Ja, dat mag wel een keer klaar zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Godsamme, die meiden horen ook gewoon gepakt te worden hoor !
Overal maar roepen waar je heen gaat..
En weer contact met het thuisfront, woest ben ik !quote:Op woensdag 1 november 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel een keer klaar zijn.
Lijkt me verstandiger om tegen iedereen te liegen over allesquote:Op woensdag 1 november 2023 21:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Overal maar roepen waar je heen gaat..
Nee joh, we zoeken Wout dingen en we willen slapen in die woning…quote:Op woensdag 1 november 2023 21:26 schreef schooierd het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger om tegen iedereen te liegen over alles
Verlinken doen ze je zeker tegenover de hunters, maar dan hebben ze niks bruikbaars te melden
Dit dus, het is waarschijnlijk allemaal heel beroerd gemonteerd of gescript. Sowieso zou je verwachten dat het uren duurt voordat je informatie hebt geanalyseerd.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:33 schreef Sodemieters het volgende:
Beetje ongeloofwaardig, deze aanhouding. Gebaseerd op een reeks van vier gokken, waarbij dan toevallig elke gok klopt.
1e gok: ze zullen wel naar die boerderij gegaan zijn. Boerderij wordt totaal niet bekeken, want:
2e gok: ze zullen wel met bewoner George meegereden zijn. George wordt ook totaal genegeerd, want:
3e gok: ze zullen vervolgens wel zijn meegereden met die auto die toevallig uit Ruurlo vertrokken is. Die auto wordt ook totaal genegeerd, want:
4e gok: ze zullen ondertussen vast uitgestapt zijn, op de plek waar de auto even stil stond.
Je kunt een keer geluk hebben met gokken, maar dit is niet geloofwaardig. Als in die reeks van vier gokken er ook maar eentje niet klopt, ben je weg.
Deze dames zijn er bovendien door de productie bijgenaaid. Die verzinnen bijv dat er die ochtend maar één auto vanuit Ruurlo vertrokken is. Als het er zogenaamd zes waren geweest, waren ze ook spoorloos verdwenen.
De programmamakers hebben natuurlijk niet werkelijk inzage in dat soort gegevens. Die verzinnen ze zelf. Dus dat het er maar eentje was, is bedacht door de productie. Die dames zijn gewoon genaaid.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me storen aan de montage, dit komt zo allemaal veel te gescript over. De hunters spreken precies die mensen met de camper aan, dan wordt de zoon opgepikt. Voor je het weet was de link via Harreveld naar Ruurlo gelegd. Waarom is die specifieke Dasia er nu uitgepikt, notabene van een buurvrouw. Er zullen toch wel meer auto's die ochtend zijn weggereden?
Ja, dat met die lui met de camper was wel erg toevallig. En dat die man in Diemen nog buiten stond ook.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me storen aan de montage, dit komt zo allemaal veel te gescript over. De hunters spreken precies die mensen met de camper aan, dan wordt de zoon opgepikt. Voor je het weet was de link via Harreveld naar Ruurlo gelegd. Waarom is die specifieke Dasia er nu uitgepikt, notabene van een buurvrouw. Er zullen toch wel meer auto's die ochtend zijn weggereden?
Sowieso vind ik de Hunterteams ook altijd opvallend in de buurt rijden. Zelfs in Zeeland waren ze relatief snel.
De dames zaten trouwens wel erg in hun netwerk, maar dan nog... hopelijk kraakt team vermomming nog de code volgende week.
Dat laatste viel me ook meteen op ja, die stond dus 20 minuten op z'n oprit.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat met die lui met de camper was wel erg toevallig. En dat die man in Diemen nog buiten stond ook.
Wel als dat direct na het beginnen van de speeltijd gebeurtquote:Op woensdag 1 november 2023 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Ohh er is toevallig een auto weggereden vanuit die straat. Zwaar verdacht natuurlijk. Volgen volgen die auto.
We lopen al die andere leads ook uit, maar die halen de uitzending gewoon niet, hun hele achtervolging past nu nog niet eens in 1 aflevering en dan hebben ze bij montage zelfs nog allemaal shortcuts genomen in ons proces. We zijn uren bezig geweest om van die wijk in Diemen bij het industrieterrein te komen.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:33 schreef Sodemieters het volgende:
Beetje ongeloofwaardig, deze aanhouding. Gebaseerd op een reeks van vier gokken, waarbij dan toevallig elke gok klopt.
1e gok: ze zullen wel naar die boerderij gegaan zijn. Boerderij wordt totaal niet bekeken, want:
2e gok: ze zullen wel met bewoner George meegereden zijn. George wordt ook totaal genegeerd, want:
3e gok: ze zullen vervolgens wel zijn meegereden met die auto die toevallig uit Ruurlo vertrokken is. Die auto wordt ook totaal genegeerd, want:
4e gok: ze zullen ondertussen vast uitgestapt zijn, op de plek waar de auto even stil stond.
Je kunt een keer geluk hebben met gokken, maar dit is niet geloofwaardig. Als in die reeks van vier gokken er ook maar eentje niet klopt, ben je weg.
Deze dames zijn er bovendien door de productie bijgenaaid. Die verzinnen bijv dat er die ochtend maar één auto vanuit Ruurlo vertrokken is. Als het er zogenaamd zes waren geweest, waren ze ook spoorloos verdwenen.
Tenslotte zou in werkelijkheid geen enkele OvJ toestemming geven om dit soort middelen in te zetten op basis van dit soort wilde gokken.
We hebben de dames bijna een week voor het einde gepakt. Dus ik denk niet dat productie heel blij was met maar twee teams in de laatste week. (De vluchten van de verschillende teams lopen niet helemaal synchroon)quote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voelde heel erg alsof er nog een team gepakt moest worden vlak voor de finale.
Wel apart qua productie dat het verhaal dan niet helemaal chronologisch in beeld wordt gebracht. Ik hoorde de voice-over ook over 4 dagen voor extractie praten, dan ga je er vanuit dat het tijdstip is voor alle koppels die je in beeld krijgt.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hebben de dames bijna een week voor het einde gepakt. Dus ik denk niet dat productie heel blij was met maar twee teams in de laatste week. (De vluchten van de verschillende teams lopen niet helemaal synchroon)
Hou toch op joh. Als dat werkelijk zo was hadden ze die ochtend wel wat meer auto's uit Ruurlo laten vertrekken.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hebben de dames bijna een week voor het einde gepakt. Dus ik denk niet dat productie heel blij was met maar twee teams in de laatste week. (De vluchten van de verschillende teams lopen niet helemaal synchroon)
Zeker, maar die hebben het ook niet makkelijk met al die duizenden uren beeld, verhaallijnen en interessante afleveringen.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel apart qua productie dat het verhaal dan niet helemaal chronologisch in beeld wordt gebracht. Ik hoorde de voice-over ook over 4 dagen voor extractie praten, dan ga je er vanuit dat het tijdstip is voor alle koppels die je in beeld krijgt.
Want jij hebt een beter beeld van de chronologische volgorde dan ik wil je zeggen?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Als dat werkelijk zo was hadden ze die ochtend wel wat meer auto's uit Ruurlo laten vertrekken.
Die shortcuts maken het wel heel vervelend om te kijken eigenlijk, ook qua geloofwaardigheid. Je ziet een man op een parkeerplaats in een woonwijk met de dames praten en dan spreken de Hunters precies die man op die parkeerplaats aan, die blijkbaar dan 20 minuten voor zijn huis staat. Dat soort productiekeuzes komen de geloofwaardigheid niet ten goede, nog even los van het feit of je echt zo snel in Diemen kan zijn dat er maar 20 minuten zat tussen dat de dames en de Hunters.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
We lopen al die andere leads ook uit, maar die halen de uitzending gewoon niet, hun hele achtervolging past nu nog niet eens in 1 aflevering en dan hebben ze bij montage zelfs nog allemaal shortcuts genomen in ons proces. We zijn uren bezig geweest om van die wijk in Diemen bij het industrieterrein te komen.
Eens, je mist zelfs dat wij die camper zien op de bodycam beelden van Domique die langsloopt, waarna we haar terugsturen omdat we dat vaker hebben gezien als overnachtingsplek. Maar in dit geval duurde de hele achtervolging al een hele aflevering, echt veel langer kon gewoon nietquote:Op woensdag 1 november 2023 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die shortcuts maken het wel heel vervelend om te kijken eigenlijk, ook qua geloofwaardigheid. Je ziet een man op een parkeerplaats in een woonwijk met de dames praten en dan spreken de Hunters precies die man op die parkeerplaats aan, die blijkbaar dan 20 minuten voor zijn huis staat. Dat soort productiekeuzes komen de geloofwaardigheid niet ten goede, nog even los van het feit of je echt zo snel in Diemen kan zijn dat er maar 20 minuten zat tussen dat de dames en de Hunters.
Die mensen met die camper ook, je ziet eerst een Hunter achteloos voorbij lopen, en ineens staan die mensen op de oprit bij hun camper en wordt er ondervraagd. Het voelt allemaal iets te geregisseerd aan.
Neen, net zoals de kandidaten niet mogen zeggen dat ze aan Hunted meedoen.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
De Hunters mogen waarschijnlijk niet vragen of er iemand was die het filmde? Van: 'heeft u twee personen en een dikke camera zien?'
Nee, geen idee. Maar was dat niet alleen bij VIPs?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:24 schreef Huntedkijker het volgende:
@:Selmar, wellicht een random vraag, maar weet je toevallig de reden voor de productie om te stoppen met de webseries? In voorgaande seizoenen werden er vaak na afloop van een aflevering filmpjes van ongeveer 5 minuten lang op website geplaatst waarin de gepakte duo's terugblikken op hun vlucht en een paar vragen beantwoorden, maar deze ontbreken nu al 2 seizoenen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Neen, net zoals de kandidaten niet mogen zeggen dat ze aan Hunted meedoen.
Speelde dat met die mannen in Zeeland wel later als de achtervolging van de dames? Want het valt met dan wel op dat als qua tijdslijnen de verhalen niet synchroon lopen men er vanuit de productie wel voor waakt dat niet hetzelde Hunterteam op twee plekken te zien is.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Eens, je mist zelfs dat wij die camper zien op de bodycam beelden van Domique die langsloopt, waarna we haar terugsturen omdat we dat vaker hebben gezien als overnachtingsplek. Maar in dit geval duurde de hele achtervolging al een hele aflevering, echt veel langer kon gewoon niet
Ja, dat was later, maar voor team 3 beetje pijnlijk verhaal, maar die hebben dagen lang nutteloos in Zeeland rondgereden. Toen hadden ze wel de ‘lijn’ duidelijk in beeld 😀quote:Op woensdag 1 november 2023 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speelde dat met die mannen in Zeeland wel later als de achtervolging van de dames? Want het valt met dan wel op dat als qua tijdslijnen de verhalen niet synchroon lopen men er vanuit de productie wel voor waakt dat niet hetzelde Hunterteam op twee plekken te zien is.
Als de vrouwen eerder gepakt zijn dan de mannen in Zeeland waren hadden dat per saldo dezelfde Hunters kunnen zijn die daar de plekken uitkammen.
Er waren inderdaad een paar van dat soort filmpjes met de VIPS, maar ook meerdere keren met de gewone deelnemers. In ieder geval kwamen in seizoenen 6 en 7 elk duo wat het een beetje ver schopte in dat format langs. Maar bedankt voor je snelle reacite in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:25 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Maar was dat niet alleen bij VIPs?
Ik heb het helemaal niet over de chronologische volgorde.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Want jij hebt een beter beeld van de chronologische volgorde dan ik wil je zeggen?
Nu rijd ik dat stukje wel eens werkgerelateerd (vanaf Rotterdam naar Renesse; dat is t.o.v. Ouddorp nog 10 minuten verder). Ik rijd er 55 minuten over.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso vind ik de Hunterteams ook altijd opvallend in de buurt rijden. Zelfs in Zeeland waren ze relatief snel.
Ja ik mis Beau ook! hahahahahaaaquote:
We hebben Dominique terug gestuurd naar die camper toen we die op haar bodycam zagen. Juist omdat we al vaker hebben gezien dat voortvluchtigen daarin mogen slapen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef Leandra het volgende:
Het viel idd op dat de camper eerst voorbij gelopen werd, dat het echtpaar van de camper vervolgens samen buiten kwam bemoeien heeft ze waarschijnlijk de das om gedaan.
Dat toontje van die Hunters inderdaad, met name die Dominique heeft dat heel sterk. Ik zou echt denken "nu effe dimmen mevrouw"quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef Leandra het volgende:
Het viel idd op dat de camper eerst voorbij gelopen werd, dat het echtpaar van de camper vervolgens samen buiten kwam bemoeien heeft ze waarschijnlijk de das om gedaan.
Overigens ben ik geen fan van de "ik zie dat je staat te liegen" houding van Dominique, die valt meerdere keren op.
En ik mis de hunter die in de OP op het bovenste plaatje van de Hunter-koppels staat, die nu denk ik door Dominique vervangen is.
Eye-candy was dat wel
Ja, logisch ook, het was al raar dat ze daar aan voorbij liep.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hebben Dominique terug gestuurd naar die camper toen we die op haar bodycam zagen. Juist omdat we al vaker hebben gezien dat voortvluchtigen daarin mogen slapen.
Ja kom op. Een huis zie je ook vaker als overnachtingsplek. Dan is alles verdacht. Waarom precies deze en waarom staan die 2 buiten? Je maakt mij niet wijs dat de Hunters bij iedere camper of caravan aan huis gaan bellen? Hier staan rond die tijd van het jaar in de straat alleen al 3 tot 5 sleurhutten in de straat.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Eens, je mist zelfs dat wij die camper zien op de bodycam beelden van Domique die langsloopt, waarna we haar terugsturen omdat we dat vaker hebben gezien als overnachtingsplek. Maar in dit geval duurde de hele achtervolging al een hele aflevering, echt veel langer kon gewoon niet
Hoi Selmar, toch ook een klein vraagje. Ik vind tv-producties uitpluizen altijd erg leuk en maakt soms het programma nog bewonderenswaardiger. Denk aan Wie is de Mol, Expeditie Robinson en uiteraard Hunted. Hebben jullie ook een soort spelklok die op pauze gezet kan worden? Dus stel een cameraman valt en heeft EHBO nodig, moeten de hunters dan even wachten en HQ even stoppen met uitzoeken? Totdat het spel weer hervat kan worden?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Want jij hebt een beter beeld van de chronologische volgorde dan ik wil je zeggen?
Zeker, dat is een paar keer voorgekomen. Het is zelfs een keer voorgekomen dat een kandidaat door privé omstandigheden het spel een dag heeft verlaten.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef whY... het volgende:
[..]
Hoi Selmar, toch ook een klein vraagje. Ik vind tv-producties uitpluizen altijd erg leuk en maakt soms het programma nog bewonderenswaardiger. Denk aan Wie is de Mol, Expeditie Robinson en uiteraard Hunted. Hebben jullie ook een soort spelklok die op pauze gezet kan worden? Dus stel een cameraman valt en heeft EHBO nodig, moeten de hunters dan even wachten en HQ even stoppen met uitzoeken? Totdat het spel weer hervat kan worden?
Ehm, schade rijden ze niet veel (hoewel bo onderweg dit jaar de bumper er heeft afgereden in het bos. Maar boetes komen wel met enige regelmaat binnen 😀quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef whY... het volgende:
Zijn de hunters al door hun voorraad schadeformulieren heen of wordt er dermate netjes gereden dat er geen ongelukken gebeuren en in het verlengde geen boetes gereden worden?
Komt het ook voor dat mensen de politie bellen door mensen die aangesproken zijn over "wij zijn op de vlucht".quote:Op donderdag 2 november 2023 17:32 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zeker, dat is een paar keer voorgekomen. Het is zelfs een keer voorgekomen dat een kandidaat door privé omstandigheden het spel een dag heeft verlaten.
[..]
Ehm, schade rijden ze niet veel (hoewel bo onderweg dit jaar de bumper er heeft afgereden in het bos. Maar boetes komen wel met enige regelmaat binnen 😀
Nee, niet zover wij weten. Maar de politie is wel eens gebeld als wij een actie draaien.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt het ook voor dat mensen de politie bellen door mensen die aangesproken zijn over "wij zijn op de vlucht".
Alhoewel. Misschien niet door die dikke camera... anderzijds niet iedereen kent dit programma...
(Bedenk me elke aflevering)
Haha dat begrijp ik ook wel weer ja!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:04 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, niet zover wij weten. Maar de politie is wel eens gebeld als wij een actie draaien.
Die blijft slapenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
Die camera maakt ook wel veel verschil denk ik. Denk ook niet dat mensen zo maar 2 vreemden bij hun thuis laten slapen, zeker als ze zeggen dat je op de vlucht zijn.
Vraag mij wel af wat er met de cameraman/vrouw gebeurd, die blijft dan ook slapen in de gastwoning bij de deelnemers in Hunted? Of gaan die weg in de avond/nacht @:Selmar?
Je ziet Hunter Thijs op een gegeven moment ook een beetje verveeld kijken als ze weer ergens heen moeten van HQ. Volgens mij weet hij dan ook wel dat het weer een vruchteloze dag wordtquote:Op woensdag 1 november 2023 22:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, dat was later, maar voor team 3 beetje pijnlijk verhaal, maar die hebben dagen lang nutteloos in Zeeland rondgereden. Toen hadden ze wel de ‘lijn’ duidelijk in beeld 😀
Ah, dat vroeg ik me ook al af laatst! Ik neem aan dat thuisfront een soort noodnummer heeft voor als er iets gebeurd daar? En dat zij de deelnemers ten alle tijde kunnen bereiken?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:32 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zeker, dat is een paar keer voorgekomen. Het is zelfs een keer voorgekomen dat een kandidaat door privé omstandigheden het spel een dag heeft verlaten.
Natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 19:21 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ah, dat vroeg ik me ook al af laatst! Ik neem aan dat thuisfront een soort noodnummer heeft voor als er iets gebeurd daar? En dat zij de deelnemers ten alle tijde kunnen bereiken?
Die lead naar die ene LTE die Ruurlo verliet sloeg nergens op. Ruurlo is een dorp met 8k inwoners. Daar rijden tientallen, zo niet honderden auto’s het dorp uit binnen de reguliere werktijd spits. En jullie hebben toevallig die ene goede te pakke? Op basis waarvan deze en niet 1 van die tig andere auto’s?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
We lopen al die andere leads ook uit, maar die halen de uitzending gewoon niet, hun hele achtervolging past nu nog niet eens in 1 aflevering en dan hebben ze bij montage zelfs nog allemaal shortcuts genomen in ons proces. We zijn uren bezig geweest om van die wijk in Diemen bij het industrieterrein te komen.
Ik heb die vraag (over de cameraman) al eens gesteld hier. Het antwoord was dat als ze puur en alleen door de cameraman de deelnemers zien, moeten ze ze laten gaan en de draad even laten pas weer oppakken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 02:27 schreef Also-von-Oder het volgende:
Wat ik mij afvraag, en mogelijk geen eerlijk antwoord op zal krijgen..., maar als de hunters de cameraman zien die de verdachten begeleidt... is dat niet een beetje vals spelen? Want zonder cameraman (of vrouw) kunnen ze veel makkelijker wegkomen.
En ja, ik snap de spelregels, maar bij Hunted gaat het vooral om de creatieve oplossingen van de vooruit gekozen verdachten... om hiervan te leren.
Maar in het echt, zouden ze elke grens over kunnen steken. Dus in werkelijkheid zou iedereen binnen 3 uur een grens kunnen oversteken. Enne... geen enkele Nederlandse wet mogen overtreden? Ik snap dat dit bij het programma hoort, maar dat zal in IRL nooit gebeuren, als het om het "eggie" gaat. Want hey, ze worden niet voor niets gezocht, toch?! (ja de hoge toch?! van J.P. Balkenende is hierbij bedoelt).
En verder hebben hunters en kandidaten een tracker bij zich, waardoor productie de camjo’s (van beiden) kunnen waarschuwen dat ze vlak bij elkaar zijn en zich moeten ‘verstoppen’.quote:Op vrijdag 3 november 2023 03:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb die vraag (over de cameraman) al eens gesteld hier. Het antwoord was dat als ze puur en alleen door de cameraman de deelnemers zien, moeten ze ze laten gaan en de draad even laten pas weer oppakken.
Het vertrek was niet in de spits, maar exact om 10:00 (start speeltijd). En volgens mij was er nog iets wat die auto speciaal maakte (een telefoon die uit ging ofzo), maar die heeft de aflevering niet gehaald terwijl die wel essentieel was. Ik kan het ook niet meer terughalen uit mijn herinnering wat het was, omdat het zo’n lange chaotische paar dagen is geweest.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die lead naar die ene LTE die Ruurlo verliet sloeg nergens op. Ruurlo is een dorp met 8k inwoners. Daar rijden tientallen, zo niet honderden auto’s het dorp uit binnen de reguliere werktijd spits. En jullie hebben toevallig die ene goede te pakke? Op basis waarvan deze en niet 1 van die tig andere auto’s?
Ea kon pas in actie worden gezet toen de dames in de betreffende auto het dorp uitreden richting Arnhem wat ~30-40 min rijden is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het vertrek was niet in de spits, maar exact om 10:00 (start speeltijd). En volgens mij was er nog iets wat die auto speciaal maakte (een telefoon die uit ging ofzo), maar die heeft de aflevering niet gehaald terwijl die wel essentieel was. Ik kan het ook niet meer terughalen uit mijn herinnering wat het was, omdat het zo’n lange chaotische paar dagen is geweest.
Bij montage hebben ze de hele achtervolging in 1 aflevering willen stoppen, maar daar werd het niet echt duidelijker van.
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, dat was later, maar voor team 3 beetje pijnlijk verhaal, maar die hebben dagen lang nutteloos in Zeeland rondgereden. Toen hadden ze wel de ‘lijn’ duidelijk in beeld 😀
Paar dagen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het vertrek was niet in de spits, maar exact om 10:00 (start speeltijd). En volgens mij was er nog iets wat die auto speciaal maakte (een telefoon die uit ging ofzo), maar die heeft de aflevering niet gehaald terwijl die wel essentieel was. Ik kan het ook niet meer terughalen uit mijn herinnering wat het was, omdat het zo’n lange chaotische paar dagen is geweest.
Bij montage hebben ze de hele achtervolging in 1 aflevering willen stoppen, maar daar werd het niet echt duidelijker van.
Net zo veel als de vlucht dus 😀, 3 wekenquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar dagen?
Dat vroeg ik me al af, hoeveel draaidagen zijn er?
Er zijn in het programma diverse elementen die in werkelijkheid heel anders zouden verlopen. Wat het geregeld ongeloofwaardig maakt, maar wat waarschijnlijk ook wel nodig is. Je kunt niet dagen op gevorderde informatie gaan wachten; dan zijn je draaidagen inmiddels voorbij.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ea kon pas in actie worden gezet toen de dames in de betreffende auto het dorp uitreden richting Arnhem wat ~30-40 min rijden is.
Hoeveel tijd kost het om van alle autos die het dorp verlaten uit te zoeken of ze enkel via 1 van de 6 kruisende Nwegen enkel door het dorp heen reden, of dat ze hier gestart zijn om vervolgens uit te zoeken welke tenaamstelling al deze auto's hebben en of aan de tenaamgestelde een telefoon gekoppeld zit die toevallig net uit gezet werd, om vervolgens deze specifieke auto achterna te rijden en de dames op de dropoff weg op te pakken.
suggereert alsof al het bovenstaande allemaal binnen ~30-40 min is gebeurd, wat mij erg sterk lijkt.
precies, ongetwijfeld doen ze een zoek vraag doorzetten naar het productie team die hierop bepaalde stukjes info teruggeven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er zijn in het programma diverse elementen die in werkelijkheid heel anders zouden verlopen. Wat het geregeld ongeloofwaardig maakt, maar wat waarschijnlijk ook wel nodig is. Je kunt niet dagen op gevorderde informatie gaan wachten; dan zijn je draaidagen inmiddels voorbij.
Wat opvalt:
1. De enorme hoeveelheid zogenaamde taps, opgevraagde beelden, gevolgde auto's, etc. Wie analyseert dat allemaal? In werkelijkheid zou je daar tientallen rechercheurs voor nodig hebben. Niet die paar mensen op HQ. Er is kennelijk een schier oneindige personele capaciteit op de achtergrond, die analyseert, selecteert en de interessante stukjes informatie doorgeeft aan de mensen in beeld. Wat natuurlijk niet werkelijk zo is: er wordt niet daadwerkelijk getapt, de productie rijkt brokjes informatie aan.
2. Wat jij al zei: informatie is altijd zeer snel beschikbaar, iedereen werkt ook mee. Ook informatie die gevorderd wordt bij derden. In werkelijkheid kan daar dagen tot maanden overheen gaan, vooral als een partij zich verzet. Hier is dat dezelfde dag al beschikbaar én geanalyseerd.
3. Er wordt extreem makkelijk toestemming gegeven voor het inzetten van hele zware opsporingsmiddelen. Zoals die auto in Ruurlo. Ik liet in een vorige post al zien dat daar een hele reeks aan gokken aan vooraf ging. Geen OvJ zou daarin meegaan. Het toverwoord is 'proportionaliteit'. Dat mist in het programma haast continu.
Daarbij is het ook nog eens onvermijdelijk dat de productie dingen verzint, waarmee ze hetzij de Hunters, hetzij de voortvluchtigen bevoordelen. Neem weer die auto in Ruurlo: de productie weet niet hoeveel auto's op dat moment daadwerkelijk daar reden. Ze hebben niet werkelijk toegang tot dergelijke gegevens. Dus moeten ze iets verzinnen. Was het alleen die ene auto waarin de voortvluchtigen zaten, of waren er tegelijkertijd nog tien andere? Die keuzes beïnvloeden het spel vaak meer dan wenselijk is.
3 weken, met of zonder de weekenden, en als het zonder is, waar verblijven de deelnemers dan tijdens die weekenden?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Net zo veel als de vlucht dus 😀, 3 weken
Het blijft een entertainment programma hequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er zijn in het programma diverse elementen die in werkelijkheid heel anders zouden verlopen. Wat het geregeld ongeloofwaardig maakt, maar wat waarschijnlijk ook wel nodig is. Je kunt niet dagen op gevorderde informatie gaan wachten; dan zijn je draaidagen inmiddels voorbij.
Wat opvalt:
1. De enorme hoeveelheid zogenaamde taps, opgevraagde beelden, gevolgde auto's, etc. Wie analyseert dat allemaal? In werkelijkheid zou je daar tientallen rechercheurs voor nodig hebben. Niet die paar mensen op HQ. Er is kennelijk een schier oneindige personele capaciteit op de achtergrond, die analyseert, selecteert en de interessante stukjes informatie doorgeeft aan de mensen in beeld. Wat natuurlijk niet werkelijk zo is: er wordt niet daadwerkelijk getapt, de productie rijkt brokjes informatie aan.
2. Wat jij al zei: informatie is altijd zeer snel beschikbaar, iedereen werkt ook mee. Ook informatie die gevorderd wordt bij derden. In werkelijkheid kan daar dagen tot maanden overheen gaan, vooral als een partij zich verzet. Hier is dat dezelfde dag al beschikbaar én geanalyseerd.
3. Er wordt extreem makkelijk toestemming gegeven voor het inzetten van hele zware opsporingsmiddelen. Zoals die auto in Ruurlo. Ik liet in een vorige post al zien dat daar een hele reeks aan gokken aan vooraf ging. Geen OvJ zou daarin meegaan. Het toverwoord is 'proportionaliteit'. Dat mist in het programma haast continu.
Daarbij is het ook nog eens onvermijdelijk dat de productie dingen verzint, waarmee ze hetzij de Hunters, hetzij de voortvluchtigen bevoordelen. Neem weer die auto in Ruurlo: de productie weet niet hoeveel auto's op dat moment daadwerkelijk daar reden. Ze hebben niet werkelijk toegang tot dergelijke gegevens. Dus moeten ze iets verzinnen. Was het alleen die ene auto waarin de voortvluchtigen zaten, of waren er tegelijkertijd nog tien andere? Die keuzes beïnvloeden het spel vaak meer dan wenselijk is.
Het is niet per se ergernis. Ik snap best dat een tv-programma niet kan verlopen zoals in de werkelijkheid. Meestal is het een leuk programma, maar soms doen ze gekke, ergerlijke dingen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het blijft een entertainment programma he.
Ik deel je ergernis hoor, maar snap wel het snijvlak tussen echt en entertainment, en dat daarin soms keuzes gemaakt worden die ten koste gaan van de geloofwaardigheid.
Met, we draaien 7/7 door natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken, met of zonder de weekenden, en als het zonder is, waar verblijven de deelnemers dan tijdens die weekenden?
Ik vind het wel leuk, want Selmar geeft wel voor zover mogelijk antwoord/een verklaring met aanvullende informatie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus wat zijn we aan het azijn zeiken zeg.
Geniet gewoon van het programma en doe nou niet alsof je het wiel hebt uitgevonden hiero.
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:23 schreef Selmar het volgende:
[..]
En verder hebben hunters en kandidaten een tracker bij zich, waardoor productie de camjo’s (van beiden) kunnen waarschuwen dat ze vlak bij elkaar zijn en zich moeten ‘verstoppen’.
Ik denk dat dat wel een reflectie is van de toename in digitale mogelijkheden. Ze kunnen nu dus ook de nieuwere iphones tracken, ook als die uitstaan, dat kon vorig jaar nog niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
Dus dat moeten ze wel een beetje heimelijk doen jaquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?
Omdat het niet zo vaak voor komt dat we ze kunnen (of mogen) inzetten, en we hebben ook maar 1 team dat er daadwerkelijk fatsoenlijk mee kan vliegen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef Morgane89 het volgende:
@:Selmar waarom gebruiken jullie geen drones om mensen op te sporen die een bos in zijn gevlucht o.i.d.? Wordt het dan te makkelijk?
We doen dat nu veel meer omdat het gedrag van kandidaten zo is veranderd (doordat die oude seizoenen hebben gezien), dat de gewone aanvragen niets meer opleveren. En het verzinnen van dit soort ingewikkeldere vragen (die dus ook meer tijd kosten) is juist mensenwerk, want ik moet er voor zorgen dat ik de aanvraag zo maak dat er maar een paar (en liefst maar 1) nummers uit komen. Daarbij probeer ik te anticiperen op hoe de kandidaten hun gedrag aanpassen aan wat ze het jaar er voor hebben gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
Dank je wel Thijs. Ja ik bekijk Hunted al heel lang, maar deze vraag brandde op mijn lippen... en om bijna 10 jaar geschiedenis door te nemen op Fok... dat ik nog liever de bijbel zou lezen (aaarghh)quote:Op vrijdag 3 november 2023 03:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb die vraag (over de cameraman) al eens gesteld hier. Het antwoord was dat als ze puur en alleen door de cameraman de deelnemers zien, moeten ze ze laten gaan en de draad even laten pas weer oppakken.
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zit iedereen klaar op de bank met een likkoekie?
Jaquote:Op woensdag 8 november 2023 20:44 schreef svann het volgende:
Niet echt onopvallend, zo'n rare muts en lichtblauwe kol over de mond.
Ja, dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo is het raar om boodschappen te doen zonder telefoon
Omdat heel veel mensen daarmee betalenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn ex nam zelfs de telefoon mee naar het toiletquote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Oh dat doe ik ookquote:Op woensdag 8 november 2023 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn ex nam zelfs de telefoon mee naar het toilet
Haha dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 8 november 2023 20:57 schreef svann het volgende:
Straks wil de helpster dat Limburg niet doorbrieven en bedenkt ze Zeeland.
Of er uit halen wellicht, maar zover ik weet zitten ergens weggestopt en vast in de autoquote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef svann het volgende:
[..]
Zou je die tijdelijk kunnen afschermen?
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Jammer, had het Nick & Sissy echt gegund.
Ja, dat heeft ze echt genekt.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Toch weer wat domme foutjes op het laatst
Nick kan niet eens een wachtwoord onthouden. Dan verdien je het niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Jammer, had het Nick & Sissy echt gegund.
Bas en Wilco veel te paniekerig. Telefoon pas laat aan en meteen uit bij St Pieter. En nu weer niet de tijd nemen op rustig bericht te bestuderen, maar meteen telefoon uitgezet.quote:
Zover ik weet wel. Maar wellicht dat @Selmar dat beter weet.quote:
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Maar wellicht dat @:selmar dat beter weet.
Was dat niet deel van hun vermomming?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Oh ja, toen was het ook onbegonnen werk voor de vluchters inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Hoe verkregen de de hunters ook alweer de lijn door Zeeland? Ze hadden het decodeerbriefje uit het kistje van Prince en Jesse, maar ik ben vergeten hoe ze url met XXXXXX hebben gekregen. Die kregen de deelnemers toch op Nachtwacht locaties via SMS?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik blijf het stom vinden in hoeverre slordigheid van helpers of andere kandidaten ze kan verraden, maar snap ook wel weer dat dat is hoe je een spannend programma maakt
Nick en Sissy volgens mij wel.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Yesse het volgende:
Zaten ze nou wel goed? Ik vond het op het eind was warrig
Soort van gelijkspelquote:Op woensdag 8 november 2023 21:49 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het als je na 12:00 niet gepakt bent, maar ook niet op het exctractiepunt bent?
Dan ben je ook af? Maar dan hebben de hunters niet gewonnen?
Tweede keerquote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Maar wellicht dat @:selmar dat beter weet.
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepuntquote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef svann het volgende:
Jammer, was toch leuk geweest als eentje het zou redden.
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..quote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Op de pier van Port Zeelande (en niet de steiger)quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Zuur einde, al stonden ze dus uiteindelijk allemaal verkeerd? Wat ik wel een beetje een faal van de productie vind is om zo'n extractiepunt te kiezen dat heel makkelijk dicht te zetten is. Dat was toen op Texel volgens mij ook al een probleem.
Sissy en Nick hebben te weinig tijd genomen om die extractie goed voor te bereiden, waarschijnlijk door tijdsdruk. De mannen hadden uiteindelijk denk ik wel goed gezeten als ze niet in dat dwaalspoor waren getrapt, al vraag ik me af of die extractie wel was gelukt met al die Hunters in de buurt. Met name bedankt aan Prince en zoon.
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
Er liggen daar nogal wat pieren idd ...quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
En Texel was voor ons onmogelijk dicht te zetten
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
De vraag is dan of de aanwijzingen vanuit de productie zo lastig waren, zouden de mannen wel goed hebben gezeten normaal gesproken?
Nee, veel te veel verkeer om alles te doorzoekenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper wasquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper was
Ik vond beide teams hele sterke momenten afwisselen met matige. Jammer dat er geen ontkwam, maar dit is misschien wel terecht.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
Ahhquote:Op woensdag 8 november 2023 22:49 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomen
Hun eigen tactiek tegen zich gebruikenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ja is natuurlijk ook altijd zo, dat als je weet welke de nepper is, je 'm er makkelijk uitfiltert.
Vond het bellen van de contactpersonen met die briefjes trouwens erg creatief!
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:quote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat niet deel van hun vermomming?
Dan waren we gevlucht 😜quote:Op donderdag 9 november 2023 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:
[ afbeelding ]
Denk niet dat agenten/hunters 2 BN'ers zullen aanhouden…
Precies, al zijn het er maar twee. Ik vind het nog steeds een probleem dat de Hunted als één groep worden gezien. Je kunt gewoon genaaid worden door een ander. Met twee verschillende extractiepunten vergroot je de kans dat de Hunters niet beide plekken kunnen controleren.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:40 schreef DaMart het volgende:
Op zich zou het ook wel eens interessant zijn om te zien wat er gebeurt als ze meerdere extractiepunten hebben.
Dan heeft het geen zin om ooit nog een seizoen Hunted VIPS te maken, waarbij de winnaars al op voorhand bekend zijn .quote:Op donderdag 9 november 2023 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:
[ afbeelding ]
Denk niet dat agenten/hunters 2 BN'ers zullen aanhouden…
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2023 07:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, al zijn het er maar twee. Ik vind het nog steeds een probleem dat de Hunted als één groep worden gezien. Je kunt gewoon genaaid worden door een ander. Met twee verschillende extractiepunten vergroot je de kans dat de Hunters niet beide plekken kunnen controleren.
Anderzijds vergroot je de noodzaak bij de Hunters om ze ook daadwerkelijk voor de extractie te pakken.
Dit was volgens mij wel een redelijk unieke situatie. Normaal gesproken is de locatie van de extractie altijd wel spot on bij de teams die nog over zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijken
Nick & Sissy zaten goed toch? Ze waren in Port Zélande, en vroegen aan omstanders de weg naar de pier.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijken
Nee idd, dat valt zelfs hartje Amsterdam nog op:quote:Op woensdag 8 november 2023 20:44 schreef svann het volgende:
Niet echt onopvallend, zo'n rare muts en lichtblauwe kol over de mond.
Ze hebben alleen een lijn met een potlood getrokken, niet eens met een lineaal. Hoe ze tot de pier komen, mag je zelf invullen.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nick & Sissy zaten goed toch? Ze waren in Port Zélande, en vroegen aan omstanders de weg naar de pier.
Geweldig hoe dat is verlopen. Nog maar 12 seconden op de klok en beiden alsnog gegrepen.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:57 schreef Burdie het volgende:
Wel mooi hoe Nick met stalen gezicht Denise voorbij liep, zij daardoor twijfelde en toch maar bij wijze van experiment Sissy bij haar lurven greep. En dat Sissy toen bovenop Denise ging zitten.
niet te geloven. Anders vul je even alle tijd dat je niet onderweg met het tot in detail vastleggen van alles in je dagboekquote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:35 schreef DaMart het volgende:
Lekker een dagboek bijhouden terwijl je op de vlucht bent.
Dat dus ja...quote:
Jaquote:Op donderdag 9 november 2023 12:58 schreef d.k. het volgende:
Ze hadden dus aan de park/campingkant de afscheiding tussen meer en haven moeten oplopen? Was dat het juiste punt?
Thanks, dit geeft inderdaad wel een beter beeld dat de kandidaten niet alles uit hebben geplozen, zeker de heren hadden daar wel alle tijd voor gehad. Al weet ik niet of ze pas door die laatste 4 cijfers echt op die plek zouden zijn uitgekomen, want dan is het wel hoogspanning om er nog een plan voor te bedenken.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:58 schreef d.k. het volgende:
Ze hadden dus aan de park/campingkant de afscheiding tussen meer en haven moeten oplopen? Was dat het juiste punt?
Als zo is dan hadden de kandidaten dat goed voorbereid kunnen hebben. Dan hadden ze zelfs niet in de haven zelf hoeven komen, die rij je voorbij, je gaat via de camping of het park zo die pier op. Dat was met kyte uitrusting en een petje oid niet opgevallen. Of je pakt verderop of aan de overkant een boot en komt via het water. Dat hoeft geen snelle boot te zijn, ze konden echt niet alle boten controleren die aan komen varen, het is een drukke haven. Sowieso, als je al even weet dat de extractie in Zeeland is, had ik gekeken of ik aan een boot kon komen.
Dat de heren zo vol in de nep sms getrapt zijn verbaasd me nog het meest.
Volgens mij stonden er 3 Hunterteams bij Port Zelande, Denise en nog iemand waren volgens mij extra ter plaatse. Die Denise kan trouwens wel schreeuwen als een bootwerkerquote:Op donderdag 9 november 2023 14:26 schreef marcel.de het volgende:
Het toch daarheen sturen van hunterteam is el een gok, had je die mankracht niet nodig bij het daadwerkelijke punt?
Maar chapeau voor de Hunters, iedereen gearresteerd.
De cryptische antwoorden van Selmar hier suggereren wel een beetje dat er nog IETS komt.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:46 schreef J-net het volgende:
Ik vond het een super einde. Mooi geprobeerd met die trucs om info te krijgen.
@:Selmar komt er weer een VIPS? Normaal zien we dan wel een aankondiging, maar was er nu niet (niet bij mij op NPO gemist)
Denise was vorig jaar ook ter plaatse, en bij 1 van de VIPS ook. wel goed, meer mensen in het veld als je er hopelijk toch dicht op zit.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er 3 Hunterteams bij Port Zelande, Denise en nog iemand waren volgens mij extra ter plaatse. Die Denise kan trouwens wel schreeuwen als een bootwerker
dat is ook weer zo jaquote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna allemaal, maar nog nooit zo uitgebreidquote:Op donderdag 9 november 2023 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En gewoon een dagboek houden.
Mein liebe wat slecht.
Eens, dit was inderdaad vrij zwak gespeeld. Nick en Sissy hadden meer moeite moeten doen om de exacte locatie te vinden (al is dat niet makkelijk zo kort voor het eind) en die andere twee trapten in een wel heel matige val, tsjaquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu onlinequote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Gevonden na helaas te lang op Twitter te hebben moeten rondneuzen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu online
Ik ben eigenlijk sowieso wel een voorstander van een interview in de uitzending houden met gepakte kandidaten. Het liefst vrij snel nadat ze gepakt zijn, en ze nog vol frustratie en boosheid zitten. Dit kan leuke TV opleveren. Dat kost uiteraard wel iets extra tijd voor de uitzending, maar wat mij betreft wel belangrijk om nog iets te horen van de kandidaten net nadat ze zijn gepakt.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:24 schreef Huntedkijker het volgende:
@:Selmar, wellicht een random vraag, maar weet je toevallig de reden voor de productie om te stoppen met de webseries? In voorgaande seizoenen werden er vaak na afloop van een aflevering filmpjes van ongeveer 5 minuten lang op website geplaatst waarin de gepakte duo's terugblikken op hun vlucht en een paar vragen beantwoorden, maar deze ontbreken nu al 2 seizoenen.
Na dat seizoen zijn er wel meer elementen toegevoegd waarmee kandidaten 'aan de oppervlakte' moeten komen. Anders is er natuurlijk geen hunten aan. Elk jaar zo'n kandidaat heeft ook weinig interessante tvquote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?quote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Ja Erik dacht ikquote:Op zondag 12 november 2023 06:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?quote:
Klopt, heb lang geleden nog ergens een intervieuw gelezen met Evert hoe hij de 3 weken lang aanpakte.quote:Op zondag 12 november 2023 10:26 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?
Historische televisie
Is zeker de moeite waard, net seizoen 3 gezien. Daarin zat trouwens ook een prof militair, ik verklap niet hoe dat afliep.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, was een leuk seizoen! Hunters waren uiteindelijk te sterk voor de kandidaten. Mooi staaltje werk.
Ik zie op NLZIET dat er 2 seizoenen van de Belgische Hunted op staan. Iemand die dit gezien heeft? Zo ja, is het een beetje tof?
Kan Selmar of een andere knappe kop uit hun HaKuu de verkiezingen niet hacken, zodat Hunted dik wint?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef MadMaster het volgende:
De eerste kwalificatieronde van de Gouden Televizier-Ring 2024 is gestart. Je kunt nu stemmen op Hunted!
Ja, leuk. Alleen heb ik geen NLzietquote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door ThijsTH op 29-12-2023 10:25:03 ]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.Ik vind vooral Den Valck tof. Goede hunter ! Ziet in zijn ooghoek iets roze, terwijl zij hard rijden, keren op zijn aandringen en houden twee voortvluchtigen aan. Goeie gast !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Dank voor de tip. Mij iets te omslachtig, ik wacht wel even tot het ook op NPO Plus komt te staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Ja idd! Uitstekende tip, dat bleek de oplossing idd!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
SBS (goplay) herkent veel IP adressen van de VPN providers. Heb ook lange tijd niet kunnen kijken ondanks uitschakelen adblocker en cookie killerquote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Het is nu aangekondigd 😀quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:15 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.
Maar normaal gesproken hadden er al aankondigingen moeten zijn en zouden ze over een week beginnen.
Selmar?
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.quote:
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!![]()
Bij Hunted vind ik de seizoenen met onbekende Nederlanders een stuk leuker iig.
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.
[..]
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenIk denk dan aan een Ali B, Frank Masmeijer, Thijs Römer, Badr Hari, ...
Ow jakkie, de 'Into the wild' versie weer...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Selmar het volgende:
[..]
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdf
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
Ik vond Into the Wild wel een leuke afwisseling. De partner dynamiek was daar nog belangrijker ook.
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef J-net het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met Into the Wild en BN-ers.
De normale Hunted met VIPS kennen we nu wel een beetje; en je kan vaak aan de BN-er al redelijk inschatten hoe ver ze gaan komen (of niet; Famke Louise)
Ik heb er al wel weer zit in in ieder geval! Heb alweer zin in de one-liners van Marcel. Even een bingo-kaartje maken.
Famke maakte het inderdaad grappig, Maar ze is al geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaik denk dat zij het grappig maakt
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Ja, was mooi gezicht.quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...
Niet leukquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef rubbereend het volgende:
https://twitter.com/jokearends/status/1771501253891084689
RTV Noord ingeschakeld ook, ze maken het de voortvluchtigen niet makkelijk door nu al op te nemen
Wel even met je capuchon op langs gerend natuurlijk? Even een middagje uittrekken voor een dwaalspoor door half Nederland.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Klopt, maar wel op Twitter en Instagramquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Zeer merkwaardig om nu al op te nemen. En ook raar dat we geen seintje van Selmar kregen, die doet dat normaal op de 1e opname dag met een post hier.
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Hou je niet meer van ons?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.
Ligt dit puur aan jullie individuele agenda's of ligt er een strategische reden aan ten grondslag?
Wow, duurt montage zo lang?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:59 schreef Selmar het volgende:
[..]
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.
Er zijn een aantal mensen fulltime mee bezig, die maken niets anders dan twee seizoen Hunted per jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wow, duurt montage zo lang?
Ik vond juist dat er tussen opnames in Mei en uitzendingen in Sept (in voorgaande seizoenen zelfs pas Nov) altijd al onnodig veel tijd zat. Maar dat bleek zelfs al krap? Oke, weer wat geleerd!
Nog niet helaas.quote:
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet helaas.
Ik ken zo op het eerste oog maar 2 VIPS. Steven en Do..
Och, kennen of niet kennen..quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
https://youtube.com/shorts/2e0d77ZgE7Y?si=a89EL8Bx5klplkb4quote:Op maandag 1 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Appie (Apson), is een van de beste vrienden van Joost Klein en zit ook in de clip van Europapa
Doe maar Loiza of Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
topteam, hè. Die kunnen dat.quote:Op maandag 1 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
Gelijk alle dossiers van alle gasten en meteen alles gekoppeld ... loopt lekker soepel
Ik ben later ingeschakeld en deze twee zitten echt in mijn irritatiezone, 'man'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
Blijkbaar hebben die verder niks te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
Youtubers/Influencers. Altijd zekerheidje voor een snelle exit. Zowel bij Hunted als ER.quote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.
Biologen van lik me vessie.quote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben fan van Matyas en Sterrin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |