Dat doen ze bijna allemaal, maar nog nooit zo uitgebreidquote:Op donderdag 9 november 2023 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En gewoon een dagboek houden.
Mein liebe wat slecht.
Eens, dit was inderdaad vrij zwak gespeeld. Nick en Sissy hadden meer moeite moeten doen om de exacte locatie te vinden (al is dat niet makkelijk zo kort voor het eind) en die andere twee trapten in een wel heel matige val, tsjaquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu onlinequote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Gevonden na helaas te lang op Twitter te hebben moeten rondneuzen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu online
Ik ben eigenlijk sowieso wel een voorstander van een interview in de uitzending houden met gepakte kandidaten. Het liefst vrij snel nadat ze gepakt zijn, en ze nog vol frustratie en boosheid zitten. Dit kan leuke TV opleveren. Dat kost uiteraard wel iets extra tijd voor de uitzending, maar wat mij betreft wel belangrijk om nog iets te horen van de kandidaten net nadat ze zijn gepakt.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:24 schreef Huntedkijker het volgende:
@:Selmar, wellicht een random vraag, maar weet je toevallig de reden voor de productie om te stoppen met de webseries? In voorgaande seizoenen werden er vaak na afloop van een aflevering filmpjes van ongeveer 5 minuten lang op website geplaatst waarin de gepakte duo's terugblikken op hun vlucht en een paar vragen beantwoorden, maar deze ontbreken nu al 2 seizoenen.
Na dat seizoen zijn er wel meer elementen toegevoegd waarmee kandidaten 'aan de oppervlakte' moeten komen. Anders is er natuurlijk geen hunten aan. Elk jaar zo'n kandidaat heeft ook weinig interessante tvquote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?quote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Ja Erik dacht ikquote:Op zondag 12 november 2023 06:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?quote:
Klopt, heb lang geleden nog ergens een intervieuw gelezen met Evert hoe hij de 3 weken lang aanpakte.quote:Op zondag 12 november 2023 10:26 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?
Historische televisie
Is zeker de moeite waard, net seizoen 3 gezien. Daarin zat trouwens ook een prof militair, ik verklap niet hoe dat afliep.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, was een leuk seizoen! Hunters waren uiteindelijk te sterk voor de kandidaten. Mooi staaltje werk.
Ik zie op NLZIET dat er 2 seizoenen van de Belgische Hunted op staan. Iemand die dit gezien heeft? Zo ja, is het een beetje tof?
Kan Selmar of een andere knappe kop uit hun HaKuu de verkiezingen niet hacken, zodat Hunted dik wint?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef MadMaster het volgende:
De eerste kwalificatieronde van de Gouden Televizier-Ring 2024 is gestart. Je kunt nu stemmen op Hunted!
Ja, leuk. Alleen heb ik geen NLzietquote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door ThijsTH op 29-12-2023 10:25:03 ]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 nu gekeken. Ik vond die Nina wel een leuke Hunter, en die Bieke ook wel.Ik vind vooral Den Valck tof. Goede hunter ! Ziet in zijn ooghoek iets roze, terwijl zij hard rijden, keren op zijn aandringen en houden twee voortvluchtigen aan. Goeie gast !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Dank voor de tip. Mij iets te omslachtig, ik wacht wel even tot het ook op NPO Plus komt te staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb een Belgisch google account gemaakt en via dat account de GoPlay app op mn Google TV geïnstalleerd. Wonderbaarlijk genoeg werkt dat hier (zelfs zonder vpn)
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:06 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag aan de mensen die de Belgische Klopjacht kijken: ik heb seizoen 1 en 2 op NPO Plus gezien, maar seizoen 3 staat daar nog niet op. Dus heb een Goplay.be account aangemaakt en via VPN Belgisch IP aangenomen, en via een Belgische vriend een verificatie SMS ontvangen, maar de video start maar niet. Zowel in Chrome als in Edge.
Hebben jullie wel goed kunnen kijken via Goplay? En zo ja, hoe? Met of zonder VPN?
Ja idd! Uitstekende tip, dat bleek de oplossing idd!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
SBS (goplay) herkent veel IP adressen van de VPN providers. Heb ook lange tijd niet kunnen kijken ondanks uitschakelen adblocker en cookie killerquote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht een adblocker? Dat wil er nog weleens voor zorgen bij Goplay dat de player niet wil laden, zonder dat er een foutmelding getoond wordt.
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Het is nu aangekondigd 😀quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:15 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Begint er helaas wel op te lijken.....of ze hebben de tijdslots veranderd en ze zenden dit keer pas in Maart uit ofzo.
Maar normaal gesproken hadden er al aankondigingen moeten zijn en zouden ze over een week beginnen.
Selmar?
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waren de BN'ers op voor nog een seizoen?
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.quote:
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
BN'ers op voor een programma in Nederland? Never nooit niet, al gaat de WIDM ook eindelijk weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen!![]()
Bij Hunted vind ik de seizoenen met onbekende Nederlanders een stuk leuker iig.
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik heb geen aankondiging gezien.
[..]
En als die BN'ers nou echte criminelen zijn? Zodat ze minder snel geholpen zullen wordenIk denk dan aan een Ali B, Frank Masmeijer, Thijs Römer, Badr Hari, ...
Ow jakkie, de 'Into the wild' versie weer...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Selmar het volgende:
[..]
https://www.ster.nl/media(...)maart-april-2024.pdf
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
Ik vond Into the Wild wel een leuke afwisseling. De partner dynamiek was daar nog belangrijker ook.
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef J-net het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met Into the Wild en BN-ers.
De normale Hunted met VIPS kennen we nu wel een beetje; en je kan vaak aan de BN-er al redelijk inschatten hoe ver ze gaan komen (of niet; Famke Louise)
Ik heb er al wel weer zit in in ieder geval! Heb alweer zin in de one-liners van Marcel. Even een bingo-kaartje maken.
Famke maakte het inderdaad grappig, Maar ze is al geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh had nog geen onderzoek gedaan aan wie er meedoet. Maar Femke? Ik zit tegenwoordig in elk programmaik denk dat zij het grappig maakt
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Ja, was mooi gezicht.quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Je weet nu direct welk stel het voor andere spelers gaat verneuken...
Niet leukquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef rubbereend het volgende:
https://twitter.com/jokearends/status/1771501253891084689
RTV Noord ingeschakeld ook, ze maken het de voortvluchtigen niet makkelijk door nu al op te nemen
Wel even met je capuchon op langs gerend natuurlijk? Even een middagje uittrekken voor een dwaalspoor door half Nederland.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:19 schreef Wantie het volgende:
Vanmiddag hunters gespot in Groningen centrum.
Klopt, maar wel op Twitter en Instagramquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Zeer merkwaardig om nu al op te nemen. En ook raar dat we geen seintje van Selmar kregen, die doet dat normaal op de 1e opname dag met een post hier.
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Hou je niet meer van ons?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat is de reden om nu al op te nemen, terwijl de bomen nog kaal en grauw zijn? Geeft toch minder mooie beelden? En de deelnemers kunnen niet buiten slapen, al deden ze dat toch al bijna nooit.
Ligt dit puur aan jullie individuele agenda's of ligt er een strategische reden aan ten grondslag?
Wow, duurt montage zo lang?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:59 schreef Selmar het volgende:
[..]
Meer tijd voor de montage, dat was de afgelopen jaren soms een probleem.
Er zijn een aantal mensen fulltime mee bezig, die maken niets anders dan twee seizoen Hunted per jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wow, duurt montage zo lang?
Ik vond juist dat er tussen opnames in Mei en uitzendingen in Sept (in voorgaande seizoenen zelfs pas Nov) altijd al onnodig veel tijd zat. Maar dat bleek zelfs al krap? Oke, weer wat geleerd!
Nog niet helaas.quote:
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet helaas.
Ik ken zo op het eerste oog maar 2 VIPS. Steven en Do..
Och, kennen of niet kennen..quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
https://youtube.com/shorts/2e0d77ZgE7Y?si=a89EL8Bx5klplkb4quote:Op maandag 1 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Appie (Apson), is een van de beste vrienden van Joost Klein en zit ook in de clip van Europapa
Doe maar Loiza of Krista.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
topteam, hè. Die kunnen dat.quote:Op maandag 1 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
Gelijk alle dossiers van alle gasten en meteen alles gekoppeld ... loopt lekker soepel
Ik ben later ingeschakeld en deze twee zitten echt in mijn irritatiezone, 'man'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Magica het volgende:
Sander en Jordy Huisman van Kris Kross doen ook mee gadverdamme
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Loiza, Steven, Do, Sterrin, Chatilla en Krista.
En de meeste daarvan ken ik uit Expeditie Robinson.
Blijkbaar hebben die verder niks te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het zijn van die Expeditie Robinson VIPS.
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen? Loiza + teamgenoot of de gebroeders Kriss Kross?
Youtubers/Influencers. Altijd zekerheidje voor een snelle exit. Zowel bij Hunted als ER.quote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die twee gasten die met hun blauwe rugzakken nog bij het startpunt rondhangen.
Biologen van lik me vessie.quote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben fan van Matyas en Sterrin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |