abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2023 @ 10:32:43 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211241593
O+
  Moderator donderdag 9 november 2023 @ 10:41:27 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211241628
Zijn we van het bankje af? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211241642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:29 schreef BE het volgende:

[..]
:o Ik zou je geloof ik nooit meer herkennen! :o
:D
Wij hebben elkaar in 2020 natuurlijk nog gezien.

Wel grappig want je zegt hiermee eigenlijk wat ik nu ook heel erg merk; als mensen me zien dan denken ze niet meer gelijk "die benen!" en omdat dat niet de eerste gedachte is benaderen ze me ook heel anders, het is echt bizar hoe dat dit jaar veranderd is.

Dat is ook gelijk wat me nu zo bezighoudt in het wel/geen armlift vraagstuk: ik ben nu eindelijk gewoon een wat stevige vrouw van in de 50, niets bijzonders, ik ben niet meer "die benen!!" maar als ik mijn armen laat doen dan word ik weer een freakshow zeg maar, omdat die littekens wel heel erg in your face zijn en ze altijd opvallen als ik iets mouwloos of met korte mouwen draag.

Dat is ook wat me heel erg bezighoudt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 09-11-2023 12:57:57 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 9 november 2023 @ 10:51:58 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211241689
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wij hebben elkaar in 2020 natuurlijk nog gezien.

Wel grappig want je zegt hiermee eigenlijk wat ik nu ook heel erg merk; als mensen me zien dat denken ze niet meer gelijk "die benen!" en omdat dat niet de eerste gedachte is benaderen ze me ook heel anders, het is echt bizar hoe dat dit jaar veranderd is.

Dat is ook gelijk wat me nu zo bezighoudt in het wel/geen armlift vraagstuk: ik ben nu eindelijk gewoon een wat stevige vrouw van in de 50, niets bijzonders, ik ben niet meer "die benen!!" maar als ik mijn armen laat doen dan word ik weer een freakshow zeg maar, omdat die littekens wel heel erg in your face zijn en ze altijd opvallen als ik iets mouwloos of met korte mouwen draag.

Dat is ook wat me heel erg bezighoudt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".

We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart ;( :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211242049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:51 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".

We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart ;( :*
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.

Ik denk dat ik me ook een stuk beter zou voelen bij -20 kilo. Maar ik voel me nu ook al goed dus het is mij de moeite nog niet waard.
pi_211242338
Ach Leandra, ik vind het zo stoer, zo sterk dat je dit traject doorloopt. Het klinkt zwaar. Maar het resultaat is vooral minder/geen pijn en letterlijk beter in je vel. :*
pi_211242413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:01 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wow wat goed O+ Hoe vond je het herstel ten opzichte van het resultaat? Ik overweeg een borstverkleining maar zie nu al op tegen het herstel :@
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.
Het vervelendste vond ik die strakke bh die ik weken lang dag en nacht moest dragen, hij zat goed strak zeg maar (wellicht heeft dat wel geholpen met de zwelling en blauwe plekken, want dat viel erg mee, ik heb ook arnica tabletjes geslikt achteraf geen idee of dat wat gedaan heeft, maar voor het idee ;) ). En dat zat op een gegeven moment echt niet lekker meer, zere ribben had ik ervan.
Ze zijn wel weer iets groter geworden omdat ik ook weer wat ben aangekomen. Littekens zijn wel zichtbaar, maar zien er netjes uit.
Ik vond alleen na de operatie een bh kopen wel een ding.
Mijn cupmaat was kleiner geworden, maar de basis van de borst is niet kleiner, dat was even zoeken. Maar intussen een modelletje gevonden wat wel weer goed zit.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leuke jas ^O^, combineert goed met dat blije hoofd ;) :*
Fake it till you make it...
pi_211242788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 12:23 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.
Het vervelendste vond ik die strakke bh die ik weken lang dag en nacht moest dragen, hij zat goed strak zeg maar (wellicht heeft dat wel geholpen met de zwelling en blauwe plekken, want dat viel erg mee, ik heb ook arnica tabletjes geslikt achteraf geen idee of dat wat gedaan heeft, maar voor het idee ;) ). En dat zat op een gegeven moment echt niet lekker meer, zere ribben had ik ervan.
Ze zijn wel weer iets groter geworden omdat ik ook weer wat ben aangekomen. Littekens zijn wel zichtbaar, maar zien er netjes uit.
Mijn cupmaat was kleiner geworden, maar de basis van de borst is niet kleiner, dat was even zoeken. Maar intussen een modelletje gevonden wat wel weer goed zit.
[..]
De arts die mij behandelde die adviseerde bij iedere operatie ook Arnica D6 tabletjes, van 2 weken voor tot een week na de operatie, en mijn blauwe plekken zijn echt heel snel weg, het is verbazingwekkend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 november 2023 @ 13:05:53 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_211242796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 11:42 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.

Ik denk dat ik me ook een stuk beter zou voelen bij -20 kilo. Maar ik voel me nu ook al goed dus het is mij de moeite nog niet waard.
Ondnaks dat ik ooit heel veel afviel, heeft dat echt helemaal niets met mijn minderwaardigheidscomplex gedaan. Helaas ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 november 2023 @ 13:30:26 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211243005
Leandra,dikke :* voor jou!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:41 schreef MaJo het volgende:
Zijn we van het bankje af? :D
:o Niet eens overnagedacht, maar er waren ook plenty SC's zonder bankje in de naam zag ik net.
pi_211243744
@Leandra😘

Eindresultaat van A's bakwedstrijd.
Ze zegt er zelf over
We waren in eerste instantie niet helemaal tevreden, maar na het proeven wel. De andere groepjes zeiden dat die van ons en een andere de betere waren.

De opdracht was een dessert op restaurant-niveau.

Het is, als we het goed vertaald hebben:

Een soes voorzien van een kardemom-kruimelkorst. Deze is gevuld met een appel-cremeux. Daarbovenop een kaneel-merengue en een opgespoten hazelnoot mousse met gekaramelliseerde hazelnoten. Dit alles op een honing/frambozensaus.

Ik zou het zo op een menukaart zetten 😄

[ Bericht 11% gewijzigd door Vicky op 09-11-2023 15:21:51 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211244335
Wauw, @Vicky Dat ziet er prachtig uit en het klinkt ook heerlijk :9 😍
Goed gedaan van A!

@Leandra :*

@MaJo deze ab moet ik echt voor het slapen en na het plassen innemen zodat het goed zn werk kan doen.
Had vannacht een oxaatje genomen dus niet wakker geworden omdat ik naar de plee moest :+

Net wel de ha gebeld. Ben misselijk door die kuur. Moet ik morgenochtend bellen en dan, geen idee. Heb kleinzoon dan hier dus mocht ik wat anders krijgen, blijft man bij hem. En dan moet ie de taart voor zoon daarna maar halen.

Echt. Het plenst en de glazenwasser staat nu te lappen 8)7

Edit: toch wat ervan gezegd en het boeit hem geen moer :') Wel gevraagd om dan morgen de achterkant te lappen want daar staat nu de wind op en er komt nog een baggerzooi aan regen aan zo }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door Mushanga71 op 09-11-2023 16:11:59 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 9 november 2023 @ 17:44:32 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211245108
Wat prachtig @Vicky O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 november 2023 @ 17:58:37 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211245247
Wat ontzettend leuk Vicky. Ook leuk om te zien hoe ze in een paar jaar echt een vak leren. Dat vond ik bij mijn dochter ook leuk om te zien. Al het geworstel in de eerste jaren en toen ineens in de laatste twee jaar werden er echt mooie, kant- en klare producten opgeleverd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211245275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 17:58 schreef livelink het volgende:
Wat ontzettend leuk Vicky. Ook leuk om te zien hoe ze in een paar jaar echt een vak leren. Dat vond ik bij mijn dochter ook leuk om te zien. Al het geworstel in de eerste jaren en toen ineens in de laatste twee jaar werden er echt mooie, kant- en klare producten opgeleverd.
dat dus! hoe ze begon met het maken van spritsen en nu echt hele creaties neerzet. Zo leuk om te zien. Haar teammaatje vandaag was ook echt een hele leuke meid. Ze gaven elkaar regelmatig een high-five, er werd gelachen en er werd geknuffeld. Dat zag ik bij de andere teams niet echt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211245298
Wat mooi vicky
pi_211245305
En iets anders. Mijn oudste is vandaag aangereden door een andere fietser. Gelukkig heeft ze niet heel veel er aan overgehouden dikke kuit. Fiets wel echt kapot voorvork verbogen en voorwiel zit ook los.
  donderdag 9 november 2023 @ 18:12:13 #18
37150 livelink
pi_211245325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:09 schreef F_r het volgende:
En iets anders. Mijn oudste is vandaag aangereden door een andere fietser. Gelukkig heeft ze niet heel veel er aan overgehouden dikke kuit. Fiets wel echt kapot voorvork verbogen en voorwiel zit ook los.
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?
pi_211245518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:12 schreef livelink het volgende:

[..]
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietst
  donderdag 9 november 2023 @ 18:49:38 #20
37150 livelink
pi_211245683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:36 schreef F_r het volgende:

[..]
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietst
Dat is niet netjes in ieder geval.
pi_211246112
@MaJo bij sommige antibiotica voor blaasontsteking is dat wel standaard om het in te nemen na de laatste keer plassen voor het slapen gaan, zodat het zo lang mogelijk in je blaas z’n werk kan doen. Ik moest dat beide keren bij de ‘kuur’ van 1 zakje.
Goed van je trouwens dat je de stap genomen hebt om een afspraak te maken bij de huisarts meteen.

@Leandra, ik heb nooit een foto van je gezien voor de operatie, maar heb wel een beeldvorming na je verhalen. Wat zie je er goed uit nu! En ook een leuke jas inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de operatie aan je armen, zeker als het iets is wat altijd nog kan mocht je je er toch aan storen.

@Vicky wat ziet het er goed uit! Weet ze ook al wat de jury er van vond?
pi_211246183
@hilliebillie de uitslag is morgen pas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211246350
@Leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!

@Vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen

@FR wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
  donderdag 9 november 2023 @ 19:29:02 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211246374
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:
@:leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!

@:vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen

@:fr wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
Gilf dan :@ :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211246415
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gilf dan :@ :X
Ik ben niet heel helder momenteel. G staat voor?
Grandmother?
pi_211246437
Ik wilde eigenlijk cougar typen. Maar weet niet hoe jong jouw 🔥 is.
  donderdag 9 november 2023 @ 19:34:30 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211246474
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ben niet heel helder momenteel. G staat voor?
Grandmother?
Yep.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde eigenlijk cougar typen. Maar weet niet hoe jong jouw 🔥 is.
Bijna 3 weken jonger dan ik :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211246555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep.
[..]
Bijna 3 weken jonger dan ik :7
Telt voor mij als cougar 😄
  donderdag 9 november 2023 @ 19:39:18 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211246575
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Telt voor mij als cougar 😄
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211247332
@F_r wat lomp dat hij zomaar is doorgefietst. Hopelijk valt het mee met de pijn en heeft ze er niet lang last van.

@Vicky spannend!
pi_211247588
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:
@:leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!

@:vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen

@:fr wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
Niet op deze fiets. Dat is niet het probleem ze heeft morgen de laatste dag van de toetsweek hopelijk gaat dat goed.
pi_211248571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 20:26 schreef F_r het volgende:

[..]
Niet op deze fiets. Dat is niet het probleem ze heeft morgen de laatste dag van de toetsweek hopelijk gaat dat goed.
Vast wel. Welk vak?
pi_211248648
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vast wel. Welk vak?
Bio en ak
pi_211250715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:50 schreef F_r het volgende:

[..]
Bio en ak
Hopelijk gaat het goed vandaag met de toetsen en heeft ze niet al teveel spierpijn enzo na gisteren :* wat lullig dat die man is doorgefietst :{
  vrijdag 10 november 2023 @ 09:03:27 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211250725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:50 schreef F_r het volgende:

[..]
Bio en ak
Sterkte vandaag, kan ze nog/weer een beetje lopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 10:48:11 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211251526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:14 schreef hilliebillie het volgende:
@:majo bij sommige antibiotica voor blaasontsteking is dat wel standaard om het in te nemen na de laatste keer plassen voor het slapen gaan, zodat het zo lang mogelijk in je blaas z’n werk kan doen. Ik moest dat beide keren bij de ‘kuur’ van 1 zakje.
Goed van je trouwens dat je de stap genomen hebt om een afspraak te maken bij de huisarts meteen.

@:leandra, ik heb nooit een foto van je gezien voor de operatie, maar heb wel een beeldvorming na je verhalen. Wat zie je er goed uit nu! En ook een leuke jas inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de operatie aan je armen, zeker als het iets is wat altijd nog kan mocht je je er toch aan storen.

@:vicky wat ziet het er goed uit! Weet ze ook al wat de jury er van vond?
Het begint me nu ook weer te dagen dat dit me ook wel eens is gezegd. Het brengt in ieder geval allemaal blaasontsteking herinneringen naar boven. Zoals de huisarts die zei dat ik een "schone plas" in moest leveren. Dat houdt in dat je eerst een beetje plast, je dan wast en dan pas verder plast in het potje. Zo naar als je een blaasontsteking hebt :'(

Ik vermoed dat hier ook weer een blaasontsteking aan zit te komen, maar snel aan de cranberrysap :Y)

@Vicky dat ziet er gaaf uit! Ben benieuwd hoeveelste ze wordt :)

@F_r nou ja wat lomp zeg :X Nog laten checken door de huisarts of is dat niet nodig?

Edit: verwijzing voor borstverkleining binnen gekregen *O*
pi_211251538
Vicky was heerlijk dat je dochter zo haar passie heeft gevonden. Zo fijn als ze ergens echt op hun plek zitten.
Mij oudste (v5) heeft nog geen idee. Wel weet ze héél goed was ze niet wil, dus heb er wel vertrouwen in.
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 10:52:14 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211251550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 12:23 schreef Nijna het volgende:

[..]
[..]
Wat bedoel je met dat de basis niet kleiner is, is dat het 80/85 deel van de BH maat?

BH's zitten sowieso al een tijdje echt niet lekker meer :'(
  vrijdag 10 november 2023 @ 10:53:33 #39
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211251561
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het begint me nu ook weer te dagen dat dit me ook wel eens is gezegd. Het brengt in ieder geval allemaal blaasontsteking herinneringen naar boven. Zoals de huisarts die zei dat ik een "schone plas" in moest leveren. Dat houdt in dat je eerst een beetje plast, je dan wast en dan pas verder plast in het potje. Zo naar als je een blaasontsteking hebt :'(

Ik vermoed/hoop dat je dit verkeerd onthouden hebt. Het is: jezelf wassen, dan een beetje plassen, en de midstream opvangen. Je hoeft niet een beetje te plassen en vervolgens te wassen, dat is wel erg vervelend inderdaad.
pi_211251569
Wat fijn @MaJo *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 10-11-2023 11:54:24 ]
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 10:56:42 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211251579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:53 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik vermoed/hoop dat je dit verkeerd onthouden hebt. Het is: jezelf wassen, dan een beetje plassen, en de midstream opvangen. Je hoeft niet een beetje te plassen en vervolgens te wassen, dat is wel erg vervelend inderdaad.
Zou het :o Ik heb het in ieder geval jarenlang op deze manier gedaan :'(
  vrijdag 10 november 2023 @ 11:11:20 #42
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211251681
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef MaJo het volgende:

[..]
Zou het :o Ik heb het in ieder geval jarenlang op deze manier gedaan :'(
Au. Maar wat Nanukerst zegt klopt.

Dat je zo lang mogelijk niet moet plassen na een tablet nitrofurantoine (Furabid) klopt dan weer niet! Dat las ik hier laatst ook. Alleen bij fosfomycine is dat een goed idee, dat eenmalige zakje. Daarbij is de instructie het liefst op een lege maag, na het plassen en voor het naar bed gaan.

Allemaal na te lezen op thuisarts.nl.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_211251734
quote:

[..]

Ik vermoed dat hier ook weer een blaasontsteking aan zit te komen, maar snel aan de cranberrysap :Y)
Oeh das balen!! Hou maar goed in de gaten.

quote:
@:Vicky dat ziet er gaaf uit! Ben benieuwd hoeveelste ze wordt :)

Ja wij okk!! Heel hard duimen!

quote:
Yeahhh top!! Ik ben blij dat ik het heb laten doen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 10 november 2023 @ 11:26:15 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211251845
Ik wacht er nog even mee tot wat langer na bv, da's nu een paar maanden. Mijn 70k/75j mag ook wel een maatje kleiner.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211251925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat de basis niet kleiner is, is dat het 80/85 deel van de BH maat?

BH's zitten sowieso al een tijdje echt niet lekker meer :'(
Nee, niet je omtrek, ik bedoel de onderkant van je borst zeg maar. de ronding van de cup. Ik had een beetje ruimte over in de cup omdat een cupmaat kleiner niet fijn zat, want daar viel mn borst dan niet lekker in ofzo.
Maar intussen dus wel iets gevonden wat goed zit.
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 12:03:13 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211252103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:11 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat je zo lang mogelijk niet moet plassen na een tablet nitrofurantoine (Furabid) klopt dan weer niet! Dat las ik hier laatst ook. Alleen bij fosfomycine is dat een goed idee, dat eenmalige zakje. Daarbij is de instructie het liefst op een lege maag, na het plassen en voor het naar bed gaan.

Leer je toch nog iets nieuws over blaasontstekingen :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:15 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oeh das balen!! Hou maar goed in de gaten.
[..]
Ja wij okk!! Heel hard duimen!
[..]
Yeahhh top!! Ik ben blij dat ik het heb laten doen!
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment is :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik wacht er nog even mee tot wat langer na bv, da's nu een paar maanden. Mijn 70k/75j mag ook wel een maatje kleiner.
Dan kom je zeker wel in aanmerking :Y Ik draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer :X

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:37 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nee, niet je omtrek, ik bedoel de onderkant van je borst zeg maar. de ronding van de cup. Ik had een beetje ruimte over in de cup omdat een cupmaat kleiner niet fijn zat, want daar viel mn borst dan niet lekker in ofzo.
Maar intussen dus wel iets gevonden wat goed zit.
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
pi_211252140
quote:

[..]

@:Vicky dat ziet er gaaf uit! Ben benieuwd hoeveelste ze wordt :)

@:f_r nou ja wat lomp zeg :X Nog laten checken door de huisarts of is dat niet nodig?

checken is niet nodig. Ze heeft geen erge verwondingen gelukkig
pi_211252178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
[..]
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment is :)
[..]
Dan kom je zeker wel in aanmerking :Y Ik draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer :X
[..]
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
Ja, jaren geleden. Nooit spijt van gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 12:15:33 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211252207
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja, jaren geleden. Nooit spijt van gehad
Ik hoor tot nu toe eigenlijk alleen maar goede verhalen. Ik ken 1 iemand waarbij haar borsten weer net zo groot zijn als voor de operatie (ze was jong toen ze dit deed) maar ook geen spijt gehad.
pi_211252449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:11 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Het staat toch écht in de bijsluiter plus dat de apotheker me zei het in de avond op die manier in te nemen. Plassen, wat eten, pil nemen, verder eten en dan gaan slapen :Y

Ik heb kleinzoon heel de dag, moest de woonkamer versieren voor zoon en ik moet nog koken. En die kleine man heeft precies 2 tukkies van 15 minuten gedaan :')

@vlindertje89 hoe is het nu met jou, nog langs de ha geweest?
If they say
pi_211252473
Het gaat al een soort van beginnen. Vanochtend de architect opdracht gegeven een ontwerp te maken voor de uitbouw en aanbouw. We dachten tot gisteren nog dat zwager het zou uitvoeren maar die heeft twijfels dus de knoop doorgehakt dat het een andere aannemer wordt.

In grote lijnen wordt er 4 meter aangebouwd en de huidige uitbouw waarin de keuken, wc, werkkamer en klein schuurtje zitten neergegooid en opnieuw opgebouwd.
We laten meteen op die uitbouw units zetten om de slaapkamers van de kinderen te voorzien van airco en wtw ventilatie. Groen dak erop en voorbereiding voor zonnepanelen.

We zagen gisteren het tv programma 'kopen of slopen' en dachten 'daar hadden we aan mee moeten doen!'.

Ben zo benieuwd! En ik merk dat we allebei helemaal blij worden. De afgelopen maanden zoveel lopen wikken en wegen, Funda in de gaten gehouden, onze oude makelaar gecontact etc etc. Maar alles in ons zegt dit is ons forever house. En met de slaapkamer mogelijkheid beneden kunnen we hier letterlijk oud worden ;)
pi_211252492
Wat naar F_r, ze zal flink geschrokken zijn! Hoe gaat het vandaag? Waren er geen getuigen? Anders kan je er wellicht nog wat mee, laten betalen voor de fiets bijvoorbeeld.

Vicky, dat ziet er smakelijk uit! Is de uitslag al bekend?

Juul heeft haar toekomst ook al uitgestippeld, ze gaat niet bakken of saai achter een laptop zitten. Ze wordt Rapunzel want die is zo mooi. Toen ik vroeg hoe ze dan haar geld ging verdienen, kwam ter sprake dat ze met een prins ging trouwen. Dus so far voor emancipatie hier in huis.
pi_211252504
Juul :D Maar heerlijk, zo onbezorgd nog O+ Geniet er nog even van. Voor je het weet, is ze het huis uit ;)
If they say
pi_211252661
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Het staat toch écht in de bijsluiter plus dat de apotheker me zei het in de avond op die manier in te nemen. Plassen, wat eten, pil nemen, verder eten en dan gaan slapen :Y

Ik heb kleinzoon heel de dag, moest de woonkamer versieren voor zoon en ik moet nog koken. En die kleine man heeft precies 2 tukkies van 15 minuten gedaan :')

@:vlindertje89 hoe is het nu met jou, nog langs de ha geweest?
Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.

Gezellig met kleinzoon! Wel lekker korte tukjes :D ik ben onderweg naar mn broertje om vanmiddag en vanavond op mn nichtje te passen O+

Lief dat je vraagt! Was idd langsgeweest, stickje direct was schoon. Omdat ik wel nog niet helemaal klachtenvrij was heeft ze ook een dipslide ingezet, 24u in warmtestoof. Daar belde ze me vanochtend over, die was ook helemaal schoon. Gister ging ook alweer beter dan eergister, dus voor nu niks aan doen en als ik over paar dagen toch twijfel nog of voel dat t weer erger wordt mag ik gewoon terugkomen.

@exode klinkt als een grote maar wel heel gave verbouwing! Wat zal dat heerlijk zijn als het af is straks.
pi_211252763
@exode vanavond pas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211252843
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 13:19 schreef Vicky het volgende:
@:exode vanavond pas
Spannend. Ze heeft iets moois gemaakt
pi_211252883
Oh ja, @Vicky, wat een prachtig mooi uitziend dessert heeft ze gemaakt! En het klinkt ook vet lekker _O_
pi_211253393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 13:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.

Gezellig met kleinzoon! Wel lekker korte tukjes :D ik ben onderweg naar mn broertje om vanmiddag en vanavond op mn nichtje te passen O+

Lief dat je vraagt! Was idd langsgeweest, stickje direct was schoon. Omdat ik wel nog niet helemaal klachtenvrij was heeft ze ook een dipslide ingezet, 24u in warmtestoof. Daar belde ze me vanochtend over, die was ook helemaal schoon. Gister ging ook alweer beter dan eergister, dus voor nu niks aan doen en als ik over paar dagen toch twijfel nog of voel dat t weer erger wordt mag ik gewoon terugkomen.

@:exode klinkt als een grote maar wel heel gave verbouwing! Wat zal dat heerlijk zijn als het af is straks.
Net 20 minuten geslapen, tis iig wat :D
Leuk! Hoe oud is je nichtje?
Veel plezier :)
Fijn dat ook die uitslag goed was! Hoop dat het zo blijft maar het is geruststellend dat je mag terugkomen, mocht er iets zijn :Y

Ik heb de ha vandaag niet teruggebeld. Misselijkheid is al wat minder dus ik ga gewoon door met deze kuur. Zit nu op de helft.
If they say
pi_211254604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 13:28 schreef F_r het volgende:

[..]
Spannend. Ze heeft iets moois gemaakt
Jazeker. Maar ik vind het het belangrijkste dat ze plezier heeft en dat ze het naar haar zin heeft.
ze stuurde net een foto.

Ze hebben nu galadiner
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:35:59 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211255215
quote:

[..]
[..]
Ik heb het nooit gedaan omdat ik bv wilde geven, los van de moeite die ik uit principe heb met chirurgie uit enkel cosmetisch oogpunt. Nu er definitief geen kleintje meer komt en ik al jaren tob met nekklachten is het anders. Wat ook niet helpt is dat m'n borsten qua cupmaat alleen maar keihard omhoog gegaan zijn toen ik af ging vallen (ze krimpen dus niet mee met de omvang die van 85/90 naar 70 ging). En nu ben ik nog meer uit verhouding, want maat 38, maar 44 in een blouse als die dicht moet kunnen.

Overigens dan weer geen moeite met fijne bh's vinden. Erg blij met kinga.

En nee, ze halen niet meer weg aan de bovenkant. Het lastige is dat de breedte van het borst niet anders wordt, ze worden alleen ondieper zegmaar.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211255632
Ik droomde vannacht dat ik super dikke tieten had. Ik was er wel content mee 😅😂
pi_211255657
Zal ik nog even Superbra en vooral hun maat- en pasadvies pitchen? O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211255666
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Net 20 minuten geslapen, tis iig wat :D
Leuk! Hoe oud is je nichtje?
Veel plezier :)
Fijn dat ook die uitslag goed was! Hoop dat het zo blijft maar het is geruststellend dat je mag terugkomen, mocht er iets zijn :Y

Ik heb de ha vandaag niet teruggebeld. Misselijkheid is al wat minder dus ik ga gewoon door met deze kuur. Zit nu op de helft.
5 maandjes O+ jouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voel :D maar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen :)

Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg :)

@Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
pi_211255670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog even Superbra en vooral hun maat- en pasadvies pitchen? O+
Sowieso
pi_211255775
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.
A heeft samen met een student uit Slovenië een soes gebakken.
Vandaag is de laatste dag en dat wordt afgesloten met een galadiner. Ze is ook in galajurk naar het diner.
De winnaars worden vanavond bekend gemaakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211255783
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:22 schreef Vicky het volgende:

[..]
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.
A heeft samen met een student uit Slovenië een soes gebakken.
Vandaag is de laatste dag en dat wordt afgesloten met een galadiner. Ze is ook in galajurk naar het diner.
De winnaars worden vanavond bekend gemaakt.
Wat gaaf zeg O+
pi_211255882
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet het niet precies, maar dat was wat die chirurg toen ook zei.
Zie antwoord van Tink.
pi_211255932
Vraagje:
SPOILER
pi_211256268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraagje:
SPOILER
Gewoon doen. Wel even vertellen waarom
pi_211256330
Ik zou ook even bellen, uitleggen dat Simon het een beetje eng vindt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:12:38 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211256562
Gewoon doen als dat het minder eng maakt.
pi_211256636
Vind ik ook niet raar hoor Tolstoi. Wel als je zegt dat A niet goed is en B ook niet, en C, D en E ook niet. En dat ze beter maar gewoon F zou moeten maken. Sowieso grote kans dat ze bewust al voor iets wat vrijwel alle kinderen lekker vinden gaat. Iets met een P dus waarschijnlijk.
pi_211257301
Ik zou het zelf ook niet raar vinden als een andere ouder zo'n vraag zou stellen, maar manlief vond het wel raar om te vragen.

Ik vind het het echter niet waard om helemaal in tranen te zijn en zoveel spanning te hebben om iets wat helemaal niet nodig is. Inmiddels contact gehad en het wordt inderdaad iets met een P ;)
pi_211257446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zou het zelf ook niet raar vinden als een andere ouder zo'n vraag zou stellen, maar manlief vond het wel raar om te vragen.

Ik vind het het echter niet waard om helemaal in tranen te zijn en zoveel spanning te hebben om iets wat helemaal niet nodig is. Inmiddels contact gehad en het wordt inderdaad iets met een P ;)
Goed dat je het hebt nagevraagd :), hopelijk kan Simon er nu naar uitkijken :*
pi_211257481
Helaas geen medaille
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211257609
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef Vicky het volgende:
Helaas geen medaille
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
pi_211258043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211261730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
Gelukkig maar! Het zag er erg mooi en super lekker uit! Professioneel.

Omdat er hier zo lief meegeleefd word een kleine update, er zijn sinds deze week ineens pijnlijke bulten gevormd op de plek waar mijn vader is geopereerd. Precies onder de littekens op zijn rug. De boel is nu ook wat rood aan worden. Dus ga ik woensdag met hem mee naar het UMCG in Groningen. Hopelijk niks ernstigs!
Donderdag was ik er met mijn zus, zat hij om 11.00 al klaar. Wilde hij graag een patatje, vonden we nog wat aan de vroege kant. Zijn we eerst maar de stad in gegaan, truien gescoord voor hem, rondje gelopen en toen een patatje gehaald en hij genoot er echt van. :) Op het eind kreeg hij erge steken in de bulten en toen zijn we weer terug gegaan en nog een kopje thee gedronken.
pi_211264938
Hebben jullie al Sint Maarten lopers gehad? Eerdere jaren hadden we rond deze tijd al allang kinderen aan de deur. Dus zaten we nu al min of meer klaar. Kwam er maar niemand. En toen ineens toch nog 3 buurtkinderen. De kinderen waren al blij dat de snoepvoorraad aangevuld zou worden. :D
pi_211264992
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211264995
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.

Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.

Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
pi_211265009
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Vicky het volgende:
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.

Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
  Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 18:42:40 #83
382129 crew  Donna
pi_211265028
Ja! 2 groepjes aan de deur gehad en toen zelf gaan lopen met de meiden en nu zijn zij met hun vader naar opa en oma en ik hoop dat er nog meer komen hier. *O*
pi_211265047
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
pi_211265118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.

Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.

Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
Leuk toch! Ik ging ook altijd met de kinderen lopen.
We gaan zo scones bakken en dan een film uitkiezen, zal nog wel ff duren. Tyler wil het liefst horror, Kim is er totaal niet van.
pi_211265166
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.

Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
Ik woon onder de rook van Den Haag 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 19:01:37 #87
382129 crew  Donna
pi_211265216
Mijn wens is gehoord. Alweer 3x naar de deur geweest.
pi_211265239
Hier is er een groepje geweest van 6 kinderen. Dat is meer dan de afgelopen jaren in totaal geweest zijn. We hebben dus niet veel in huis, stiekem dan maar hopen dat het niet storm gaat lopen :') .

Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:03:27 #89
37150 livelink
pi_211265242
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald 8)7

Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
pi_211265287
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald 8)7

Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
Wij hebben veel te veel, want hadden snoep bij de bestelling gedaan en ons bij bezorging pas gerealiseerd dat we niet eens thuis zijn :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211265377
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
pi_211265511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:44 schreef exode het volgende:
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
*O*
Ik mag over een half uurtje richting de kroeg. Heb m’n pekske al aan :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:32:43 #93
37150 livelink
pi_211265517
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:16 schreef Nolita het volgende:
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
Ik vind en vond Sint-Maarten altijd leuk. Mijn zoon durfde natuurlijk nooit te lopen, maar belde wel aan bij beide buren, die hem dan rijkelijk gaven O+ en verder hielp hij mij met uitdelen.

Dus het is het enige kinderfeest waar ik met hem van kon genieten.
pi_211265544
Sint-Maarten O+. De kinderen knutselen altijd een lampion op school, in de bovenbouw hollen ze pompoenen uit. Het leeft hier zeker nog.

Wij hadden vanavond 1 groepje met kinderen van ons pleintje. Onze eigen kinderen liepen niet mee, voor het eerst wilden ze naar vrienden toe om het met een groepje van school te vieren. Supertof! Vriend en ik zijn in de tussentijd samen een hapje gaan eten bij een nieuwe ramen bar in het centrum *).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211265565
Hier doet 1 vereniging het. En ivm 11-11 liepen die gisteren. Ze verdelen dan de straten onder de groepjes, dus je krijgt maar 1 groepje aan de deur. Alle snoepjes gaan op de grote hoop en verdelen ze eerlijk onder alle kinderen van die vereniging O+
pi_211265892
2 kinderen met een dikke smile hier. Er waren veel huizen met een kaarsje, heel leuk. Er liepen niet veel kinderen viel ons op, je merkt dat het merendeel van de kinderen tieners zijn inmiddels.

Elluf elluf was altijd feest en dat mis ik wel. Misschien moet ik dat hier in de straat introduceren ;)
pi_211266192
Voor het eerst Sint Maarten gelopen in mijn geboortestad met dochter. Hier in Noord-Holland leeft het echt nog. Jeugdsentiment O+
Dochter heeft voor een half jaar genoeg snoep :D
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_211266608
Hier wordt volgens mij niets gedaan met Sint Maarten. Niets over gelezen of gehoord tenminste. Met Halloween sinds een paar jaar wel. Ik heb daar zelf helemaal niets mee dus wij doen er zelf niet aan mee. Wordt ook vooral in een ander deel van het dorp gedaan, volgens mij is het een buurtvereniging die dat een aantal jaar geleden heeft opgezet en is rondom die straten nu wel iets uitgebreid volgens mij.

Elfde van de elfde wordt hier in het dorp ook niet groots gevierd. We hebben wel eens in de kroeg gezeten met een groepje, maar we waren alleen (nee dat is niet waar, ik moest werken maar vrienden gingen, die zaten alleen).

Vanavond wel prinsenbekendmaking, maar ook daar heb ik weinig mee. Ik heb genoeg aan de carnaval zelf (en dat wordt ook steeds wat minder merk ik :{ dat ik er zin in heb, niet de carnaval zelf (denk ik))
pi_211267057
O+ Halloween O+
O+ Sint Maarten O+
O+ Carnaval O+
pi_211267298
Sint Maarten O+ . Wij zijn even met de kinderen naar mijn schoonouders gegaan om daar te zingen. Daarna bij onze buren en ik ben toen met de jongste weer naar binnen gegaan om ontelbaar vaak de deur open te doen. Manlief en Bas zijn denk ik anderhalf uur buiten geweest. Het was net zoals vorig jaar weer gezellig druk ^O^ .
  Manager PR/Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 22:01:52 #101
269689 crew  Viv
pi_211267312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef TolstoiFan het volgende:

Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
Dat ligt soms ook maar net aan de ouders in zo'n wijk, of daar van die ondernemende types tussen zitten. :)

In mijn jeugd was dat onze buurvrouw, op haar initiatief gingen we met alle kinderen van onze straat (in 040) langs de deuren met Driekoningen. Zij regelde ook dat onze straat werd afgesloten voor Nationale Straatspeeldag, etc. O+
pi_211268738
Op 11-11 hangt hier altijd een papier op de deur: Niet aanbellen, kinderverjaardag!
Geen zin om dan steeds naar de deur te moeten met visite in huis :+
If they say
pi_211268751
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
5 maandjes O+ jouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voel :D maar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen :)

Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg :)

@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden :D
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws O+

Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren :{
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten :') :@
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt :D
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
If they say
pi_211269077
Nog gefeliciteerd Mushanga!

Hopelijk de misselijkheid snel over! Maar als ik me goed herinner heb je wel vaker last van bijwerkingen van medicatie toch?
Wel echt super vervelend, maar gelukkig is dit maar een korte kuur!
pi_211269283
Nog gefeliciteerd Mush! Was het een leuk feestje?

En
Nou
Echt waar

Ik heb gisteren een Pumpkin Spice Latte op, gemaakt door die vrouw waar ik ooit mee ga trouwen. Lekker! En aangezien ik van alle ingredienten veel heb gekocht, heeft ze de hele winter wat te doen.
pi_211269698
Dank meiden :)

Klopt hillie, sinds een jaar of drie heb ik echt bij élk nieuw medicijn bijwerkingen. Vroeger nooit. Zal de leeftijd wel zijn en vanaf vandaag nóg een jaar ouder. Ben bejaard :') :+

Superlief van verloofde @exode O+ Kijk, das nou samenwerking. Jij haalt de ingrediënten, zij maakt het ;)
Jup, feestje was leuk! Zijn uit eten geweest, op verzoek van zoon :)
Dochter en schoonzoon waren er vrijdag en vandaag komen mijn broers. Nou lijkt het nét een heule grote familie, maar dat is het niet :D
If they say
pi_211269831
Er waren hier niet zoveel kinderen aan de deur gisteravond. Ik heb nog een berg marsjes ed over.
Jongste mocht van ons niet meer langs de deuren, die heeft de snoepjes uitgedeeld en ik ben lekker in bad gaan liggen ;) .
pi_211270368
@Mushanga71 jijzelf vandaag ook gefeliciteerd dan! Maak er vandaag ook nog een fijne dag van!
pi_211270985
Dank hillie!
If they say
  zondag 12 november 2023 @ 12:29:35 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211270987
Ok, eerst vechtende ouders langs een voetbalveld, nu een agressieve vader tegen zijn kinderen in het zwembad.

Hij schreeuwde zijn kinderen naar een kleedkamer en ging me daar tekeer :'( Er vielen ook klappen. Mijn mannen waren nog in hun kleedkamer, en ik durfde niet bij die vent naar binnen. Samen met een andere man gewacht tot hij eruit kwam en toen heeft die man hem er even op aangesproken. Ik kan het niet herhalen, maar met een supersterk verhaal. Bleek - toen we nog even napraatten - dat hij in de jeugdzorg werkt.

De bewuste agressieve vader is naderhand naar ons toegekomen om er over te hebben. Hij ging hulp zoeken.

Pfft. De adrenaline zit nog hoog.

Zelf heerlijk gezwommen. En weer iets uit te leggen aan mijn 7-jarige ;(
pi_211271027
Pfff, heftig en verdrietig verhaal @Quoi :'( ! Hopelijk gaat die man ook echt hulp zoeken.

@Mushanga71 gefeliciteerd!

Hier zijn gisteravond na het 1e groepje geen andere kinderen meer geweest. Simon kwam wel met een hele volle tas thuis.
pi_211271199
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)

Hier geen Sint Maarten, ook zelf nooit gedaan vroeger. Maar met Halloween hebben ze genoeg snoep opgehaald voor de komende maanden nog. En dan komt Sinterklaas daar straks nog bij… we hebben nu wel drie losse bewaarbakjes met snoep, kunnen ze iedere keer als ze wat lekkers mogen iets uit hun eigen bakje kiezen. En gasten eten ook mee uit hun bakjes, en traktaties gaan er ook in (als het past), dat werkt wel fijn. Ook geen gedoe meer dat er meer dat ene laatste snoepje willen.
pi_211271304
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)

Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211271334
@Mushanga71 gefeliciteerd!

@Quoi wat naar, zou mooi zijn als hij echt hulp gaat zoeken.
pi_211271356
Mush gefeliciteerd!

Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorg :{ Goed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
pi_211271390
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!

Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorg :{ Goed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
pi_211271402
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!

Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werkt :) zo las ik het in elk geval.

Wel heftig zeg @Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 01:26 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden :D
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws O+

Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren :{
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten :') :@
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt :D
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maanden :+ het is al half november haha, geen oktober meer :P . Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden O+
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar! *O*
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!

@exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde! O+
  zondag 12 november 2023 @ 13:23:23 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211271414
@Mushanga71 gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211271433
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
Aaah, dan las ik het te snel denk ik. Dan hoop ik nog steeds dat er echt hulp gezocht gaat worden.
pi_211271526
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
pi_211271675
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
pi_211271835
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
Dat is naar, jammer dat mensen zoveel waarde hechten aan ‘prominent’ :(

Hier is twee jaar geleden een moeder flink (verbaal) tekeer gegaan tegen haar kind op een weekend van scouting. Daar is zij naderhand wel op aangesproken (ook door andere ouders) en dat heeft nu nog steeds invloed op hoe mensen over haar denken, al zullen ze dat niet meer in haar gezicht zeggen.
pi_211272155
Gefeliciteerd Mush!
pi_211275319
Dank meiden :*
Zo de versierselen weghalen en vroeg naar bed. Beetje druk geweest allemaal.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werkt :) zo las ik het in elk geval.

Wel heftig zeg @:Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!
[..]
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maanden :+ het is al half november haha, geen oktober meer :P . Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden O+
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar! *O*
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!

@:exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde! O+
Tijd gaat ook zo snel dus snap de verwarring ;)
Klopt hoor, de eerste maanden is het heel lief en schattig enzo, maar echt interactie is er niet. Maar tis nu zo leuk om die sprongetjes te zien steeds. Het gaat zó supersnel allemaal. Nog even en we rennen er achteraan :D
If they say
  zondag 12 november 2023 @ 20:20:22 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211275681
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)
Haha, het was trouwens niet in onze buurt. En totaal geen prototype Tokkie. Maar ik zie je knipoog ;)
pi_211279148
Wordt het ooit nog droog? :{
If they say
pi_211279179
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Gisteren was het bij ons best mooi weer.

Nu lijkt het te schemeren inderdaad -O-
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
pi_211279200
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
pi_211279212
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:

[..]

Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Of juist wel dat mensen er even uit willen
  maandag 13 november 2023 @ 09:42:54 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211279257
Gisterenochtendvroeg was het heerlijk buiten, voor de mist op kwam zetten. O+
Maar vandaag kon ik me er toch niet toe zetten om te gaan lopen in dit zeikweer... :{
pi_211279305
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:

[..]

Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermen 8)7

Saai wel, stilte. 3 van de 4 zaken zijn bij ons gesloten :Y

@F_r het enige positieve om met regen naar de Efteling te gaan, is dat er dan geen rijen zijn. Hadden wij toen een keer maar dat was in de zomer en warm. Nu ist koud en vies weer. Als je het kan verstellen, zou ik dat idd doen.
If they say
pi_211279336
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:39 schreef F_r het volgende:

[..]
Of juist wel dat mensen er even uit willen
Dat is op andere dagen meestal wel, maar op maandag leert de ervaring dat het dan gewoon stil is. Het is niet anders.
pi_211279359
Die mist was hier best weird @BE Ineens was ie er en behoorlijk ook en toen ineens, poef, weg.

Het is geen buitenloopweer maar Netflix weer. Ik ga Ferry, de serie kijken :)
If they say
pi_211279397
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermen 8)7

Saai wel, stilte. 3 van de 4 zaken zijn bij ons gesloten :Y

@:F_r het enige positieve om met regen naar de Efteling te gaan, is dat er dan geen rijen zijn. Hadden wij toen een keer maar dat was in de zomer en warm. Nu ist koud en vies weer. Als je het kan verstellen, zou ik dat idd doen.
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerd
pi_211279438
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerd
Ai... Hopelijk kan dat dan. Wist niet dat er nog gereserveerd moet worden, ben al jaren niet geweest.
If they say
pi_211279682
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef BE het volgende:
Gisterenochtendvroeg was het heerlijk buiten, voor de mist op kwam zetten. O+
Maar vandaag kon ik me er toch niet toe zetten om te gaan lopen in dit zeikweer... :{
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.

@Quoi poeh wat heftig ook weer. Goed dat jullie er die man op hebben aangesproken!
  maandag 13 november 2023 @ 10:22:35 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211279692
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.

@:quoi poeh wat heftig ook weer. Goed dat jullie er die man op hebben aangesproken!
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.
pi_211279702
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef BE het volgende:

[..]
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.
Ah, toen was het hier al een heel eindje voorbij
  maandag 13 november 2023 @ 10:30:24 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211279790
Ik heb überhaupt geen mist gezien...

Spruit heeft weer oorontsteking, dus ik zit op kantoor aan een koffie-infuus te doen alsof ik werk, maar eigenlijk te fokken. 3 uur slaap, hoe heb ik dat jarenlang gedaan?
pi_211279935
Ik zit in in Londen en hier is de lucht blauw met witte wolken :D
pi_211281295
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Ligt er heel erg aan of het in 1 keer valt of dat het de hele dag door druppelt...
Ik zou nog even afwachten, maandag is nog heel ver weg, weertechnisch...
pi_211281347
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Nope, is altijd zo als je op de fiets op pad moet ;) Regenbroek maar opzoeken om naar de rondleiding te gaan bij het verpleeghuis voor paps.
pi_211281357
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb überhaupt geen mist gezien...

Spruit heeft weer oorontsteking, dus ik zit op kantoor aan een koffie-infuus te doen alsof ik werk, maar eigenlijk te fokken. 3 uur slaap, hoe heb ik dat jarenlang gedaan?
Beterschap voor spruit!
  maandag 13 november 2023 @ 14:25:01 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_211281969
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:44 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zit in in Londen en hier is de lucht blauw met witte wolken :D
In en rond NYC ook voornamelijk blauwe lucht gezien de afgelopen 2 weken. Wel een paar keer de ruiten moeten krabben in de ochtend. Met m'n pinpas ;(
Wat dat betreft is het wel heel Hollands thuiskomen :D
disclaimer
  maandag 13 november 2023 @ 14:26:29 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_211281980
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.
disclaimer
pi_211281985
Welcome back SQ!
Hoe was het in The Big Apple?
  maandag 13 november 2023 @ 14:31:01 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_211282022
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef exode het volgende:
Welcome back SQ!
Hoe was het in The Big Apple?
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duw :')

Verder vooral de bucketlist van mijn collega afgewerkt, want ik ben er al ooit een volle week geweest, maar ik hou wel van dat metropoolse :)
disclaimer
pi_211282049
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 14:31 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duw :')

Verder vooral de bucketlist van mijn collega afgewerkt, want ik ben er al ooit een volle week geweest, maar ik hou wel van dat metropoolse :)
En dus prima weer!
Het zijn toch intensieve weken he, maar wel even kinderloos ;)
pi_211282084
Klinkt als twee prima weken SQ!
pi_211282177
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.
Met een meidenkwartet
pi_211282239
Hier schijnt de zon genoeg om onze wasmachine 'gratis' te laten draaien vanmiddag.

Verloofde is dus ook aan het sporten met een PT en heeft een scheurtje in haar quadriceps opgelopen. Ze loopt rond als een soort manke Nelis. MAAR daardoor had ze eindelijk wat tijd en rust om alle Sint cadeaus in te pakken. Afgestreept van de to do list.
pi_211282376
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.
Hier niet, buienradar had goed door dat het de hele dag regende, op het uur na voordat ik de jongste van school mocht halen, toen ik mocht gaan begon het weer. (Kind was ook hulpje, wat ik nog niet wist dus mocht lekker 10 minuten staan wachten voor ze naar buiten kwam :')
Afgelopen week ook al veel nat geworden toen ik kind op ging halen (en dan breng ik ze nog niet eens en ophalen ook alleen op de dagen dat ze kan afspreken). Vind het altijd zo bijzonder dat er mensen zeggen dat als je op de fiets gaat je echt niet vaak nat regent per jaar. Mijn ervaring is echt anders ;)
pi_211282470
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto! :') :@

Hoe ging de rondleiding @_Ingrid_?

Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren _O-
If they say
pi_211282664
Haal dochter altijd met de fiets op omdat ze zelf ook met de fiets naar school is. Met de auto is niet interessant want dan sta ik geparkeerd halverwege ons huis en de school ongeveer.

Maar moet zeggen dat ik met dit weer niet vrijwillig naar het werk ga fietsen. Wel naar het sporten.

En zowaar komt hier nu een klein zonnetje door :D
  maandag 13 november 2023 @ 16:03:39 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_211282917
Ik heb gewoon een supermooi AGU regenpak 8-) dat verzacht het meeste leed prima.

Moet alleen nog ff zo'n hoes voor over mijn rugtas kopen.
disclaimer
  maandag 13 november 2023 @ 16:04:28 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_211282927
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:55 schreef exode het volgende:
Hier schijnt de zon genoeg om onze wasmachine 'gratis' te laten draaien vanmiddag.

Verloofde is dus ook aan het sporten met een PT en heeft een scheurtje in haar quadriceps opgelopen. Ze loopt rond als een soort manke Nelis. MAAR daardoor had ze eindelijk wat tijd en rust om alle Sint cadeaus in te pakken. Afgestreept van de to do list.
Inpakken??? Ik moet er nog over gaan nadenken wat ik ze ga geven :') ;( :'(
disclaimer
pi_211284203
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak... ;)

Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
  maandag 13 november 2023 @ 18:55:40 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211284252
Stop maar met voorbereidingen. Zonder grote boek geen sinterklaasfeest. Hoor ik net.
pi_211284748
Die moesten ze gewoon even in een pakketje opsturen zei kleuter ^O^ (net zoals zijn op vakantie vergeten knuffel)
  maandag 13 november 2023 @ 19:51:44 #160
37150 livelink
pi_211285000
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef Elleska het volgende:
Die moesten ze gewoon even in een pakketje opsturen zei kleuter ^O^ (net zoals zijn op vakantie vergeten knuffel)
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
  maandag 13 november 2023 @ 20:02:51 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211285282
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:49 schreef Nijna het volgende:
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak... ;)

Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
pi_211285890
Sinterklaas O+

Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen. :')
  maandag 13 november 2023 @ 20:49:54 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_211285993
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas O+

Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen. :')
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplan :D dat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden :')
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
disclaimer
pi_211285999
Ik was klaar voor Sinterklaas, voor beide koters. Maar we hadden een over de top glitter koffertje voor haar nagellakjes gekocht en die blijkt scheef te zijn en niet dicht te kunnen. Dus die ga ik ruilen.

Alleen nog even shoppen voor mijn moeder, die komt weer gezellig een weekendje hierheen om het samen te vieren. O+
pi_211286025
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.

Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
  maandag 13 november 2023 @ 20:54:46 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286040
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:49 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplan :D dat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden :')
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
  maandag 13 november 2023 @ 20:55:30 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_211286051
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen ja :') leert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste :P

Heb je het meegemaakt?
disclaimer
pi_211286173
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto! :') :@

Hoe ging de rondleiding @:_Ingrid_?

Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren _O-
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.

Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt. :W
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven |:( o|O
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht! *O*
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!

Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden. :)
pi_211286228
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
Ik heb hem er maar niet aan herinnerd dat vorig jaar het verzenden van de pakketjes helemaal in de soep liep met de zakken met barcodes.
  maandag 13 november 2023 @ 21:19:07 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286319
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen ja :') leert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste :P

Heb je het meegemaakt?
Presentaties gemaakt door ouders. Zo vaak.
Ouders die boos worden volgens mij niet.
Ouders die uitstel vragen ook.
  maandag 13 november 2023 @ 21:21:33 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286351
Wat een toestand Ingrid.

Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
  maandag 13 november 2023 @ 21:24:18 #172
37150 livelink
pi_211286384
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef exode het volgende:
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.

Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
Zeker fijn, Exode. Soms heb je dat even nodig. Hopelijk helpt het B. :*
pi_211286407
Jemig @_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet O+
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.

Veel plezier met jullie nieuwe schoenen :) Ik moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug :D

Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijn :') Nu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
If they say
pi_211286447
Fijn zo'n manager @exode, scheelt toch weer stress en zo :*
If they say
  maandag 13 november 2023 @ 21:37:41 #175
37150 livelink
pi_211286548
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.

Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt. :W
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven |:( o|O
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht! *O*
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!

Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden. :)
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
pi_211286880
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef amaranta het volgende:
Wat een toestand Ingrid.

Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
Ik zei het al eerder, nooit saai! :P Maar van je af schrijven soms wel ff lekker.
Dat hoor ik woensdag. Geen lange wachtlijst was eerder gezegd. Ben benieuwd.
pi_211287022
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:

[..]
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
Mijn vader vroeg al of mijn vriend niet kon komen, die is nu toevallig in Brabant bij zijn dochter.
Ik zei al en dan? Hoe wil jij veilig in de auto komen en waar laten we de rolstoel dan? Ziet er niet inklapbaar uit. En dan nog, hoe kom je weer veilig in de rolstoel? Ohja was het antwoord. 30 seconden staan bij de loopbrug met moeite, dat gaat hem niet worden. Daar gaan we geen risico's mee nemen.
Irriteert me mateloos dit, want het had voorkomen kunnen worden.
Maar positief is dat dit wel de juiste plek is!

Dan nu maar eens kijken of er op netflix wat leuks te vinden is, nog ff relaxen in mn uppie :)
pi_211287944
Fijn @exode dat het zo kan worden opgelost met je werk! Fijn dat je er op die manier extra kan zijn voor B.

@_Ingrid_ wat fijn dat de locatie zo positief ervaren wordt. Wel vervelend van het taxi-verhaal maar gelukkig nog opgelost.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:10:32 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211290378
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:24:54 #180
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_211290569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Vingers afsnijden
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_211290628
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
Ik heb 1 t/m 10, ik pb je wel even.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 november 2023 @ 11:02:24 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211291111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
Pindakaas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211291162
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas O+

Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Jemig @:_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet O+
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.

Veel plezier met jullie nieuwe schoenen :) Ik moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug :D

Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijn :') Nu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:21:57 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@:SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@:exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@:_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+
[..]
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@:Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
pi_211291448
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:36:02 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
Niet allemaal. En eigenlijk wil ik dat ze zich niet teveel bemoeien met de training. Maar de wegloper werd gelukkig wel door zijn moeder onderschept en even teruggestuurd. Maar toch: loop niet bij me weg als ik vraag om erbij te blijven :wtf: Maar goed, het zijn 7-jarigen. Geduld. Grenzen. En door.

En er zijn ouders die je gewoon helemaal niet nooit wil zien :X

Het lijkt ook wel alsof het aan mijn kont kleeft lately, dit soort gekke excessen.
pi_211291524
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:54:18 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef FlyingFish het volgende:
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
Oh misschien, maar ik denk dat je dit lastig kunt beoordelen obv wat ik heb gedeeld.
pi_211292043
@Nijna, ik heb het gevonden! Een batterijadapter. Wist niet dat het bestond dus dank je wel! :)
Ga um eerdaags bestellen, scheelt echt een zooi batterijen voor dat kerstversiersel.

Zoon had 1e én laatste uur uitval en hij wil graag een haring eten. Gaan we zo maar doen :Y)
If they say
pi_211292161
Het is hier droog vandaag *O*
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:38:33 #191
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211293710
quote:
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @:Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
Voor lijm: cola
Zie de klokhuis aflevering van afgelopen maandag: https://hetklokhuis.nl/tv-uitzending/5310/het-kantoor-324
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:53:33 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_211293818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het iswas hier droog vandaag *O*
Ftfy
disclaimer
pi_211293832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Ftfy
Hier is het nog droog
pi_211293836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het is hier droog vandaag *O*
Hier hoost het nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211293843
Hier ook. Zeikweer :{
If they say
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:33 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293856
Hier is het niet droog
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:47 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_211293858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:55 schreef F_r het volgende:

[..]
Hier is het nog droog
Wait for it...
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:09 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293864
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Wait for it...
Regent het bij jou ook?
pi_211293865
Hier nu ook regen
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:49 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_211293867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Regent het bij jou ook?
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:09 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_211293870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef F_r het volgende:
Hier nu ook regen
8-)
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:14 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef F_r het volgende:
Hier nu ook regen
Het kan verkeren hè ?
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:37 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_211293874
:')
disclaimer
pi_211293875
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:02:50 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_211293881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef F_r het volgende:

[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
Ik snap deze niet
disclaimer
pi_211293887
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik snap deze niet
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:04:56 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293892
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik snap deze niet
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.

Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.

Edit: zo te zien spreek ik ook geen Ferrari’s.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:05:47 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_211293897
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.

Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"

En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn :'(
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:06:37 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef F_r het volgende:

[..]
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
Gebruik dan interpunctie.
“Jongste dan, ik zit binnen.”
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:07:29 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293914
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"

En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn :'(
Dat dacht ik ook. En dat ze in zin 2 een typefout had gemaakt van jongste ipv oudste.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:11:43 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293951
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Ik weet ook niet hoe dat werkt?
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:25:13 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_211294064
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:28:23 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211294092
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
De eerste die ik had, had geeneens een metalen plaatje.
Maar misschien is het iets Duits 😅😂
pi_211294876
quote:
Maar over nat gesproken.
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:06:53 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:48 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
Doe jij ze in kokend water, wat nog op de warmtebron staat. Of laat je water koken en en doe je ze dan in kokend water?

Ik heb ze al eens eerder gehad. En die werkten wel.
pi_211295058
quote:
Maar over nat gesproken.
10 minuten in kokend of heet water zou voldoende moeten zijn.
Als het weer stolt dan is het of niet helemaal vloeibaar geworden of het is weer geactiveerd of een slecht exemplaar. Ik heb van de lidl al een paar jaar van die dingen, daar zitten er ook een paar bij die nog wel eens spontaan weer activeren... of dan haal je ze uit de kast voor de winter en dan zijn ze gestold.
pi_211295060
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen. ;)
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:14:57 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 17:12 schreef Nanuke het volgende:
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen. ;)
Dank voor het aanbod.
Ik heb deze ook maar gekregen, kan prima zonder.
En waren volgens mij 2 euro. Kan zo nieuwe halen. Is goedkoper dan verzendkosten volgens mij.
pi_211295105
Dat denk ik ook. Daarom blijven ze hier ook maar steeds in de la liggen. :P
  dinsdag 14 november 2023 @ 18:21:58 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211295619
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
  dinsdag 14 november 2023 @ 18:33:18 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:21 schreef Tink89 het volgende:
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
pi_211295731
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Volgens mij zolang ze onder water liggen gebeurt er niet zoveel, zolang ze maar niet droogkoken, dat gaat denk ik niet goed.
En het moet echt volledig vloeibaar weer zijn, je kan ze ook 10 minuten in kokend water en dan af laten koelen in het water, dan zouden ze er meer dan lang genoeg in moeten liggen lijkt me....
pi_211297773
Lekker last minute maar euuh:

Aure in OUD / [2023] OUD Secret Santa

Who is in? O-)
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 22:16:17 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211298413
What on earth zijn handwarmers?! :?
pi_211298570
Ik heb het gevoel dat ik ze nodig heb!!! Meer info graag!
Met een meidenkwartet
pi_211300102
He's back, blaasontsteking -O-
If they say
pi_211300172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef MaJo het volgende:
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.

pi_211300184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef MaJo het volgende:
Een “zakje” met daarin een vloeistof en een metaal-achtig clipje.
Als je het clipje indrukt dan wordt de vloeistof warm en hard en kun je het in je handen houden.
Blijft ongeveer een uur warm.
Beetje een omgekeerd coldpack.
  woensdag 15 november 2023 @ 08:14:35 #229
37150 livelink
pi_211300469
Ik heb die handwarmers jaren gebruikt toen mijn zoon elke dag 30 km heen en ook weer terug naar school moest fietsen. 's-Ochtends warmde ik ze dan op om te activeren en dan stopte ik ze in zijn handschoenen. Hij was er blij mee. Ik had ze van de ANWB. Wel iets duurder, maar geen problemen mee gehad.
pi_211300670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 06:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt... -O- huisarts maar weer bellen dus.
  woensdag 15 november 2023 @ 09:26:25 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211301010
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.

En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
pi_211301087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:45 schreef Nijna het volgende:

[..]
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt... -O- huisarts maar weer bellen dus.
Die knop zou idd handig zijn jah :{

Meteen om 8u gebeld en ze belde wat later terug. Had met mijn vooruitziende blik vanmorgen om 6u een pot appelmoes leeg gekieperd want was laatst een nieuw potje vergeten te vragen :') en moest meteen urine brengen. Dat is nu op kweek gezet en ik heb dat ene zakje ab nu gekregen en die neem ik vanavond voor het slapen.

Met mijn heupprothese is een infectie niet echt handig :'(

Oeh, spannend @Tink89! Zal meeduimen dat jullie worden ingeloot ^O^
If they say
pi_211301330
Spannend Tink! Wanneer weet je meer?

Ai Mush, beterschap maar weer, naar dat het steeds terug blijft komen.
  woensdag 15 november 2023 @ 10:30:36 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211301618
Beterschap Mush!

Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
  woensdag 15 november 2023 @ 11:09:45 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211302038
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 17:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dank voor het aanbod.
Ik heb deze ook maar gekregen, kan prima zonder.
En waren volgens mij 2 euro. Kan zo nieuwe halen. Is goedkoper dan verzendkosten volgens mij.
90 cent bij de Action.
KuikenGuppy
pi_211302050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!

Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
Dat klinkt wel veelbelovend, als je al zo snel hebt ingeschreven. Spannend inderdaad, ik duim voor jullie!

Beterschap @Mushanga71 zo irritant als het maar blijft terugkomen -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 15 november 2023 @ 11:24:07 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211302171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.

Spannend!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 november 2023 @ 11:27:08 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211302205
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.

Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.

Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211302318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!

Ah, op die manier. Jullie waren iig heel snel met inschrijven, dan lijkt me de kans best groot toch?
Duimen maar :Y

Aangezien thee ff mn neus uitkomt, had ik gister een pot drinkboullion besteld. Wat minder handig voor mn bloeddruk, jammer dan :')
If they say
  woensdag 15 november 2023 @ 11:58:05 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211302524
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.

Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.

Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb :')
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
pi_211303018
@Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).

@Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 12:52:33 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 06:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Niet terug maar nooit weggeweest ;) Sterkte!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 07:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.

[ afbeelding ]
Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandt :@ Hiervoor kun je toch ook een kruik of handschoenen gebruiken? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb die handwarmers jaren gebruikt toen mijn zoon elke dag 30 km heen en ook weer terug naar school moest fietsen. 's-Ochtends warmde ik ze dan op om te activeren en dan stopte ik ze in zijn handschoenen. Hij was er blij mee. Ik had ze van de ANWB. Wel iets duurder, maar geen problemen mee gehad.
Kijk, daar kan ik dan wel inkomen :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:

Oeh spannend! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:

Goeie tip dit :Y Sowieso mensen die nog een tuin op het zuiden willen. De zomers worden steeds warmer en je brandt gewoon de tuin uit. Ik ben wel blij met mijn schaduwrijke tuin, heerlijk buiten zitten in de zomer O+
pi_211303110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:

Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandt :@ Hiervoor kun je toch ook een kruik of handschoenen gebruiken? :D
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat :+
  woensdag 15 november 2023 @ 12:59:28 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211303138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat :+
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebt :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:03:20 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303209
quote:

[..]
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in ja :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebt :+
Thermosfles heet water mee :P
  woensdag 15 november 2023 @ 13:03:50 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211303219
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211303322
quote:

[..]
Present
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:13:33 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303347
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
pi_211303358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in ja :Y

Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn? :D Of tijdens een fietstocht, of bij het skiën. Je hoeft niets voor te bereiden, stopt ze in je jas of tas en gebruikt ze als nodig.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:15:29 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn? :D Of tijdens een fietstocht, of bij het skiën. Je hoeft niets voor te bereiden, stopt ze in je jas of tas en gebruikt ze als nodig.
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord _O-
pi_211303558
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
pi_211303568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord _O-
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuigedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:31:36 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef FlyingFish het volgende:
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
Ah ok. Spelletjes gaan sowieso mee en er is een zwembad. Dus we zullen ons wel vermaken :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuingedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
Scam is niet het goede woord maar zo'n Tellsell product waar je later weinig mee doet. Zo komt het op mij over :)
pi_211303661
Ik gebruik het ook niet hoor, maar ik heb ook eigenlijk nooit koude handen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel gebruikt als je veel last hebt van koude handen of Raynaud ofzo. Het is supermakkelijk in het gebruik en kost bijna niets.
  FOK!fotograaf woensdag 15 november 2023 @ 13:50:52 #255
148247 taxibabe
pi_211303783
Ik gebruikte die handwarmers bij de borstvoeding, ik heb geen Raynaud, maar had wel symptomen van Raynaud in mijn borsten na een voeding. Dus ik propte die handwarmers na de voeding achter mijn beha :+
  woensdag 15 november 2023 @ 13:56:10 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211303822
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:10:46 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:56 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
  woensdag 15 november 2023 @ 14:13:51 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211303975
B
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Beekse bergen is in je eigen auto. :Y
pi_211304104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
lidl, action dat soort winkels
  woensdag 15 november 2023 @ 14:29:32 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:

Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:36:31 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
lidl, action dat soort winkels
Ik ga eens kijken ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
In het weekend :Y Van vrijdag tot maandag. En heel toevallig, ik ken degene die die voorstelling geeft persoonlijk dus dat is helemaal een goeie tip :D

Huis van Sinterklaas klinkt ook goed, thanks! Eten wordt waarschijnlijk iets van pannenkoeken/pizza etc. Quality time doen we wel een keer als we zonder kind zijn :P
  woensdag 15 november 2023 @ 14:38:50 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304191
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2023 @ 14:39:43 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304199
En zaterdagmiddag (25-11) is er in het centrum van alles te beleven met Pieten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:40:03 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304205
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:38 schreef Burdie het volgende:
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
Kijk, hier kan ik iets mee _O_
pi_211304705
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 15:53:37 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:42 schreef exode het volgende:
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
Haha absoluut, maar dan heb je in ieder geval wat opties om uit te kiezen :P

Oliemeulen klinkt leuk! Maar denk dat we even een dierentuin skippen, Beekse Bergen is puur een slecht weer optie :)
pi_211304839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
Spannend! Wij hebben ons ook ingeschreven, maar dan voor projectbouw. Verkoop start ergens januari dus hopelijk zitten we erbij O+

Nu hebben we een tuin op het westen en dat wil ik echt niet meer, te heet in de zomer.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 16:02:53 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304846
Morgen ook maar even urine laten checken, ben bang dat ik ook een blaasontsteking heb :@
pi_211304848
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
pi_211305196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:48 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).

@:Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
Niet terug maar nooit weggeweest ;) Sterkte!
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
If they say
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 17:02:19 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211305292
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D
[..]
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
pi_211305588
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
SPOILER
pi_211305604
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
[ link | afbeelding ]
Kan dit in een spoiler? :'( *kras*
pi_211305605
:o :o :o :o
Protège moi de mes désirs.
pi_211305615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y
[..]
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
Ah, dan heb je nog even tijd om te herstellen :) En hopelijk heb jij een variant die wél meteen op de ab reageert.
Een dubbele blaasontsteking zit je nu ff niet op te wachten :X

Rooibos lust ik niet en de passievrucht is net ook afgekeurd :{ Ga wel losse thee bestellen, had laatst ergens heel lekkere thee gedronken, iets met champagne :D
Maarja, ik had ook thee van de Hema die ik erg lekker vond, meteen 6 doosjes haalde en het daarna tegen dronk :') Geen idee waarom.

Boh, Aapie ook ziek :{ Beterschap voor jullie :*
If they say
pi_211305629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:34 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Kan dit in een spoiler? :'( *kras*
Tuurlijk
pi_211305641
Ik heb er nog een met een slang om mn nek.
Ik heb die dag veel angsten overwonnen.
pi_211305646
Oeh, @amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn :D
If they say
pi_211305665
Kun je daar spinnen aaien? Wat tof! Ook met oudere kinderen leuk daar?

Slang om mijn nek never ever meer, afschuwelijk.
pi_211305668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, @:amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn :D
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
pi_211305683
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:

Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 15-11-2023 18:19:08 ]
pi_211305696
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 7ers. Peer pressure enzo 😅
Nee, snap ik :D Denk dat ik hetzelfde had gedaan ;)

Ik wilde quoten maar klikte per ongeluk op het uitroepteken :'( :'(
If they say
  woensdag 15 november 2023 @ 19:16:33 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211306678
quote:

Slangen heb ik geen probleem mee (of muizen of ratten etc.), maar vogelspinnen (of andere grote spinnen) :o 😱
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2023 @ 19:18:26 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211306699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
No way in hell dat ik dat zou doen, peer pressure of niet :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2023 @ 19:48:26 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211307096
quote:

Mijn oudste zegt dat het leuk is tot 10-12 jaar.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2023 @ 19:49:47 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211307111
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.
Klinkt als het gebruikelijke programma, alleen die presentatie op zolder is niet elke dag.
KuikenGuppy
pi_211307395
Spinnen vind ik prima, maar echt slangen. Doodsbang voor die beesten.

Waarom ik zondag mee ga met B die onder andere Koningspythons eten gaat geven? Omdat zijn andere moeder een nog grotere poeperd is (en ik het kan combineren met familiebezoek vlakbij het reptielenhuis).
  woensdag 15 november 2023 @ 21:56:06 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211308512
@amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder :D
pi_211308761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 21:56 schreef Quoi het volgende:
@:amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder :D
Dit is alles wat ik weet.
Het duurt ook maar 2,5 uur ofzo.
pi_211308773
Vraag uit de provincie hier :)
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Met een meidenkwartet
pi_211308796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
pi_211308847
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
Er komt een dm aan O+
Met een meidenkwartet
pi_211308981
quote:
Ik was er vandaag!

Nutteloze post verder :')
pi_211309824
quote:
Ik ben zondag bij een in de buurt. Laat maar weten of het nog nodig is.
  donderdag 16 november 2023 @ 08:42:05 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_211310289
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden :')
disclaimer
pi_211310364
De Primark in Den Haag centrum is echt zo’n soort rommelige kringloop. Overal ongeorganiseerde kleding en spullen, iedereen die alles overhoop haalt en mega druk. Ik ben er binnen geweest, heb gekeken of het op de tweede verdieping ook zo’n chaos was en ben toen omgekeerd en weggelopen. Het leek wel alsof alles gratis was. En dit was gewoon op een doordeweekse dag s middags, geen zaterdagmiddag of koopavond oid.

Primark in Zoetermeer is op doordeweekse dagen overdag prima te doen. Ik vind alleen kwalitatief hun kleding erg matig, dus koop er alleen shirts voor de kinderen want daar groeien ze toch uit voor het echt verwassen is.
pi_211310374
quote:
Mocht het niet lukken met amaranta, ik woon praktisch naast een primark :P
  donderdag 16 november 2023 @ 09:43:24 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211310663
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 08:42 schreef SQ het volgende:
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden :')
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op :D

Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
pi_211310677
Primark is niet mijn winkel, kom er bijna nooit.
Net als de H&M trouwens, ook zo'n chaotische rommel winkel. En het meest vervelende vind ik dat ze om de haverklap alles omgooien. Dus dan heb je vorige week een broek gekocht voor kind en wil ze er nog een, nou succes. Zelfs de werknemers weten het niet te vinden... :') .
Als ik wat moet hebben dan bestel ik het online.
Maar kwalitatief ben ik er niet wild van, alhoewel de hoodies me meevallen qua hoe ze blijven (vooralsnog laat ik het afkloppen).
  donderdag 16 november 2023 @ 09:55:27 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_211310775
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op :D

Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
Ik vind het gewoon een kutwinkel om me in te begeven, gaat me nog niet eens om de spullen die ze verkopen :P
disclaimer
pi_211311047
O jee, geen opsom. Dat was niet de bedoeling.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')