Hier niet, buienradar had goed door dat het de hele dag regende, op het uur na voordat ik de jongste van school mocht halen, toen ik mocht gaan begon het weer. (Kind was ook hulpje, wat ik nog niet wist dus mocht lekker 10 minuten staan wachten voor ze naar buiten kwamquote:Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.
Inpakken??? Ik moet er nog over gaan nadenken wat ik ze ga gevenquote:Op maandag 13 november 2023 14:55 schreef exode het volgende:
Hier schijnt de zon genoeg om onze wasmachine 'gratis' te laten draaien vanmiddag.
Verloofde is dus ook aan het sporten met een PT en heeft een scheurtje in haar quadriceps opgelopen. Ze loopt rond als een soort manke Nelis. MAAR daardoor had ze eindelijk wat tijd en rust om alle Sint cadeaus in te pakken. Afgestreept van de to do list.
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef Elleska het volgende:
Die moesten ze gewoon even in een pakketje opsturen zei kleuter(net zoals zijn op vakantie vergeten knuffel)
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!quote:Op maandag 13 november 2023 18:49 schreef Nijna het volgende:
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak...
Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!quote:Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas
Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen.
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.quote:Op maandag 13 november 2023 20:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplandat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden
![]()
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaquote:Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.quote:Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto!![]()
![]()
Hoe ging de rondleiding @:_Ingrid_?
Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren![]()
Ik heb hem er maar niet aan herinnerd dat vorig jaar het verzenden van de pakketjes helemaal in de soep liep met de zakken met barcodes.quote:Op maandag 13 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
Presentaties gemaakt door ouders. Zo vaak.quote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen jaleert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste
Heb je het meegemaakt?
Zeker fijn, Exode. Soms heb je dat even nodig. Hopelijk helpt het B.quote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef exode het volgende:
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.
Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.quote:Op maandag 13 november 2023 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.
Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt.![]()
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven![]()
![]()
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht!![]()
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!
Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |