abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211303018
@Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).

@Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 12:52:33 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 06:49 schreef Mushanga71 het volgende:
He's back, blaasontsteking -O-
Niet terug maar nooit weggeweest ;) Sterkte!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 07:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Van die zakjes met een gel en een metalen plaatje, waarop je klikt en dan worden ze warm.

[ afbeelding ]
Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandt :@ Hiervoor kun je toch ook een kruik of handschoenen gebruiken? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb die handwarmers jaren gebruikt toen mijn zoon elke dag 30 km heen en ook weer terug naar school moest fietsen. 's-Ochtends warmde ik ze dan op om te activeren en dan stopte ik ze in zijn handschoenen. Hij was er blij mee. Ik had ze van de ANWB. Wel iets duurder, maar geen problemen mee gehad.
Kijk, daar kan ik dan wel inkomen :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ze vaak in m'n jaszakken als we gaan wandelen. Heerlijk, vooral als er sneeuw ligt en er ballen gegooid en sneeuwpoppen gemaakt moeten worden met de kinderen. Even tussendoor droge en warme handen <3 Van de lidl btw en nooit issues mee, doen het al jaaaaren.

En wij schreven ons net écht in voor een kavel. Doodeng dit...
Oeh spannend! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Leandra het volgende:
Tip: probeer een kavel te kiezen waarop je het huis zo kunt bouwen dat je grootste dakvlakken oost en west liggen, dan kunnen je zonnepanelen van 's morgens tot 's avonds stroom voor eigen gebruik leveren.

Men lijkt nog steeds een beetje in het "alles op zuid" idee te zitten, maar je hebt meer aan zoveel mogelijk uren eigen stroom als je niet meer kunt salderen.

Ik zit hier met de kennis van nu amper 3 jaar nadat de bouw begon al met een soort van "spijt" dat ik het huis niet een kwartslag gedraaid heb :')
Goeie tip dit :Y Sowieso mensen die nog een tuin op het zuiden willen. De zomers worden steeds warmer en je brandt gewoon de tuin uit. Ik ben wel blij met mijn schaduwrijke tuin, heerlijk buiten zitten in de zomer O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211303110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:

Ik vind het er maar uitzien als zo'n scam product wat je 2x gebruikt en dan in een la belandt :@ Hiervoor kun je toch ook een kruik of handschoenen gebruiken? :D
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 15 november 2023 @ 12:59:28 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211303138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er zijn mensen die ook met handschoenen echt nog koude handen hebben. En midden in het bos een kruik staan maken als je aan het wandelen bent, is ook weer zo wat :+
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebt :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:03:20 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303209
quote:

[..]
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in ja :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vooral omdat je daar midden in het bos meestal de middelen niet voor hebt :+
Thermosfles heet water mee :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 15 november 2023 @ 13:03:50 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211303219
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211303322
quote:

[..]
Present
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:13:33 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303347
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
pi_211303358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Voor een lange wandeling in een bos zie ik de meerwaarde wel in ja :Y

Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn? :D Of tijdens een fietstocht, of bij het skiën. Je hoeft niets voor te bereiden, stopt ze in je jas of tas en gebruikt ze als nodig.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:15:29 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar dat is toch precies waar die dingen voor bedacht zijn? :D Of tijdens een fietstocht, of bij het skiën. Je hoeft niets voor te bereiden, stopt ze in je jas of tas en gebruikt ze als nodig.
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord _O-
pi_211303558
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
pi_211303568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord _O-
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuigedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:31:36 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef FlyingFish het volgende:
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
Ah ok. Spelletjes gaan sowieso mee en er is een zwembad. Dus we zullen ons wel vermaken :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuingedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
Scam is niet het goede woord maar zo'n Tellsell product waar je later weinig mee doet. Zo komt het op mij over :)
pi_211303661
Ik gebruik het ook niet hoor, maar ik heb ook eigenlijk nooit koude handen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel gebruikt als je veel last hebt van koude handen of Raynaud ofzo. Het is supermakkelijk in het gebruik en kost bijna niets.
  FOK!fotograaf woensdag 15 november 2023 @ 13:50:52 #255
148247 taxibabe
pi_211303783
Ik gebruikte die handwarmers bij de borstvoeding, ik heb geen Raynaud, maar had wel symptomen van Raynaud in mijn borsten na een voeding. Dus ik propte die handwarmers na de voeding achter mijn beha :+
  woensdag 15 november 2023 @ 13:56:10 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211303822
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:10:46 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:56 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
  woensdag 15 november 2023 @ 14:13:51 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211303975
B
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Beekse bergen is in je eigen auto. :Y
pi_211304104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
lidl, action dat soort winkels
  woensdag 15 november 2023 @ 14:29:32 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:

Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:36:31 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
lidl, action dat soort winkels
Ik ga eens kijken ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
In het weekend :Y Van vrijdag tot maandag. En heel toevallig, ik ken degene die die voorstelling geeft persoonlijk dus dat is helemaal een goeie tip :D

Huis van Sinterklaas klinkt ook goed, thanks! Eten wordt waarschijnlijk iets van pannenkoeken/pizza etc. Quality time doen we wel een keer als we zonder kind zijn :P
  woensdag 15 november 2023 @ 14:38:50 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304191
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2023 @ 14:39:43 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304199
En zaterdagmiddag (25-11) is er in het centrum van alles te beleven met Pieten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:40:03 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304205
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:38 schreef Burdie het volgende:
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
Kijk, hier kan ik iets mee _O_
pi_211304705
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 15:53:37 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:42 schreef exode het volgende:
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
Haha absoluut, maar dan heb je in ieder geval wat opties om uit te kiezen :P

Oliemeulen klinkt leuk! Maar denk dat we even een dierentuin skippen, Beekse Bergen is puur een slecht weer optie :)
pi_211304839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
Spannend! Wij hebben ons ook ingeschreven, maar dan voor projectbouw. Verkoop start ergens januari dus hopelijk zitten we erbij O+

Nu hebben we een tuin op het westen en dat wil ik echt niet meer, te heet in de zomer.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 16:02:53 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304846
Morgen ook maar even urine laten checken, ben bang dat ik ook een blaasontsteking heb :@
pi_211304848
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
pi_211305196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:48 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).

@:Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
Niet terug maar nooit weggeweest ;) Sterkte!
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 17:02:19 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211305292
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D
[..]
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
pi_211305588
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211305604
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
[ link | afbeelding ]
Kan dit in een spoiler? :'( *kras*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211305605
:o :o :o :o
Protège moi de mes désirs.
pi_211305615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y
[..]
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
Ah, dan heb je nog even tijd om te herstellen :) En hopelijk heb jij een variant die wél meteen op de ab reageert.
Een dubbele blaasontsteking zit je nu ff niet op te wachten :X

Rooibos lust ik niet en de passievrucht is net ook afgekeurd :{ Ga wel losse thee bestellen, had laatst ergens heel lekkere thee gedronken, iets met champagne :D
Maarja, ik had ook thee van de Hema die ik erg lekker vond, meteen 6 doosjes haalde en het daarna tegen dronk :') Geen idee waarom.

Boh, Aapie ook ziek :{ Beterschap voor jullie :*
If they say
pi_211305629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:34 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Kan dit in een spoiler? :'( *kras*
Tuurlijk
pi_211305641
Ik heb er nog een met een slang om mn nek.
Ik heb die dag veel angsten overwonnen.
pi_211305646
Oeh, @amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn :D
If they say
pi_211305665
Kun je daar spinnen aaien? Wat tof! Ook met oudere kinderen leuk daar?

Slang om mijn nek never ever meer, afschuwelijk.
pi_211305668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, @:amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn :D
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
pi_211305683
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:

Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 15-11-2023 18:19:08 ]
pi_211305696
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 7ers. Peer pressure enzo 😅
Nee, snap ik :D Denk dat ik hetzelfde had gedaan ;)

Ik wilde quoten maar klikte per ongeluk op het uitroepteken :'( :'(
If they say
  woensdag 15 november 2023 @ 19:16:33 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211306678
quote:

Slangen heb ik geen probleem mee (of muizen of ratten etc.), maar vogelspinnen (of andere grote spinnen) :o 😱
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2023 @ 19:18:26 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211306699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
No way in hell dat ik dat zou doen, peer pressure of niet :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2023 @ 19:48:26 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211307096
quote:

Mijn oudste zegt dat het leuk is tot 10-12 jaar.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2023 @ 19:49:47 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211307111
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.
Klinkt als het gebruikelijke programma, alleen die presentatie op zolder is niet elke dag.
KuikenGuppy
pi_211307395
Spinnen vind ik prima, maar echt slangen. Doodsbang voor die beesten.

Waarom ik zondag mee ga met B die onder andere Koningspythons eten gaat geven? Omdat zijn andere moeder een nog grotere poeperd is (en ik het kan combineren met familiebezoek vlakbij het reptielenhuis).
  woensdag 15 november 2023 @ 21:56:06 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211308512
@amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder :D
pi_211308761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 21:56 schreef Quoi het volgende:
@:amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder :D
Dit is alles wat ik weet.
Het duurt ook maar 2,5 uur ofzo.
pi_211308773
Vraag uit de provincie hier :)
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Met een meidenkwartet
pi_211308796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
pi_211308847
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
Er komt een dm aan O+
Met een meidenkwartet
pi_211308981
quote:
Ik was er vandaag!

Nutteloze post verder :')
pi_211309824
quote:
Ik ben zondag bij een in de buurt. Laat maar weten of het nog nodig is.
  donderdag 16 november 2023 @ 08:42:05 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_211310289
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden :')
disclaimer
pi_211310364
De Primark in Den Haag centrum is echt zo’n soort rommelige kringloop. Overal ongeorganiseerde kleding en spullen, iedereen die alles overhoop haalt en mega druk. Ik ben er binnen geweest, heb gekeken of het op de tweede verdieping ook zo’n chaos was en ben toen omgekeerd en weggelopen. Het leek wel alsof alles gratis was. En dit was gewoon op een doordeweekse dag s middags, geen zaterdagmiddag of koopavond oid.

Primark in Zoetermeer is op doordeweekse dagen overdag prima te doen. Ik vind alleen kwalitatief hun kleding erg matig, dus koop er alleen shirts voor de kinderen want daar groeien ze toch uit voor het echt verwassen is.
pi_211310374
quote:
Mocht het niet lukken met amaranta, ik woon praktisch naast een primark :P
  donderdag 16 november 2023 @ 09:43:24 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211310663
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 08:42 schreef SQ het volgende:
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden :')
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op :D

Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211310677
Primark is niet mijn winkel, kom er bijna nooit.
Net als de H&M trouwens, ook zo'n chaotische rommel winkel. En het meest vervelende vind ik dat ze om de haverklap alles omgooien. Dus dan heb je vorige week een broek gekocht voor kind en wil ze er nog een, nou succes. Zelfs de werknemers weten het niet te vinden... :') .
Als ik wat moet hebben dan bestel ik het online.
Maar kwalitatief ben ik er niet wild van, alhoewel de hoodies me meevallen qua hoe ze blijven (vooralsnog laat ik het afkloppen).
  donderdag 16 november 2023 @ 09:55:27 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_211310775
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op :D

Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
Ik vind het gewoon een kutwinkel om me in te begeven, gaat me nog niet eens om de spullen die ze verkopen :P
disclaimer
pi_211311047
O jee, geen opsom. Dat was niet de bedoeling.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')