Tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2023 17:34 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler?*kras*
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅quote:Op woensdag 15 november 2023 17:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, @:amaranta het zijn mooie beesten maar weet niet of ik zo dapper zou zijn
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Kun je daar spinnen aaien? Wat tof! Ook met oudere kinderen leuk daar?
Slang om mijn nek never ever meer, afschuwelijk.
Nee, snap ikquote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 7ers. Peer pressure enzo 😅
Slangen heb ik geen probleem mee (of muizen of ratten etc.), maar vogelspinnen (of andere grote spinnen)quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
No way in hell dat ik dat zou doen, peer pressure of nietquote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kon niet onder doen voor een stel groep 6ers. Peer pressure enzo 😅
Mijn oudste zegt dat het leuk is tot 10-12 jaar.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Klinkt als het gebruikelijke programma, alleen die presentatie op zolder is niet elke dag.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wij waren er met een klasbezoek. Dit was een presentatie daar op de zolder. En daarna nog een roofvogelshow in de tuin.
Weet niet of dat nu een apart programma was voor scholen. Ik was mee als rij-ouder.
Dit is alles wat ik weet.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:56 schreef Quoi het volgende:
@:amaranta vertel meer over dat prikkelarme feestje van je schoonmoeder
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Vraag uit de provincie hier
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Er komt een dm aanquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, maar werk wel heel dicht bij de Primark. Kan vrijdag na m’n werk wel even langsfietsen.
Tenzij het regent, dan ga ik met de auto en dan kom ik niet in de buurt van de Primark.
Ik was er vandaag!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Komt er iemand hier (regelmatig/makkelijk) bij een primark en wil misschien iets naar me willen opsturen?
Ik ben zondag bij een in de buurt. Laat maar weten of het nog nodig is.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Mocht het niet lukken met amaranta, ik woon praktisch naast een primarkquote:Op woensdag 15 november 2023 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman opquote:Op donderdag 16 november 2023 08:42 schreef SQ het volgende:
Primark, dat probeer ik toch altijd een beetje te vermijden
Ik vind het gewoon een kutwinkel om me in te begeven, gaat me nog niet eens om de spullen die ze verkopenquote:Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, voor de jongste was het een van de weinige winkels waar ze betaalbare gymschoenen hadden (maat 22) en dan stond er ook nog spiderman op![]()
Ik vind het niet veel anders dan de h&m eigenlijk. Al koop ik beide zelden of nooit kleding, dat valt na een keer wassen al niet meer recht te strijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |