Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door ThijsTH op 29-12-2023 10:25:03 ]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.Ik vind vooral Den Valck tof. Goede hunter ! Ziet in zijn ooghoek iets roze, terwijl zij hard rijden, keren op zijn aandringen en houden twee voortvluchtigen aan. Goeie gast !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Dank voor de tip. Mij iets te omslachtig, ik wacht wel even tot het ook op NPO Plus komt te staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Ja idd! Uitstekende tip, dat bleek de oplossing idd!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
SBS (goplay) herkent veel IP adressen van de VPN providers. Heb ook lange tijd niet kunnen kijken ondanks uitschakelen adblocker en cookie killerquote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Het is nu aangekondigd 😀quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:15 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.
Maar normaal gesproken hadden er al aankondigingen moeten zijn en zouden ze over een week beginnen.
Selmar?
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.quote:
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!![]()
Bij Hunted vind ik de seizoenen met onbekende Nederlanders een stuk leuker iig.
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.
[..]
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenIk denk dan aan een Ali B, Frank Masmeijer, Thijs Römer, Badr Hari, ...
Ow jakkie, de 'Into the wild' versie weer...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Selmar het volgende:
[..]
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdf
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
Ik vond Into the Wild wel een leuke afwisseling. De partner dynamiek was daar nog belangrijker ook.
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef J-net het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met Into the Wild en BN-ers.
De normale Hunted met VIPS kennen we nu wel een beetje; en je kan vaak aan de BN-er al redelijk inschatten hoe ver ze gaan komen (of niet; Famke Louise)
Ik heb er al wel weer zit in in ieder geval! Heb alweer zin in de one-liners van Marcel. Even een bingo-kaartje maken.
Famke maakte het inderdaad grappig, Maar ze is al geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaik denk dat zij het grappig maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |