Ow jakkie, de 'Into the wild' versie weer...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Selmar het volgende:
[..]
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdf
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
Ik vond Into the Wild wel een leuke afwisseling. De partner dynamiek was daar nog belangrijker ook.
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef J-net het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met Into the Wild en BN-ers.
De normale Hunted met VIPS kennen we nu wel een beetje; en je kan vaak aan de BN-er al redelijk inschatten hoe ver ze gaan komen (of niet; Famke Louise)
Ik heb er al wel weer zit in in ieder geval! Heb alweer zin in de one-liners van Marcel. Even een bingo-kaartje maken.
Famke maakte het inderdaad grappig, Maar ze is al geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaik denk dat zij het grappig maakt
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Ja, was mooi gezicht.quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...
Niet leukquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef rubbereend het volgende:
https://twitter.com/jokearends/status/1771501253891084689
RTV Noord ingeschakeld ook, ze maken het de voortvluchtigen niet makkelijk door nu al op te nemen
Wel even met je capuchon op langs gerend natuurlijk? Even een middagje uittrekken voor een dwaalspoor door half Nederland.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Klopt, maar wel op Twitter en Instagramquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Zeer merkwaardig om nu al op te nemen. En ook raar dat we geen seintje van Selmar kregen, die doet dat normaal op de 1e opname dag met een post hier.
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Hou je niet meer van ons?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.
Ligt dit puur aan jullie individuele agenda's of ligt er een strategische reden aan ten grondslag?
Wow, duurt montage zo lang?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:59 schreef Selmar het volgende:
[..]
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.
Er zijn een aantal mensen fulltime mee bezig, die maken niets anders dan twee seizoen Hunted per jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wow, duurt montage zo lang?
Ik vond juist dat er tussen opnames in Mei en uitzendingen in Sept (in voorgaande seizoenen zelfs pas Nov) altijd al onnodig veel tijd zat. Maar dat bleek zelfs al krap? Oke, weer wat geleerd!
Nog niet helaas.quote:
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet helaas.
Ik ken zo op het eerste oog maar 2 VIPS. Steven en Do..
Och, kennen of niet kennen..quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
https://youtube.com/shorts/2e0d77ZgE7Y?si=a89EL8Bx5klplkb4quote:Op maandag 1 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Appie (Apson), is een van de beste vrienden van Joost Klein en zit ook in de clip van Europapa
Doe maar Loiza of Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
topteam, hè. Die kunnen dat.quote:Op maandag 1 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
Gelijk alle dossiers van alle gasten en meteen alles gekoppeld ... loopt lekker soepel
Ik ben later ingeschakeld en deze twee zitten echt in mijn irritatiezone, 'man'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
Blijkbaar hebben die verder niks te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
Youtubers/Influencers. Altijd zekerheidje voor een snelle exit. Zowel bij Hunted als ER.quote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.
Biologen van lik me vessie.quote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben fan van Matyas en Sterrin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |