die ook zelf het heft in handen nemen om gewoon met F1 om de tafel te gaan. Maar het blijft bij wat geschreeuw en geklaag in de media.

Ik zeg nergens dat hij geen kritiek mag hebben trouwens. Ik zeg alleen dat hij zich wel meer gedeisd mag houden.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211336479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als uithangbord van de F1 kan die ook zelf het heft in handen nemen om gewoon met F1 om de tafel te gaan. Maar het blijft bij wat geschreeuw en geklaag in de media.

Ik zeg nergens dat hij geen kritiek mag hebben trouwens. Ik zeg alleen dat hij zich wel meer gedeisd mag houden.
Ben je weer lekker je dingetje aan het doen hier? Vorige keer heeft dat je een mooie vakantie in het F1 fok gedeelte opgeleverd. Hopen dat het je weer lukt :)
pi_211336487
quote:

[..]
Bron?

quote:
Ik zou niet weten waarom. Hij geeft netjes antwoorden op vragen in de media.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 17:12:04 #136
pi_211336499
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef tja77 het volgende:

[..]
Oh je bent nog serieus ook? _O-
Monaco is niet voor niets onderdeel van de triple crown. Er zit veel meer historie in de GP van Monaco dan dat er ooit in de GP van Las Vegas gaat komen.
Een rondje Monaco vergt VEEL meer stuurmanskunst dan het simpel stop and go baantje in Vegas.
Elke coureur wil Monaco winnen (ook al is race vaak niet meer dan eeen veredelde optocht). In Monaco draait het gedurende het weekend om racen en de coureurs.
Het is in Monaco meer een netwerkfeestje voor de elite. Om hier nou te gaan doen alsof iedereen daar echt voor het racen komt is denk ik niet helemaal juist.
quote:
In Las Vegas is het 1 grote show. Het voorstellen van die coureurs ook, 30 minuten dj’s, artiesten, enz. en dan 2 minuten de coureurs showen. Ticketprijzen zijn afschuwelijk hoog en de ervaring die je als toeschouwer voorgeschotelt krijgt mag niet in de schaduw staan van die je in Monaco krijgt.
Nee, kritiek op deze Vegas shitzooi is volledig terecht.
Ach in Monaco kost een biertje ook gewoon 25 euro tijdens zo'n GP
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211336500
quote:

[..]

Hij doet niet anders dan eerdere WK's die het ergens niet mee eens waren en de media gebruikten om hun mening te ventileren. Max is geen fan van straatraces en de show om het racen heen, dus ventileert die dat zo vaak mogelijk in de hoop dat er (ooit) eens naar geluisterd wordt, hetzij door fans die niet komen hetzij door promoters die als ze er dan toch zijn iets met kritiek doen. Niet voor niets is de grote boze Wolff heel hard terug aan het blazen dat het allemaal fantastisch is en dat we niet over een ****ing putdeksel zeuren, dus het schreeuwen en klagen kan ook voor anderen gelden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 17:12:49 #138
pi_211336505
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef Questular het volgende:

[..]
Ben je weer lekker je dingetje aan het doen hier? Vorige keer heeft dat je een mooie vakantie in het F1 fok gedeelte opgeleverd. Hopen dat het je weer lukt :)
Mijn mening geven? Ja daar is een forum voor bedoeld hè.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:17:02 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_211336543
quote:

[..]

Er wordt om zijn mening gevraagd in de media. En Max geeft zoals hij is, gewoon zijn persoonlijke mening. Moet die gaan liegen?

Man, zelfs Hamilton vind het een shitshow tot nog toe
pi_211336569
Heb wel het idee dat Max toe is aan het einde van het seizoen.
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:20:45 #141
342627 tja77
pi_211336580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het is in Monaco meer een netwerkfeestje voor de elite. Om hier nou te gaan doen alsof iedereen daar echt voor het racen komt is denk ik niet helemaal juist.
[..]
Ach in Monaco kost een biertje ook gewoon 25 euro tijdens zo'n GP
Vraag een F1 coureur welke GP hij het liefste zou willen winnen. Ik denk dat Monaco vrij hoog staat en Las Vegas vrij laag. Het netwerkfeestje van de elite staat geheel los van de F1, en het draait in Monaco om de F1, in Vegas is het 1 groot circus waar F1 onderdeel van uit mag maken. Je hebt in de USA best wel wat leuke banen, waarom dan racen over de strip? Juist, voor de publiciteit en de show, niet omdat het goed is voor de racerij en leuk racen is.

De prijs van een pilsje is relevant omdat?
Het ging mij om de prijzen van de tickets.
Het schijnt dat saffraan ook heel duur is in Zandvoort.
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:21:44 #142
342627 tja77
pi_211336589
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Mijn mening geven? Ja daar is een forum voor bedoeld hè.
En zo gaf Max ook zijn mening…
Schoenmaker blijf bij je leest, blijf jij lekker modden dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2023 @ 17:22:49 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211336603
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef tja77 het volgende:
Ticketprijzen zijn afschuwelijk hoog en de ervaring die je als toeschouwer voorgeschotelt krijgt mag niet in de schaduw staan van die je in Monaco krijgt.
Dat ligt er echt maar net aan waar je voor komt. Het gros van het publiek in Vegas zal echt niet puur voor het racen komen, dus dan zou het raar zijn om ze puur racen voor te schotelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211336618
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb wel het idee dat Max toe is aan het einde van het seizoen.
Met dit schema de laatste maanden neem ik hem dat niet kwalijk. Zeker als de titels al binnen zijn en je team al vol bezig is met volgend jaar.
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:24:22 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211336624
Klagen over een wat te Amerikaanse show terwijl we grandprix houden in landen die eigenlijk volledig geasfalteerd zouden moeten worden in het midden oosten :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211336680
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Klagen over een wat te Amerikaanse show terwijl we grandprix houden in landen die eigenlijk volledig geasfalteerd zouden moeten worden in het midden oosten :').
Dat je het één niet leuk vindt wil niet zeggen dat je het ander wel leuk vindt.

Beide zijn het namelijk symptomen van hetzelfde probleem.
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:35:01 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211336725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat je het één niet leuk vindt wil niet zeggen dat je het ander wel leuk vindt.

Beide zijn het namelijk symptomen van hetzelfde probleem.
True, heb je gelijk in.

Maar ik zie liever gewoon Amerikaanse pulp ipv een zogenaamd perfecte organisatie waar de lijken van de werknemers bij wijze van spreke nog hobbels in het circuit vormen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211337005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
https://i.imgur.com/ssAGEkm.mp4

Hoppa, ook nog even uithalen naar sprintraces :D
De hele presser ook maar even posten.

pi_211337017
twitter
pi_211337026
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')