Dat ligt soms ook maar net aan de ouders in zo'n wijk, of daar van die ondernemende types tussen zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
Kleinzoon is vandaag ook 5 maandenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
5 maandjesjouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voelmaar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen
Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg
@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.quote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!quote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktquote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenquote:Op zondag 12 november 2023 01:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws![]()
Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren![]()
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten![]()
![]()
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt![]()
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
Aaah, dan las ik het te snel denk ik. Dan hoop ik nog steeds dat er echt hulp gezocht gaat worden.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 13:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
Dat is naar, jammer dat mensen zoveel waarde hechten aan ‘prominent’quote:Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
Tijd gaat ook zo snel dus snap de verwarringquote:Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktzo las ik het in elk geval.
Wel heftig zeg @:Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!
[..]
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenhet is al half november haha, geen oktober meer
. Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden
![]()
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar!![]()
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!
@:exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde!
Haha, het was trouwens niet in onze buurt. En totaal geen prototype Tokkie. Maar ik zie je knipoogquote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
Gisteren was het bij ons best mooi weer.quote:
Of juist wel dat mensen er even uit willenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Dat is op andere dagen meestal wel, maar op maandag leert de ervaring dat het dan gewoon stil is. Het is niet anders.quote:Op maandag 13 november 2023 09:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Of juist wel dat mensen er even uit willen
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerdquote:Op maandag 13 november 2023 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermen![]()
Saai wel, stilte. 3 van de 4 zaken zijn bij ons gesloten![]()
@:F_r het enige positieve om met regen naar de Efteling te gaan, is dat er dan geen rijen zijn. Hadden wij toen een keer maar dat was in de zomer en warm. Nu ist koud en vies weer. Als je het kan verstellen, zou ik dat idd doen.
Ai... Hopelijk kan dat dan. Wist niet dat er nog gereserveerd moet worden, ben al jaren niet geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerd
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef BE het volgende:
Gisterenochtendvroeg was het heerlijk buiten, voor de mist op kwam zetten.
Maar vandaag kon ik me er toch niet toe zetten om te gaan lopen in dit zeikweer...
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.quote:Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.
@:quoi poeh wat heftig ook weer. Goed dat jullie er die man op hebben aangesproken!
Ah, toen was het hier al een heel eindje voorbijquote:Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.
Ligt er heel erg aan of het in 1 keer valt of dat het de hele dag door druppelt...quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Nope, is altijd zo als je op de fiets op pad moetquote:
Beterschap voor spruit!quote:Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb überhaupt geen mist gezien...
Spruit heeft weer oorontsteking, dus ik zit op kantoor aan een koffie-infuus te doen alsof ik werk, maar eigenlijk te fokken. 3 uur slaap, hoe heb ik dat jarenlang gedaan?
In en rond NYC ook voornamelijk blauwe lucht gezien de afgelopen 2 weken. Wel een paar keer de ruiten moeten krabben in de ochtend. Met m'n pinpasquote:Op maandag 13 november 2023 10:44 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zit in in Londen en hier is de lucht blauw met witte wolken
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duwquote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef exode het volgende:
Welcome back SQ!
Hoe was het in The Big Apple?
En dus prima weer!quote:Op maandag 13 november 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duw
Verder vooral de bucketlist van mijn collega afgewerkt, want ik ben er al ooit een volle week geweest, maar ik hou wel van dat metropoolse
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.
Hier niet, buienradar had goed door dat het de hele dag regende, op het uur na voordat ik de jongste van school mocht halen, toen ik mocht gaan begon het weer. (Kind was ook hulpje, wat ik nog niet wist dus mocht lekker 10 minuten staan wachten voor ze naar buiten kwamquote:Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.
Inpakken??? Ik moet er nog over gaan nadenken wat ik ze ga gevenquote:Op maandag 13 november 2023 14:55 schreef exode het volgende:
Hier schijnt de zon genoeg om onze wasmachine 'gratis' te laten draaien vanmiddag.
Verloofde is dus ook aan het sporten met een PT en heeft een scheurtje in haar quadriceps opgelopen. Ze loopt rond als een soort manke Nelis. MAAR daardoor had ze eindelijk wat tijd en rust om alle Sint cadeaus in te pakken. Afgestreept van de to do list.
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef Elleska het volgende:
Die moesten ze gewoon even in een pakketje opsturen zei kleuter(net zoals zijn op vakantie vergeten knuffel)
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!quote:Op maandag 13 november 2023 18:49 schreef Nijna het volgende:
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak...
Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!quote:Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas
Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen.
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.quote:Op maandag 13 november 2023 20:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplandat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden
![]()
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaquote:Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.quote:Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto!![]()
![]()
Hoe ging de rondleiding @:_Ingrid_?
Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren![]()
Ik heb hem er maar niet aan herinnerd dat vorig jaar het verzenden van de pakketjes helemaal in de soep liep met de zakken met barcodes.quote:Op maandag 13 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
Presentaties gemaakt door ouders. Zo vaak.quote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaleert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste
Heb je het meegemaakt?
Zeker fijn, Exode. Soms heb je dat even nodig. Hopelijk helpt het B.quote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef exode het volgende:
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.
Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.quote:Op maandag 13 november 2023 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.
Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt.![]()
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven![]()
![]()
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht!![]()
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!
Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden.
Ik zei het al eerder, nooit saai!quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef amaranta het volgende:
Wat een toestand Ingrid.
Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
Mijn vader vroeg al of mijn vriend niet kon komen, die is nu toevallig in Brabant bij zijn dochter.quote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
Vingers afsnijdenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?
Ik heb 1 t/m 10, ik pb je wel even.quote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
Pindakaasquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?
Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen![]()
![]()
Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollenquote:Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas
Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen.
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...quote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Jemig @:_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet![]()
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.
Veel plezier met jullie nieuwe schoenenIk moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug
![]()
Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijnNu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen.
@:SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.
@:exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt
@:_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen
[..]
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...
@:Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten...
Niet allemaal. En eigenlijk wil ik dat ze zich niet teveel bemoeien met de training. Maar de wegloper werd gelukkig wel door zijn moeder onderschept en even teruggestuurd. Maar toch: loop niet bij me weg als ik vraag om erbij te blijvenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig
Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
Oh misschien, maar ik denk dat je dit lastig kunt beoordelen obv wat ik heb gedeeld.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef FlyingFish het volgende:
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
Voor lijm: colaquote:Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.
Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @:Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
Hier hoost het nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |