Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?quote:
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehadquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
Gelukkig maar! Het zag er erg mooi en super lekker uit! Professioneel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Vicky het volgende:
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
Leuk toch! Ik ging ook altijd met de kinderen lopen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.
Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.
Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
Ik woon onder de rook van Den Haag 🤣quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.
Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
Wij hebben veel te veel, want hadden snoep bij de bestelling gedaan en ons bij bezorging pas gerealiseerd dat we niet eens thuis zijnquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald![]()
Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:44 schreef exode het volgende:
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
Ik vind en vond Sint-Maarten altijd leuk. Mijn zoon durfde natuurlijk nooit te lopen, maar belde wel aan bij beide buren, die hem dan rijkelijk gavenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:16 schreef Nolita het volgende:
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |