abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2023 @ 20:02:51 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211285282
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:49 schreef Nijna het volgende:
Hier nog niks voor sint in huis, behalve voor de jongste want die heeft alvast maar zelf gezorgd dat er iets is voor in de zak... ;)

Ze heeft alvast plek in haar kast gemaakt door alle waanzinnige boomhut boeken eruit te trekken, die staan op marktplaats. Had een gegadigde, maar die hult zich in stilzwijgen...
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211285890
Sinterklaas O+

Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen. :')
  maandag 13 november 2023 @ 20:49:54 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_211285993
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas O+

Mijn negenjarige kwam vanmiddag met zijn allereerste sinterklaaslootje ooit thuis. Hij is direct een cadeautje en spulletjes voor zijn surprise gaan kopen. Eindstand is dat hij met een klein beetje hulp binnen 2 uur een enorm (lees: 70x50x50cm) paard heeft geknutseld van kartonnen dozen. Alleen de benen ontbreken nog want die schijnen rond te moeten zijn, dus we moeten nog even een paar dagen flink doorpoepen om lege wc' rollen te verzamelen. :')
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplan :D dat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden :')
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
disclaimer
pi_211285999
Ik was klaar voor Sinterklaas, voor beide koters. Maar we hadden een over de top glitter koffertje voor haar nagellakjes gekocht en die blijkt scheef te zijn en niet dicht te kunnen. Dus die ga ik ruilen.

Alleen nog even shoppen voor mijn moeder, die komt weer gezellig een weekendje hierheen om het samen te vieren. O+
pi_211286025
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.

Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
  maandag 13 november 2023 @ 20:54:46 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286040
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:49 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat heerlijk! Die heeft er zin in!
Mijn dochter kwam om half zeven uit de bso met een lootje en een compleet stappenplan :D dat is wel fijn want normaal is ze niet vooruit te branden :')
(Woensdag heeft ze boekbespreking, maar voorbereiden ho maar. Tot hoe ver moet je daar in sturen als ouder? Ze zit in groep 5. Heb haar er al meerdere keren op gewezen en aan herinnerd en ook een keer een uur lang vragen af zitten vuren over het boek, maar meer kun je niet doen toch? )
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
  maandag 13 november 2023 @ 20:55:30 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_211286051
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je zou natuurlijk de boekbespreking voor haar kunnen maken, incl gelikte PowerPoint.
En soberso de juf afblaffen dat ze überhaupt het lef heeft om boekbesprekingen te houden in de klas. Prehistorisch gebeuren.
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen ja :') leert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste :P

Heb je het meegemaakt?
disclaimer
pi_211286173
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier staat fiets al een maand of 2 ongebruikt in de schuur en is het: hallooo, auto! :') :@

Hoe ging de rondleiding @:_Ingrid_?

Zoon kreeg een drone en die ligt nu bij de buren _O-
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.

Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt. :W
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven |:( o|O
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht! *O*
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!

Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden. :)
pi_211286228
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Met jouw kind zou het Sinterklaasjournaal het niet redden tot 5 december.
Ik heb hem er maar niet aan herinnerd dat vorig jaar het verzenden van de pakketjes helemaal in de soep liep met de zakken met barcodes.
  maandag 13 november 2023 @ 21:19:07 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286319
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Hahaha ja dat zou ik kunnen doen ja :') leert ze vast ook iets van, maar vast niet het juiste :P

Heb je het meegemaakt?
Presentaties gemaakt door ouders. Zo vaak.
Ouders die boos worden volgens mij niet.
Ouders die uitstel vragen ook.
  maandag 13 november 2023 @ 21:21:33 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211286351
Wat een toestand Ingrid.

Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
  maandag 13 november 2023 @ 21:24:18 #172
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211286384
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef exode het volgende:
En ik klaag hier altijd een hoop over mijn werk, maar vandaag zo'n fijn gesprek met mijn manager gehad. Het gaat niet zo lekker met B.
Dus ik werk voorlopig thuis zodat ik B wat meer kan opvangen en de BSO even niet hoeft.

Mijn manager is altijd begripvol, maar dit was wel weer even fijn.
Zeker fijn, Exode. Soms heb je dat even nodig. Hopelijk helpt het B. :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211286407
Jemig @_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet O+
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.

Veel plezier met jullie nieuwe schoenen :) Ik moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug :D

Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijn :') Nu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211286447
Fijn zo'n manager @exode, scheelt toch weer stress en zo :*
If they say
  maandag 13 november 2023 @ 21:37:41 #175
37150 livelink
pi_211286548
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
De rondleiding ging goed. Ziet er leuk en gezellig uit en een hele ruime woonkamer waar iedereen samen kan komen. En ook mochten we een kamer bezichtigen van een bewoonster. Ze was maar wat trots om haar kamer te laten zien. Nog best ruim en naast het badkamer gedeelte ruimte voor een kledingkast en een hoog/laag bed. Met een andere indeling, bv kleinere kast, bed andersom nog meer ruimte. Woonkamer gedeelte plek voor een stoel, naast de rolstoel, kastjes ed en extra vouwstoeltjes bv voor visite. Je mag dingen ophangen aan de muur, er hing een koekoeksklok, die hangt niet aan een paar spijkers lijkt me. Klein keukenblokje met wasbak en paar kastjes. Voelde goed aan.
Woensdag kan ik de dame die erover gaat bellen om te zeggen dat paps er graag wil gaan wonen.

Toen het weer tijd was om terug te gaan belde mijn moeder de rolstoeltaxi op. Wat bleek, die zat vol voor vandaag. Pech gehad, je ziet maar hoe je terug komt. :W
Mijn ma, de stresskip direct in paniek, stem 10 octaven hoger. Pisnijdig etc. Bleek uiteindelijk dat ze zelf een fout had gemaakt, maar toegeven ho maar. En niks aan mij of mijn zus uit handen willen geven |:( o|O
Kreeg ze hartkloppingen, huilbui. Andere taxicentrale bellen, die kon alleen komen als het meer dan 3 km verderop lang en wat denk je? 2,7 km, dus nee dat kon niet.
Het werd gezelliger en gezelliger, heb je al een mental picture ondertussen? Ik, die wel kalm kan blijven gelukkig, hield mijn moeder kalm. Kim was er ook bij, die had zoiets van , oma doe eens rustig er zal vast wel een oplossing komen. Mijn zus, die nog ergens heen moest ging wel weg.
Gelukkig was er iemand van De wijde blik, waar we waren zo lief om zelf ook rond te bellen, want ze vonden daar zelf ook dat er een oplossing moest komen. Ondanks wiens schuld het was. Anders zou het een aardig eind lopen worden in de kou en regen. Met een verzwakt persoon is dat niet verstandig. Pa begon ook steeds meer last van zijn buik en rug te krijgen. De dame heeft na tig telefoontjes gelukkig voor elkaar gekregen via een vrijwilligers organisatie dat er een taxi busje kon komen om pa terug bij Anholt te krijgen. Wel een 1/1,5 uur later dan geplanned , maar beter dan de wandeltocht! *O*
Ik moet dus woensdag waarschijnlijk met de rolstoeltaxi mee naar het ziekenhuis in Groningen. Reken maar dat ik naar het telefoonnummer ga vragen en het zelf ga regelen voordat ik in Groningen strand met mijn vader!

Wel nog uiteindelijk naar de stad kunnen gaan met Kim en beide nieuwe schoenen kunnen vinden. :)
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
pi_211286880
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef amaranta het volgende:
Wat een toestand Ingrid.

Op wat voor termijn kan je vader terecht als hij eenmaal ja heeft gezegd?
Ik zei het al eerder, nooit saai! :P Maar van je af schrijven soms wel ff lekker.
Dat hoor ik woensdag. Geen lange wachtlijst was eerder gezegd. Ben benieuwd.
pi_211287022
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:

[..]
Wat een ellende, Ingrid. Mijn ouders hebben het ook steeds vaker dat het fout gaat met de taxi door hun eigen schuld. Gelukkig zijn zij nooit zo ver van huis en kunnen ze in geval van nood nog buren of ons bellen om hen te halen. En het scheelt dat mijn vader nog met een rollator wel wat kan bewegen.
Mijn vader vroeg al of mijn vriend niet kon komen, die is nu toevallig in Brabant bij zijn dochter.
Ik zei al en dan? Hoe wil jij veilig in de auto komen en waar laten we de rolstoel dan? Ziet er niet inklapbaar uit. En dan nog, hoe kom je weer veilig in de rolstoel? Ohja was het antwoord. 30 seconden staan bij de loopbrug met moeite, dat gaat hem niet worden. Daar gaan we geen risico's mee nemen.
Irriteert me mateloos dit, want het had voorkomen kunnen worden.
Maar positief is dat dit wel de juiste plek is!

Dan nu maar eens kijken of er op netflix wat leuks te vinden is, nog ff relaxen in mn uppie :)
pi_211287944
Fijn @exode dat het zo kan worden opgelost met je werk! Fijn dat je er op die manier extra kan zijn voor B.

@_Ingrid_ wat fijn dat de locatie zo positief ervaren wordt. Wel vervelend van het taxi-verhaal maar gelukkig nog opgelost.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:10:32 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211290378
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:24:54 #180
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_211290569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:
OK, ik plakte nog even voor schooltijd een pasfoto in een vriendenboekje en vervolgens zitten mijn vingers nu met turbolijm aan elkaar vast (op mijn werk). Iemand een huis-tuin-en-keuken-tip?

Vingers afsnijden
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_211290628
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Heb je ze allemaal? Heb ik wel interesse!
Ik heb 1 t/m 10, ik pb je wel even.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 november 2023 @ 11:02:24 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211291111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Quoi het volgende:

Sinterklaas: ik had verwacht dat het dit jaar klaar was, maar M. gaat er meer in op dan ooit. Hij kijkt het Sinterklaasjournaal gewoon 3x achter elkaar. Vanmorgen lag er een muisje in mijn schoen :') O+

Verder vond ik voetbaltrainer zijn gisteren even niet leuk met een fysiek erg heftig kind (in the heat of the moment slidings from hell maken) en een daardoor ontploffend en wegrennend kind. Het is me niet gelukt ze er allemaal bij te houden en daar baal ik van. Dikke faalhaas voel ik me dan. We scherpen de omgangsregels maar wéér aan (ook voor de ouders :X ). Mijn M. is zo'n lief puppy dat ik hier ook heel slecht mee heb geoefend :'(
Pindakaas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211291162
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinterklaas O+

Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Jemig @:_Ingrid_ wat een dag heb je achter de rug! Naar Groningen idd zelf maar regelen dan want als dát fout gaat...
Lekker, zit je met je vader en dan ook nog met een stressende moeder. Maar denk wel dat ze het waarderen wat je voor ze doet O+
Wel heel fijn dat je vader het wel ziet zitten daar. Als niet, zie dan maar iets anders te vinden.

Veel plezier met jullie nieuwe schoenen :) Ik moet nooit bewust naar iets op zoek gaan want dan kom ik met lege handen terug :D

Zoon en ik waren bij praxis. Zagen we vorig jaar al zo'n hysterisch kerstgeval met glijdende pinguïns, maar daar zat een stekker aan en dat wilde ik niet. Wilde met batterijen. Één gekocht met husky's, blijkt het een batterijslurper te zijn :') Nu dus die mét stekker gekocht die we vorig jaar eigenlijk wilden.
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:21:57 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Lekker fanatiek, leuk. Succes met de wc rollen ;).

@:SQ, volgens mij heb je best geprobeerd te sturen... misschien is dit een mooi moment om te struikelen.

@:exode, wat fijn dat je manager zo meedenkt

@:_Ingrid_, klinkt als een fijne plek! Zou je vader daar snel terecht kunnen?
Wat een gedoe met die rolstoeltaxi
Lekker dat jullie geslaagd zijn voor schoenen O+
[..]
Ik zag laatst een of ander ding waardoor je een soort batterij met stekker hebt, zodat je een stekken kan maken aan batterij dingen. Geen idee hoe ik het uit moet leggen...

@:Quoi, klinkt als een uitdagende voetbaltraining :*
Voor de plakvingers geen tip... misschien iets van lijmoplosser?
Wat voor superlijm heb je daarvoor gebruikt? Plakt wel heel goed als je vingers aan elkaar zitten... :o
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
pi_211291448
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:36:02 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Staan er geen ouders langs de lijn bij de training Quoi? Mijn man geeft ook voetbaltraining en heeft bij sommige andere kinderen dezelfde frustratie, maar die ouders springen dan even bij. Mijn man heeft het geduld van een skippybal, dus dat heeft hij ook wel nodig :D

Ik moet nog steeds nieuwe pasfoto’s laten afdrukken voor in de boekjes. Dat gaat soms zo hard…
Niet allemaal. En eigenlijk wil ik dat ze zich niet teveel bemoeien met de training. Maar de wegloper werd gelukkig wel door zijn moeder onderschept en even teruggestuurd. Maar toch: loop niet bij me weg als ik vraag om erbij te blijven :wtf: Maar goed, het zijn 7-jarigen. Geduld. Grenzen. En door.

En er zijn ouders die je gewoon helemaal niet nooit wil zien :X

Het lijkt ook wel alsof het aan mijn kont kleeft lately, dit soort gekke excessen.
pi_211291524
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:54:18 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211291666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef FlyingFish het volgende:
Sommige ouders wil je er niet bij idd, maar mijn man schakelt ze juist regelmatig even in als hulp bij een bepaalde oefening zodat er meer tegelijk gedaan kan worden, en idd om weglopers te onderscheppen. Dat is overigens helemaal geen exces. Als dit de eerste keer is dat het gebeurt doe je het heel goed, of heb je een heel braaf groepje.
Oh misschien, maar ik denk dat je dit lastig kunt beoordelen obv wat ik heb gedeeld.
pi_211292043
@Nijna, ik heb het gevonden! Een batterijadapter. Wist niet dat het bestond dus dank je wel! :)
Ga um eerdaags bestellen, scheelt echt een zooi batterijen voor dat kerstversiersel.

Zoon had 1e én laatste uur uitval en hij wil graag een haring eten. Gaan we zo maar doen :Y)
If they say
pi_211292161
Het is hier droog vandaag *O*
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:38:33 #191
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211293710
quote:
Iets van Pattex ofzo. Ik pak gewoon de eerste de beste lijm voorhanden. En mijn vingers heb ik alweer uit elkaar, maar dan dus met een onmogelijke lijmlaag.

Aceton geprobeerd zonder succes. Wasmiddel en water blijkt dé truc. Er is nu best een hoop af. Toch beter dan pindakaas @:Ynske , tenzij je bedoelt dat ik lekker een boterham pindakaas moest gaan eten.
Voor lijm: cola
Zie de klokhuis aflevering van afgelopen maandag: https://hetklokhuis.nl/tv-uitzending/5310/het-kantoor-324
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:53:33 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_211293818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het iswas hier droog vandaag *O*
Ftfy
disclaimer
pi_211293832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Ftfy
Hier is het nog droog
pi_211293836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:33 schreef F_r het volgende:
Het is hier droog vandaag *O*
Hier hoost het nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211293843
Hier ook. Zeikweer :{
If they say
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:33 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293856
Hier is het niet droog
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:59:47 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_211293858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:55 schreef F_r het volgende:

[..]
Hier is het nog droog
Wait for it...
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:09 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293864
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Wait for it...
Regent het bij jou ook?
pi_211293865
Hier nu ook regen
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:00:49 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_211293867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Regent het bij jou ook?
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:09 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_211293870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef F_r het volgende:
Hier nu ook regen
8-)
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:14 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef F_r het volgende:
Hier nu ook regen
Het kan verkeren hè ?
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:01:37 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_211293874
:')
disclaimer
pi_211293875
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:02:50 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_211293881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef F_r het volgende:

[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
Ik snap deze niet
disclaimer
pi_211293887
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik snap deze niet
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:04:56 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293892
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik snap deze niet
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.

Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.

Edit: zo te zien spreek ik ook geen Ferrari’s.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:05:47 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_211293897
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.

Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"

En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn :'(
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:06:37 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef F_r het volgende:

[..]
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
Gebruik dan interpunctie.
“Jongste dan, ik zit binnen.”
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:07:29 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293914
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"

En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn :'(
Dat dacht ik ook. En dat ze in zin 2 een typefout had gemaakt van jongste ipv oudste.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:11:43 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211293951
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Ik weet ook niet hoe dat werkt?
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:25:13 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_211294064
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
disclaimer
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:28:23 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211294092
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
De eerste die ik had, had geeneens een metalen plaatje.
Maar misschien is het iets Duits 😅😂
pi_211294876
quote:
Maar over nat gesproken.
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:06:53 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:48 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
Doe jij ze in kokend water, wat nog op de warmtebron staat. Of laat je water koken en en doe je ze dan in kokend water?

Ik heb ze al eens eerder gehad. En die werkten wel.
pi_211295058
quote:
Maar over nat gesproken.
10 minuten in kokend of heet water zou voldoende moeten zijn.
Als het weer stolt dan is het of niet helemaal vloeibaar geworden of het is weer geactiveerd of een slecht exemplaar. Ik heb van de lidl al een paar jaar van die dingen, daar zitten er ook een paar bij die nog wel eens spontaan weer activeren... of dan haal je ze uit de kast voor de winter en dan zijn ze gestold.
pi_211295060
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen. ;)
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:14:57 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 17:12 schreef Nanuke het volgende:
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen. ;)
Dank voor het aanbod.
Ik heb deze ook maar gekregen, kan prima zonder.
En waren volgens mij 2 euro. Kan zo nieuwe halen. Is goedkoper dan verzendkosten volgens mij.
pi_211295105
Dat denk ik ook. Daarom blijven ze hier ook maar steeds in de la liggen. :P
  dinsdag 14 november 2023 @ 18:21:58 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211295619
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 14 november 2023 @ 18:33:18 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211295691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:21 schreef Tink89 het volgende:
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
pi_211295731
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Volgens mij zolang ze onder water liggen gebeurt er niet zoveel, zolang ze maar niet droogkoken, dat gaat denk ik niet goed.
En het moet echt volledig vloeibaar weer zijn, je kan ze ook 10 minuten in kokend water en dan af laten koelen in het water, dan zouden ze er meer dan lang genoeg in moeten liggen lijkt me....
pi_211297773
Lekker last minute maar euuh:

Aure in OUD / [2023] OUD Secret Santa

Who is in? O-)
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 22:16:17 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211298413
What on earth zijn handwarmers?! :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211298570
Ik heb het gevoel dat ik ze nodig heb!!! Meer info graag!
Met een meidenkwartet
pi_211300102
He's back, blaasontsteking -O-
If they say
pi_211300172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef MaJo het volgende:
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211300184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef MaJo het volgende:
Een “zakje” met daarin een vloeistof en een metaal-achtig clipje.
Als je het clipje indrukt dan wordt de vloeistof warm en hard en kun je het in je handen houden.
Blijft ongeveer een uur warm.
Beetje een omgekeerd coldpack.
  woensdag 15 november 2023 @ 08:14:35 #229
37150 livelink
pi_211300469
Ik heb die handwarmers jaren gebruikt toen mijn zoon elke dag 30 km heen en ook weer terug naar school moest fietsen. 's-Ochtends warmde ik ze dan op om te activeren en dan stopte ik ze in zijn handschoenen. Hij was er blij mee. Ik had ze van de ANWB. Wel iets duurder, maar geen problemen mee gehad.
pi_211300670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 06:49 schreef Mushanga71 het volgende:
He's back, blaasontsteking -O-
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt... -O- huisarts maar weer bellen dus.
  woensdag 15 november 2023 @ 09:26:25 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211301010
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.

En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
pi_211301087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:45 schreef Nijna het volgende:

[..]
Waar is de "vind ik niet leuk" knop als je hem nodig hebt... -O- huisarts maar weer bellen dus.
Die knop zou idd handig zijn jah :{

Meteen om 8u gebeld en ze belde wat later terug. Had met mijn vooruitziende blik vanmorgen om 6u een pot appelmoes leeg gekieperd want was laatst een nieuw potje vergeten te vragen :') en moest meteen urine brengen. Dat is nu op kweek gezet en ik heb dat ene zakje ab nu gekregen en die neem ik vanavond voor het slapen.

Met mijn heupprothese is een infectie niet echt handig :'(

Oeh, spannend @Tink89! Zal meeduimen dat jullie worden ingeloot ^O^
If they say
pi_211301330
Spannend Tink! Wanneer weet je meer?

Ai Mush, beterschap maar weer, naar dat het steeds terug blijft komen.
  woensdag 15 november 2023 @ 10:30:36 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211301618
Beterschap Mush!

Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
  woensdag 15 november 2023 @ 11:09:45 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211302038
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 17:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dank voor het aanbod.
Ik heb deze ook maar gekregen, kan prima zonder.
En waren volgens mij 2 euro. Kan zo nieuwe halen. Is goedkoper dan verzendkosten volgens mij.
90 cent bij de Action.
KuikenGuppy
pi_211302050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!

Het is geen loting btw. In januari komen de kavels in de daadwerkelijke verkoop. We hebben ons binnen 3 minuten na het openen van de pre-inschrijving aangemeld. De eerste heeft eerste keuze in januari, daarna mag de nummer 2 kiezen etc. Dus hopelijk zitten we erbij.
Dat klinkt wel veelbelovend, als je al zo snel hebt ingeschreven. Spannend inderdaad, ik duim voor jullie!

Beterschap @Mushanga71 zo irritant als het maar blijft terugkomen -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 15 november 2023 @ 11:24:07 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211302171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.

En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
Spannend!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 november 2023 @ 11:27:08 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211302205
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.

Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.

Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211302318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap Mush!

Ah, op die manier. Jullie waren iig heel snel met inschrijven, dan lijkt me de kans best groot toch?
Duimen maar :Y

Aangezien thee ff mn neus uitkomt, had ik gister een pot drinkboullion besteld. Wat minder handig voor mn bloeddruk, jammer dan :')
If they say
  woensdag 15 november 2023 @ 11:58:05 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211302524
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.

Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.

Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb :')
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')