abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211286880
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef amaranta het volgende:
Wat een toestand Ingrid.

Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
Ik zei het al eerder, nooit saai! :P Maar van je af schrijven soms wel ff lekker.
Dat hoor ik woensdag. Geen lange wachtlijst was eerder gezegd. Ben benieuwd.
pi_211287022
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:

[..]
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
Mijn vader vroeg al of mijn vriend niet kon komen, die is nu toevallig in Brabant bij zijn dochter.
Ik zei al en dan? Hoe wil jij veilig in de auto komen en waar laten we de rolstoel dan? Ziet er niet inklapbaar uit. En dan nog, hoe kom je weer veilig in de rolstoel? Ohja was het antwoord. 30 seconden staan bij de loopbrug met moeite, dat gaat hem niet worden. Daar gaan we geen risico's mee nemen.
Irriteert me mateloos dit, want het had voorkomen kunnen worden.
Maar positief is dat dit wel de juiste plek is!

Dan nu maar eens kijken of er op netflix wat leuks te vinden is, nog ff relaxen in mn uppie :)
pi_211287944
Fijn @exode dat het zo kan worden opgelost met je werk! Fijn dat je er op die manier extra kan zijn voor B.

@_Ingrid_ wat fijn dat de locatie zo positief ervaren wordt. Wel vervelend van het taxi-verhaal maar gelukkig nog opgelost.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:10:32 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211290378
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:24:54 #180
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_211290569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Vingers afsnijden
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_211290628
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
Ik heb 1 t/m 10, ik pb je wel even.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 november 2023 @ 11:02:24 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211291111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
Pindakaas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211291162
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas O+

Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen. :')
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Jemig @:_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet O+
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.

Veel plezier met jullie nieuwe schoenen :) Ik moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug :D

Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijn :') Nu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:21:57 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@:SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@:exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@:_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+
[..]
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@:Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
pi_211291448
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:36:02 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
Niet allemaal. En eigenlijk wil ik dat ze zich niet teveel bemoeien met de training. Maar de wegloper werd gelukkig wel door zijn moeder onderschept en even teruggestuurd. Maar toch: loop niet bij me weg als ik vraag om erbij te blijven :wtf: Maar goed, het zijn 7-jarigen. Geduld. Grenzen. En door.

En er zijn ouders die je gewoon helemaal niet nooit wil zien :X

Het lijkt ook wel alsof het aan mijn kont kleeft lately, dit soort gekke excessen.
pi_211291524
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:54:18 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef FlyingFish het volgende:
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
Oh misschien, maar ik denk dat je dit lastig kunt beoordelen obv wat ik heb gedeeld.
pi_211292043
@Nijna, ik heb het gevonden! Een batterijadapter. Wist niet dat het bestond dus dank je wel! :)
Ga um eerdaags bestellen, scheelt echt een zooi batterijen voor dat kerstversiersel.

Zoon had 1e én laatste uur uitval en hij wil graag een haring eten. Gaan we zo maar doen :Y)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211292161
Het is hier droog vandaag *O*
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:38:33 #191
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211293710
quote:
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @:Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
Voor lijm: cola
Zie de klokhuis aflevering van afgelopen maandag: https://hetklokhuis.nl/tv-uitzending/5310/het-kantoor-324
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:53:33 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_211293818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het iswas hier droog vandaag *O*
Ftfy
disclaimer
pi_211293832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Ftfy
Hier is het nog droog
pi_211293836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het is hier droog vandaag *O*
Hier hoost het nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211293843
Hier ook. Zeikweer :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:33 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293856
Hier is het niet droog
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:47 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_211293858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:55 schreef F_r het volgende:

[..]
Hier is het nog droog
Wait for it...
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:09 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293864
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Wait for it...
Regent het bij jou ook?
pi_211293865
Hier nu ook regen
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:49 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_211293867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Regent het bij jou ook?
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')