quote:Op donderdag 9 november 2023 10:29 schreef BE het volgende:
[..]Ik zou je geloof ik nooit meer herkennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 09-11-2023 12:57:57 ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar in 2020 natuurlijk nog gezien.
Wel grappig want je zegt hiermee eigenlijk wat ik nu ook heel erg merk; als mensen me zien dat denken ze niet meer gelijk "die benen!" en omdat dat niet de eerste gedachte is benaderen ze me ook heel anders, het is echt bizar hoe dat dit jaar veranderd is.
Dat is ook gelijk wat me nu zo bezighoudt in het wel/geen armlift vraagstuk: ik ben nu eindelijk gewoon een wat stevige vrouw van in de 50, niets bijzonders, ik ben niet meer "die benen!!" maar als ik mijn armen laat doen dan word ik weer een freakshow zeg maar, omdat die littekens wel heel erg in your face zijn en ze altijd opvallen als ik iets mouwloos of met korte mouwen draag.
Dat is ook wat me heel erg bezighoudt.Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".
We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart![]()
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow wat goedHoe vond je het herstel ten opzichte van het resultaat? Ik overweeg een borstverkleining maar zie nu al op tegen het herstel
Leuke jasquote:
De arts die mij behandelde die adviseerde bij iedere operatie ook Arnica D6 tabletjes, van 2 weken voor tot een week na de operatie, en mijn blauwe plekken zijn echt heel snel weg, het is verbazingwekkend.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.
Het vervelendste vond ik die strakke bh die ik weken lang dag en nacht moest dragen, hij zat goed strak zeg maar (wellicht heeft dat wel geholpen met de zwelling en blauwe plekken, want dat viel erg mee, ik heb ook arnica tabletjes geslikt achteraf geen idee of dat wat gedaan heeft, maar voor het idee). En dat zat op een gegeven moment echt niet lekker meer, zere ribben had ik ervan.
Ze zijn wel weer iets groter geworden omdat ik ook weer wat ben aangekomen. Littekens zijn wel zichtbaar, maar zien er netjes uit.
Ik vond alleen na de operatie een bh kopen wel een ding.
Mijn cupmaat was kleiner geworden, maar de basis van de borst is niet kleiner, dat was even zoeken. Maar intussen een modelletje gevonden wat wel weer goed zit.
[..]
Leuke jas, combineert goed met dat blije hoofd
![]()
![]()
Ondnaks dat ik ooit heel veel afviel, heeft dat echt helemaal niets met mijn minderwaardigheidscomplex gedaan. Helaasquote:Op donderdag 9 november 2023 11:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.
Ik denk dat ik me ook een stuk beter zou voelen bij -20 kilo. Maar ik voel me nu ook al goed dus het is mij de moeite nog niet waard.
quote:
dat dus! hoe ze begon met het maken van spritsen en nu echt hele creaties neerzet. Zo leuk om te zien. Haar teammaatje vandaag was ook echt een hele leuke meid. Ze gaven elkaar regelmatig een high-five, er werd gelachen en er werd geknuffeld. Dat zag ik bij de andere teams niet echt.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:58 schreef livelink het volgende:
Wat ontzettend leuk Vicky. Ook leuk om te zien hoe ze in een paar jaar echt een vak leren. Dat vond ik bij mijn dochter ook leuk om te zien. Al het geworstel in de eerste jaren en toen ineens in de laatste twee jaar werden er echt mooie, kant- en klare producten opgeleverd.
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:09 schreef F_r het volgende:
En iets anders. Mijn oudste is vandaag aangereden door een andere fietser. Gelukkig heeft ze niet heel veel er aan overgehouden dikke kuit. Fiets wel echt kapot voorvork verbogen en voorwiel zit ook los.
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietstquote:Op donderdag 9 november 2023 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?
Dat is niet netjes in ieder geval.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:36 schreef F_r het volgende:
[..]
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietst
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:
@:leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!
@:vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen
@:fr wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
Yep.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet heel helder momenteel. G staat voor?
Grandmother?
Bijna 3 weken jonger dan ikquote:Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde eigenlijk cougar typen. Maar weet niet hoe jong jouw 🔥 is.
Telt voor mij als cougar 😄quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Bijna 3 weken jonger dan ik
Niet op deze fiets. Dat is niet het probleem ze heeft morgen de laatste dag van de toetsweek hopelijk gaat dat goed.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:
@:leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!
@:vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen
@:fr wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
Vast wel. Welk vak?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:26 schreef F_r het volgende:
[..]
Niet op deze fiets. Dat is niet het probleem ze heeft morgen de laatste dag van de toetsweek hopelijk gaat dat goed.
Hopelijk gaat het goed vandaag met de toetsen en heeft ze niet al teveel spierpijn enzo na gisterenquote:
Het begint me nu ook weer te dagen dat dit me ook wel eens is gezegd. Het brengt in ieder geval allemaal blaasontsteking herinneringen naar boven. Zoals de huisarts die zei dat ik een "schone plas" in moest leveren. Dat houdt in dat je eerst een beetje plast, je dan wast en dan pas verder plast in het potje. Zo naar als je een blaasontsteking hebtquote:Op donderdag 9 november 2023 19:14 schreef hilliebillie het volgende:
@:majo bij sommige antibiotica voor blaasontsteking is dat wel standaard om het in te nemen na de laatste keer plassen voor het slapen gaan, zodat het zo lang mogelijk in je blaas z’n werk kan doen. Ik moest dat beide keren bij de ‘kuur’ van 1 zakje.
Goed van je trouwens dat je de stap genomen hebt om een afspraak te maken bij de huisarts meteen.
@:leandra, ik heb nooit een foto van je gezien voor de operatie, maar heb wel een beeldvorming na je verhalen. Wat zie je er goed uit nu! En ook een leuke jas inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de operatie aan je armen, zeker als het iets is wat altijd nog kan mocht je je er toch aan storen.
@:vicky wat ziet het er goed uit! Weet ze ook al wat de jury er van vond?
Wat bedoel je met dat de basis niet kleiner is, is dat het 80/85 deel van de BH maat?quote:Op donderdag 9 november 2023 12:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.
Het vervelendste vond ik die strakke bh die ik weken lang dag en nacht moest dragen, hij zat goed strak zeg maar (wellicht heeft dat wel geholpen met de zwelling en blauwe plekken, want dat viel erg mee, ik heb ook arnica tabletjes geslikt achteraf geen idee of dat wat gedaan heeft, maar voor het idee). En dat zat op een gegeven moment echt niet lekker meer, zere ribben had ik ervan.
Ze zijn wel weer iets groter geworden omdat ik ook weer wat ben aangekomen. Littekens zijn wel zichtbaar, maar zien er netjes uit.
Ik vond alleen na de operatie een bh kopen wel een ding.
Mijn cupmaat was kleiner geworden, maar de basis van de borst is niet kleiner, dat was even zoeken. Maar intussen een modelletje gevonden wat wel weer goed zit.
[..]
Leuke jas, combineert goed met dat blije hoofd
![]()
![]()
Ik vermoed/hoop dat je dit verkeerd onthouden hebt. Het is: jezelf wassen, dan een beetje plassen, en de midstream opvangen. Je hoeft niet een beetje te plassen en vervolgens te wassen, dat is wel erg vervelend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het begint me nu ook weer te dagen dat dit me ook wel eens is gezegd. Het brengt in ieder geval allemaal blaasontsteking herinneringen naar boven. Zoals de huisarts die zei dat ik een "schone plas" in moest leveren. Dat houdt in dat je eerst een beetje plast, je dan wast en dan pas verder plast in het potje. Zo naar als je een blaasontsteking hebt
Zou hetquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:53 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik vermoed/hoop dat je dit verkeerd onthouden hebt. Het is: jezelf wassen, dan een beetje plassen, en de midstream opvangen. Je hoeft niet een beetje te plassen en vervolgens te wassen, dat is wel erg vervelend inderdaad.
Au. Maar wat Nanukerst zegt klopt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou hetIk heb het in ieder geval jarenlang op deze manier gedaan
Oeh das balen!! Hou maar goed in de gaten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier ook weer een blaasontsteking aan zit te komen, maar snel aan de cranberrysap
Ja wij okk!! Heel hard duimen!quote:@:Vicky dat ziet er gaaf uit! Ben benieuwd hoeveelste ze wordt
Yeahhh top!! Ik ben blij dat ik het heb laten doen!quote:Edit: verwijzing voor borstverkleining binnen gekregen
Nee, niet je omtrek, ik bedoel de onderkant van je borst zeg maar. de ronding van de cup. Ik had een beetje ruimte over in de cup omdat een cupmaat kleiner niet fijn zat, want daar viel mn borst dan niet lekker in ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat de basis niet kleiner is, is dat het 80/85 deel van de BH maat?
BH's zitten sowieso al een tijdje echt niet lekker meer
Leer je toch nog iets nieuws over blaasontstekingenquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:11 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Au. Maar wat Nanukerst zegt klopt.
Dat je zo lang mogelijk niet moet plassen na een tablet nitrofurantoine (Furabid) klopt dan weer niet! Dat las ik hier laatst ook. Alleen bij fosfomycine is dat een goed idee, dat eenmalige zakje. Daarbij is de instructie het liefst op een lege maag, na het plassen en voor het naar bed gaan.
Allemaal na te lezen op thuisarts.nl.
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment isquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh das balen!! Hou maar goed in de gaten.
[..]
Ja wij okk!! Heel hard duimen!
[..]
Yeahhh top!! Ik ben blij dat ik het heb laten doen!
Dan kom je zeker wel in aanmerkingquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik wacht er nog even mee tot wat langer na bv, da's nu een paar maanden. Mijn 70k/75j mag ook wel een maatje kleiner.
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nee, niet je omtrek, ik bedoel de onderkant van je borst zeg maar. de ronding van de cup. Ik had een beetje ruimte over in de cup omdat een cupmaat kleiner niet fijn zat, want daar viel mn borst dan niet lekker in ofzo.
Maar intussen dus wel iets gevonden wat goed zit.
checken is niet nodig. Ze heeft geen erge verwondingen gelukkigquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het begint me nu ook weer te dagen dat dit me ook wel eens is gezegd. Het brengt in ieder geval allemaal blaasontsteking herinneringen naar boven. Zoals de huisarts die zei dat ik een "schone plas" in moest leveren. Dat houdt in dat je eerst een beetje plast, je dan wast en dan pas verder plast in het potje. Zo naar als je een blaasontsteking hebt
Ik vermoed dat hier ook weer een blaasontsteking aan zit te komen, maar snel aan de cranberrysap![]()
@:Vicky dat ziet er gaaf uit! Ben benieuwd hoeveelste ze wordt
@:f_r nou ja wat lomp zegNog laten checken door de huisarts of is dat niet nodig?
Edit: verwijzing voor borstverkleining binnen gekregen
Ja, jaren geleden. Nooit spijt van gehadquote:Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leer je toch nog iets nieuws over blaasontstekingen
[..]
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment is
[..]
Dan kom je zeker wel in aanmerkingIk draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer
[..]
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
Ik hoor tot nu toe eigenlijk alleen maar goede verhalen. Ik ken 1 iemand waarbij haar borsten weer net zo groot zijn als voor de operatie (ze was jong toen ze dit deed) maar ook geen spijt gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden. Nooit spijt van gehad
Het staat toch écht in de bijsluiter plus dat de apotheker me zei het in de avond op die manier in te nemen. Plassen, wat eten, pil nemen, verder eten en dan gaan slapenquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:11 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Au. Maar wat Nanukerst zegt klopt.
Dat je zo lang mogelijk niet moet plassen na een tablet nitrofurantoine (Furabid) klopt dan weer niet! Dat las ik hier laatst ook. Alleen bij fosfomycine is dat een goed idee, dat eenmalige zakje. Daarbij is de instructie het liefst op een lege maag, na het plassen en voor het naar bed gaan.
Allemaal na te lezen op thuisarts.nl.
Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het staat toch écht in de bijsluiter plus dat de apotheker me zei het in de avond op die manier in te nemen. Plassen, wat eten, pil nemen, verder eten en dan gaan slapen![]()
Ik heb kleinzoon heel de dag, moest de woonkamer versieren voor zoon en ik moet nog koken. En die kleine man heeft precies 2 tukkies van 15 minuten gedaan
@:vlindertje89 hoe is het nu met jou, nog langs de ha geweest?
Net 20 minuten geslapen, tis iig watquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.
Gezellig met kleinzoon! Wel lekker korte tukjesik ben onderweg naar mn broertje om vanmiddag en vanavond op mn nichtje te passen
![]()
Lief dat je vraagt! Was idd langsgeweest, stickje direct was schoon. Omdat ik wel nog niet helemaal klachtenvrij was heeft ze ook een dipslide ingezet, 24u in warmtestoof. Daar belde ze me vanochtend over, die was ook helemaal schoon. Gister ging ook alweer beter dan eergister, dus voor nu niks aan doen en als ik over paar dagen toch twijfel nog of voel dat t weer erger wordt mag ik gewoon terugkomen.
@:exode klinkt als een grote maar wel heel gave verbouwing! Wat zal dat heerlijk zijn als het af is straks.
Jazeker. Maar ik vind het het belangrijkste dat ze plezier heeft en dat ze het naar haar zin heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Spannend. Ze heeft iets moois gemaakt
Ik heb het nooit gedaan omdat ik bv wilde geven, los van de moeite die ik uit principe heb met chirurgie uit enkel cosmetisch oogpunt. Nu er definitief geen kleintje meer komt en ik al jaren tob met nekklachten is het anders. Wat ook niet helpt is dat m'n borsten qua cupmaat alleen maar keihard omhoog gegaan zijn toen ik af ging vallen (ze krimpen dus niet mee met de omvang die van 85/90 naar 70 ging). En nu ben ik nog meer uit verhouding, want maat 38, maar 44 in een blouse als die dicht moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom je zeker wel in aanmerkingIk draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer
[..]
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
5 maandjesquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Net 20 minuten geslapen, tis iig wat![]()
Leuk! Hoe oud is je nichtje?
Veel plezier![]()
Fijn dat ook die uitslag goed was! Hoop dat het zo blijft maar het is geruststellend dat je mag terugkomen, mocht er iets zijn![]()
Ik heb de ha vandaag niet teruggebeld. Misselijkheid is al wat minder dus ik ga gewoon door met deze kuur. Zit nu op de helft.
Sowiesoquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog even Superbra en vooral hun maat- en pasadvies pitchen?
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Wat gaaf zegquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.
A heeft samen met een student uit Slovenië een soes gebakken.
Vandaag is de laatste dag en dat wordt afgesloten met een galadiner. Ze is ook in galajurk naar het diner.
De winnaars worden vanavond bekend gemaakt.
Ik weet het niet precies, maar dat was wat die chirurg toen ook zei.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leer je toch nog iets nieuws over blaasontstekingen
[..]
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment is
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraagje:Gewoon doen. Wel even vertellen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het hebt nagevraagdquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zou het zelf ook niet raar vinden als een andere ouder zo'n vraag zou stellen, maar manlief vond het wel raar om te vragen.
Ik vind het het echter niet waard om helemaal in tranen te zijn en zoveel spanning te hebben om iets wat helemaal niet nodig is. Inmiddels contact gehad en het wordt inderdaad iets met een P
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?quote:
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehadquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
Gelukkig maar! Het zag er erg mooi en super lekker uit! Professioneel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Vicky het volgende:
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
Leuk toch! Ik ging ook altijd met de kinderen lopen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.
Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.
Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
Ik woon onder de rook van Den Haag 🤣quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.
Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
Wij hebben veel te veel, want hadden snoep bij de bestelling gedaan en ons bij bezorging pas gerealiseerd dat we niet eens thuis zijnquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald![]()
Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:44 schreef exode het volgende:
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
Ik vind en vond Sint-Maarten altijd leuk. Mijn zoon durfde natuurlijk nooit te lopen, maar belde wel aan bij beide buren, die hem dan rijkelijk gavenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:16 schreef Nolita het volgende:
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
Dat ligt soms ook maar net aan de ouders in zo'n wijk, of daar van die ondernemende types tussen zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
Kleinzoon is vandaag ook 5 maandenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
5 maandjesjouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voelmaar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen
Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg
@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.quote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!quote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktquote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenquote:Op zondag 12 november 2023 01:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws![]()
Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren![]()
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten![]()
![]()
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt![]()
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
Aaah, dan las ik het te snel denk ik. Dan hoop ik nog steeds dat er echt hulp gezocht gaat worden.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 13:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
Dat is naar, jammer dat mensen zoveel waarde hechten aan ‘prominent’quote:Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
Tijd gaat ook zo snel dus snap de verwarringquote:Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktzo las ik het in elk geval.
Wel heftig zeg @:Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!
[..]
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenhet is al half november haha, geen oktober meer
. Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden
![]()
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar!![]()
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!
@:exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde!
Haha, het was trouwens niet in onze buurt. En totaal geen prototype Tokkie. Maar ik zie je knipoogquote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
Gisteren was het bij ons best mooi weer.quote:
Of juist wel dat mensen er even uit willenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Dat is op andere dagen meestal wel, maar op maandag leert de ervaring dat het dan gewoon stil is. Het is niet anders.quote:Op maandag 13 november 2023 09:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Of juist wel dat mensen er even uit willen
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerdquote:Op maandag 13 november 2023 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermen![]()
Saai wel, stilte. 3 van de 4 zaken zijn bij ons gesloten![]()
@:F_r het enige positieve om met regen naar de Efteling te gaan, is dat er dan geen rijen zijn. Hadden wij toen een keer maar dat was in de zomer en warm. Nu ist koud en vies weer. Als je het kan verstellen, zou ik dat idd doen.
Ai... Hopelijk kan dat dan. Wist niet dat er nog gereserveerd moet worden, ben al jaren niet geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerd
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef BE het volgende:
Gisterenochtendvroeg was het heerlijk buiten, voor de mist op kwam zetten.
Maar vandaag kon ik me er toch niet toe zetten om te gaan lopen in dit zeikweer...
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.quote:Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.
@:quoi poeh wat heftig ook weer. Goed dat jullie er die man op hebben aangesproken!
Ah, toen was het hier al een heel eindje voorbijquote:Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.
Ligt er heel erg aan of het in 1 keer valt of dat het de hele dag door druppelt...quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Nope, is altijd zo als je op de fiets op pad moetquote:
Beterschap voor spruit!quote:Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb überhaupt geen mist gezien...
Spruit heeft weer oorontsteking, dus ik zit op kantoor aan een koffie-infuus te doen alsof ik werk, maar eigenlijk te fokken. 3 uur slaap, hoe heb ik dat jarenlang gedaan?
In en rond NYC ook voornamelijk blauwe lucht gezien de afgelopen 2 weken. Wel een paar keer de ruiten moeten krabben in de ochtend. Met m'n pinpasquote:Op maandag 13 november 2023 10:44 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zit in in Londen en hier is de lucht blauw met witte wolken
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duwquote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef exode het volgende:
Welcome back SQ!
Hoe was het in The Big Apple?
En dus prima weer!quote:Op maandag 13 november 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duw
Verder vooral de bucketlist van mijn collega afgewerkt, want ik ben er al ooit een volle week geweest, maar ik hou wel van dat metropoolse
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.
Hier niet, buienradar had goed door dat het de hele dag regende, op het uur na voordat ik de jongste van school mocht halen, toen ik mocht gaan begon het weer. (Kind was ook hulpje, wat ik nog niet wist dus mocht lekker 10 minuten staan wachten voor ze naar buiten kwamquote:Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.
Inpakken??? Ik moet er nog over gaan nadenken wat ik ze ga gevenquote:Op maandag 13 november 2023 14:55 schreef exode het volgende:
Hier schijnt de zon genoeg om onze wasmachine 'gratis' te laten draaien vanmiddag.
Verloofde is dus ook aan het sporten met een PT en heeft een scheurtje in haar quadriceps opgelopen. Ze loopt rond als een soort manke Nelis. MAAR daardoor had ze eindelijk wat tijd en rust om alle Sint cadeaus in te pakken. Afgestreept van de to do list.
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef Elleska het volgende:
Die moesten ze gewoon even in een pakketje opsturen zei kleuter(net zoals zijn op vakantie vergeten knuffel)
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!quote:Op maandag 13 november 2023 18:49 schreef Nijna het volgende:
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak...
Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!quote:Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas
Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen.
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.quote:Op maandag 13 november 2023 20:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplandat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden
![]()
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaquote:Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.quote:Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto!![]()
![]()
Hoe ging de rondleiding @:_Ingrid_?
Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren![]()
Ik heb hem er maar niet aan herinnerd dat vorig jaar het verzenden van de pakketjes helemaal in de soep liep met de zakken met barcodes.quote:Op maandag 13 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
Presentaties gemaakt door ouders. Zo vaak.quote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaleert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste
Heb je het meegemaakt?
Zeker fijn, Exode. Soms heb je dat even nodig. Hopelijk helpt het B.quote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef exode het volgende:
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.
Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.quote:Op maandag 13 november 2023 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.
Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt.![]()
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven![]()
![]()
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht!![]()
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!
Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden.
Ik zei het al eerder, nooit saai!quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef amaranta het volgende:
Wat een toestand Ingrid.
Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
Mijn vader vroeg al of mijn vriend niet kon komen, die is nu toevallig in Brabant bij zijn dochter.quote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
Vingers afsnijdenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?
Ik heb 1 t/m 10, ik pb je wel even.quote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
Pindakaasquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?
Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen![]()
![]()
Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollenquote:Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas
Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen.
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...quote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Jemig @:_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet![]()
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.
Veel plezier met jullie nieuwe schoenenIk moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug
![]()
Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijnNu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen.
@:SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.
@:exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt
@:_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen
[..]
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...
@:Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten...
Niet allemaal. En eigenlijk wil ik dat ze zich niet teveel bemoeien met de training. Maar de wegloper werd gelukkig wel door zijn moeder onderschept en even teruggestuurd. Maar toch: loop niet bij me weg als ik vraag om erbij te blijvenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig
Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
Oh misschien, maar ik denk dat je dit lastig kunt beoordelen obv wat ik heb gedeeld.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef FlyingFish het volgende:
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
Voor lijm: colaquote:Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.
Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @:Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
Hier hoost het nuquote:
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
quote:
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu natquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.quote:
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.quote:
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.
Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.
Gebruik dan interpunctie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef F_r het volgende:
[..]
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
Dat dacht ik ook. En dat ze in zin 2 een typefout had gemaakt van jongste ipv oudste.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"
En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Ik weet ook niet hoe dat werkt?
De eerste die ik had, had geeneens een metalen plaatje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Doe jij ze in kokend water, wat nog op de warmtebron staat. Of laat je water koken en en doe je ze dan in kokend water?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:48 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
10 minuten in kokend of heet water zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Dank voor het aanbod.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:12 schreef Nanuke het volgende:
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen.
Langer laten liggen heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:21 schreef Tink89 het volgende:
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
Volgens mij zolang ze onder water liggen gebeurt er niet zoveel, zolang ze maar niet droogkoken, dat gaat denk ik niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.quote:
Een “zakje” met daarin een vloeistof en een metaal-achtig clipje.quote:
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt...quote:
Die knop zou idd handig zijn jahquote:Op woensdag 15 november 2023 08:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt...huisarts maar weer bellen dus.
90 cent bij de Action.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod.
Ik heb deze ook maar gekregen, kan prima zonder.
En waren volgens mij 2 euro. Kan zo nieuwe halen. Is goedkoper dan verzendkosten volgens mij.
Dat klinkt wel veelbelovend, als je al zo snel hebt ingeschreven. Spannend inderdaad, ik duim voor jullie!quote:Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!
Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
Spannend!!!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.
En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
Ah, op die manier. Jullie waren iig heel snel met inschrijven, dan lijkt me de kans best groot toch?quote:Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!
Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.
Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.
Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb
Niet terug maar nooit weggeweestquote:
Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandtquote:Op woensdag 15 november 2023 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.
[ afbeelding ]
Kijk, daar kan ik dan wel inkomenquote:Op woensdag 15 november 2023 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb die handwarmers jaren gebruikt toen mijn zoon elke dag 30 km heen en ook weer terug naar school moest fietsen. 's-Ochtends warmde ik ze dan op om te activeren en dan stopte ik ze in zijn handschoenen. Hij was er blij mee. Ik had ze van de ANWB. Wel iets duurder, maar geen problemen mee gehad.
Oeh spannend!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.
En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
Goeie tip ditquote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.
Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.
Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo watquote:Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandtHiervoor kun je toch ook een kruik of handschoenen gebruiken?
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebtquote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in jaquote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat
Thermosfles heet water meequote:Op woensdag 15 november 2023 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebt
Presentquote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn?quote:Op woensdag 15 november 2023 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in ja
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 november 2023 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn?Of tijdens een fietstocht, of bij het skiën. Je hoeft niets voor te bereiden, stopt ze in je jas of tas en gebruikt ze als nodig.
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is?quote:Op woensdag 15 november 2023 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord
Ah ok. Spelletjes gaan sowieso mee en er is een zwembad. Dus we zullen ons wel vermakenquote:Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef FlyingFish het volgende:
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.
verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
Scam is niet het goede woord maar zo'n Tellsell product waar je later weinig mee doet. Zo komt het op mij overquote:Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is?![]()
Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuingedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
Ok ik ben om, waar haal ik zequote:Op woensdag 15 november 2023 13:56 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
Beekse bergen is in je eigen auto.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodigOp de planning staan nu:
- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen
Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodigOp de planning staan nu:
- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen
Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Ik ga eens kijkenquote:
In het weekendquote:Op woensdag 15 november 2023 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.
Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt.
De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
Kijk, hier kan ik iets meequote:Op woensdag 15 november 2023 14:38 schreef Burdie het volgende:
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).
En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
Haha absoluut, maar dan heb je in ieder geval wat opties om uit te kiezenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:42 schreef exode het volgende:
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.
Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen
Spannend! Wij hebben ons ook ingeschreven, maar dan voor projectbouw. Verkoop start ergens januari dus hopelijk zitten we erbijquote:Op woensdag 15 november 2023 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
Dankquote:Op woensdag 15 november 2023 12:48 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).
@:Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij afquote:Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet terug maar nooit weggeweestSterkte!
Goeie sowieso met dit weerquote:Op woensdag 15 november 2023 16:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb![]()
[..]
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij afen dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.
Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet![]()
Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan
Kan dit in een spoiler?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.
Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
[ link | afbeelding ]
Ah, dan heb je nog even tijd om te herstellenquote:Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie sowieso met dit weerLoopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee
[..]
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.
De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.
Ons weekendje is volgende week
Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2023 17:34 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler?*kras*
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅quote:Op woensdag 15 november 2023 17:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, @:amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Kun je daar spinnen aaien? Wat tof! Ook met oudere kinderen leuk daar?
Slang om mijn nek never ever meer, afschuwelijk.
Nee, snap ikquote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 7ers. Peer pressure enzo 😅
Slangen heb ik geen probleem mee (of muizen of ratten etc.), maar vogelspinnen (of andere grote spinnen)quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
No way in hell dat ik dat zou doen, peer pressure of nietquote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
Mijn oudste zegt dat het leuk is tot 10-12 jaar.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Klinkt als het gebruikelijke programma, alleen die presentatie op zolder is niet elke dag.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.
Dit is alles wat ik weet.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:56 schreef Quoi het volgende:
@:amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Vraag uit de provincie hier
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Er komt een dm aanquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
Ik was er vandaag!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Ik ben zondag bij een in de buurt. Laat maar weten of het nog nodig is.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Mocht het niet lukken met amaranta, ik woon praktisch naast een primarkquote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman opquote:Op donderdag 16 november 2023 08:42 schreef SQ het volgende:
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden
Ik vind het gewoon een kutwinkel om me in te begeven, gaat me nog niet eens om de spullen die ze verkopenquote:Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op![]()
Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |