abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211257609
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef Vicky het volgende:
Helaas geen medaille
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
pi_211258043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Wat jammer, want het zag er wel erg lekker en goed uit. Is ze erg teleurgesteld?
Maar ze heeft in ieder geval veel plezier gehad.
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211261730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee valt mee. Ze heeft het superleuk gehad
Gelukkig maar! Het zag er erg mooi en super lekker uit! Professioneel.

Omdat er hier zo lief meegeleefd word een kleine update, er zijn sinds deze week ineens pijnlijke bulten gevormd op de plek waar mijn vader is geopereerd. Precies onder de littekens op zijn rug. De boel is nu ook wat rood aan worden. Dus ga ik woensdag met hem mee naar het UMCG in Groningen. Hopelijk niks ernstigs!
Donderdag was ik er met mijn zus, zat hij om 11.00 al klaar. Wilde hij graag een patatje, vonden we nog wat aan de vroege kant. Zijn we eerst maar de stad in gegaan, truien gescoord voor hem, rondje gelopen en toen een patatje gehaald en hij genoot er echt van. :) Op het eind kreeg hij erge steken in de bulten en toen zijn we weer terug gegaan en nog een kopje thee gedronken.
pi_211264938
Hebben jullie al Sint Maarten lopers gehad? Eerdere jaren hadden we rond deze tijd al allang kinderen aan de deur. Dus zaten we nu al min of meer klaar. Kwam er maar niemand. En toen ineens toch nog 3 buurtkinderen. De kinderen waren al blij dat de snoepvoorraad aangevuld zou worden. :D
pi_211264992
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211264995
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.

Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.

Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
pi_211265009
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Vicky het volgende:
Dat leeft hier helemaal niet.
Volgens mij is dat echt iets van de noordelijke helft van NL
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.

Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 november 2023 @ 18:42:40 #83
382129 crew  Donna
pi_211265028
Ja! 2 groepjes aan de deur gehad en toen zelf gaan lopen met de meiden en nu zijn zij met hun vader naar opa en oma en ik hoop dat er nog meer komen hier. *O*
pi_211265047
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
pi_211265118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wij lopen met onze straat tussen 19 en 20 uur. Er zijn briefjes in de bus gedaan bij iedereen, dat er kinderen gaan rondlopen tussen die tijd en als je mee wil doen, je een lampje buiten moet zetten.

Verloofde zit al klaar met een enorme bak snoep en B en Juul stuiteren rond, wachtend op 19 uur, ik ga met ze lopen.

Geen idee hoe het in de rest van het dorp is. Onze straat is voor met name Juul lang genoeg. (1,5 kilometer in totaal op en neer)
Leuk toch! Ik ging ook altijd met de kinderen lopen.
We gaan zo scones bakken en dan een film uitkiezen, zal nog wel ff duren. Tyler wil het liefst horror, Kim is er totaal niet van.
pi_211265166
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In Utrecht en rondom Amsterdam is het ook een ding.

Wij hebben net de eerste club aan de deur gehad.
Ik woon onder de rook van Den Haag 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 november 2023 @ 19:01:37 #87
382129 crew  Donna
pi_211265216
Mijn wens is gehoord. Alweer 3x naar de deur geweest.
pi_211265239
Hier is er een groepje geweest van 6 kinderen. Dat is meer dan de afgelopen jaren in totaal geweest zijn. We hebben dus niet veel in huis, stiekem dan maar hopen dat het niet storm gaat lopen :') .

Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:03:27 #89
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211265242
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald 8)7

Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211265287
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de eerste twee kinderen aan de deur gehad. Wij hebben ongelooflijk veel snoep, want mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar gehaald 8)7

Dus hopelijk volgen er nog veel meer.
Wij hebben veel te veel, want hadden snoep bij de bestelling gedaan en ons bij bezorging pas gerealiseerd dat we niet eens thuis zijn :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211265377
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
pi_211265511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:44 schreef exode het volgende:
In het zuiden staat elluf van de elluf natuurlijk voor iets heel anders. Die hangen in de lampen vanavond.
*O*
Ik mag over een half uurtje richting de kroeg. Heb m’n pekske al aan :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:32:43 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211265517
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:16 schreef Nolita het volgende:
Ik ben blij dat dat hier niet is. Zowel met snoep aan de deur zitten als met mijn kinderen voor snoep langs de deuren gaan lijkt me vreselijk.
Blij dat het hier gewoon met lampionnentocht, een vuur en warme chocomel wordt gevierd.
En inderdaad vorige week al (vond ik ook vreemd vroeg) ivm 11-11.
Ik vind en vond Sint-Maarten altijd leuk. Mijn zoon durfde natuurlijk nooit te lopen, maar belde wel aan bij beide buren, die hem dan rijkelijk gaven O+ en verder hielp hij mij met uitdelen.

Dus het is het enige kinderfeest waar ik met hem van kon genieten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211265544
Sint-Maarten O+. De kinderen knutselen altijd een lampion op school, in de bovenbouw hollen ze pompoenen uit. Het leeft hier zeker nog.

Wij hadden vanavond 1 groepje met kinderen van ons pleintje. Onze eigen kinderen liepen niet mee, voor het eerst wilden ze naar vrienden toe om het met een groepje van school te vieren. Supertof! Vriend en ik zijn in de tussentijd samen een hapje gaan eten bij een nieuwe ramen bar in het centrum *).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211265565
Hier doet 1 vereniging het. En ivm 11-11 liepen die gisteren. Ze verdelen dan de straten onder de groepjes, dus je krijgt maar 1 groepje aan de deur. Alle snoepjes gaan op de grote hoop en verdelen ze eerlijk onder alle kinderen van die vereniging O+
pi_211265892
2 kinderen met een dikke smile hier. Er waren veel huizen met een kaarsje, heel leuk. Er liepen niet veel kinderen viel ons op, je merkt dat het merendeel van de kinderen tieners zijn inmiddels.

Elluf elluf was altijd feest en dat mis ik wel. Misschien moet ik dat hier in de straat introduceren ;)
pi_211266192
Voor het eerst Sint Maarten gelopen in mijn geboortestad met dochter. Hier in Noord-Holland leeft het echt nog. Jeugdsentiment O+
Dochter heeft voor een half jaar genoeg snoep :D
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_211266608
Hier wordt volgens mij niets gedaan met Sint Maarten. Niets over gelezen of gehoord tenminste. Met Halloween sinds een paar jaar wel. Ik heb daar zelf helemaal niets mee dus wij doen er zelf niet aan mee. Wordt ook vooral in een ander deel van het dorp gedaan, volgens mij is het een buurtvereniging die dat een aantal jaar geleden heeft opgezet en is rondom die straten nu wel iets uitgebreid volgens mij.

Elfde van de elfde wordt hier in het dorp ook niet groots gevierd. We hebben wel eens in de kroeg gezeten met een groepje, maar we waren alleen (nee dat is niet waar, ik moest werken maar vrienden gingen, die zaten alleen).

Vanavond wel prinsenbekendmaking, maar ook daar heb ik weinig mee. Ik heb genoeg aan de carnaval zelf (en dat wordt ook steeds wat minder merk ik :{ dat ik er zin in heb, niet de carnaval zelf (denk ik))
pi_211267057
O+ Halloween O+
O+ Sint Maarten O+
O+ Carnaval O+
pi_211267298
Sint Maarten O+ . Wij zijn even met de kinderen naar mijn schoonouders gegaan om daar te zingen. Daarna bij onze buren en ik ben toen met de jongste weer naar binnen gegaan om ontelbaar vaak de deur open te doen. Manlief en Bas zijn denk ik anderhalf uur buiten geweest. Het was net zoals vorig jaar weer gezellig druk ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')