Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het staat toch écht in de bijsluiter plus dat de apotheker me zei het in de avond op die manier in te nemen. Plassen, wat eten, pil nemen, verder eten en dan gaan slapen![]()
Ik heb kleinzoon heel de dag, moest de woonkamer versieren voor zoon en ik moet nog koken. En die kleine man heeft precies 2 tukkies van 15 minuten gedaan
@:vlindertje89 hoe is het nu met jou, nog langs de ha geweest?
Net 20 minuten geslapen, tis iig watquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij de gereguleerde afgifte tabletten voor 2x per dag staat dat idd in de bijsluiter.
Gezellig met kleinzoon! Wel lekker korte tukjesik ben onderweg naar mn broertje om vanmiddag en vanavond op mn nichtje te passen
![]()
Lief dat je vraagt! Was idd langsgeweest, stickje direct was schoon. Omdat ik wel nog niet helemaal klachtenvrij was heeft ze ook een dipslide ingezet, 24u in warmtestoof. Daar belde ze me vanochtend over, die was ook helemaal schoon. Gister ging ook alweer beter dan eergister, dus voor nu niks aan doen en als ik over paar dagen toch twijfel nog of voel dat t weer erger wordt mag ik gewoon terugkomen.
@:exode klinkt als een grote maar wel heel gave verbouwing! Wat zal dat heerlijk zijn als het af is straks.
Jazeker. Maar ik vind het het belangrijkste dat ze plezier heeft en dat ze het naar haar zin heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Spannend. Ze heeft iets moois gemaakt
Ik heb het nooit gedaan omdat ik bv wilde geven, los van de moeite die ik uit principe heb met chirurgie uit enkel cosmetisch oogpunt. Nu er definitief geen kleintje meer komt en ik al jaren tob met nekklachten is het anders. Wat ook niet helpt is dat m'n borsten qua cupmaat alleen maar keihard omhoog gegaan zijn toen ik af ging vallen (ze krimpen dus niet mee met de omvang die van 85/90 naar 70 ging). En nu ben ik nog meer uit verhouding, want maat 38, maar 44 in een blouse als die dicht moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom je zeker wel in aanmerkingIk draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer
[..]
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
5 maandjesquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Net 20 minuten geslapen, tis iig wat![]()
Leuk! Hoe oud is je nichtje?
Veel plezier![]()
Fijn dat ook die uitslag goed was! Hoop dat het zo blijft maar het is geruststellend dat je mag terugkomen, mocht er iets zijn![]()
Ik heb de ha vandaag niet teruggebeld. Misselijkheid is al wat minder dus ik ga gewoon door met deze kuur. Zit nu op de helft.
Sowiesoquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog even Superbra en vooral hun maat- en pasadvies pitchen?
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Wat gaaf zegquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Internationale wedstrijden voor MBO studenten in de horeca en toerisme in Litouwen.
A heeft samen met een student uit Slovenië een soes gebakken.
Vandaag is de laatste dag en dat wordt afgesloten met een galadiner. Ze is ook in galajurk naar het diner.
De winnaars worden vanavond bekend gemaakt.
Ik weet het niet precies, maar dat was wat die chirurg toen ook zei.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leer je toch nog iets nieuws over blaasontstekingen
[..]
Oeh ook laten verkleinen? Ik zit er al jaren tegenaan te hikken en denk dat dit het goede moment is
[..]
Dan kom je zeker wel in aanmerkingIk draag nu 85G maar dat zit al voor geen meter meer
[..]
Is dat omdat er meer wordt weggehaald aan de bovenkant? Geen idee hoor hoe het allemaal werkt maar kan me daar wel iets bij voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraagje:Gewoon doen. Wel even vertellen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het hebt nagevraagdquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zou het zelf ook niet raar vinden als een andere ouder zo'n vraag zou stellen, maar manlief vond het wel raar om te vragen.
Ik vind het het echter niet waard om helemaal in tranen te zijn en zoveel spanning te hebben om iets wat helemaal niet nodig is. Inmiddels contact gehad en het wordt inderdaad iets met een P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |