quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
quote:
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu natquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik zit wel op de zuidgrens van de stad en het trekt noordwaarts, dus denk dat Ferrari elk moment nat kan worden.
Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Jongste dan ik zitten binnen. Jongste had al thuis kunnen zijn alleen ze is altijd traag dus ze wordt nu nat
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.quote:
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.quote:
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik dat haar oudste nog onderweg naar huis is op de fiets, maar trager is dan een slak, en nu dus nat wordt.
Ik ben verbaasd dat je , na al die jaren, geen Ferrari’s spreekt.
Gebruik dan interpunctie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef F_r het volgende:
[..]
Jij typt dat ik nat kan worden. Ik word alleen niet nat want zit binnen. Mijn jongste dochter moet nog thuiskomen. School is om 14:45 uit ze had dus al thuis kunnen zijn maar komt nu dus nat binnen.
Dat dacht ik ook. En dat ze in zin 2 een typefout had gemaakt van jongste ipv oudste.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "jongste en ik zitten binnen" maar er stond dus "de jongste dan, want ik zit binnen"
En ik snapte het al niet want als de jongste binnen zat kon ze ook niet onderweg zijn
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Ik weet ook niet hoe dat werkt?
De eerste die ik had, had geeneens een metalen plaatje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Hm dat zou niet moeten, dan heb je een foutief exemplaar. Of doen ze het allemaal?
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Mijn man kocht voor mij handwarmers bij de Lidl. Die activeer je door in een clipje te klikken. En dan kristalliseert de vloeistof, ofzoiets ( ik weet het exacte proces niet).
Om het ongedaan te maken moet je de handwarmers in kokend water leggen. Alleen er gebeurt dus niks. Ik leg ze in kokend water. Dan wordt de inhoud weer vloeibaar, maar na 10 minuten is het weer hard.
Doe jij ze in kokend water, wat nog op de warmtebron staat. Of laat je water koken en en doe je ze dan in kokend water?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:48 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al jaren. Ze horen na het koken wel vloeibaar te blijven, dus ik zou deze terug brengen.
10 minuten in kokend of heet water zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:11 schreef amaranta het volgende:
Maar over nat gesproken.
Dank voor het aanbod.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:12 schreef Nanuke het volgende:
Het eerste deed ik altijd. Maar ik heb ze al eeuwig niet gebruikt, dus je mag ze ook overnemen voor verzendkosten als die van jou het slecht blijven doen.
Langer laten liggen heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:21 schreef Tink89 het volgende:
Vooral lang genoeg laten liggen. Hier duurt het soms wat langer dan 10 minuten. En in die tijd moet het water wel kokend heet blijven.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
Volgens mij zolang ze onder water liggen gebeurt er niet zoveel, zolang ze maar niet droogkoken, dat gaat denk ik niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Langer laten liggen heb ik gedaan.
Ik durf alleen de kookplaat niet aan te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |